Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

4 maanden en in ene 's avonds ontroostbaar??

4 plaatsers

Ga naar beneden

4 maanden en in ene 's avonds ontroostbaar??  Empty 4 maanden en in ene 's avonds ontroostbaar??

Bericht  Bloempjuh23 di 10 jul 2012 - 9:16

Voor de 4e avond op rij een ontroostbare baby beneden. Terwijl ze om 20.00 in slaap viel aan de borst en ik haar zo in haar wieg had gelegd. Om vervolgens nog geen half uur daarna echt krijsend wakker te worden. Nu moppert ze al de hele avond.

Al ruim 6 weken, eigenlijk vanaf dat ik weer ben gaan werken sliep mijn dochtertje om 20.00 uur tot ongeveer 6/7 uur. En in ene echt een ontroostbare baby. Al diverse keren aangelegd inmiddels maar daar wordt ze natuurlijk enorm boos om want mijn tsr duurt lang en het is maar een klein beetje.

Wat kan het zijn?? Of is er met 4 maanden weer een sprong of is mijn productie in ene omlaag gekelderd?

Mijn andere dochter heeft 19 maanden bv gehad en herken dit echt helemaal niet.

Aankomend weekend ga ik 2 nachtjes weg met een vriendin en moet ik dus alles kolven. Mijn meiden blijven bij papa. Zo durf ik echt niet weg hoor.. Ik zit echt even met mijn handen in mijn haar. En juist nu heeft mijn man late dienst tot 23 uur dus die is pas minstens om 12 uur thuis. Dan mag ik toch hopen dat ze inmiddels wel slaapt!

Sorry, voor het warrige verhaal!

Bloempjuh23
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 193
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

4 maanden en in ene 's avonds ontroostbaar??  Empty Re: 4 maanden en in ene 's avonds ontroostbaar??

Bericht  Dille di 10 jul 2012 - 9:24

Volgens mij is er inderdaad een sprongetje rond deze leeftijd. Die van mij (even oud) wordt ook ineens weer vaker wakker. Hopelijk gaat het snel over, ik kan me voorstellen dat je opkijkt tegen je weekendje weg zo!
Dille
Dille
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 268
Punten : 295
Registratiedatum : 19-06-12

4 maanden en in ene 's avonds ontroostbaar??  Empty Re: 4 maanden en in ene 's avonds ontroostbaar??

Bericht  Pien di 10 jul 2012 - 9:45

Rond 3 en 4maanden hebben wij hele grote sprongen gehad!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  SarahKey di 10 jul 2012 - 17:47

Dat is idd een sprong. S had dit ook rond de 4 maanden, heel onrustig slapen enzo. Bleek achteraf ook een sprong te zijn en meerdere mede maand kindjes hadden er last van rond die tijd. De een erger als de ander.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: