Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hoeveel groente,aardappel en vlees?

3 plaatsers

Ga naar beneden

hoeveel groente,aardappel en vlees? Empty hoeveel groente,aardappel en vlees?

Bericht  mauwmauw ma 20 jun 2011 - 4:56

ik morgen voor het eerst eten maken voor V.hij eet nu een 6 maanden potje helemaal leeg.mijn vraag is hoeveel groente aardappels en vlees doen jullie?en nu heb ik vaker gelezen dat mensen ijsblokbakjes vullen met eten en dan per portie eruit kunnen halen,maar hoeveel is dan genoeg voor 1 portie.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoeveel groente,aardappel en vlees? Empty Re: hoeveel groente,aardappel en vlees?

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 5:00

Dat hangt van je kindje af...
H at toen ongeveer 2 eetlepels groente, 2 aardappels en vlees ter grootte van 2 soepballetjes ongeveer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoeveel groente,aardappel en vlees? Empty Re: hoeveel groente,aardappel en vlees?

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 5:17

Ik maak gewoon bakjes van +- 200 gram, de ene keer gaat het op en de andere keer niet smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoeveel groente,aardappel en vlees? Empty Re: hoeveel groente,aardappel en vlees?

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 6:58

FoolishSam schreef:Ik maak gewoon bakjes van +- 200 gram, de ene keer gaat het op en de andere keer niet smile

Ja dat doe ik ook. Ik maak bakjes met 100 gram aardappel en bakjes met 100 gram groenten (vlees krijgt B. nog niet). Dat meng ik dan, dus hij krijgt zo'n 200 gram aan avondeten. Meestal eet ie alles wel op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoeveel groente,aardappel en vlees? Empty Re: hoeveel groente,aardappel en vlees?

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 7:01

wat voor vlees bereiden jullie voor een kindje van rond de 1 jaar?

Ik kom niet verder dann kip en gehakt, zie hem nog geen speklap eten. Wil namelijk beginnen met vlees voor X.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoeveel groente,aardappel en vlees? Empty Re: hoeveel groente,aardappel en vlees?

Bericht  loesje ma 20 jun 2011 - 7:45

alex eet van alles kwa vlees zolang het maar niet erg gekruid of geparneerd is.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

hoeveel groente,aardappel en vlees? Empty Re: hoeveel groente,aardappel en vlees?

Bericht  Fiwen ma 20 jun 2011 - 7:51

J. kreeg tot 2 weken terug 200 gram, maar we merkte dat ze eigenlijk altijd wel meer wilde dus zijn we nu over op 250 gram en dat is precies goed voor haar. Ik maak altijd veel op voorraad en dan ongeveer verhouding 100-75-25 (groente-aardappels-vlees) die verhouding heb ik zo uit een boek overgenomen en J. vind dat prima dus hou ik het daar bij.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoeveel groente,aardappel en vlees? Empty Re: hoeveel groente,aardappel en vlees?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum