Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bah, seks met een ezel!

+26
Arwyn
Tazz
L!ND@
Snoes
Dikkie Dik
Mermaid
Discordia
Sylvana
Guus
Bazinga
Ilargi
Pannetoet
Ooh La La!
Mamsie
Lejow
Blond
Raindrop
Alex
loura
Paper Crown
M@niek
Jade
Kowalski
Tania
Rush
Caribbeanlover
30 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Bah, seks met een ezel! - Pagina 5 Empty Re: Bah, seks met een ezel!

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 10:35

Raindrop schreef:
Sunprincess schreef:Maar even héél sec, is het wel dierenmishandeling? Ik bedoel waarschijnlijk vindt heeft dier het nog prettig ook.

Evengoed ben ik er tegen hoor. Het is ongelijkwaardig en het hoort niet. Cultuur of niet, het blijft hoe mij walgelijk.

Maar misschien vindt het dier het ook niet prettig? Dat weet je niet.. En volgens mij vraagt een dier er ook niet om. Normaal is het toch niet lijkt me, maar goed..

Dat zeg ik ook, het is ongelijkwaardig. En het hoort ook niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, seks met een ezel! - Pagina 5 Empty Re: Bah, seks met een ezel!

Bericht  Caribbeanlover di 10 jul 2012 - 10:38

Lily schreef:
Sunprincess schreef:Maar even héél sec, is het wel dierenmishandeling? Ik bedoel waarschijnlijk vindt heeft dier het nog prettig ook.

Evengoed ben ik er tegen hoor. Het is ongelijkwaardig en het hoort niet. Cultuur of niet, het blijft hoe mij walgelijk.

Het dier heeft geen pijn dus denk daarin dat het geen mishandeling is. Want dan zou een bezoekje aan de dierenarts meer mishandeling zijn omdat er dan een hele arm/hand in het achterste van een ezel gaat.





Newsflash..........een dier misbruiken/gebruiken zoals een ezel neuken is mishandeling! De vergelijking met een dierenarts slaat nergens op, want die is er om dieren te helpen.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, seks met een ezel! - Pagina 5 Empty Re: Bah, seks met een ezel!

Bericht  Bazinga di 10 jul 2012 - 10:42

Nouja...

Mishandeling is het toebrengen van verwondingen of pijn of andere schade tegen het lichaam van een persoon gericht.

En: Dierenmishandeling omvat alle niet noodzakelijke handelingen en alle verwijtbare nalatigheden van mensen, waardoor dieren pijn aangedaan, letsel toegebracht, of ernstig in hun welzijn benadeeld worden. De term "dierenmishandeling" wordt ook in meer enge zin gebruikt, namelijk ter aanduiding van een strafbaar feit, dat zich voordoet, wanneer bij de behandeling van dieren een of meer strafrechtelijke regels, die op dit gebied gelden, worden overtreden.

In Colombia is 't geen mishandeling, volgens mij. Ik keur 't natuurlijk niet goed en ik hoop niet dat er nu kerels op 't idee komen en er opeens een adoptiegolf volgt voor ezels en geiten of zo, maar ik weet niet hoeveel last een ezeltje ervan heeft. Niet om de Colombiaanse mannen te beledigen, maar ik geloof niet dat ze zo bedeeld zijn in de onderbroek als een ezel.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, seks met een ezel! - Pagina 5 Empty Re: Bah, seks met een ezel!

Bericht  Caribbeanlover di 10 jul 2012 - 10:48

Nou ze brengen ze toch schade toe, nou dan. Het boeit me geen ene hol dat het daar geen mishandeling is, want het is wel zo.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, seks met een ezel! - Pagina 5 Empty Re: Bah, seks met een ezel!

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 10:49

Het leek niet alsof de ezel er veel last van had. Ze bleef gewoon rustig stil staan. Ik werd wel heel erg misselijk van dat stukje dat die man zei: Als je haar zo kietelt dan beweegt ze lekker veel. pale

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, seks met een ezel! - Pagina 5 Empty Re: Bah, seks met een ezel!

Bericht  Poubelle di 10 jul 2012 - 10:51

Caribbeanlover schreef:Nou ze brengen ze toch schade toe, nou dan. Het boeit me geen ene hol dat het daar geen mishandeling is, want het is wel zo.

lol!
Briljant argument!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, seks met een ezel! - Pagina 5 Empty Re: Bah, seks met een ezel!

Bericht  Bazinga di 10 jul 2012 - 10:52

Caribbeanlover schreef:Nou ze brengen ze toch schade toe, nou dan. Het boeit me geen ene hol dat het daar geen mishandeling is, want het is wel zo.

Hoezo scháde! Da's alsof je met een potlood in een pan roert, toch? Of ben je bang voor het emotionele welzijn van een ezel?
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, seks met een ezel! - Pagina 5 Empty Re: Bah, seks met een ezel!

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 10:58

Maar vanuit die beredenatie zou kindermisbruik ook niet schadelijk zijn. Kinderen ervaren het volgens mij ook pas als misbruik wanneer ze erachter komen dat het niet normaal is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, seks met een ezel! - Pagina 5 Empty Re: Bah, seks met een ezel!

Bericht  Bazinga di 10 jul 2012 - 11:15

Maar een ezel en een kind zijn toch niet te vergelijken?.. Ik begrijp je punt wel, hoor.

Op geen enkel niveau keur ik ehm.. Gemeenschap met een ezel goed, maar of 't schadelijk is voor een ezel, fysiek of emotioneel, dat betwijfel ik.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, seks met een ezel! - Pagina 5 Empty Re: Bah, seks met een ezel!

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 11:16

Tris schreef:Maar een ezel en een kind zijn toch niet te vergelijken?.. Ik begrijp je punt wel, hoor.

Juist wel lijkt mij. Ze zijn beide afhankelijk en kunnen niet voor zichzelf opkomen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, seks met een ezel! - Pagina 5 Empty Re: Bah, seks met een ezel!

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 11:17

Lily schreef:uitzendinggemist.nl ik heb het ook gezien. En zou je nooit naar dat land gaan omdat ze daar seks hebben met ezels? Tja het is daar normaal en hoort daar bij de cultuur. Als je gewoon normaal op vakantie gaat e.d. loop je er niet snel tegenaan lijkt me.

In sommige culturen is het ook normaal dat een oude man trouwt met een minderjarig kind en haar gewoon al zwanger maakt enzo. Is dat dan ook ok omdat het cultuur is?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, seks met een ezel! - Pagina 5 Empty Re: Bah, seks met een ezel!

Bericht  Bazinga di 10 jul 2012 - 11:21

Daar heb je wel gelijk in, maar als ik een ezel op latere leeftijd vertel, dat ze aan meerdere orgies heeft meegedaan, is 't toch anders dan bij een kind?

En een ezel zou toch wel schoppen als 't niet prettig is? Ik heb ooit 's een ezel alleen maar over de kop geaaid en werd toen al gebeten! (En als er nu iemand met de grap komt 'misschien had je iets anders moeten aaien', nee, ik ben geen Colombiaan)
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, seks met een ezel! - Pagina 5 Empty Re: Bah, seks met een ezel!

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 11:23

Zusje schreef:
Tris schreef:Maar een ezel en een kind zijn toch niet te vergelijken?.. Ik begrijp je punt wel, hoor.

Juist wel lijkt mij. Ze zijn beide afhankelijk en kunnen niet voor zichzelf opkomen.

Dat dus. + dat de ezel niet beseft dat het niet normaal is en het kind ook niet. Zou het schadelijk zijn voor het kind als het opgegroeid met het idee dat het normaal is?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, seks met een ezel! - Pagina 5 Empty Re: Bah, seks met een ezel!

Bericht  Lies di 10 jul 2012 - 11:37

Heb het net gekeken, mijn hemel, ongelooflijk
Lies
Lies
Prater
Prater

Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, seks met een ezel! - Pagina 5 Empty Re: Bah, seks met een ezel!

Bericht  Polly di 10 jul 2012 - 16:24

Sunprincess schreef:
Polly schreef:Tsja, dan moeten jullie vooral ook niet gaan. Maar dan kun je nergens meer heen en hoef je ook niet meer te blijven wonen waar je zit, want overal is wel iets dat niet juist is.

Dat vind ik bull. Het gast mij er om dat het in bepaalde landen normaal is om op een bepaalde manier met dieren of met mensen om te gaan. Het gaat mij om de norm.

Uhm, het is echt niet zo dat iedere Colombiaan het normaal vindt om ezels te neuken hoor. Ik vind dat gewoon een beetje kort door de bocht. Het is ook niet zo dat iedere Nederlander anti-islamitisch is omdat Geert Wilders toevallig in de regering terecht is gekomen. Ik zou het persoonlijk niet waarderen als een Colombiaan er daarom maar vanuit ging dat ook ik anti-islamitisch ben, alleen omdat ik de Nederlandse nationaliteit heb.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, seks met een ezel! - Pagina 5 Empty Re: Bah, seks met een ezel!

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 18:00

Sunprincess schreef:
Zusje schreef:
Tris schreef:Maar een ezel en een kind zijn toch niet te vergelijken?.. Ik begrijp je punt wel, hoor.

Juist wel lijkt mij. Ze zijn beide afhankelijk en kunnen niet voor zichzelf opkomen.

Dat dus. + dat de ezel niet beseft dat het niet normaal is en het kind ook niet. Zou het schadelijk zijn voor het kind als het opgegroeid met het idee dat het normaal is?
Je vergeet de Ezel met een trauma! Razz

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, seks met een ezel! - Pagina 5 Empty Re: Bah, seks met een ezel!

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 20:06

Tris schreef:
En een ezel zou toch wel schoppen als 't niet prettig is? Ik heb ooit 's een ezel alleen maar over de kop geaaid en werd toen al gebeten! (En als er nu iemand met de grap komt 'misschien had je iets anders moeten aaien', nee, ik ben geen Colombiaan)

De achterpoten van de ezels werden vastgebonden zodat de mannen niet geschopt konden worden. Verder ja ik keur het ook helemaal niet goed, maar of ik het dierenmishandeling vind nee dat denk ik niet. Bij dierenmishandeling denk ik aan de eerdere post van Tris en ik denk niet dat deze ezel fysiek/psychisch er klachten van ondervind.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, seks met een ezel! - Pagina 5 Empty Re: Bah, seks met een ezel!

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 20:14

Gatverdamme, ziek.

En over het niet gaan naar bepaalde landen: ik heb ook een paar landen op mijn lijstje staan waar ik niet heen zal gaan. Puur om de mentaliteit die daar heerst wat betreft de omgang naar dieren. Dus ik snap CBL wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, seks met een ezel! - Pagina 5 Empty Re: Bah, seks met een ezel!

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 21:29

[quote="Dropdraakje"]
Sunprincess schreef:
Zusje schreef:
Tris schreef:Maar een ezel en een kind zijn toch niet te vergelijken?.. Ik begrijp je punt wel, hoor.

Juist wel lijkt mij. Ze zijn beide afhankelijk en kunnen niet voor zichzelf opkomen.

Dat dus. + dat de ezel niet beseft dat het niet normaal is en het kind ook niet. Zou het schadelijk zijn voor het kind als het opgegroeid met het idee dat het normaal is?
Je vergeet de Ezel met een trauma! Razz [/q

De ezel zalnatuurlijk vast geen trauma hebben maar hoe komt hemt kind aan het trauma? Uiteindelijk is het de omgeving die heeft kind laat merken dat het niet normaal is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, seks met een ezel! - Pagina 5 Empty Re: Bah, seks met een ezel!

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 21:37

[quote="Sunprincess"]
Dropdraakje schreef:
Sunprincess schreef:
Zusje schreef:
Tris schreef:Maar een ezel en een kind zijn toch niet te vergelijken?.. Ik begrijp je punt wel, hoor.

Juist wel lijkt mij. Ze zijn beide afhankelijk en kunnen niet voor zichzelf opkomen.

Dat dus. + dat de ezel niet beseft dat het niet normaal is en het kind ook niet. Zou het schadelijk zijn voor het kind als het opgegroeid met het idee dat het normaal is?
Je vergeet de Ezel met een trauma! Razz [/q

De ezel zalnatuurlijk vast geen trauma hebben maar hoe komt hemt kind aan het trauma? Uiteindelijk is het de omgeving die heeft kind laat merken dat het niet normaal is.
Uhhh het was grappig bedoeld! :nopompom: Maar even zonder gekheid hoe ben je er zo zeker van dat dieren geen trauma kunnen oplopen? Bedoel katten en honden die mishandeld worden gaan ook een heel ander gedrag vertonen. Lijkt mij logisch dat de ezel het ook niet de normaalste zaal van de wereld vindt? Natuurlijk is dat kinderen niet te vergelijken maar denk ook wel dat veel dieren ook gevoel hebben en een heel ander gedrag gaan vertonen naar z'n idioot gedrag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, seks met een ezel! - Pagina 5 Empty Re: Bah, seks met een ezel!

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 22:13

Het is toch van de zotte dat zo'n vent niet gewoon even zijn rechterhand kan gebruiken en zijn lusten niet botviert op een dier. Het is toch belachelijk dat zo'n beest wordt gebruikt als gebruiksvoorwerp op die manier?

Als we het woordje ezel door vrouw veranderen, vonden we het dan nog normaal?

Ik vind het walgelijk. Echt waar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, seks met een ezel! - Pagina 5 Empty Re: Bah, seks met een ezel!

Bericht  Rush di 10 jul 2012 - 22:20

Ze kunnen beter een lading fake pussy`s afleveren daar. Ik vind het echt ranzig en zielig.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, seks met een ezel! - Pagina 5 Empty Re: Bah, seks met een ezel!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum