Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Abonnement opzeggen

5 plaatsers

Ga naar beneden

Abonnement opzeggen Empty Abonnement opzeggen

Bericht  girli ma 1 aug 2011 - 8:03

Ik zit erover te denken om een abonnement te nemen op een bepaald puzzelboekje. Ze hebben nu een goede aanbieding en daar staat bij dat het abonnement loopt tot wederopzegging.

Is het ook mogelijk om een abonnement ook gelijk weer op te zeggen? Ik ben zo'n type dat vergeet op te zeggen en de prijs voor een normaal abonnement vind ik te duur.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Abonnement opzeggen Empty Re: Abonnement opzeggen

Bericht  Joontjuh ma 1 aug 2011 - 8:06

Als je slim bent, zeg je meteen na ontvangst van je eerste puzzelboekje op, dan ben je er meteen vanaf. Ik heb namelijk zo'n vermoeden dat als je aanmeld en meteen opzegt dat je dan misschien niet ontvangt.
Joontjuh
Joontjuh
Prater
Prater

Aantal berichten : 649
Punten : 755
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.jonisbadeendjes.nl

Bericht  girli ma 1 aug 2011 - 8:07

Joontjuh schreef:Als je slim bent, zeg je meteen na ontvangst van je eerste puzzelboekje op, dan ben je er meteen vanaf. Ik heb namelijk zo'n vermoeden dat als je aanmeld en meteen opzegt dat je dan misschien niet ontvangt.
Dat had ik dus ook. Je mag binnen zoveel dagen nog opzeggen.

Ik ga eens googlen op ervaringen, dat helpt vast ook wel!
girli
girli
Ratel
Ratel

Bericht  Winegum ma 1 aug 2011 - 8:08

In principe moet het gewoon lukken, maar ik zou ook wachten tot je hem 1 keer hebt ontvangen. Zet het desnoods in je agenda, dan ku nje het ook niet echt vergeten.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  girli ma 1 aug 2011 - 9:28

Winegum schreef:In principe moet het gewoon lukken, maar ik zou ook wachten tot je hem 1 keer hebt ontvangen. Zet het desnoods in je agenda, dan ku nje het ook niet echt vergeten.
Dat is een goede tip. Zo kan ik ook in de gaten houden wanneer ik het eerste boekje krijg.
girli
girli
Ratel
Ratel

Bericht  luisa ma 1 aug 2011 - 9:44

Jij kan je abo wel gelijk opzeggen, maar je abonnement zal wel een bepaalde looptijd hebben die je dient te betalen.
Ik weet niet hoe het met puzzelboekjes werkt, maar als het bijv. 1-jaar abo is kan je wel gelijk opzeggen maar dat neemt niet weg dat je het jaar vol dient te maken.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  girli ma 1 aug 2011 - 9:47

Dat begrijp ik uiteraard. Het gaat mij specifiek om het stukje dat het abonnement geldt tot wederopzegging. Ik wil het opzeggen voordat ik nog een termijn moet betalen, omdat ik het abonnement zonder de aanbieding te duur vindt. Ik wil het alleen niet te vroeg opzeggen met het risico dat ik dan niets krijg.
girli
girli
Ratel
Ratel

Bericht  luisa ma 1 aug 2011 - 9:50

Oh sorry, dan heb ik het niet goed begrepen. Ik vond het al zo'n rare vraag Embarassed
Wederopzegging houdt gewoon in dat als je niet opzegt het abon automatisch verlengd wordt. Het maakt niks uit wanneer je opzegt hoor, als je maar duidelijk maakt per wanneer. Dus gewoon gelijk opzeggen en even in de gaten houden dat je een bevestiging hiervan krijgt. En gewoon volgende termijn niet betalen, geen machtiging afgeven ofzo.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 9:59

Dat doe ik altijd met de Veronica gids :P

Ik neem een abbo voor een jaar en zeg dat meteen op.
Meestal heb k dan een weke of 2-3 geen gids en dan staan ze weer bij de supermarkt met een actie en neem ik weer een abbo.
Ik zeg het trouwens ook altijd op nadat ik het eerste exemplaar ontvangen heb.

Gast
Gast

Bericht  girli ma 1 aug 2011 - 10:19

@ Hazeltje werkt dat? Meestal mag je na een aanbieding een aantal maanden geen nieuw abonnement afsluiten. Dan kan ik dit abonnement ook opnieuw afsluiten als ze volgend jaar rond deze periode weer een goede aanbieding hebben.

Eigenlijk een domme vraag, anders deed je het niet laughcry
girli
girli
Ratel
Ratel

Bericht  girli ma 1 aug 2011 - 10:20

luisa schreef:Oh sorry, dan heb ik het niet goed begrepen. Ik vond het al zo'n rare vraag Embarassed
Wederopzegging houdt gewoon in dat als je niet opzegt het abon automatisch verlengd wordt. Het maakt niks uit wanneer je opzegt hoor, als je maar duidelijk maakt per wanneer. Dus gewoon gelijk opzeggen en even in de gaten houden dat je een bevestiging hiervan krijgt. En gewoon volgende termijn niet betalen, geen machtiging afgeven ofzo.
Geeft niet. Ik heb het allemaal duidelijk in mijn hoofd, maar op papier zetten is toch altijd een stukje lastiger.

Ik zag online al een formulier wat je in moet vullen als je wilt opzeggen en daarbij kun je ook om bevestiging vragen idd. Thnx!
girli
girli
Ratel
Ratel

Bericht  Possom ma 1 aug 2011 - 23:05

@ girli: ja hoor, doe ik ook altijd, maar dan doe ik het om en om op naar van mn vriend en mij. Maar als ik opzeg zeggen ze aan de telefoon ook altijd al dat ik van de aanbieding gebruik kan maken, dus ik denk dat ze sowieso heel soepel zijn met die regeling.
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 23:13

girli schreef:@ Hazeltje werkt dat? Meestal mag je na een aanbieding een aantal maanden geen nieuw abonnement afsluiten. Dan kan ik dit abonnement ook opnieuw afsluiten als ze volgend jaar rond deze periode weer een goede aanbieding hebben.

Eigenlijk een domme vraag, anders deed je het niet laughcry

Hahaha, bij de meeste abbo's doen ze dat inderdaad niet.
Maar tot op heden bij Veronica wel.
Ook gewoon op mijn eigen naam.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: