Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Buik beschilderen actie voor glazen huis, waar ook alweer?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Buik beschilderen actie voor glazen huis, waar ook alweer? Empty Buik beschilderen actie voor glazen huis, waar ook alweer?

Bericht  Printje ma 17 dec 2012 - 9:49

Dit jaar kan er, as woensdag, ergens in Eind. (tegen betaling) je buik beschilderd worden, al het geld gaat dan naar Serious Request. Nu kan ik alleen nergens meer vinden waar.... het hing ook bij de vk maar daar kom ik pas woensdagmiddag weer en dan is het dus te laat. Weet iemand hier/ heeft iemand gelezen waar/wanneer en hoelaat het ook alweer was?

Anders bel ik morgen de vk praktijk want ik vind het wel een mooie manier om een bijdrage te leveren.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buik beschilderen actie voor glazen huis, waar ook alweer? Empty Re: Buik beschilderen actie voor glazen huis, waar ook alweer?

Bericht  kwak ma 17 dec 2012 - 9:53

dat is een leuk idee!
Ik ga eens kijken of dat hier ook ergens in de buurt is! Misschien dat ik vrijdagavond nog naar het glazen huis ga, vind het alleen sneu als mijn man en zwagers rekening met mij moeten houden omdat ik om de haverklap naar de wc moet en waggel als een pinguin in de avond dus ik twijfel nog Wink
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Buik beschilderen actie voor glazen huis, waar ook alweer? Empty Re: Buik beschilderen actie voor glazen huis, waar ook alweer?

Bericht  M@niek ma 17 dec 2012 - 9:57

Kijk even op www.facebook.com/bellypaintsforthebabies
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Printje ma 17 dec 2012 - 10:05

Dank je wel M@niek
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Ella ma 17 dec 2012 - 10:09

Wat een leuk idee
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Printje ma 17 dec 2012 - 10:12

Het kost ook 'maar' 30 euro.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: