Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat doen jullie s'avonds?

+20
*Lookie*
Zenna
Lejow
Parisienne
Star007
bolus26
Puggle
xxjojootjexx
Annie24
pindaatje
ekjir@M
Aimee
joyce0606
VeryCherry
Supertalentje
Fearie
Sun88
Slakje
CCC
studiebol
24 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat doen jullie s'avonds? Empty Wat doen jullie s'avonds?

Bericht  studiebol wo 30 jan 2013 - 9:17

Oke, ik zit een beetje in een dip, dat iedereen het huis uit gaat behalve ik zeg maar. Ik kan savonds niet weg omdat de meiden in bed liggen en mijn vriend niet thuis is. En nu zit ik dus al weken elke avond thuis en ik wordt er zat van.. echt zat, alles is zo hetzelfde.

De meiden zijn einde van de dag erg moe, dus half 7 liggen ze er vaak in, dan alles opruimen, stofzuigen en dweilen en ik kan op de bank zitten. En dat doe ik dan dus ook... maar ja dat doe ik dus nu al weken en ik ben er zat van. Maaar ik kan dus niet het huis uit, wat doen jullie s'avonds?(en dat je dus niet het huis uit kan)
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie s'avonds? Empty Re: Wat doen jullie s'avonds?

Bericht  CCC wo 30 jan 2013 - 9:21

Ik herken het gevoel heel erg, mijn vriend heeft wisseldiensten en draait vaak veel uren waardoor ik veel alleen thuis ben met N. ik heb soms ook van die dipjes dat ik er echt gek van word. Ik heb nu een oppas gevonden, en kan haar dus tegen betaling nu vragen op te komen passen. Ze is vorige week voor het eerst geweest en ben niet van plan haar elke week te vragen, maar het idee dat als ik het graag zou willen en dat zij kan komen is al even genoeg. Verder heb ik nu met mijn vriend gepland dat we beide een avond/ dag hebben voor ons zelf. As. zaterdag ga ik lekker de stad in en stappen, net ben ik naar de zonnebank geweest. Is er iemand die voor je kan oppassen zodat je even de deur uit kan voor iets wat je prettig vind? Opa's, oma's, tantes, ooms, vrienden?

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie s'avonds? Empty Re: Wat doen jullie s'avonds?

Bericht  Slakje wo 30 jan 2013 - 9:21

Ik nodig regelmatig een vriendin uit. Zij weet dat ik niet uit de voeten kan en brengt dan een flesje wijn (of nu Kidibul, haha) en ik voorzie wat lekkers en dan kletsen we bij en kijken we series/films. Soms zorg ik ook voor een babysit, of gaat Louise uit logeren en dan kan ik 's avonds ook weg.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie s'avonds? Empty Re: Wat doen jullie s'avonds?

Bericht  Sun88 wo 30 jan 2013 - 9:23

misschien een vriendin uitnodigen? Film kijken, iets creatiefs, vragen of iemand op je kids wilt passen en zelf ff lekker eruit?
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie s'avonds? Empty Re: Wat doen jullie s'avonds?

Bericht  CCC wo 30 jan 2013 - 9:24

Ohja, ik doe ook wel dingen als ik thuis ben trouwens haha ik maak soms taarten/ cupcakes, heb genoeg creatieve inspriratie om dingen te doen, beetje doelloos internetten, lezen, series kijken enzo. Maar ik ben van mezelf vrees ik een onrustig type die veel de deur uit wilt om dingen te ondernemen.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie s'avonds? Empty Re: Wat doen jullie s'avonds?

Bericht  studiebol wo 30 jan 2013 - 9:24

Ja ik vraag mijn ouders ook wel is hoor, dat is vaak voor de weekend als ik dan wat met vriendinnen wil doen ofzo. Maar om ze nou ook nog door de week te vragen, ik voel me gewoon bezwaard zeg maar, ze doen al zoveel voor me. Maar het is meer gewoon de avonden door de week, alles is hetzelfde, zo standaard, geen plannen.

Ik moet gewoon echt een oppas fixen, maar ik kan niemand vinden, weet niemand die zou kunnen. En dan moet ik me nog over de drempel zetten dat ik iemand moet betalen zodat ik iets leuks kan doen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie s'avonds? Empty Re: Wat doen jullie s'avonds?

Bericht  CCC wo 30 jan 2013 - 9:26

Ik heb toen een oproepje op FB geplaatst omdat ik niemand kon bedenken als oppas, en toen kreeg ik allemaal opties. Uiteindelijk is het het schoonzusje geworden van een vriendin van ons. Ja, dat betalen vind ik ook wel een nadeel. Maar ik voel me ook bezwaard vrienden en mijn ouders te vragen. Die doen ook al zoveel voor ons en vind dat gevoelsmatig gwoon niet kunnen. In welke regio woon je studiebol?

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie s'avonds? Empty Re: Wat doen jullie s'avonds?

Bericht  studiebol wo 30 jan 2013 - 9:30

Oproep op FB zou ik idd nog kunnen doen...

Het zit denk ik ook gewoon tussen mijn oren hoor, het feit dat het niet kan, maakt het dat het ineens zo'n ding wordt.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie s'avonds? Empty Re: Wat doen jullie s'avonds?

Bericht  Fearie wo 30 jan 2013 - 9:35

Ik zit 's avonds ook thuis, mijn vriend werkt woe/do/vrij avond en is dan pas laat thuis. Zoals vanavond ruim ik de boel op, en ga ik lekker tv kijken. De overige 2 avonden zit ik tegenwoordig achter de naaimachine, of lees ik een boek. Ik kan ook vanwege D niet weg, maar na een dag werken heb ik daar ook geen puf meer in.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie s'avonds? Empty Re: Wat doen jullie s'avonds?

Bericht  Supertalentje wo 30 jan 2013 - 9:52

Studie, wat zou je willen doen dan? Mijn avonden zien er momenteel hetzelfde uit, maar ik ben kapot savonds en het is van dat deprimerende weer Sad (ik denk, komt van de zomer wel weer, lekker buiten zitten met vriendinnen, terrasjes, etentjes, maar nu gewoon lekker warm op tijd naar bed smile)

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie s'avonds? Empty Re: Wat doen jullie s'avonds?

Bericht  VeryCherry wo 30 jan 2013 - 9:59

Slakje schreef:Ik nodig regelmatig een vriendin uit. Zij weet dat ik niet uit de voeten kan en brengt dan een flesje wijn (of nu Kidibul, haha) en ik voorzie wat lekkers en dan kletsen we bij en kijken we series/films. Soms zorg ik ook voor een babysit, of gaat Louise uit logeren en dan kan ik 's avonds ook weg.

Oooh Kidibul Very Happy Dát heb ik lang niet gedronken zeg! Kan je dat in België gewoon kopen? Ik ken het van de wintersportvakanties van vroeger in Oostenrijk.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie s'avonds? Empty Re: Wat doen jullie s'avonds?

Bericht  Slakje wo 30 jan 2013 - 10:03

VeryCherry schreef:
Slakje schreef:Ik nodig regelmatig een vriendin uit. Zij weet dat ik niet uit de voeten kan en brengt dan een flesje wijn (of nu Kidibul, haha) en ik voorzie wat lekkers en dan kletsen we bij en kijken we series/films. Soms zorg ik ook voor een babysit, of gaat Louise uit logeren en dan kan ik 's avonds ook weg.

Oooh Kidibul Very Happy Dát heb ik lang niet gedronken zeg! Kan je dat in België gewoon kopen? Ik ken het van de wintersportvakanties van vroeger in Oostenrijk.
Ja, staat gewoon in de supermarkt.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie s'avonds? Empty Re: Wat doen jullie s'avonds?

Bericht  joyce0606 wo 30 jan 2013 - 10:05

Moet ik even mijn man 2 bakken met mini kleertjes brengen kan je ze ff wassen en strijken voor mij! Razz

joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie s'avonds? Empty Re: Wat doen jullie s'avonds?

Bericht  Aimee wo 30 jan 2013 - 10:08

Ik vind het heerlijk om gewoon op de bank te zitten en niets te doen... Maar ik heb ook zo'n 2 avonddiensten in de week waardoor ik al van huis ben. En als je alleen zit is op de bank zitten vast ook wel minder leuk Sad
Misschien een leuke hobby bedenken? Haken, scrappen, taarten bakken, schilderen? Wink
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie s'avonds? Empty Re: Wat doen jullie s'avonds?

Bericht  ekjir@M wo 30 jan 2013 - 10:12

Kan je de babyfoon misschien bij de buren brengen. Mijn vriend is ook vaak weg maar als ik er even uit wil breng ik de babyfoon vaak bij de buren.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie s'avonds? Empty Re: Wat doen jullie s'avonds?

Bericht  pindaatje wo 30 jan 2013 - 10:17

Hier precies hetzelfde.. Ik zit ook elke avond maar op de bank te zitten... Man werkt 5 avonden/nachten in de week, waardoor ik dus aan huis gekluisterd ben, omdat de kinderen om 19.00 op bed liggen..
Ik kijk meestal maar wat tv, zit wat achter de laptop, en ga lekker op tijd naar bed...

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie s'avonds? Empty Re: Wat doen jullie s'avonds?

Bericht  VeryCherry wo 30 jan 2013 - 10:20

Slakje schreef:
VeryCherry schreef:
Slakje schreef:Ik nodig regelmatig een vriendin uit. Zij weet dat ik niet uit de voeten kan en brengt dan een flesje wijn (of nu Kidibul, haha) en ik voorzie wat lekkers en dan kletsen we bij en kijken we series/films. Soms zorg ik ook voor een babysit, of gaat Louise uit logeren en dan kan ik 's avonds ook weg.

Oooh Kidibul Very Happy Dát heb ik lang niet gedronken zeg! Kan je dat in België gewoon kopen? Ik ken het van de wintersportvakanties van vroeger in Oostenrijk.
Ja, staat gewoon in de supermarkt.

Je bent mijn held, dat wordt binnenkort een retourtje België Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie s'avonds? Empty Re: Wat doen jullie s'avonds?

Bericht  Gast wo 30 jan 2013 - 10:31

Slakje schreef:Ik nodig regelmatig een vriendin uit. Zij weet dat ik niet uit de voeten kan en brengt dan een flesje wijn (of nu Kidibul, haha) en ik voorzie wat lekkers en dan kletsen we bij en kijken we series/films. Soms zorg ik ook voor een babysit, of gaat Louise uit logeren en dan kan ik 's avonds ook weg.
Is jouw vriend nooit thuis 's avonds?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie s'avonds? Empty Re: Wat doen jullie s'avonds?

Bericht  Slakje wo 30 jan 2013 - 10:35

Harrison schreef:
Slakje schreef:Ik nodig regelmatig een vriendin uit. Zij weet dat ik niet uit de voeten kan en brengt dan een flesje wijn (of nu Kidibul, haha) en ik voorzie wat lekkers en dan kletsen we bij en kijken we series/films. Soms zorg ik ook voor een babysit, of gaat Louise uit logeren en dan kan ik 's avonds ook weg.
Is jouw vriend nooit thuis 's avonds?
Hij werkt 4 tot 5 avonden/nachten in de week. En de andere 2 dagen van de week doet hij de vroege shift, dus dan ligt hij al vroeg in bed (hij werkt telkens 7 dagen aan een stuk).


Laatst aangepast door Slakje op wo 30 jan 2013 - 10:36; in totaal 1 keer bewerkt
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie s'avonds? Empty Re: Wat doen jullie s'avonds?

Bericht  Annie24 wo 30 jan 2013 - 10:35

Ik zit 5 van de 7 avonden alleen thuis en duik dan mijn studieboeken in, kijk een film of zit wat op internet.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie s'avonds? Empty Re: Wat doen jullie s'avonds?

Bericht  xxjojootjexx wo 30 jan 2013 - 11:05

Dan zou ik toch proberen voor 1 avond in de week een vaste oppas te zoeken, zodat je even eruit kan. Misschien even lekker sporten ofzo.
Ik zit op sowieso 3 avonden per week alleen, maar vind dat niet erg, want 2 avonden per week ben ik de deur uit. De andere 2 proberen we samen thuis te zijn.
Mijn vaste avond is woensdag, dan ga ik altijd sporten. Daar komt zo goed als niks tussen. Denk dat ik per jaar 5x mis door omstandigheden.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie s'avonds? Empty Re: Wat doen jullie s'avonds?

Bericht  Puggle wo 30 jan 2013 - 11:08

Ik ben 2 avonden per week alleen. Meestal tot 22.00. 1 van die avonden eet ik bij mijn moeder blijf daar dan even en ga naar huis. De andere avond ruim ik wat op, kijk lekker tv en internet. Ik vind het heerlijk om lekker thuis te zijn.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie s'avonds? Empty Re: Wat doen jullie s'avonds?

Bericht  bolus26 wo 30 jan 2013 - 11:15

mijn man is ook regelmatig weg ivm ploegendienst.

1 avond in de week ben ik sowieso weg,ik doe mee in een theaterproductie dus met repeteren, als mn mand dan moet werken past mn schoonmoeder op.

de overige avonden kijk ik tv, werk ik voor mn bedrijf,lees ik, komt er een vriendin theeleuten, zit ik achter t naaimachine, oefen ik mn zangnummers,speel ik trompet of ben ik met iets anders knutseligs bezig.

als mn man thuis is ga ik af en toe nog naar de muziek waar ik nog inval of repeteer ik momenteel met een bandje waar ik 12 april mee moet optreden.maar dit is dus alleen wanneer het kan,ik ga er geen oppas voor regelen dus dat is niet wekelijks

als ik straks weer moet werken is mn voornemen om op de dagen dat ik werk s avonds lekker thuis te zijn.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie s'avonds? Empty Re: Wat doen jullie s'avonds?

Bericht  Star007 wo 30 jan 2013 - 12:20

Ik werk ongeveer 3 avonden in de week, dus dan ben ik er al ff uit. Verder ga ik gemiddeld 1 x per week naar een vriendin, of komen ze hierheen. In het weekend ook vaak even winkelen ofzo met ern vriendin. Avonden die ik alleen thuis ben (als mijn vriend is sporten ofzo), vul ik op met tv, laptop, de was,lezen, huilend kind Wink Ik kan me indenken dat het erg vervelend is dat je altijd afhankelijk bent van oppas. Ik zou inderdaad op zoek gaan naar een oppas voor een vaste avond. Heeft 1 van je vriendinnen misschien een zus/zusje/broer die graag (betaald) wil opassen?
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie s'avonds? Empty Re: Wat doen jullie s'avonds?

Bericht  Parisienne wo 30 jan 2013 - 13:12

Mijn vriend werkt ook altijd 's avonds. Ik zit gemiddeld 5 tot 6 avonden per week alleen. Ik ben het inmiddels gewend, ga lekker mijn eigen gang. Ik kijk veel tv (films/series), zit achter de laptop, zit achter de naaimachine, doe wat huishoudelijke dingetjes of ben bezig met mijn studie.

Edit: als ik er trouwens even uit wil zet ik de babyfoon bij de bovenburen (wij delen een woning). Ik ga dan vaak even naar 't café hier bij ons in de straat met wat vrienden.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie s'avonds? Empty Re: Wat doen jullie s'avonds?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum