Wat zouden jullie doen?
+15
iloverose
Marin
Shisha
Susan
Steep
slaatje
Esperanza
Tamagotchi
Vino
Minx
rapa nui
Highway
June
Green_Pepper
Elliot
19 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wat zouden jullie doen?
*
Laatst aangepast door Elliot op za 12 jan 2013 - 3:34; in totaal 1 keer bewerkt
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Re: Wat zouden jullie doen?
Nou, dan regelt ze die dingen maar lekker zelf op een andere manier. Ik zou echt niet mijn stiefvader & de ouders van jouw vriend laten komen. Ze kennen haar amper & moeten ook nog iets doen wat ze helemaal niet willen? Kom nou!
Gast- Gast
*
Elliot- Ratel
Want? Dat staat daar toch los van? Het is een vriendin van jou, niet van jouw (schoon)ouders.
Gast- Gast
Huh?! Denkt ze soms dat het zo werkt als je iets wilt regelen?!
Ik zou haar gewoon zeggen dat jij uiteraard getuige wilt zijn, maar dat je niet wilt dat ze via jou allemaal (gratis/goedkope) dingen kan regelen. Dat vraagt ze dan voortaan maar zelf direct aan die persoon.
Ik zou haar gewoon zeggen dat jij uiteraard getuige wilt zijn, maar dat je niet wilt dat ze via jou allemaal (gratis/goedkope) dingen kan regelen. Dat vraagt ze dan voortaan maar zelf direct aan die persoon.
Green_Pepper- Prater
- Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12
Ik zou haar toch wel even uit die droom halen.
Ten eerste omdat ik het een rare manier van doen vind, maar ook zodat ze nog de tijd heeft om iets anders te regelen.
Ten eerste omdat ik het een rare manier van doen vind, maar ook zodat ze nog de tijd heeft om iets anders te regelen.
Gast- Gast
*
Elliot- Ratel
Nou, mooi dus niet. En anders geen fotograaf? Ja, is dat jouw probleem???
Gast- Gast
Het klinkt alsof ze het wel erg hoog in haar bol heeft. Een droombruiloft wil iedereen, maar heus niet iedereen vindt haar bruiloft noodzaak #1. Ik zou haar uit haar droom halen, nu kan het nog.
Green_Pepper- Prater
- Aantal berichten : 776
Punten : 775
Ik vind dit sowieso niet jouw probleem. Ik zou tegen je vriendin zeggen dat ze zelf je stiefvader en schoonmoeder maar even moet bellen om te vragen wat ze willen doen. Ik zie niet in waarom je boodschapper zou spelen als iemand niet naar je boodschappen luistert. Getuigen staat er wat mij betreft los van.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Vreemd zeg, ik zou de situatie even met je ouders overleggen en dan aan je vriendin duidelijk aangeven hoe het zit.
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
*
Laatst aangepast door Elliot op za 12 jan 2013 - 3:35; in totaal 1 keer bewerkt
Elliot- Ratel
Highway schreef:Vreemd zeg, ik zou de situatie even met je ouders overleggen en dan aan je vriendin duidelijk aangeven hoe het zit.
Mee eens, ik zou het wel even bespreken met je ouders voordat je bv aan haar voorstelt dat zij ze rechtstreeks belt. Anders krijg je misschien weer een verhaal dat het al met jou besproken zou zijn en dat ze daarom geen nee durven te zeggen. Of dat bv je schoonmoeder het in 1x erg leuk vind om op te passen dus dat je daar weer gedoe mee krijgt.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Ik vind dit echt raar van haar! Als ik jou was zou ik 1 op 1 met haar afspreken en uitleggen dat je stiefvader geen foto's wil maken. En dan zou ik ook gelijk zeggen dat ze niet kan verwachten dat je schoonmoeder op gaat passen en dat ze daarom beter even naar schoonmoeder kan bellen om te vragen of zij het daar wel mee eens is.
Gast- Gast
wow bridezilla....
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Jente schreef:Ik vind dit echt raar van haar! Als ik jou was zou ik 1 op 1 met haar afspreken en uitleggen dat je stiefvader geen foto's wil maken. En dan zou ik ook gelijk zeggen dat ze niet kan verwachten dat je schoonmoeder op gaat passen en dat ze daarom beter even naar schoonmoeder kan bellen om te vragen of zij het daar wel mee eens is.
Ik ben het met Jente eens. Zij kan er niet gewoon vanuit gaan dat je stiefvader foto's gaat maken. Voor overdag heeft ze wel een fotograaf?
Vind het wel raar dat zowel je stiefvader als schoonmoeder zijn uitgenodigd voor de hele dag omdat zij iets 'moeten' doen. En waarom moet er oppas geregeld worden? Kunnen de ouders van die kinderen dat niet regelen?
Vino- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 445
Minx schreef:wow bridezilla....
Mijn gedachten.
Ik zou echt even 1 op 1 afspreken en zeggen dat het je nogal dwars zit, want het gaat niet helemaal zoals het 'hoort' zeg maar. En dat als ze dat allemaal wil ze dat mooi zelf mag gaan vragen aan de desbetreffende personen.
Tamagotchi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 230
Punten : 256
Registratiedatum : 01-01-13
Wat vreemd van die vriendin, ik zou zoiets ook echt niet op prijs kunnen stellen!
Je stiefvader heeft al aangegeven het niet te willen doen, dus jammer voor haar! Wat betreft je schoonmoeder: ik zou tegen haar zeggen dat ze zelf maar contact op moet nemen.
Je bent getuige, niet haar weddingplanner.....
Je stiefvader heeft al aangegeven het niet te willen doen, dus jammer voor haar! Wat betreft je schoonmoeder: ik zou tegen haar zeggen dat ze zelf maar contact op moet nemen.
Je bent getuige, niet haar weddingplanner.....
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Tamagotchi schreef:Minx schreef:wow bridezilla....
Mijn gedachten.
Ik zou echt even 1 op 1 afspreken en zeggen dat het je nogal dwars zit, want het gaat niet helemaal zoals het 'hoort' zeg maar. En dat als ze dat allemaal wil ze dat mooi zelf mag gaan vragen aan de desbetreffende personen.
En die van mij! Ik zou inderdaad jouw gevoelens hierover naar voren brengen. Bij onze bruiloft is er ook een hoop binnen de vrienden kennissenkring opgelost. Maar wel op een normale manier. Absoluut niemand gepushed en het gewoon gevraagd. Nee is nee, wij hebben niet ons probleem bij een ander neergelegd en dit is wel wat jouw vriendin doet. Ze mag dan wel degene zijn die gaat trouwen, maar ze gedraagd zich wel alsof ze de koningin is.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Wat raar! Ik zou het ook niet op prijs stellen en daar ook over in gesprek gaan met haar. Wat het meerendeel hier ook al zegt, zij kan dat prima regelen zonder jou hierin te betrekken. Ik snap ook goed dat je zo een rare bijsmaak krijgt aan het "getuigen zijn" (als ik het goed heb gelezen). Zijn jullie nog wel zulke goede vrienden als aan het begin van het bruilofstgedoe? Wil je nog wel getuige zijn?
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Elliot schreef:Ja dat idee heb ik dus ook, maar is het dan niet heel hypocriet dat ik wel haar getuige ga zijn?
Deze logica snap ik echt helemaal niet. Wat zou daar in vredesnaam hypocriet aan zijn? Dat je getuige bent hoeft toch niet te betekenen dat je alles van haar pikt en goedkeurt? In feite betekent het zelfs helemaal niks, het betekent alleen dat je erbij bent geweest toen het huwelijk werd voltrokken en dat je daar je handtekening voor zet. Wat je verder van haar, haar acties en zelfs haar relatie vindt, doet er in feite niet toe.
Verder zou ik haar heel duidelijk vertellen dat je moeder het bruidsboeket maakt en dat het daar verder bij blijft. Je stiefvader gaat niet fotograferen en je schoonmoeder gaat niet oppassen, einde bericht. Als zij dat niet wil geloven dan moet ze dat zelf weten, maar dan heeft ze op die momenten gewoon geen fotograaf en geen oppas. Zo simpel is het en daar moet je verder ook niet jouw probleem van maken. Ze zegt het immers zelf al: jij bent niet degene die gaat trouwen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik zou er met haar over gaan praten. Inderdaad, wat een bridezilla gedrag! Ik denk dat je gewoon duidelijk moet zijn dat jouw stiefvader dat niet ziet zitten, dat je het gevoel hebt dat jouw familie nu alleen maar gebruikt wordt om kosten te besparen en dat je dat niet leuk vindt. Als het echt zo'n goede vriendin is vind ik dat je haar hier gewoon op aan moet kunnen spreken.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik vind het ook raar van haar. Als ze jouw familie zo graag wil betrekken bij haar bruiloft zodat ze haar kunnen helpen, prima, maar dan moet je maar tegen haar zeggen dat ZIJ dat vriendelijk moet vragen aan je ouders. En idd niet jou/hen commanderen dat het zus en zo gebeurt zonder dat die mensen dat al hebben toegezegd.
Op zich vind ik t niet gek om mensen die net iets minder dicht bij haar staan dan haar eigen familie te willen laten helpen, dus ik vind best dat ze dat kan vragen van je ouders, maar dan wel op normale, vriendelijke manier. En ze doet nu net alsof het een eer is dat je moeder dan de hele dag mag blijven op haar bruiloft (ja ja hele eer!) omdat ze boeket maakt, maar stiekem zit daar dus gewoon nog een verborgen agenda achter, namelijk oppassen op de kindjes.
Ik zou zo duidelijk tegen haar zijn dat ze het zelf moet vragen aan je ouders en dat nog helemaal niet duidelijk is of ze überhaupt willen.
Op zich vind ik t niet gek om mensen die net iets minder dicht bij haar staan dan haar eigen familie te willen laten helpen, dus ik vind best dat ze dat kan vragen van je ouders, maar dan wel op normale, vriendelijke manier. En ze doet nu net alsof het een eer is dat je moeder dan de hele dag mag blijven op haar bruiloft (ja ja hele eer!) omdat ze boeket maakt, maar stiekem zit daar dus gewoon nog een verborgen agenda achter, namelijk oppassen op de kindjes.
Ik zou zo duidelijk tegen haar zijn dat ze het zelf moet vragen aan je ouders en dat nog helemaal niet duidelijk is of ze überhaupt willen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin schreef:
Op zich vind ik t niet gek om mensen die net iets minder dicht bij haar staan dan haar eigen familie te willen laten helpen, dus ik vind best dat ze dat kan vragen van je ouders, maar dan wel op normale, vriendelijke manier.
Dat kan ook wel, daar ben ik het wel mee eens, maar zij mogen dan natuurlijk ook weigeren. Ik snap dan niet dat je zo aandringt, ten eerste is het onbeleefd en ten tweede kan ik me niet voorstellen dat iemand die het totaal niet leuk vindt om mensen te fotograferen echt mooie foto's maakt.
Verder snap ik ook niet dat er zo nodig een oppas op het feest aanwezig moet zijn, laat de ouders van die kinderen lekker zelf een oppas meebrengen of regelen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ja ik vind dat ook onbeleefd, dat het zo wordt aangedrongen en er van uit gegaan wordt dat ze dat wel even doen.
Tegenwoordig kan je zelfs wedding nannies huren overigens. Gaat mij ook wat ver, maar het is niet geheel ongebruikelijk om te zorgen dat er iemand is die de kinderen vermaakt. Of dat iets voor mij is, geen idee, maar om maar even aan te geven dat t niet geheel ongebruikelijk is. Maar dat t zo makkelijk op elliots moeder zonder overleg wordt afgeschoven vind ik ook niet ok nee.
Tegenwoordig kan je zelfs wedding nannies huren overigens. Gaat mij ook wat ver, maar het is niet geheel ongebruikelijk om te zorgen dat er iemand is die de kinderen vermaakt. Of dat iets voor mij is, geen idee, maar om maar even aan te geven dat t niet geheel ongebruikelijk is. Maar dat t zo makkelijk op elliots moeder zonder overleg wordt afgeschoven vind ik ook niet ok nee.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» 5:00 wakker; wat doen jullie/zouden jullie doen?
» Wat zouden jullie doen?
» Zouden jullie dit doen?
» Zouden jullie dit doen?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: