na hoeveel maanden s avonds weer weg?
+4
Ayla
kwak
Mida4you
bolus26
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
na hoeveel maanden s avonds weer weg?
hoe oud waren jullie kindjes toen jullie ´s avonds weer weg gingen bijv naar een hobby? en ook meerder avonden achter elkaar?
niet dat ik gelijk weer op stap wil maar er komen audities voor uitvoeringen (3 maanden na uitgerekend data) aan en ik vroeg me af of het wel verstandig is om daar aan mee te doen.Ik had me hier al voor opgegeven maar twijfel erover. Ik kan het niet zo goed inschatten dus vandaar!
niet dat ik gelijk weer op stap wil maar er komen audities voor uitvoeringen (3 maanden na uitgerekend data) aan en ik vroeg me af of het wel verstandig is om daar aan mee te doen.Ik had me hier al voor opgegeven maar twijfel erover. Ik kan het niet zo goed inschatten dus vandaar!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Re: na hoeveel maanden s avonds weer weg?
Ik zou het gewoon lekker doen. Het is voor jezelf ook fijn om eens weer een avondje weg te gaan hoor.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
ik ging na 4 week weer naar koor toe, best snel maar ik voelde me prima.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Gewoon als je jezelf er goed bij voelt, bij de een is dat na 1 week bij de ander pas na 1 jaar. Zou tegen die tijd gewoon kijken of je wilt, de baby is wel in goede handen dan (neem aan bij je vriend/man) dat scheelt ook wel bij mij.
Gefeliciteerd trouwens
Gefeliciteerd trouwens
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Na 3 maanden ga je waarschijnlijk ook alweer aan het werk, dus ik zou er gewoon lekker aan deelnemen. Ik voelde me iig na 3 maanden weer prima.
Gast- Gast
Ik gaf nog borstvoeding toen dus ik weet niet meer precies, ik geloof na een maand of 2 dat ik een avondje weg ging (paar uurtjes)
Gast- Gast
bedankt voor de reacties! het is ook niet dat ik over de repetities twijfel maar de uitvoeringen zijn 4 avonden achter elkaar en weekend repetiites ervoor. altijd heel druk en dan ben ik net weer aan t werk!
hmm alleen als ik nu afbel vind ik t moeilijk om de reden geheim te houden:oops:
Ik kan ook met een ander stuk meedoen daarvan zijn de uitvoeringen in juni/juli
hmm alleen als ik nu afbel vind ik t moeilijk om de reden geheim te houden:oops:
Ik kan ook met een ander stuk meedoen daarvan zijn de uitvoeringen in juni/juli
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Het 1e avondje weg met z'n 2-en was na 4 weken (etentje van het werk). Na 3 maanden ben ik weer elke vrijdag naar de repetitie van de muziekvereniging gegaan. Ik gaf (=geef) nog steeds borstvoeding. Dus ik ben wel vaker net te laat daar, aangezien ik niet F.'s ritme wil omgooien op die ene dag.
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Bij de eerste na een paar maanden, nu in de eerste in of tweede maand al.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Als het zo druk is zou ik wel de volgende uitvoering pas mee doen. Wij hebben echt een heel makkelijk kindje, slaapt supergoed, maar ben toch regelmatig erg moe. Als je dan overdag werkt én 's avonds uitvoering hebt is het misschien teveel van het goeie. Sowiezo als je dan pas net weer aan het werk bent, is toch behoorlijk wennen allemaal. (is mijn ervaring)
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Vrij snel wel.. maar dat was niet structureel gewoon een keer uiteten of naar de bioscoop.
Maar nu ik weer aan het werk ben, merk ik dat ik best moe ben op mijn werkdagen,omdat het lange dagen zijn en ik er savonds als ik weer terug ben en de meiden heb opgehaald er vaak alleen voorsta... dus als ik eerlijk ben moet ik er nu niet aan denken om 3 avonden op mijn werkdagen ook nog wat moet doen.
Maar aan de andere kant, als ik het leuk vind en het geeft me energie is het misschien ook wel weer leuk.
Maar nu ik weer aan het werk ben, merk ik dat ik best moe ben op mijn werkdagen,omdat het lange dagen zijn en ik er savonds als ik weer terug ben en de meiden heb opgehaald er vaak alleen voorsta... dus als ik eerlijk ben moet ik er nu niet aan denken om 3 avonden op mijn werkdagen ook nog wat moet doen.
Maar aan de andere kant, als ik het leuk vind en het geeft me energie is het misschien ook wel weer leuk.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ging vier weken nar de bevalling weer naar de muziekrepetie. Doordat het een keizersnede was heb ik een paar halve avonden gedaan, omdat er anders teveel druk op de buik kwam.
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» 4 maanden en in ene 's avonds ontroostbaar??
» bv; hoeveel voedingen met 14 maanden?
» Hoeveel voedingen met 3 maanden?
» 2 maanden oud. hoeveel voedingen?
» Hoeveel opvolgmelk bij 8 maanden?
» bv; hoeveel voedingen met 14 maanden?
» Hoeveel voedingen met 3 maanden?
» 2 maanden oud. hoeveel voedingen?
» Hoeveel opvolgmelk bij 8 maanden?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: