Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar zou jij voor gaan? Appartement of huis?

+10
Susan
LieveSterre
Pannetoet
JD
Eris
minoessepoes
Ugly Betty
Zwerver
Inge
Flinder
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Waar zou jij voor gaan? Appartement of huis? - Pagina 2 Empty Re: Waar zou jij voor gaan? Appartement of huis?

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 3:32

Elodie schreef:
Razz_ schreef:Ik zou voor het appartement gaan. Omdat er nog veel moet gebeuren in het normale huis en het is huur zou ik er niet te veel geld aan uit geven. Vooral als het maar voor 3-4 jaar is. Een groot huis met een tuin is natuurlijk wel leuk maar je moet het ook nog allemaal onderhouden. En als je over 2 jaar bijv aan kinderen wil beginnen is een appartement ook goed voor je eerste paar jaren. Een klein kindje heeft nu nog net zo veel aan een tuin als een balkon. Niet veel dus. Als hij/zij wat ouder is wordt het natuurlijk wel leuk voor het kindje.
Het enige wat ik wel zou missen met een kind is dat je op een balkon geen zwembadje kan zetten. En mijn zoon kan lekker met stoepkrijt spelen enzo. Verder ben ik het met je eens.

Oh, hier staat in de zomer altijd een badje op het balkon, haha. Gaat prima Wink
Ik woon zelf in een appartement en ik vind dat wel prettig, lekker overzichtelijk en wij wonen ook ruim. Maar kan me ook voorstellen dat sommigen een huis fijner vinden.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zou jij voor gaan? Appartement of huis? - Pagina 2 Empty Re: Waar zou jij voor gaan? Appartement of huis?

Bericht  Spring do 27 jan 2011 - 3:45

Ik zou voor het huis gaan. Ik vind een tuin heerlijk en zou niet zonder kunnen.
50 euro meer betalen per maand is niet veel. Maar je moet er wel rekening mee houden dat dat niet de enige kosten zijn die hoger uitvallen bij het huis. Het huis is een stuk groter dus ben je meer aan stookkosten kwijt.
voor de periode van een jaar ofzo zou ik misschien het appartement kiezen. maar als je voor het huis kiest dan heb je ook minder druk om snel wat anders te gaan kopen.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Natural do 27 jan 2011 - 10:00

Ook ik zou voor het huis kiezen. Zelf huren we sinds een half jaar een appartement, terwijl we een huis hadden kunnen krijgen. Het appartement was instapklaar en dat vonden we toen wel lekker makkelijk.

Ik heb spijt dat we het huis niet genomen hebben. We merken dat we meer spullen hebben dan we dachten en deze moeilijk kwijt kunnen. Daarnaast had ik graag een tuin gehad. Ik ben tevreden met wat we hebben maar een volgende keer zou mijn keuze anders zijn.
Succes ermee!
Natural
Natural
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 174
Punten : 184
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Flinder do 27 jan 2011 - 20:54

Thanks meiden voor al jullie adviezen! Wel allemaal iets anders, hehe :P
We hebben er heel goed over nagedacht en we hebben besloten om toch voor het appartement te gaan. De ligging is super (midden in de stad) en het is ook heel erg ruim (twee slaapkamers en een enorm groot berghok en dan nog een berging in de kelder). Ik gok dat we daar onze spullen voorlopig wel in kwijt kunnen! Mocht er over een paar jaar een kindje komen dan is dat ook nog goed te doen.
Het andere huis daar moest echt heel erg veel aan gebeuren en het is ook nog enkel glas. De stookkosten zouden dus waarschijnlijk heel hoog zijn.
We horen vandaag of we het appartement inderdaad krijgen (er waren meer geinteresseerden).
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: