welke telefoon?hoeveel per maand?
+2
Blond
JD
6 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
welke telefoon?hoeveel per maand?
Ik mag binnenkort weer een nieuwe telefoon uitkiezen....alleen weet ik niet welke!
ik loop dus mega achter, ik bel en sms ermee, maar heb dat hele internetten, pingen, apps etc nog niet erg ontdekt...maar eigenlijk wil dat wel op mn nieuwe telefoon....
ik betaal nu per maand 45 euro, heb dan zo'n bundel van 350 smsjes....maar hoor dus van mijn nichtje die een blackberry heeft, dat ze 20 euro per maand kwijt is, en via internet gratis kan smsen enzo met iedereen....dus ja, dat wil ik ook wel....
anyhow....zoals je hoort...ik loop nogal achter....maar vroeg me af wat voor toestel jullie hebben, of ie bevalt of niet, en wat voor abbonement jullie hebben?
maakt mijn keuze misschien wat makkelijker:)
alvast bedankt!!
ik loop dus mega achter, ik bel en sms ermee, maar heb dat hele internetten, pingen, apps etc nog niet erg ontdekt...maar eigenlijk wil dat wel op mn nieuwe telefoon....
ik betaal nu per maand 45 euro, heb dan zo'n bundel van 350 smsjes....maar hoor dus van mijn nichtje die een blackberry heeft, dat ze 20 euro per maand kwijt is, en via internet gratis kan smsen enzo met iedereen....dus ja, dat wil ik ook wel....
anyhow....zoals je hoort...ik loop nogal achter....maar vroeg me af wat voor toestel jullie hebben, of ie bevalt of niet, en wat voor abbonement jullie hebben?
maakt mijn keuze misschien wat makkelijker:)
alvast bedankt!!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Re: welke telefoon?hoeveel per maand?
Ik heb een Hi abonnement van 38,95 per maand, met de nieuwste Blackberry Bold. Voor dat geld krijg ik 300 smsjes/belminuten en met de gratis Hi verdubbelaar, 600 smsjes. Ik bel gemiddeld veel zegmaar en zit niet over m'n minuten heen. Oh en in dat bedrag zit ook mijn onbeperkt internet, waardoor ik kan pingen en Whatsapp heb gedownload, waarmee ik gratis 'sms'.
Ik vind de BB een ideale communicatietelefoon; mailen, pingen, whatsapp, smsen gaat supesnel en bellen klinkt duidelijk en helder. Ik vind 't echter geen 'fun'- telefoon; de applicaties die je kunt downloaden, zijn niet spectaculair mooi qua graphics of ontzettend uitdagen en leuk. De iPhone heeft dat wel, maar die is dan weer een stuk duurder. De goedkopere versie, met minstens dezelfde functies, is de Samsung Galaxy; zegmaar 't nichtje van de iPhone. Groot beeld, touchscreen, leuke apps; games, handige functies met bijv rabobank, ov9292 etc, grappige toepassingen etc etc.
't Ligt er dus een beetje aan waar je voor wilt gaan Wat is je huidige provider en hoe lang ben je daar abonnee?
Ik vind de BB een ideale communicatietelefoon; mailen, pingen, whatsapp, smsen gaat supesnel en bellen klinkt duidelijk en helder. Ik vind 't echter geen 'fun'- telefoon; de applicaties die je kunt downloaden, zijn niet spectaculair mooi qua graphics of ontzettend uitdagen en leuk. De iPhone heeft dat wel, maar die is dan weer een stuk duurder. De goedkopere versie, met minstens dezelfde functies, is de Samsung Galaxy; zegmaar 't nichtje van de iPhone. Groot beeld, touchscreen, leuke apps; games, handige functies met bijv rabobank, ov9292 etc, grappige toepassingen etc etc.
't Ligt er dus een beetje aan waar je voor wilt gaan Wat is je huidige provider en hoe lang ben je daar abonnee?
Gast- Gast
Wat betaal jij een hoop geld TO.
Ik betaal 11,25 per maand, twee jaar lang en heb daar de Nokia 5800 bij gekregen. Dat is 150 belminuten of 300 smsjes. Ook geen internet of wat erbij. Ik heb dat gedaan via deze website: https://directsales.vodafone.nl/akn
Ik vind het zonde om teveel geld uit te geven voor mijn gsm. Ben nog nooit over mn bundel heen gegaan..
Ik betaal 11,25 per maand, twee jaar lang en heb daar de Nokia 5800 bij gekregen. Dat is 150 belminuten of 300 smsjes. Ook geen internet of wat erbij. Ik heb dat gedaan via deze website: https://directsales.vodafone.nl/akn
Ik vind het zonde om teveel geld uit te geven voor mijn gsm. Ben nog nooit over mn bundel heen gegaan..
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb de BB bold en ik betaal 21 euro per maand. Dit was een aanbieding van T-Mobile. Ik betaal 1 jaar geen internetkosten, volgend jaar ben ik een tientje duurder uit.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb een iPhone 4 abonnement met 150 belminuten, 150 smsjes en onbeperkt (snel) internet en betaal 29,95 per maand bij T-mobile
Tyrael- Prater
- Aantal berichten : 513
Punten : 518
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb een Nokia E71 en betaal €22,45 per maand voor 340 smsjes/170 belminuten. Eindeloos internet zit al bij de prijs in..
Gast- Gast
nou hier wordt in ieder geval nogmaals bevestid dat ik veeeeeel te veel betaal.....
halen jullie je telefoon in de winkel, of bstellen jullie m via internet???
op zich vind ik dus een simpele telefon om mee te bellen en smsen prima, maar ja dat hele pingen en whatsappen is zich zo aan het ontwikkelen...dan wil net zo goed dat ook leren....dat gratis smsen scheelt je toch n hoop per maand denk ik.....
halen jullie je telefoon in de winkel, of bstellen jullie m via internet???
op zich vind ik dus een simpele telefon om mee te bellen en smsen prima, maar ja dat hele pingen en whatsappen is zich zo aan het ontwikkelen...dan wil net zo goed dat ook leren....dat gratis smsen scheelt je toch n hoop per maand denk ik.....
JD- Ratel
Ik heb via internet besteld, want in de winkel had ik veel meer moeten betalen..
Gast- Gast
HTC Wildfire, 1-jarig abonnement bij Hi. 20.95 per maand: 120 min/240 sms & internet
Via internet uitgezocht maar uiteindelijk telefonisch besteld.
Via internet uitgezocht maar uiteindelijk telefonisch besteld.
Gast- Gast
Wat dit betreft, ben ik uit het stenen tijdperk. Ik heb het liefste gewoon een telefoon waarmee ik kan bellen, sms-en, meer hoeft niet. Maar die dingen zijn nauwelijks nog te vinden. Ja, zo'n bejaardentelefoon met extra grote druktoetsen.
Gast- Gast
Onzin, er zijn nog genoeg Nokia's op de markt zonder toeters en bellen.SadButTrue schreef:Wat dit betreft, ben ik uit het stenen tijdperk. Ik heb het liefste gewoon een telefoon waarmee ik kan bellen, sms-en, meer hoeft niet. Maar die dingen zijn nauwelijks nog te vinden. Ja, zo'n bejaardentelefoon met extra grote druktoetsen.
Blond- Lady Post-a-lot
sja ik denk dat t mijn fout is geweest om m gewoon in de winkel te halen....volgens mij zijn die internet aanbiedingen veel scherper....
hey ennuhm......mijn contract loopt 12 februari af, maar dan is het toch zo dat je 1 maand vtv al een nieuwe uit mag zoeken....? of heb ik dat mis? ik ben at ding van mij zat....wil een nieuwe!......
hey ennuhm......mijn contract loopt 12 februari af, maar dan is het toch zo dat je 1 maand vtv al een nieuwe uit mag zoeken....? of heb ik dat mis? ik ben at ding van mij zat....wil een nieuwe!......
JD- Ratel
Bij Vodafone en Hi kun je sowieso drie (of vier??) maanden van tevoren al verlengen met een nieuw aanbod.
Gast- Gast
Ik zou je contract niet verlengen, maar een nieuw, scherper contract zoeken. Oriënteer je nu al, wat je wilt en wat je per maand wilt betalen voor die opties.
Houd de folders in de gaten, en kijk eens op www.studentmobiel.nl
Houd de folders in de gaten, en kijk eens op www.studentmobiel.nl
Blond- Lady Post-a-lot
Volgens mij mag je 3 maanden van te voren al een nieuwe telefoon uitkiezen! Maar dan zal je wel bij je oude abbo moeten blijven bedenk ik me nu. Ach ik heb dus geen idee. Ik zou wel heel graag de I phone 4 willen! Hoeveel betaal je daar los nog extra voor dan? Dat moet je dan ook maar willen natuurlijk.
Lizzy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 49
Punten : 65
Registratiedatum : 30-11-10
maar uhm...ja sorry ik ben echt heel dom wat dit betreft...
ik wil dus een ander abbo, dus dan kan ik pas na 12 februari een nieuwe telefoon bestellen? of moet ik dan toch voor de 12e, omdat anders mijn huidig abbo stilzwijgend verlengd wordt ofzo?
en...is het niet zo dat als ik nu een nieuwe telefoon bestel....ik dan tot 12 febr deze simkaart erin moet doen, en op 12 februari mn nieuwe sim erin moet doen.... zo ging het voorheen als ik al een nieuw toestel van te voren kocht terwijl mn abbo nog niet was afgelopen.....?
ik wil dus een ander abbo, dus dan kan ik pas na 12 februari een nieuwe telefoon bestellen? of moet ik dan toch voor de 12e, omdat anders mijn huidig abbo stilzwijgend verlengd wordt ofzo?
en...is het niet zo dat als ik nu een nieuwe telefoon bestel....ik dan tot 12 febr deze simkaart erin moet doen, en op 12 februari mn nieuwe sim erin moet doen.... zo ging het voorheen als ik al een nieuw toestel van te voren kocht terwijl mn abbo nog niet was afgelopen.....?
JD- Ratel
*Marietje* schreef:maar uhm...ja sorry ik ben echt heel dom wat dit betreft...
Bij welke provider zit je? Bel ze sowieso op om aan te geven dat je abonnement afloopt en dat je het niet wil verlengen.
Als je een nieuw abbonement neemt, moet je aangegevn dat het ingaat per 12 februari, en dan kan je kiezen voor nummerbehoud. Dat laat je dan ook overzetten op 12 februari, en dan is je oude simkaart niet meer te gebruiken.
Blond- Lady Post-a-lot
_Chance schreef:en kijk eens op www.studentmobiel.nl
is dat ook daadwerkelijk echt voor studenten...? want dat ben ik niet...........
JD- Ratel
Nee, kan iedereen bestellen.*Marietje* schreef:_Chance schreef:en kijk eens op www.studentmobiel.nl
is dat ook daadwerkelijk echt voor studenten...? want dat ben ik niet...........
Blond- Lady Post-a-lot
Ik heb zelf al 2 jaar een simonly abonnement, omdat ik geen nieuwe telefoon nodig had, maar wel lekker goedkoop wilde zitten. Ik zit nu op 13.95 per maand, 275 belminuten/550 smsjes, en zit er zelden overheen.
Heb laatst zelf een nieuwe telefoon gekocht, die niet zo heel duur was. Daar ben ik tevreden mee, van mij hoeft er niet van alles op te zitten.
Heb laatst zelf een nieuwe telefoon gekocht, die niet zo heel duur was. Daar ben ik tevreden mee, van mij hoeft er niet van alles op te zitten.
Laatst aangepast door _MamaRosa_ op do 6 jan 2011 - 4:52; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Je hebt sowieso een opzegtermijn, neem ik aan? Moet je even nakijken, anders wordt je abonnement gewoon verlengd.
Gast- Gast
Dat ligt er dan aan bij welke provider, want dat mag niet meer.. Hi belt mij tegenwoordig ieder jaar dat ik op moet schieten met verlengen, omdat ze anders mijn abbo stop moeten zetten omdat het afloopt..SadButTrue schreef:Je hebt sowieso een opzegtermijn, neem ik aan? Moet je even nakijken, anders wordt je abonnement gewoon verlengd.
Gast- Gast
Je opzegtermijn is waarschijnlijk een maand, dus dat kan nog mooi voor 12 februari.
Ik heb net de nokia n8 besteld, wordt ook mijn eerste telefoon met internet, ben heel benieuwd
Ik heb net de nokia n8 besteld, wordt ook mijn eerste telefoon met internet, ben heel benieuwd
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
O, oké. Ik wist wel dat er hier het één en ander in veranderd was. Dat het bij tijdschriften sowieso niet meer mag. Enniewee, ik heb mijn huidige telefoon ook alweer ruim een jaar, bijna anderhalf; hij loopt af in augustus. Vandaar.
Gast- Gast
_MamaRosa_ schreef:Ik heb zelf al 2 jaar een simonly abonnement, omdat ik geen nieuwe telefoon nodig had, maar wel lekker goedkoop wilde zitten. Ik zit nu op 13.95 per maand, 275 belminuten/550 smsjes, en zit er zelden overheen.
leuk! welke is dat precies die jij hebt? ook een blackberry toch?
JD- Ratel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over?
» Hoeveel flessen bij 9,5 maand?
» Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?
» Hoeveel sparen jullie in de maand?
» Hoeveel geld geef jij per maand uit aan....
» Hoeveel flessen bij 9,5 maand?
» Hoeveel betalen jullie per maand aan telefoonkosten?
» Hoeveel sparen jullie in de maand?
» Hoeveel geld geef jij per maand uit aan....
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: