Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Alleen 's avonds last?

+3
MamaDaan
Annemie
Parisienne
7 plaatsers

Ga naar beneden

Alleen 's avonds last? Empty Alleen 's avonds last?

Bericht  Gast do 7 jun 2012 - 20:57

Kan het zijn dat n kindje alleen 's avonds/ 's nachts last heeft van doorkomende tanden?
Gisteravond was t hier weer feest, zo erg dat ik nog langs mocht komen bij ha post. Hij schreeuwde alles bij elkaar, vreselijk aan t overstrekken en ik kreeg hem niet stil. Uiteraard was hij daar stil. Hij is van zn oorontsteking af gelukkig, maar hij blijft zich maar zo gedragen. En dit al wekenlang. Overdag is er niks aan de hand en ik heb ondertussen geen idee meer wat t probleem kan zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen 's avonds last? Empty Re: Alleen 's avonds last?

Bericht  Parisienne do 7 jun 2012 - 21:09

Ja, dat kan zeker. Overdag is er vaak genoeg afleiding om die vervelende pijn niet te voelen. Hier had N. overdag ook totaal geen last van doorkomende tanden, maar 's avonds had ze erg veel pijn.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen 's avonds last? Empty Re: Alleen 's avonds last?

Bericht  Gast do 7 jun 2012 - 21:21

Ik vind het zo lastig omdat ik niet zeker weet waar de pijn en het gespook van komen.

Ik was gister echt als de dood dat de medicijnen voor de dubbele oorontsteking niet geholpen hadden.

Hij zat ook weer aan zijn oren. Vorige week was ik eigenlijk best blij dat de arts dit had vastgesteld en we er wat voor kregen. Ik dacht eindelijk weer eens fatsoenlijk te kunnen slapen. Maar helaas.



Hij was gister zo hard aan het huilen en zo aan het overstrekken dat ik hem af en toe amper vast kon houden.

Weet echt niet of het van de tanden is. Er is sinds vd week wel weer een tandje door aan de bovenkant en ik heb net even gekeken er zit ook een andere aan te komen aan de bovenkant. Erg lastig dus.



Parisienne, wat heb jij gebruikt dan tegen de pijn van de doorkomende tandjes? Als het van de tanden is dan weet ik niet waar hij meer last van zal hebben, van de pijn aan het tandvlees of wellicht van zijn oren hierdoor. Aangezien hij daar dan ook steeds aanzit. Hij lag gister echt krom vd pijn, zo zielig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen 's avonds last? Empty Re: Alleen 's avonds last?

Bericht  Annemie do 7 jun 2012 - 23:41

Hier is het ook altijd 's avonds en 's nachts een drama als hij ergens last van heeft.. ik geef mijn zoontje dan altijd maar een zetpilletje en dan gaat het na kwartiertje weer goed, helpt dat bij jouw zoontje niet? Heeft hij andere poep? Dat was hier altijd het geval als hij tandjes krijgt.. Mijn zoontje krijgt nu weer kiezen denk ik, want hij heeft weer van die typische poep, dun en kleverig. Hier smeren wij altijd Dentinox op de tandjes/tandvlees.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen 's avonds last? Empty Re: Alleen 's avonds last?

Bericht  MamaDaan do 7 jun 2012 - 23:43

Zeer herkenbaar, bij mijn zoontje precies hetzelfde verhaal, overdag vrij rustig, maar 's nachts ieder halfuur huilend wakker worden. Volgens mijn huisarts worden kinderen 's nachts niet wakker van doorkomende tandjes??? Geloof er niks van.
MamaDaan
MamaDaan
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 486
Punten : 494
Registratiedatum : 29-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen 's avonds last? Empty Re: Alleen 's avonds last?

Bericht  Parisienne do 7 jun 2012 - 23:47

Als kinderen last hebben van doorkomende tanden kan de pijn zo vervelend zijn en zich ook zelfs uiten in pijn in/rondom het oor. Dus dat hij aan zijn oren zit kan ook duiden op doorkomende tanden. Ik gebruikte altijd Dentinox om op het tandvlees te smeren, had wel het idee dat dat enigszins hielp. Ook gaf ik gewoon paracetamol tegen de pijn.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen 's avonds last? Empty Re: Alleen 's avonds last?

Bericht  blondje1313 vr 8 jun 2012 - 0:45

Op het cb vertelden ze mij dat ze bij het doorkomen van de tanden druk op de kaken hebben waar ze liggend meer last van hebben. Dus als ze in bed liggen hebben ze daar meer last van dan overdag.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen 's avonds last? Empty Re: Alleen 's avonds last?

Bericht  Liadan vr 8 jun 2012 - 0:48

blondje1313 schreef:Op het cb vertelden ze mij dat ze bij het doorkomen van de tanden druk op de kaken hebben waar ze liggend meer last van hebben. Dus als ze in bed liggen hebben ze daar meer last van dan overdag.
Ik denk ook dat dit de reden is.

Hier krijgt onze zoon nu 4 kiezen tegelijk en daarbij is hij erg verkouden. Hij huilt sinds zondag het grootste deel van de nacht, ik denk dat ik 4 uur per nacht geslapen heb de afgelopen nachten.
Overdag is hij ook niet zo vrolijk maar hij heeft er dan toch een stuk minder last van.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen 's avonds last? Empty Re: Alleen 's avonds last?

Bericht  Floor vr 8 jun 2012 - 0:51

MamaDaan schreef:Zeer herkenbaar, bij mijn zoontje precies hetzelfde verhaal, overdag vrij rustig, maar 's nachts ieder halfuur huilend wakker worden. Volgens mijn huisarts worden kinderen 's nachts niet wakker van doorkomende tandjes??? Geloof er niks van.

Daar geloof ik niks van, als er bij onze zoon een tandje door komt weet ik dat echt wel 's nachts, dan wordt hij vreselijk vaak huilend wakker.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen 's avonds last? Empty Re: Alleen 's avonds last?

Bericht  loesje vr 8 jun 2012 - 1:28

nee bij mijn zoontje is het precies andersom hij heeft hij ergens last van (bv tandjes) dan is hij overdag stront vervelend en slecht slapen. Snachts slaapt hij als een roos.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen 's avonds last? Empty Re: Alleen 's avonds last?

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 2:34

blondje1313 schreef:Op het cb vertelden ze mij dat ze bij het doorkomen van de tanden druk op de kaken hebben waar ze liggend meer last van hebben. Dus als ze in bed liggen hebben ze daar meer last van dan overdag.



Ja dat wist ik dat als ze liggen er meer druk is, maar ik vind het dan zo raar dat hij er overdag geen last van heeft.

Hij gaat overdag ook nog naar bed en dan is er echt helemaal niks aan de hand.



Maar goed ik kon vanmiddag weer bij de kinderarts langskomen. Hij heeft igg zeker weten geen pijn meer aan zijn oren, igg niet van een oorontsteking. Die is helemaal weg. De arts kan ook niks vinden. Misschien komt het toch door de tanden, maar hij kan ook niet verklaren waarom er dan overdag niks aan de hand is.

Ik moet nu het weekend sowieso standaard voor het slapen gaan een zetpil geven, desnoods 's nachts nog 1. En dan maandag bellen om te laten horen hoe het gegaan is. Indien het dan nog niet beter is, moet ik weer langskomen en gaan ze waarschijnlijk bloedprikken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen 's avonds last? Empty Re: Alleen 's avonds last?

Bericht  loesje vr 8 jun 2012 - 3:25

hoe is zijn ontlasting heeft hij pijn bij het poepen? want alex had alleen savonds last van zijn liesbreuk en is hier aan geopereerd toen hij 5 maanden was.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen 's avonds last? Empty Re: Alleen 's avonds last?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum