Bah, seks met een ezel!
+26
Arwyn
Tazz
L!ND@
Snoes
Dikkie Dik
Mermaid
Discordia
Sylvana
Guus
Bazinga
Ilargi
Pannetoet
Ooh La La!
Mamsie
Lejow
Blond
Raindrop
Alex
loura
Paper Crown
M@niek
Jade
Kowalski
Tania
Rush
Caribbeanlover
30 plaatsers
Pagina 1 van 5
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Bah, seks met een ezel!
Was gister bij Spuiten en Slikken.
In Colombia is dat heel ''normaal''. Een land waar ik dus nooit heen zal gaan.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Re: Bah, seks met een ezel!
Shit, nu heb ik dat gemist!Caribbeanlover schreef:Was gister bij Spuiten en Slikken.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
uitzendinggemist.nl ik heb het ook gezien. En zou je nooit naar dat land gaan omdat ze daar seks hebben met ezels? Tja het is daar normaal en hoort daar bij de cultuur. Als je gewoon normaal op vakantie gaat e.d. loop je er niet snel tegenaan lijkt me.
Gast- Gast
Ja ik zapte er gisteren langs en toen zei mijn man 'zag ik dat nou goed '. Ik terug zappen en ja hoor hij had het goed gezien. Echt te ranzig.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ga het kijken wanneer ik tijd heb!
Rush- Lady Post-a-lot
In plaats van 'seks met die kale' is het 'seks met die ezel', zoveel verschil is dat niet toch?
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Ligt eraan, had de ezel nog haar?Kowalski schreef:In plaats van 'seks met die kale' is het 'seks met die ezel', zoveel verschil is dat niet toch?
Rush- Lady Post-a-lot
Echt ziek!
Caribbeanlover- Ratel
oow, bah!
Ik wist niet dat zoiets ergens normaal zou zijn.
Ik wist niet dat zoiets ergens normaal zou zijn.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Lily schreef:uitzendinggemist.nl ik heb het ook gezien. En zou je nooit naar dat land gaan omdat ze daar seks hebben met ezels? Tja het is daar normaal en hoort daar bij de cultuur. Als je gewoon normaal op vakantie gaat e.d. loop je er niet snel tegenaan lijkt me.
Wat zeg ik nou.
Caribbeanlover- Ratel
ja maar dan nog, ga je er niet heen op vakantie omdat dat daar normaal is? Ik denk als je zulke dingen per land gaat bekijken (en dan bedoel ik niet alleen op seksueel vlak) dat bijna elk land zo zijn bijzonderheden heeft.
Gast- Gast
Nogmaals dan ga ik er niet heen naar Colombia sowieso trekt dat land mij niet.
Caribbeanlover- Ratel
helaas ik kan het niet terug zien pas vanaf 22.00uur
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Maar als het je wel zou trekken, zou je gaan ondanks dat ze met ezels sex hebben?Caribbeanlover schreef:Nogmaals dan ga ik er niet heen naar Colombia sowieso trekt dat land mij niet.
Als dat namelijk zo is, snap ik echt niet waarom je dat dan in je openingspost zet.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
In Turkije hebben ze ook sex met schapen en ezels. Het is hartstikke smerig!
In Denemarken hebben ze zelfs dierenbordeels. Echt geen grapje!
Ik had ooit een filmpje gezien, een vrouw had sex met een paard! Nou niet alleen hield haar doos het goed, maar toen eenmaal dat paard was gekomen, echt wat er toen uit haar muts kwam stomen aan paardenzaad.. echt ben er wekenlang van beduusd geweest.
Ik had ooit een filmpje gezien, een vrouw had sex met een paard! Nou niet alleen hield haar doos het goed, maar toen eenmaal dat paard was gekomen, echt wat er toen uit haar muts kwam stomen aan paardenzaad.. echt ben er wekenlang van beduusd geweest.
Mannen die seks hebben met dieren, daarbij moet je gewoon het zaakje eraf snijden/hakken. Te walgelijk of het nou cultuur is of niet.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Paper Crown schreef:In Turkije hebben ze ook sex met schapen en ezels. Het is hartstikke smerig!
Gatver
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Paper Crown schreef:In Turkije hebben ze ook sex met schapen en ezels. Het is hartstikke smerig!
jeej dat zo´n paardenlul uberhaupt in dr doos past
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
loura schreef:Mannen die seks hebben met dieren, daarbij moet je gewoon het zaakje eraf snijden/hakken. Te walgelijk of het nou cultuur is of niet.
+1! Wie doet nou zoiets.. En dat er dan ook nog mensen zijn die er zo luchtig over doen.. Sorry maar als het om seks met een kind gaat is er zoveel ophef maar een dier is wel normaal??? Echt te ziek voor woorden...
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Ze gingen ook naar een Ezelbordeel Ik zat ook vol verbazing te kijken, vooral dat al die jochies vanaf een jaar of acht oud het ook al doen
Gast- Gast
Kijk, als ze nu gewoon verliefd zijn vind ik het een ander verhaal, maar puur om de sex... nee, dat heeft God niet zo gewild natuurlijk.
Heel terecht dat je Colombia boycot, laat ze maar eens hard hun best doen voor ze jou verdienen!
Misschien vatten ze het te letterlijk op daar.
"Mijn ex was echt een jackass".
Te grappig gewoon.
"Jij hebt sex met ezels"
Gast- Gast
Jasses. Dat je daar als man een stijve van krijgt, van het idee dat je met een ezel gaat seksen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn schoonmoeder had een vriendin, zij is single en ging regelmatig op date met mannen. Ze kwam 1 keer echt zo'n supermooi exemplaar tegen, zo'n echte adonis lichaam. Het was haar een compleet raadsel waarom deze man alleen was. Hadden ze na een paar dates wat stoute sms uitgewisseld, vroeg zij hem naar zijn ultieme seks fantasie. Smst hij terug: 'Ik zou eerst jou willen n**ken, en dan dat mijn hond jou n**kt terwijl ik de hond pak.'
Echt waar, ik hem het zelf gelezen!
Echt waar, ik hem het zelf gelezen!
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Een ezel stoot zich in het algemeen...
» zin in seks en de pil
» seks met condoom
» Knip en seks
» Huwelijksnacht en seks
» zin in seks en de pil
» seks met condoom
» Knip en seks
» Huwelijksnacht en seks
Pagina 1 van 5
Permissies van dit forum: