Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zouden jullie doen?

+12
Urban Naked
Lady4
Elysia
sanne-84
Lenster
Sugarfall
Esperanza
Blond
Lenthe
Polly
RYW
Red Velvet
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zouden jullie doen?

Bericht  Red Velvet vr 13 jul 2012 - 10:24

Sylvana schreef:Is ze trouwens nog bij de betreffende date van toen of..?

Ja, al denk ik dat dat geen lang leven heeft... Laughing

Red Velvet
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 390
Registratiedatum : 25-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zouden jullie doen?

Bericht  Red Velvet vr 13 jul 2012 - 10:25

Urban Naked schreef:
Red Velvet schreef:Er is maar 1 kans Wat zouden jullie doen? - Pagina 2 561177
Dat vind ik bijzonder. Het is eigenlijk hetzelfde als zeggen 'ok als je vrienden bent mij mij heb je 2 kansen. Je mag er 1 keihard verprutsen en de andere niet.'

Sommige mensen krijgen van mij een 2e kans, want ik heb ook ruim 15 jaar leuke tijden met haar gehad.

Red Velvet
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 390
Registratiedatum : 25-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zouden jullie doen?

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 20:56

Ik ben blijkbaar een lieverd want ik zou wel reageren op haar berichtje (zoals jij hebt gedaan).

Natuurlijk is het een kutstreek maar ze is er niet met haar 'man' vandoor gegaan. Het gaat om een date. (En ja ik vind het echt een kutstreek en wees dan een goede vriendin en zeg gewoon dat je misschien ook gevoelens hebt of weet ik het wat.) Maar 15 jaar vriendschap weggooien voor zoiets? Natuurlijk moet er nieuw vertrouwen groeien en is het niet ineens koek en ei, maar een afspraak maken om wat dingen uit te spreken zou voor mij geen rede zijn om niet te gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zouden jullie doen?

Bericht  RYW vr 13 jul 2012 - 21:08

Punk'd schreef:Ik ben blijkbaar een lieverd want ik zou wel reageren op haar berichtje (zoals jij hebt gedaan).

Natuurlijk is het een kutstreek maar ze is er niet met haar 'man' vandoor gegaan. Het gaat om een date. (En ja ik vind het echt een kutstreek en wees dan een goede vriendin en zeg gewoon dat je misschien ook gevoelens hebt of weet ik het wat.) Maar 15 jaar vriendschap weggooien voor zoiets? Natuurlijk moet er nieuw vertrouwen groeien en is het niet ineens koek en ei, maar een afspraak maken om wat dingen uit te spreken zou voor mij geen rede zijn om niet te gaan.

Ik vind dan niet dat jij 15 jaar vriendschap weggooit, maar dat zij dat deed op het moment dat ze die jongen belangrijker vond dan die jarenlange vriendschap. Ik zou me er dan ook totaal niet schuldig om voelen de vriendschap dan niet opnieuw op te pakken. Ik heb een soortgelijke situatie aan de hand gehad waarbij de desbetreffende persoon ook na een tijd weer probeerde contact te maken, en ik heb dat echt niet gedaan. Ik dacht: jij maakte toen een keuze en nu wil je best of both worlds? Ik laat me daar niet voor lenen.


Laatst aangepast door RYW op vr 13 jul 2012 - 21:13; in totaal 1 keer bewerkt
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zouden jullie doen?

Bericht  _Lacey_ vr 13 jul 2012 - 21:10

Knap dat je haar kunt vergeven.

Ik had een vriendin die me ook een flinke naaistreek geleverd heeft. Heb toen alle contact verbroken. Een paar maanden geleden stond ze ineens onaangekondigd voor mijn deur. Heb haar niet binnengelaten.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zouden jullie doen?

Bericht  Tinus vr 13 jul 2012 - 22:34

Ik zou in jouw geval hetzelfde hebben gedaan. Ook al is het een rotstreek, als mensen oprecht spijt tonen, dan krijgen ze van mij nog een kans. Het vertrouwen zou weer moeten groeien en dit zou ik wel aangeven(of heb je dat al gedaan?)
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zouden jullie doen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum