Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat deed jullie man...

+37
Ezzer
PapillonRose
SarahKey
Aimee
chipa
Theezakje13
Mamsie
kwak
studiebol
Charles
Liadan
liesje
Steep
bolus26
Shy
Flip Fluitketel
Happydobby
koNijntje
Jezzie
Puggle
Twellie
Parisienne
Viva
Sanne
Shopaholic
Novalee
Pien
CCC
Bluestar
Slakje
Flower_L
Linda
Floor
Dora
Filoria
Ella
Printje
41 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat deed jullie man... Empty Wat deed jullie man...

Bericht  Printje vr 21 dec 2012 - 10:22

Tijdens de bevalling. Man wil dat graag weten, en ik lees het ook vd man van Pc. Aangezien de bevalling van R hier geen graadmeter in kan en mag zijn haha namens m'n man de vraag wat vonden jullie fijn tijdens de bevalling.

Man zei, voor de grap, anders ga ik wel gewoon op de iPad spelen...
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat deed jullie man... Empty Re: Wat deed jullie man...

Bericht  Ella vr 21 dec 2012 - 10:26

Goed topic, ik ga meelezen
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Filoria vr 21 dec 2012 - 10:26

Mijn sokken dan weer aan, dan weer uit doen Wat deed jullie man... 2474380249
Eten voor me maken waar ik geen hap van naar binnen kreeg Wat deed jullie man... 2474380249
Lieve dingen tegen me zeggen, waarop ik snauwde 'houd je mond'! Wat deed jullie man... 2474380249

Moet er wel bij zeggen dat hij pas thuiskwam van zijn werk toen ik al 5cm ontsluiting had en compleet in mezelf gekeerd was geraakt. Ik zat lekker in mijn bevallingscoconnetje en behalve dat met die sokken hoefde ik echt NIKS van mijn man Embarassed
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Printje vr 21 dec 2012 - 10:27

Haha filoria arme man Wink
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 10:27

Mijne zat in de koffiekamer met een andere aanstaande vader te kletsen. Hij wist niet wat hij met mij aan moest. Kon moeilijk zien dat ik zoveel pijn had en ik vond het niet nodig dat hij constant naast me zat. Ik wilde graag mijn eigen gang gaan. Hij kwam wel gelijk als ik hem riep.

Gast
Gast

Bericht  Dora vr 21 dec 2012 - 10:28

Ik heb tijdens de bevalling van A.nouk (mocht ik erbij zitten en kijken, haha), idd spelletjes zitten spelen om de nintendo DS. Ook nog wat zitten lezen (dit was overigens wel een ingeleide bevalling, dus zou lang kunne duren).

Y. heeft tijdens de bevalling van M.aaike behoorlijk veel gesmst, haha. Jullie hebben toen ongeveer een live een bevalling kunnen volgen. Ik heb er (bijna) niks van gemerkt, was erg in mezelf gekeerd en wilde niet te veel getetter. En spelletjes gespeeld op d'r telefoon. Ow en gekwald met de videocamera en fototoestel.
Ook heeft ze me netje ondersteund bij het zetten van de ruggenprik.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121

Bericht  Printje vr 21 dec 2012 - 10:29

Hahaha ja Teigetje we kregen steeds een update inderdaad.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Floor vr 21 dec 2012 - 10:30

Eerst mee de verloskundige bellen, daarna mij naar het ziekenhuis brengen. Daar meekijken met de controles, vervolgens wou ik rondlopen en douchen maar omdat het nacht was en hij pas een half uur had geslapen is hij nog even gaan slapen op de bevallingskamer, ik kreeg er weinig van mee, mij boeide het toen niet echt wat hij deed.
Later heeft hij een aantal keren de verloskundige gehaald omdat ik het niet trok en hij moest verder gewoon bij me staan, hand vasthouden tijdens het persen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Linda vr 21 dec 2012 - 10:30

Mijn man mocht absoluut niet bij me weg, hij moest echt naast me blijven staan. Toen we in het geboortehotel waren aangekomen moest hij weg om van die stickers te laten maken. Ik heb me zo alleen gevoeld toen. Zat ik daar met 9 cm ontsluiting moederziel alleen.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577

Bericht  Printje vr 21 dec 2012 - 10:31

Ik weet het natuurlijk zelf ook niet, heb hem alleen gezegd geen foto/ video van daar beneden zeg maar. Voor de rest zou ik het niet weten, bij R zat ik ook in mijn eigen ding en had ik niemand nodig.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Filoria vr 21 dec 2012 - 10:31

Teigertje, wat leuk om te lezen, die reactie van jou. Ik blijf het zo bijzonder vinden dat jullie allebei een zwangerschap mee hebben mogen maken I love you

Dat zullen de meeste stellen nooit kunnen zeggen!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 10:32

Mijn man is vooral bij me geweest zonder veel te zeggen. Ik wilde beide keren vooral dat hij bij me was. Hij viel tussen de weeën door in slaap (ik ook trouwens) terwijl hij op een stoel aan de rand van het bad zat waar ik overheen leunde.

Laatst aangepast door Rejoy. op vr 21 dec 2012 - 10:34; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 10:33

Filoria schreef:Teigertje, wat leuk om te lezen, die reactie van jou. Ik blijf het zo bijzonder vinden dat jullie allebei een zwangerschap mee hebben mogen maken I love you

Denk dat ik ook niet graag bij een bevallende man in de buurt zou willen zijn.. De meesten zeuren al alsof ze dood gaan als ze verkouden zijn is mijn ervaring.Wat deed jullie man... 394967

Gast
Gast

Bericht  Flower_L vr 21 dec 2012 - 10:33

Company of heroes (of zoiets) spelen op de laptop....
Tot ik naar de kraamsuite moest voor serieuze werk. Daar zn gand beschikbaar houden voor mijn geknijp.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Slakje vr 21 dec 2012 - 10:35

Mijn vriend zat gewoon een hele tijd naast me. En hij zei toen ik riep dat ik moest persen dat ik nog niet mocht persen. Bij de bevalling zelf was hij niet bij me.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Printje vr 21 dec 2012 - 10:35

yvonne schreef:
Filoria schreef:Teigertje, wat leuk om te lezen, die reactie van jou. Ik blijf het zo bijzonder vinden dat jullie allebei een zwangerschap mee hebben mogen maken I love you

Denk dat ik ook niet graag bij een bevallende man in de buurt zou willen zijn.. De meesten zeuren al alsof ze dood gaan als ze verkouden zijn is mijn ervaring.Wat deed jullie man... 394967

Hahaha ik wilde net zeggen, die van mij kan al enorm zeuren wanneer hij verkouden is. Dan lijkt het alsof hij ik weet niet wat heeft.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bluestar vr 21 dec 2012 - 10:37

Die van mij mocht ook niet uit mijn buurt. Hij heeft mij geholpen om rustig te blijven toen bleek dat ik thuis moest gaan bevallen terwijl ik dit niet wilde. Hij heeft mijn benen vastgehouden (ruim 2 uur persen). Washandje op mijn hoofd houden (was de warmste dag van het jaar), op hem leunen, me uiteindelijk toch naar het ziekenhuis brengen.. En vooral heeft hij heel vaak me aangemoedigd omdat ik echt uitgeput was haha.
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Bericht  Ella vr 21 dec 2012 - 10:37

Slakje schreef:Mijn vriend zat gewoon een hele tijd naast me. En hij zei toen ik riep dat ik moest persen dat ik nog niet mocht persen. Bij de bevalling zelf was hij niet bij me.

Hoezo was hij daar niet bij als ik vragen mag?
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  CCC vr 21 dec 2012 - 10:38

Mijn vriend heeft uren mijn rug gemasseerd tijdens de rugweeën, meegepuft, me moed ingesproken, het infuuspaaltje heen en weer gereden naar de wc en terug, alle snoeren en ctg dingen op mijn buik goed vastgehouden terwijl ik op mijn zij lag, voor de wc staan wachten omdat ik bang was dat er iemand binnen zou komen Wat deed jullie man... 394967, drinken aangeven, spuugbakjes aangeven en vast nog meer maar weet dat niet helemaal meer.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761

Bericht  Pien vr 21 dec 2012 - 10:38

Tot het echt niet meer te doen was qua pijn heb ik hem op de stoel aan de andere kant van de kamer gezet met de laptop op schoot... hij was zo stikzenuwachtig dat ik hem echt even relaxmoment gunde.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Novalee vr 21 dec 2012 - 10:41

Toen de weeën nog te doen waren heeft hij gelezen en iets op de Ipad gedaan. Toen de weeën heftiger werden heeft hij braaf m'n hand vastgehouden zodat ik hem kon fijnknijpen. Later hielp hij ook mee puffen omdat ik ging hyperventileren. Tijdens het persen heeft hij me volgens mij tussendoor steeds wat te drinken gegeven.

Ik heb het even aan m'n vriend gevraagd en zijn advies; zorgen dat het rustig is om je heen en verder op je wenken bedienen. Goed afgericht hè? angel
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611

Bericht  Printje vr 21 dec 2012 - 10:42

Novalee, ik geef hem meteen even door aan mijn man haha
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Shopaholic vr 21 dec 2012 - 10:42

Wij waren beiden keren gewoon lekker aan het kletsen, spelletjes spelen tijdens de inleiding. Zo nu en dan tijdens een wat heftigere wee deden we samen puffen. Vooral toen ik bij de 2e van de po-stoel zo op het bed werd geholpen omdat ik dacht ze er anders uit viel en ik even in paniek raakte, was hij heel lief, keek me aan en zei je kan het, persen, was ze er al.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Bericht  Sanne vr 21 dec 2012 - 10:44

Tijdens de eerste weeën lag hij nog in bed. Toen de vliezen gebroken waren, heeft hij het bed op klossen gezet en heb ik aangeboden hem even te helpen, maar dat hoefde niet. Daarna kwam de verloskundige en heeft hij de hele tijd met de verloskundige gebabbeld en daar lag ik naar te luisteren, was een fijne afleiding. Hij heeft niet zoveel gedaan eigenlijk, maar het belangrijkste was dat hij er was. Toen de verloskundige en hij het bed bevalklaar maakten, stond ik in m'n eentje de laatste weeën weg te puffen en toen voelde ik me heel erg alleen. Ik heb toen heel hard 'auw auw auw' geroepen zodat hij weer bij me kwam staan en dat was genoeg.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Viva vr 21 dec 2012 - 10:45

Die heeft een warme kruik tegen mijn onderrug aan moeten houden, heel de tijd :P
Gelukkig heeft hij niet geklaagd, anders had hij de volle laag gekregen.
Hij moest vooral zijn mond houden, tenzij ik iets vroeg. Wel vroeg hij regelmatig of ik wat wilde drinken, dat was wel fijn.

Bij de 1e bevalling heeft hij gewoon naast me gezeten en mijn hand vastgehouden, maar dat was thuis.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: