Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

tips voor een appartement in Eindhoven?

+4
Angela_1986
Fred
Flinder
ae25
8 plaatsers

Ga naar beneden

tips voor een appartement in Eindhoven? Empty tips voor een appartement in Eindhoven?

Bericht  ae25 ma 20 jun 2011 - 7:58

Hallo,

Ik ben met spoed op zoek naar een appartement in Eindhoven, heeft iemand misschien hiervoor een tip of weet iemand iets? Zou super zijn want het is erg moeilijk als je nergens ingeschreven staat!
De maximale huur voor mij is 650 euro. En er moet ruimte zijn voor 2 konijntjes Very Happy

Ik hoor het graag! thanx alvast!

ae25
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 5
Punten : 7
Registratiedatum : 20-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

tips voor een appartement in Eindhoven? Empty Re: tips voor een appartement in Eindhoven?

Bericht  Flinder di 21 jun 2011 - 5:25

Misschien de huisvestingscentrale proberen? Daar hoef je niet ingeschreven te staan.
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

tips voor een appartement in Eindhoven? Empty Re: tips voor een appartement in Eindhoven?

Bericht  Fred di 21 jun 2011 - 8:23

Ik weet wel dat de appartementen midden in het stadscentrum van Eindhoven best goedkoop zijn qua huur (ruim onder de 500 euro dacht ik). Met name in de buurt van Stratumseind. Deze zijn goedkoop omdat je daar wel geluidsoverlast hebt van het uitgaansvolk.

Eindhoven
Adres: Oude Stadsgracht
Wijk: Centrum

Woningtype: Appartement in galerij- of corridorflat
Aantal kamers: 1 tot 4 (incl. woonkamer)

Huurprijs: € 354.01 - € 601.76

Dit is bij Mooiland Vitalis... Als je geluk hebt kom je er zo tussen als er iets vrij komt. Het wisselt daar nog al eens van eigenaar.
Fred
Fred
Prater
Prater

Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 8:50

Uit eigen ervaring weet ik dat de appartementen (particulier) redelijk duur zijn in Eindhoven. Hou marktplaats in de gaten! smile

Gast
Gast

Bericht  Angela_1986 di 21 jun 2011 - 9:04

Via een antikraak-organisatie misschien?
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Chocoholic di 21 jun 2011 - 9:22

Ik heb helaas geen tips voor je, want voor die prijs zul je vrij weinig kunnen krijgen. Eindhoven is erg duur helaas. (Een studiootje zou wel kunnen, maar ik weet niet of dat groot genoeg is voor je) Ik wil je iig veel succes wensen!
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 19:35

Zijn de omliggende plaatsen niks voor je?
Zoals Veldhoven of Son bijvoorbeeld.

Gast
Gast

Bericht  Rovine di 21 jun 2011 - 21:07

Op Strijp-S zijn ze nu bezig met een aantal lofts. Als ik niet al voorzien was zou ik daarvoor gaan. I love you
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 21:35

Chocoholic schreef:Ik heb helaas geen tips voor je, want voor die prijs zul je vrij weinig kunnen krijgen. Eindhoven is erg duur helaas. (Een studiootje zou wel kunnen, maar ik weet niet of dat groot genoeg is voor je) Ik wil je iig veel succes wensen!

Dit dacht ik dus ook

Gast
Gast

Bericht  Oasis di 21 jun 2011 - 21:56

www.kansrijkhuren.nl
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 22:26

Ik weet inmiddels uit betrouwbare bron dat ze bij 2 appartementjes gaat kijken. Eindhoven is idd duur, maar het kan wel, een appartement voor die prijs. Ze zijn alleen schaars...

Gast
Gast

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 22:32

oke ben benieuwd smile

Gast
Gast

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 22:40

Hazeltje schreef:Zijn de omliggende plaatsen niks voor je?

Veldhoven is volgens mij al helemaal een crime om iets te kunnen huren...

Gast
Gast

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 22:53

Oh, dat zou best kunnen hoor.
Maar niet geschoten is altijd mis toch? :P

Gast
Gast

Bericht  Kaboutertje wo 22 jun 2011 - 1:02

Storm schreef:
Hazeltje schreef:Zijn de omliggende plaatsen niks voor je?

Veldhoven is volgens mij al helemaal een crime om iets te kunnen huren...
Ik denk dat Veldhoven ook lastiger is. Zeker als je niet ingeschreven staat. Denk ook dat er in Eindhoven meer aanbod is, wat dat betreft.
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  ae25 do 23 jun 2011 - 9:50

sorry voor mijn late reactie, beetje drukjes met alles!
ik ga morgen idd bij 2 appartementjes kijken die zitten onder de huurtoeslag grens dus als t goed is dan kan dat daar gewoon. ben benieuwd!
veldhoven kom ik oorspronkelijk vandaan en heb ik al gekeken, maar daar is bijna niks en ik sta ook daar niet ingeschreven. Verder wil ik liever dichterbij het centrum en het station zitten omdat veel vrienden in andere plaatsen wonen en ik auto rijden niet altijd chill vind.
en verder bedankt voor de tips! kansrijkhuren ben ik al aan t proberen! en die lofts bij strijp-s zal ik ook eens bekijken!

ae25
Zwijger
Zwijger

Bericht  ae25 do 23 jun 2011 - 9:59

mmm de inschrijving voor die lofts bij strijp-s is gesloten, helaas!
en een appartement op stratumseind zie ik niet helemaal zitten haha, denk dat ik dan gek wordt Wink

ae25
Zwijger
Zwijger

Bericht  Fred di 28 jun 2011 - 7:21

ae25 schreef:mmm de inschrijving voor die lofts bij strijp-s is gesloten, helaas!
en een appartement op stratumseind zie ik niet helemaal zitten haha, denk dat ik dan gek wordt Wink

Dat kan ik voorstellen. Als ik daar in het weekend na een kort avondje stappen/bios overnacht bij een vriend van mij dan heb ik altijd oordopjes in. Maar goed hij zit er wel lekker goedkoop...
Fred
Fred
Prater
Prater

Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: