trouwtopic 2012
+23
Arwyn
CCC
Pepper
patjuhhh
litllejoy
Caribbeanlover
Marin
SoGood
slaatje
Bosjesvrouw
Loes263
Miss G
Shisha
Jolanda
Kamperseboekenwurm
Emma_
Tsjip
Minx
Inge
Suus
vlinder-2011
sanne-84
Joli86
27 plaatsers
Pagina 9 van 10
Pagina 9 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: trouwtopic 2012
Suus nog maar een paar dagen voor jullie grote dag! Spannend!
Heb jij trouwens een vrijgezellenfeest gehad? Ik hoor in mijn omgeving steeds vanalles maar niemand wil iets los laten,.. Laat ik daar nu net heel erg nerveus van worden haha
Heb jij trouwens een vrijgezellenfeest gehad? Ik hoor in mijn omgeving steeds vanalles maar niemand wil iets los laten,.. Laat ik daar nu net heel erg nerveus van worden haha
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Het komt nu echt heel dichtbij inderdaad!
We zijn vanochtend nog naar de notaris geweest om de huwelijkse voorwaarden op te stellen ivm het eigen bedrijf van mijn vriend, dan is dat ook maar goed geregeld. Verder zijn we wel klaar met regelen geloof ik
Mijn vrijgezellenfeest heb ik eind juli al gehad, voor we op vakantie gingen. Ik was er ook best zenuwachtig voor, maar dat was achteraf gezien niet nodig geweest, ik heb een superleuke dag gehad toen, met onder andere een prosecco-picknick in het park, wie is de mol-spel, over de grachten varen met een boot vol hapjes en drankjes, een door mijn vriendinnen zelfgemaakte tapas-maaltijd en een hele nacht stappen. Ik hoefde geen hele rare kleren aan, al viel het wel op dat ik de bruid was, omdat ik een sluier op mijn hoofd had en ik moest wel een paar opdrachtjes uitvoeren, maar die waren eigenlijk wel leuk
Weet je al wanneer je vrijgezellenfeest is?
We zijn vanochtend nog naar de notaris geweest om de huwelijkse voorwaarden op te stellen ivm het eigen bedrijf van mijn vriend, dan is dat ook maar goed geregeld. Verder zijn we wel klaar met regelen geloof ik
Mijn vrijgezellenfeest heb ik eind juli al gehad, voor we op vakantie gingen. Ik was er ook best zenuwachtig voor, maar dat was achteraf gezien niet nodig geweest, ik heb een superleuke dag gehad toen, met onder andere een prosecco-picknick in het park, wie is de mol-spel, over de grachten varen met een boot vol hapjes en drankjes, een door mijn vriendinnen zelfgemaakte tapas-maaltijd en een hele nacht stappen. Ik hoefde geen hele rare kleren aan, al viel het wel op dat ik de bruid was, omdat ik een sluier op mijn hoofd had en ik moest wel een paar opdrachtjes uitvoeren, maar die waren eigenlijk wel leuk
Weet je al wanneer je vrijgezellenfeest is?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Nee... Maar ik heb denk dat het 22 sept is. Mijn vriend denkt 29 september... Wacht gewoon af.. klinkt bij jou als een hele gezellige dag suus! Wist jij wel op welke datum het was?
Joli86- Prater
Ja, een vriendin had zich versproken Maar ik was eigenlijk wel blij dat ik het wist, want zit met twee werkgevers en bij de een werk ik onregelmatig, ook in de weekenden. Nu kon ik er dus rekening mee houden en dat weekend vrijhouden
Suus- Lady Post-a-lot
Suus, voor morgen alvast super veel plezier gewenst en genieten hè!
Joli86- Prater
Dank je! Ik denk dat het helemaal goed gaat komen
Suus- Lady Post-a-lot
Oeh, morgen de grote dag, veel plezier alvast!
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Benieuwd naar de foto's suus!
Joli86- Prater
Ik ben ook benieuwd naar de foto's!
Ik had niet kunnen vermoeden dat ik zo enorm kon genieten van een dag, wat een superdag was het! Ik heb alleen maar de hele dag kunnen stralen De ceremonie was prachtig, het zingen ging goed (ik heb To Make You Feel My Love voor hem gezongen), de borrel was supergezellig, de barbecue was een succes en iedereen is heerlijk uit zijn dak gegaan tijdens het feest En onze familie en vrienden hebben ons ook versteld doen staan met zulke mooie liedjes, filmpjes en stukjes. Ik was vooral ontroerd toen mijn ouders eerst met zijn tweeen voor mij gingen zingen (ze zijn al bijna 30 jaar gescheiden) en daarna mijn hele ouderteam samen.
En we hadden geen huwelijksreis gepland, maar kregen twee overnachtingen in een romantische blokhut cadeau, ook aan het meer. Dit was ook super! De hut was helemaal versierd voor ons, er stond prosecco klaar, er zat een heerlijk ontbijtbuffet bij, een diner, prive-saunabezoek en fietsen, dus gisteren hebben we de hele dag gefietst
Ik had niet kunnen vermoeden dat ik zo enorm kon genieten van een dag, wat een superdag was het! Ik heb alleen maar de hele dag kunnen stralen De ceremonie was prachtig, het zingen ging goed (ik heb To Make You Feel My Love voor hem gezongen), de borrel was supergezellig, de barbecue was een succes en iedereen is heerlijk uit zijn dak gegaan tijdens het feest En onze familie en vrienden hebben ons ook versteld doen staan met zulke mooie liedjes, filmpjes en stukjes. Ik was vooral ontroerd toen mijn ouders eerst met zijn tweeen voor mij gingen zingen (ze zijn al bijna 30 jaar gescheiden) en daarna mijn hele ouderteam samen.
En we hadden geen huwelijksreis gepland, maar kregen twee overnachtingen in een romantische blokhut cadeau, ook aan het meer. Dit was ook super! De hut was helemaal versierd voor ons, er stond prosecco klaar, er zat een heerlijk ontbijtbuffet bij, een diner, prive-saunabezoek en fietsen, dus gisteren hebben we de hele dag gefietst
Suus- Lady Post-a-lot
Klinkt geweldig....
Joli86- Prater
Wat een mooi verhaal Suus, vooral dat stukje over je ouders. Kortom, echt een dag die je noooooooit meer zult vergeten. Hoop wel je foto's te zien zodra je er wat hebt :-)
slaatje- Kletskop
Ik ben nu wel erg nieuwsgierig naar de foto's suus!
Joli86- Prater
Ik heb er al wel een paar, nog niet via de officiele fotograaf, maar wel mooie van andere mensen Ik wil alleen geen foto's op facebook plaatsen en ik heb geen flauw idee hoe ik op een andere manier foto's hier kan krijgen...
Suus- Lady Post-a-lot
Suus schreef:Ik heb er al wel een paar, nog niet via de officiele fotograaf, maar wel mooie van andere mensen Ik wil alleen geen foto's op facebook plaatsen en ik heb geen flauw idee hoe ik op een andere manier foto's hier kan krijgen...
Ik ben daar ook geen ster in, maar ik dacht dat je de foto's die je hier wilt plaatsen wel eerst op internet moet hebben staan..
Joli86- Prater
Ben ook benieuwd naar je foto's, Suus!
Ik heb een account bij Photobucket.com en vanaf daar link ik de foto's hier.
Ik heb een account bij Photobucket.com en vanaf daar link ik de foto's hier.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Ik zal binnenkort eens kijken of ik wat kan met Photobucket, maar ben echt een ramp met dat soort dingen
Nu even (of wat langer ) ons nieuwe bed in elkaar zetten, dat hebben we gekocht van het geld dat we op onze bruiloft hebben gekregen en het is net bezorgd
Nu even (of wat langer ) ons nieuwe bed in elkaar zetten, dat hebben we gekocht van het geld dat we op onze bruiloft hebben gekregen en het is net bezorgd
Suus- Lady Post-a-lot
Wij wachten na bijna 3 maanden nog steeds op de foto's van de fotograaf. Het ging iets langer duren bij het bedrijf wat de boeken drukt.
Het is allemaal 1 grote verrassing want we hebben er ook nog helemaal niks van gezien.
Ben benieuwd naar jouw foto's Suus!
Het is allemaal 1 grote verrassing want we hebben er ook nog helemaal niks van gezien.
Ben benieuwd naar jouw foto's Suus!
Gast- Gast
Nog een weekje... Dan is het bij ons zover!
Joli86- Prater
x-justme-x schreef:Nog een weekje... Dan is het bij ons zover!
Spannend, alles al in kannen en kruiken? En hoe staat het met de zenuwen? Volgens mij ben ik de hekkensluiter van dit topci he?
slaatje- Kletskop
slaatje schreef:x-justme-x schreef:Nog een weekje... Dan is het bij ons zover!
Spannend, alles al in kannen en kruiken? En hoe staat het met de zenuwen? Volgens mij ben ik de hekkensluiter van dit topci he?
Alles onder controle hier! Volgende week nog 2 daagjes werken en dan nog 2 dagen vrij voor de bruiloft.. In die 2 dagen jurk, pak, ringen halen. En dan zijn we er helemaal klaar voor.
Met de zenuwen valt het eigenlijk nog mee, ik denk dat die wel gaan komen als ik woensdagochtend mijn jurk mag gaan halen..
Ik denk inderdaad dat wij de laatste 2 zijn... Hoe gaan de voorbereidingen bij jullie?
Joli86- Prater
Fijn hoor, nog even de puntjes op de i zetten dus.
Ach, kan ik straks tegen mezelf lullen hier
T schiet op, zijn echt nog kleine dingen die geregeld moeten worden.Scheelt een hoop stress :-)
Ach, kan ik straks tegen mezelf lullen hier
T schiet op, zijn echt nog kleine dingen die geregeld moeten worden.Scheelt een hoop stress :-)
slaatje- Kletskop
Spannend dames :-)
Justme schiet nu echt heel erg op! succes met de voorbereidingen en geniet geniet geniet :-)
Slaatje ook gezellig toch in je eentje ;-) uhm naja met zijn 2tjes natuurlijk
Justme schiet nu echt heel erg op! succes met de voorbereidingen en geniet geniet geniet :-)
Slaatje ook gezellig toch in je eentje ;-) uhm naja met zijn 2tjes natuurlijk
Laatst aangepast door Inge op za 6 okt 2012 - 1:36; in totaal 1 keer bewerkt
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Spannend, x-justme-x!
Succes met de laatste voorbereidingen en dan hoef je vrijdag alleen maar te genieten
Succes met de laatste voorbereidingen en dan hoef je vrijdag alleen maar te genieten
Suus- Lady Post-a-lot
Just me, Gefeliciteerd hoe was je dag?
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Pagina 9 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen