Telefoonabonnement opzeggen/voortijdig beëindigen
+5
Sneeuwvlok
Freshona
Arwyn
Poubelle
Chicksel
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Telefoonabonnement opzeggen/voortijdig beëindigen
Goedemorgen!
Ik zit met een probleem: Ik had in het verleden altijd een wajong uitkering naast mijn stufi maar deze is stopgezet omdat ik 'genezen' ben verklaard. Ik heb jarenlang wekelijks therapie gehad en het gaat nu inderdaad beter dan ooit maar wel met als nadeel dat ik de wajong niet meer krijg/nodig ben. Ergens ook een voordeel natuurlijk. En nu had ik een superleuk bijbaantje maar ook daar zijn ze gaan bezuinigen en omdat ik toch wel erg oud was (22) moest ik 2 weken geleden eruit. Na heel veel rekenen ben ik erachter gekomen dat ik onmogelijk mijn telefoonabonnement kan betalen. Daarom is mijn vraag: Kan deze om die reden kosteloos stop gezet worden?
Ik zit met een probleem: Ik had in het verleden altijd een wajong uitkering naast mijn stufi maar deze is stopgezet omdat ik 'genezen' ben verklaard. Ik heb jarenlang wekelijks therapie gehad en het gaat nu inderdaad beter dan ooit maar wel met als nadeel dat ik de wajong niet meer krijg/nodig ben. Ergens ook een voordeel natuurlijk. En nu had ik een superleuk bijbaantje maar ook daar zijn ze gaan bezuinigen en omdat ik toch wel erg oud was (22) moest ik 2 weken geleden eruit. Na heel veel rekenen ben ik erachter gekomen dat ik onmogelijk mijn telefoonabonnement kan betalen. Daarom is mijn vraag: Kan deze om die reden kosteloos stop gezet worden?
Chicksel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 37
Punten : 63
Registratiedatum : 05-02-12
Re: Telefoonabonnement opzeggen/voortijdig beëindigen
Ja hoor, als je 'm in 1x aftikt bij je provider. Je betaalt dan dus het resterende bedrag van je abonnementskosten (de duur van het contract) in één keer af. Dat lijkt me gezien je post praktisch onmogelijk, maar dit is de enige oplossing, om onder een contract uit te komen.
Gast- Gast
Zou je even naar de klantenservice moeten bellen, maar ik vermoed van niet.
Dat soort abonnementen moet je afkopen.
Dat soort abonnementen moet je afkopen.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Aangezien ik zelf een telecomwinkel heb gewerkt en deze vraag wel vaker voorbij is gekomen, kan ik je garanderen dat dit niet mogelijk is. Je bent een overeenkomst aangegaan en afkopen is daarmee de enige oplossing, tenzij je zou overlijden gedurende je contractsperiode.
Gast- Gast
Kun je hem niet verlagen naar een andere bundel?
Dat kan bij veel providers wel dacht ik, dan zijn je maandelijkse kosten gelijk lager.
Dat kan bij veel providers wel dacht ik, dan zijn je maandelijkse kosten gelijk lager.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Arwyn schreef:Kun je hem niet verlagen naar een andere bundel?
Volgens mij kan je je bundel alleen verhogen en niet verlagen.
Freshona- Zwijger
- Aantal berichten : 7
Punten : 7
Registratiedatum : 06-07-12
Je kan bij vodafone wel verlagen, maar dat kost je dan ook 20 euro, dus dan moet je kijken of dat uitkan
Sneeuwvlok- Prater
- Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10
Ik kan max. 3x kosteloos verlagen geloof ik. Verhogen kan altijd!Freshona schreef:Arwyn schreef:Kun je hem niet verlagen naar een andere bundel?
Volgens mij kan je je bundel alleen verhogen en niet verlagen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ohh echt?! Sorry voor de foute info. Ik had van T-Mobile begrepen dat ik alleen nog maar kon verhogen en niet kon verlagen, maar misschien heb ik het verkeerd verstaan.
Freshona- Zwijger
- Aantal berichten : 7
Punten : 7
Registratiedatum : 06-07-12
Ik heb Hi, maar ik weet niet wat de TO heeft natuurlijk
Rush- Lady Post-a-lot
bij een aantal providers kan je inderdaad je abo wel verlagen maar niet bij allemaal.
Gast- Gast
Vlg mij kan ik bij Telfort alleen verhogen, niet verlagen.
Gast- Gast
Rush schreef:Ik heb Hi, maar ik weet niet wat de TO heeft natuurlijk
Ik kan hem niet verlagen? Heb ook Hi, heb er al drie keer contact over gehad met de klantenservice, net zoals mijn belmin, heb vaak de helft nog over maar kan ze niet meenemen naar volgende maand. Eerst was het omdat ik online mijn abo had afgesloten, maar de laatste 2 verlengingen heb ik gewoon in de winkel laten doen.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Ohnee? Ik kan dat gewoon via Mijn Hi doen op Internet. Ben vorig jaar 2x omlaag gegaan. Wat raar!Babydoll schreef:Rush schreef:Ik heb Hi, maar ik weet niet wat de TO heeft natuurlijk
Ik kan hem niet verlagen? Heb ook Hi, heb er al drie keer contact over gehad met de klantenservice, net zoals mijn belmin, heb vaak de helft nog over maar kan ze niet meenemen naar volgende maand. Eerst was het omdat ik online mijn abo had afgesloten, maar de laatste 2 verlengingen heb ik gewoon in de winkel laten doen.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Ohnee? Ik kan dat gewoon via Mijn Hi doen op Internet. Ben vorig jaar 2x omlaag gegaan. Wat raar!Babydoll schreef:Rush schreef:Ik heb Hi, maar ik weet niet wat de TO heeft natuurlijk
Heb nu Hi-i500, en kan alleen naar i1000, boehoe!
Blair- Kletskop
Ik heb Vodafone en ik kan ook alleen verhogen en niet verlagen. Ik betaal 49,95 per maand en als ik niet heel snel werk vind (ik zoek mij een ongeluk maar overal ben ik te oud ) kan ik het gewoon niet betalen.
Chicksel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 37
Punten : 63
Registratiedatum : 05-02-12
Is dat iPhone abbo Babydoll? Misschien zit daar het verschil wel in.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Is dat iPhone abbo Babydoll? Misschien zit daar het verschil wel in.
Ja, idd een iPhone abo. Grrrrr, stom zeg.
Blair- Kletskop
Ik heb ook Vodafone en ik heb vorig jaar mijn abonnement wel verlaagd hoor, daarvoor ook al een keer. Ik zou de klantenservice nog eens bellen en nog een keer heel goed informeren want bij mij kon het dus wel gewoon.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Als het goed is kan je bij Vodafone gewoon je abonnement verlagen voor eenmalig 20 euro. Ik zou maar even bellen, of nog eens goed op de site kijken. Inloggen en dan bij de zoekfunctie 'verlagen' invullen.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Maar volgens mij wil topicstarter niet verlagen, maar het hele abo stopzetten. Ik heb zelf Hi, en heb net gekeken op google, en als je bij Hi een iPhone abonnement hebt kun je hem helaas niet meer verlagen wat mijn probleem dus was.
Blair- Kletskop
nee maar stopzetten dan moet je je abo afkopen, dan kan ze `m beter verlagen als stopzetten lijkt me. (als dat mogelijk is)
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Telefoonabonnement Tele2?
» 1- of 2-jarig telefoonabonnement?
» Telefoonabonnement, what tot do?
» Abonnement opzeggen
» Wat voor telefoonabonnement heb jij?
» 1- of 2-jarig telefoonabonnement?
» Telefoonabonnement, what tot do?
» Abonnement opzeggen
» Wat voor telefoonabonnement heb jij?
Pagina 1 van 1