Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

nav Wat deed jij voordat de kids er waren?

+20
Slakje
Fearie
studiebol
Discordia
Steep
schuddebuikje
Gympie
Twellie
Dille
MissD
PapillonRose
Parisienne
Linda
Bloem86
Mamsie
Happydobby
Thunder
Aimee
Susan
Darius
24 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

nav Wat deed jij voordat de kids er waren? Empty nav Wat deed jij voordat de kids er waren?

Bericht  Darius zo 8 jul 2012 - 21:26

Ik vraag me serieus af wat ik allemaal deed voordat de kinderen er waren.

Ik werkte fulltime, en was vaak in het weekend ook nog wel bezig met dingen voor mijn klas en mijn leerlingen. Daarnaast ging ik altijd boodschappen doen op zaterdag en schoonmaken. En op zondag voetbalde ik en daarna ging ik lekker lui op de bank tv kijken of lezen.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Wat deed jij voordat de kids er waren? Empty Re: nav Wat deed jij voordat de kids er waren?

Bericht  Gast zo 8 jul 2012 - 21:27

Ik vraag me dat ook regelmatig af Laughing wat deed ik met al die tijd?!

Maar ik studeerde, ging regelmatig uit, sportte, en in de weekenden was ik bij mijn ouders thuis, maar wat ik daar deed buiten studeren af en toe kan ik me gewoon echt niet herinneren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav Wat deed jij voordat de kids er waren? Empty Re: nav Wat deed jij voordat de kids er waren?

Bericht  Susan zo 8 jul 2012 - 21:29

Studeren/werken, schrijven, heel veel boeken lezen, ik schreef recensies voor Chicklit.nl en interviewde auteurs, op vrije dagen gingen we vaak lunchen in de stad, we keken heel veel series op dvd.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Wat deed jij voordat de kids er waren? Empty Re: nav Wat deed jij voordat de kids er waren?

Bericht  Gast zo 8 jul 2012 - 21:32

Fulltime werken, lekker op shoppen, schoonmaken enzo deed ik doordeweeks zodat we het weekend helemaal niks hoefde te doen, euhm verder geen idee.. haha..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav Wat deed jij voordat de kids er waren? Empty Re: nav Wat deed jij voordat de kids er waren?

Bericht  Aimee zo 8 jul 2012 - 21:32

Werken, heeeeel veel werken
Winkelen
Slapen
Taarten bakken
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Wat deed jij voordat de kids er waren? Empty Re: nav Wat deed jij voordat de kids er waren?

Bericht  Darius zo 8 jul 2012 - 21:35

Oja, winkelen of gewoon lekker neuzen deed ik ook wel regelmatig. En verder ook nog wel de Sims spelen, of lekker ouderwets bordspelletjes met mijn man doen. Oja, de seksfrequentie lag toen ook hoger, dus daar waren we ook wel weer wat tijd mee kwijt.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik toen ook wel veel onzindingetjes kocht. Nu ik moeder ben en minder werk en dus minder verdien, denk ik beter na over waar ik mijn geld aan besteed.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Wat deed jij voordat de kids er waren? Empty Re: nav Wat deed jij voordat de kids er waren?

Bericht  Thunder zo 8 jul 2012 - 21:35

Werken, stappen, heel fanatiek paardrijden en in het weekend op concours.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Wat deed jij voordat de kids er waren? Empty Re: nav Wat deed jij voordat de kids er waren?

Bericht  Happydobby zo 8 jul 2012 - 22:09

Werken, reizen, paardrijden. uitgaan. (eten, bios, kroeg of discotheek)

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Wat deed jij voordat de kids er waren? Empty Re: nav Wat deed jij voordat de kids er waren?

Bericht  Mamsie zo 8 jul 2012 - 22:58

Toen zat ik op de middelbare school en ging ik stappen/uit met mijn vriend(en).
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Wat deed jij voordat de kids er waren? Empty Re: nav Wat deed jij voordat de kids er waren?

Bericht  Bloem86 zo 8 jul 2012 - 23:05

Fulltime werken, vaker stappen,winkelen, lunchen in de stad, etc. Of op vrije dagen doordeweeks soms helemaal niks!! Maar kan me 't ook niet heel erg goed herinneren eigenlijk!
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Wat deed jij voordat de kids er waren? Empty Re: nav Wat deed jij voordat de kids er waren?

Bericht  Linda zo 8 jul 2012 - 23:16

Eerst studeerde ik, toen ging ik heel veel stappen en naar de studentenvereniging (waar ik overigens geen lid van was, ik kwam er alleen maar drinken). Ik woonde toen samen, daarna ging het uit en had ik huis voor mij alleen.

Toen ik afstudeerde had ik een fulltime baan. Werkte 4x9 en was vrijdag, zaterdag en zondag vrij. Ik rommelde lekker in huis, ging shoppen, wandelen met m'n hond en veel stappen (en roken, belachelijk veel...).
Daarna heb ik nog een tijdje met een vriendin samengewoond, dat was ook gezellig!

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Wat deed jij voordat de kids er waren? Empty Re: nav Wat deed jij voordat de kids er waren?

Bericht  Parisienne ma 9 jul 2012 - 0:07

Wij woonden net 1,5 jaar samen, ik studeerde nog, vriend werkte (tijdelijk) fulltime, we gingen veel weg met vrienden (naar een café bij ons in de straat, waar we onze vriendengroep van kennen), avonden de stad in, veel uit eten, etc. Ook lagen we op gezamenlijke vrije dagen de hele dag in bed/op de bank series te kijken.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Wat deed jij voordat de kids er waren? Empty Re: nav Wat deed jij voordat de kids er waren?

Bericht  PapillonRose ma 9 jul 2012 - 0:15

Studeren, werken (bijbaantje), laat opblijven en uitslapen in het weekend, weg met vriendinnen, winkelen, tv kijken, veel boeken lezen, lekker de stad in voor vanalles en nog wat, leuke dingen doen (bios, ergens wat drinken). En soms ook vooral even niets! Even bankhangen en verstand op nul of lekker midden op de dag een paar uurtjes een dutje doen als dat zo uitkwam en ik er behoefte aan had. Dat is nu allemaal wel anders laughcry

Ik ben ontzettend gek op A. en ik zou haar voor geen goud willen missen, maar heel soms verlang ik terug naar mijn oude leven. En dan meer voor een dagje ofzo. Even ongegeneerd uitslapen en alleen doen waar ik zin in zou hebben. Zoals het de laatste tijd gaat zou dat vooral slapen worden laughcry


Laatst aangepast door PapillonRose op ma 9 jul 2012 - 0:37; in totaal 1 keer bewerkt
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Wat deed jij voordat de kids er waren? Empty Re: nav Wat deed jij voordat de kids er waren?

Bericht  MissD ma 9 jul 2012 - 0:36

Ehm ik werkte zo'n 40uur en soms meer onregelmatig dus dag,avond,weekend en nacht.

Sportte 3 tot 5 keer in de week afhankelijk van mijn rooster.

Was vaak met vriendinnen in de stad te vinden om te winkelen of te lunchen.

Verder gewoon het huishouden net zoals nu. En wat ik nog meer deed zou ik eigenlijk niet weten.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Wat deed jij voordat de kids er waren? Empty Re: nav Wat deed jij voordat de kids er waren?

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 3:21

toen was het huis netjes Yes

en vond ik dat ik een enorm druk leven had.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav Wat deed jij voordat de kids er waren? Empty Re: nav Wat deed jij voordat de kids er waren?

Bericht  Dille ma 9 jul 2012 - 3:53

Rejoy. schreef:en vond ik dat ik een enorm druk leven had.

Whaha inderdaad, hier ook! En móe dat we konden zijn, móe..! We hadden geen idee... nav Wat deed jij voordat de kids er waren? 827601
Dille
Dille
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 268
Punten : 295
Registratiedatum : 19-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Wat deed jij voordat de kids er waren? Empty Re: nav Wat deed jij voordat de kids er waren?

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 3:54

O ja , toen hadden we nog zeeën van tijd..

Ik geloof dat mijn gemiddelde weekend bestond uit slapen, (veel) stappen, slapen, brak zijn, werken en af en toe studeren

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav Wat deed jij voordat de kids er waren? Empty Re: nav Wat deed jij voordat de kids er waren?

Bericht  Twellie ma 9 jul 2012 - 4:17

Ik werkte meer dan dat ik nu doe. Ik zat minstens een maand per jaar in het buitenland, meestal meer.

Ik las heel veel boeken, ik bracht veel tijd door met mijn familie en sprak spontaan af met vriendinnen. Daarnaast had ik tijd om te fietsen en te zwemmen. Nu pak ik veel vaker de auto als ik ergens heen moet, al probeer ik dit weer om te draaien.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Wat deed jij voordat de kids er waren? Empty Re: nav Wat deed jij voordat de kids er waren?

Bericht  Gympie ma 9 jul 2012 - 4:24

Vinden jullie het niet jammer dat dat niet meer kan? (ga ik vanuit dat het niet kan aangezien er in de verleden tijd wordt gesproken)
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Wat deed jij voordat de kids er waren? Empty Re: nav Wat deed jij voordat de kids er waren?

Bericht  schuddebuikje ma 9 jul 2012 - 4:30

nee ik vind het niet jammer..... ik krijg er zoveel moois en liefde voor terug dat dat een hele boel vervangt.
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Wat deed jij voordat de kids er waren? Empty Re: nav Wat deed jij voordat de kids er waren?

Bericht  Steep ma 9 jul 2012 - 5:07

Ik was bezig met mijn 3e jaars stage (die ik gewoon heb afgemaakt). Verder werkte ik in een discotheek, ging ik stappen, vaak uitjes en samen met mijn (toen vriend, nu) man waren we eigenlijk bijna altijd bij vrienden.

Eerlijk gezegd, mis ik het soms wel. Het vrije, het geen zorgen hoeven maken over op tijd thuis zijn voor slaapjes (al houden we daar niet perse rekening mee, R. slaapt overal gelukkig), eten en drinken van de kleine. Maar ik zou het voor geen goud willen missen, begrijp me niet verkeerd Wink
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Wat deed jij voordat de kids er waren? Empty Re: nav Wat deed jij voordat de kids er waren?

Bericht  Discordia ma 9 jul 2012 - 5:13

Als je dat allemaal deed, waarom dat inruilen voor zoveel onzekerheden in de vorm van een kind?
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Wat deed jij voordat de kids er waren? Empty Re: nav Wat deed jij voordat de kids er waren?

Bericht  Steep ma 9 jul 2012 - 5:24

Discordia schreef:Als je dat allemaal deed, waarom dat inruilen voor zoveel onzekerheden in de vorm van een kind?

Ik vind het hebben van een kind juist niet onzeker, juist ontzettend gestructureerd. En dat was ik nooit en blijkbaar heb ik daar wat meer moeite mee dan ik had gedacht. Ik kan het moeilijk uitleggen, nu lijkt het net alsof ik helemaal niet blij ben met R maar dat ben ik juist wel, ik ben er ontzettend volwassen door geworden en ik vind het heerlijk om voor hem te zorgen en dingen met hem te ondernemen en als gezinnetje te leven. Ook is hij een grote drijfveer in wat ik doe en zet ik soms net een stapje harder (zoals ik eigenlijk het hele afgelopen schooljaar heb gedaan, ik ben afgestudeerd, zonder vertraging met een hoog cijfer).
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Wat deed jij voordat de kids er waren? Empty Re: nav Wat deed jij voordat de kids er waren?

Bericht  Discordia ma 9 jul 2012 - 5:31

Steep schreef:
Discordia schreef:Als je dat allemaal deed, waarom dat inruilen voor zoveel onzekerheden in de vorm van een kind?

Ik vind het hebben van een kind juist niet onzeker, juist ontzettend gestructureerd. En dat was ik nooit en blijkbaar heb ik daar wat meer moeite mee dan ik had gedacht. Ik kan het moeilijk uitleggen, nu lijkt het net alsof ik helemaal niet blij ben met R maar dat ben ik juist wel, ik ben er ontzettend volwassen door geworden en ik vind het heerlijk om voor hem te zorgen en dingen met hem te ondernemen en als gezinnetje te leven. Ook is hij een grote drijfveer in wat ik doe en zet ik soms net een stapje harder (zoals ik eigenlijk het hele afgelopen schooljaar heb gedaan, ik ben afgestudeerd, zonder vertraging met een hoog cijfer).
Het krijgen van een kind is denk ik een van de onzekerste dingen die je als mens kunt maken. Je relatie met je partner kan zo veranderen dat de relatie niet meer werkt, het kind kan gehandicapt zijn en alle problemen landen op jouw schouder en die van je partner. Al die dingen kun je nooit meer ongedaan maken. Een verkeerde studiekeuze of baan kun je nog veranderen, maar je zal altijd iemands moeder blijven zodra je kiest om kinderen te krijgen. Heel erg onzeker dus.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Wat deed jij voordat de kids er waren? Empty Re: nav Wat deed jij voordat de kids er waren?

Bericht  studiebol ma 9 jul 2012 - 5:35

34 uur in de week werken, veel paardrijden, shoppen, met vriendinnen afspreken, de kroeg in, lekker uiteten. Vooral deze laatste dingen doe ik nu nog wel, maar veel en veel minder.

Ook kon ik toen een hele zondag op de bank of in bed liggen om te niksen, of boekjes lezen of de hele middag mtv kijken
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Wat deed jij voordat de kids er waren? Empty Re: nav Wat deed jij voordat de kids er waren?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum