Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel vlees pp bij een bbq/ welke soorten fris?

+7
Shisha
Penny Blossom
Blond
Zininzon
Snoes
Lejow
*Lookie*
11 plaatsers

Ga naar beneden

Hoeveel vlees pp bij een bbq/ welke soorten fris? Empty Hoeveel vlees pp bij een bbq/ welke soorten fris?

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 7:08

Wij hebben de 21e een bbq/feestje met ca 60 man, nu heb ik al het 1 en ander geregeld met de slager hier, maar ik zit echt, hoeveel vlees per persoon, ook zal er genoeg salade en brood zijn.
Iemand een idee?


Laatst aangepast door Doedel op ma 16 jul 2012 - 1:06; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel vlees pp bij een bbq/ welke soorten fris? Empty Re: Hoeveel vlees pp bij een bbq/ welke soorten fris?

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 7:12

4 á 5 stuks vlees pp rekende de slager waar ik heb gewerkt. En met van alles erbij is dat zat genoeg hoor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel vlees pp bij een bbq/ welke soorten fris? Empty Re: Hoeveel vlees pp bij een bbq/ welke soorten fris?

Bericht  *Lookie* di 10 jul 2012 - 7:42

Ik heb weleens gehoord dat 3 per persoon gemiddeld wordt aangehouden. Maar ik werk niet bij een slager dus geen idee of het klopt. Hangt er denk ik ook vanf hoeveel salade, stopbrood etc je erbij haalt.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel vlees pp bij een bbq/ welke soorten fris? Empty Re: Hoeveel vlees pp bij een bbq/ welke soorten fris?

Bericht  Lejow di 10 jul 2012 - 8:32

Fruity schreef:4 á 5 stuks vlees pp rekende de slager waar ik heb gewerkt. En met van alles erbij is dat zat genoeg hoor!

Dit zou ik ook doen inderdaad!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel vlees pp bij een bbq/ welke soorten fris? Empty Re: Hoeveel vlees pp bij een bbq/ welke soorten fris?

Bericht  Snoes di 10 jul 2012 - 8:33

Ik denk dat 4 stuks pp echt wel genoeg moet zijn. Sommigen eten wat meer, maar anderen weer minder. Al hangt het inderdaad ook wel af wat je qua salades, stokbrood etc er nog bij hebt.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel vlees pp bij een bbq/ welke soorten fris? Empty Re: Hoeveel vlees pp bij een bbq/ welke soorten fris?

Bericht  Zininzon di 10 jul 2012 - 8:42

En het hangt af van de soorten vlees. 4 worstjes heb je 'zo' op, 4 karbonades gaan wat moeilijker..

Ik had onlangs familiedag en daar hebben we 3 stuks aangehouden en daarbij zelf een doos hamburgers en doos frikadellen er bij gedaan (het moest low budget). Alles is op gegaan.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel vlees pp bij een bbq/ welke soorten fris? Empty Re: Hoeveel vlees pp bij een bbq/ welke soorten fris?

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 9:08

Er is ook nog taart :dance:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel vlees pp bij een bbq/ welke soorten fris? Empty Re: Hoeveel vlees pp bij een bbq/ welke soorten fris?

Bericht  Blond di 10 jul 2012 - 9:25

Ik zou 4 stuks per persoon aanhouden.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel vlees pp bij een bbq/ welke soorten fris? Empty Re: Hoeveel vlees pp bij een bbq/ welke soorten fris?

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 19:48

Zusje schreef:Er is ook nog taart :dance:

Ook nog! En hapjes, en heeeul veel drank!

Qua salade ga ik uit van ca 150 gram pp.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel vlees pp bij een bbq/ welke soorten fris? Empty Re: Hoeveel vlees pp bij een bbq/ welke soorten fris?

Bericht  Penny Blossom wo 11 jul 2012 - 2:25

Ik heb afgelopen week een BBQ georganiseerd ter ere van mijn verjaardag. Voor +/- 30 personen had ik 100 stuks vlees, 8 stokbroden, 8 bakken salade, 6 pakjes knoflooksaus, 6 pakjes kruidenboter en nog losse sauzen. Op een stokbrood na was bijna alles op, het stokbrood was helaas teveel.
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel vlees pp bij een bbq/ welke soorten fris? Empty Re: Hoeveel vlees pp bij een bbq/ welke soorten fris?

Bericht  Shisha wo 11 jul 2012 - 3:02

Wij hadden op de bbq (met ongeveer 60 man) 4 stukken vlees pp. Daarnaast waren er diverse soorten salades en stokbrood en sausjes. Qua vlees was er echt heel veel over. Ongeveer 1/4 ofzo. Dus het blijft lastig inschatten. Maar ik heb liever teveel dan te weinig.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel vlees pp bij een bbq/ welke soorten fris? Empty Re: Hoeveel vlees pp bij een bbq/ welke soorten fris?

Bericht  Rush wo 11 jul 2012 - 3:51

Vlees kan je natuurlijk wel invriezen na de BBQ.

Heb je nog tijden heerlijk vlees! Hoeveel vlees pp bij een bbq/ welke soorten fris? 3079029344
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel vlees pp bij een bbq/ welke soorten fris? Empty Re: Hoeveel vlees pp bij een bbq/ welke soorten fris?

Bericht  studiebol wo 11 jul 2012 - 4:25

Wij hadden zondag een familie dag en mijn ouders hadden het bij een slager geregeld en hij had 5 stuks per persoon over gehouden. Er waren denk ik nog zo'n 10 stukjes over. Alles salades waren ook op en het stokbrood ook. Hoeveel stokbrood hij had weet ik niet precies maar denk een stuk of 7.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel vlees pp bij een bbq/ welke soorten fris? Empty Re: Hoeveel vlees pp bij een bbq/ welke soorten fris?

Bericht  Jezzie wo 11 jul 2012 - 5:18

Ik zou 4 stukjes pp doen. De een eet er dan misschien 5 en de ander 3 en wat meer salade e.d.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel vlees pp bij een bbq/ welke soorten fris? Empty Re: Hoeveel vlees pp bij een bbq/ welke soorten fris?

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 8:01

Ik heb nu 200 stukjes vlees besteld. Hebben inderdaad 3 of 4 soorten salades, ik haal ongeveer 15 stokbroden en verschillende sauzen.
Ook hebben we over de avond nog 8 rondjes met warme en koude hapjes. Dus ik gok dat het goed moet komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel vlees pp bij een bbq/ welke soorten fris? Empty Re: Hoeveel vlees pp bij een bbq/ welke soorten fris?

Bericht  Gast za 14 jul 2012 - 3:19

Ik krijg nu al honger :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel vlees pp bij een bbq/ welke soorten fris? Empty Re: Hoeveel vlees pp bij een bbq/ welke soorten fris?

Bericht  Gast zo 15 jul 2012 - 4:03

Wel ontzettend goed verzorgd Doedel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel vlees pp bij een bbq/ welke soorten fris? Empty Re: Hoeveel vlees pp bij een bbq/ welke soorten fris?

Bericht  Gast ma 16 jul 2012 - 1:05

Fruity schreef:Wel ontzettend goed verzorgd Doedel!

Het zijn er 220 geworden smile Vrijdag de salades, brood enzo halen.
Als ik iets doe dan doe ik het ook meestal goed Fruity smile Ik ben altijd veel te bang dat ik tekort kom. Sowieso is dit nu wel erg extreem hoor qua alles wat er gedaan wordt, er komt ook een deel van een band spelen die ook vaak samen op bruiloften spelen. Er komt een tap enzo in de tuin. Kost wat, maar goed dan hebben we als het goed is ook een gezellige verjaardag aangezien wij onze verjaardagen de laatste jaren al niet meer vieren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel vlees pp bij een bbq/ welke soorten fris? Empty Re: Hoeveel vlees pp bij een bbq/ welke soorten fris?

Bericht  Gast ma 16 jul 2012 - 1:07

Ik heb tot nu toe: cola, sinas en 7-up, een paar flessen light en jus d' orange. Aan spa blauw begin ik niet, want ik heb gewoon goed water in de kraan + dat ik ook alles moet koelen smile Spa rood is dan wel een goede, vind ik de volgende dag nog wel lekker als je nadorst hebt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel vlees pp bij een bbq/ welke soorten fris? Empty Re: Hoeveel vlees pp bij een bbq/ welke soorten fris?

Bericht  Blond ma 16 jul 2012 - 5:41

Geen wijn bij Doedel :shock: ?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel vlees pp bij een bbq/ welke soorten fris? Empty Re: Hoeveel vlees pp bij een bbq/ welke soorten fris?

Bericht  TukTuk ma 16 jul 2012 - 6:05

Ik zou ook nog wel Ice Tea en Spa Appel ofzo doen en nog een ander sapje, iets van Dubbel Fris bijvoorbeeld.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel vlees pp bij een bbq/ welke soorten fris? Empty Re: Hoeveel vlees pp bij een bbq/ welke soorten fris?

Bericht  Gast ma 16 jul 2012 - 6:22

Chance schreef:Geen wijn bij Doedel :shock: ?

Wist je dat niet? Dit wordt een alcoholvrij feest angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel vlees pp bij een bbq/ welke soorten fris? Empty Re: Hoeveel vlees pp bij een bbq/ welke soorten fris?

Bericht  Gast ma 16 jul 2012 - 7:59

Chance schreef:Geen wijn bij Doedel :shock: ?

Het ging om fris, niet om wijn Very Happy Wijn moet ik ook nog halen, maar dat wordt gewoon zoete witte bocht, droge witte wijn en rode wijn. Een flesje of 40 in totaal smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel vlees pp bij een bbq/ welke soorten fris? Empty Re: Hoeveel vlees pp bij een bbq/ welke soorten fris?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum