Dagcafé 2011
+25
patjuhhh
Imperfect
Try
Jeanette
TNMN
Lady4
Silver
Sweety
Zwoesj
Merai
Cheesegirl
Lynn_
Blond
aniet
Lotus
Jordana
Chocolate Cookie
Serena
Suus
Kabouter
Roze Roos
Sjaantje
Zwerver
Qiara
Toet
29 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Het maakt voor je dijen echt niet uit of je ze nu of straks eet.Beauty Addict schreef:Heb van die heerlijke spritskoekjes met dikke laag chocola liggen, maar hou me nog even in tot koffietijd.
Althans, probeer ik...
Kan ze natuurlijk ook nu opeten aangezien ik vroeg naar bed wil...
Gast- Gast
In geval van zwangerschap zou je ongeveer 300 kcal extra moeten eten. En bij mij dus 300x 2... Past dus nog makkelijk binnen mijn hoeveelheid benodigde kcal per dag.Smikkell schreef:Het maakt voor je dijen echt niet uit of je ze nu of straks eet.Beauty Addict schreef:Heb van die heerlijke spritskoekjes met dikke laag chocola liggen, maar hou me nog even in tot koffietijd.
Althans, probeer ik...
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:In geval van zwangerschap zou je ongeveer 300 kcal extra moeten eten. En bij mij dus 300x 2... Past dus nog makkelijk binnen mijn hoeveelheid benodigde kcal per dag.Smikkell schreef:Het maakt voor je dijen echt niet uit of je ze nu of straks eet.Beauty Addict schreef:Heb van die heerlijke spritskoekjes met dikke laag chocola liggen, maar hou me nog even in tot koffietijd.
Althans, probeer ik...
Oh dan!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Laten we de voedingstoffen die je extra x2 nodig hebt maar even vergetenJeanette schreef:Beauty Addict schreef:In geval van zwangerschap zou je ongeveer 300 kcal extra moeten eten. En bij mij dus 300x 2... Past dus nog makkelijk binnen mijn hoeveelheid benodigde kcal per dag.Smikkell schreef:Het maakt voor je dijen echt niet uit of je ze nu of straks eet.Beauty Addict schreef:Heb van die heerlijke spritskoekjes met dikke laag chocola liggen, maar hou me nog even in tot koffietijd.
Althans, probeer ik...
Oh dan!
Gast- Gast
Hoe gaat het hier dames? En hoe gaat het met jou Smikkell? Ik las dat je weer een nacht had geslapen! Dat is goed om te lezen
Gast- Gast
Smikkell schreef:Laten we de voedingstoffen die je extra x2 nodig hebt maar even vergeten
Gast- Gast
het juiste antwoord.Beauty Addict schreef:Smikkell schreef:Laten we de voedingstoffen die je extra x2 nodig hebt maar even vergeten
Gast- Gast
En lekker dat ze zijn...Smikkell schreef:het juiste antwoord.Beauty Addict schreef:Smikkell schreef:Laten we de voedingstoffen die je extra x2 nodig hebt maar even vergeten
Gast- Gast
Nouja... man komt thuis en haalt gewoon mijn koekjes van de bank en zet ze in de kast. Dat kan je toch niet maken!!
Gast- Gast
Noujaa zeg! Als ie ze ook nog op gaat eten, dat gaat ie wel veel te ver hoor.Beauty Addict schreef:Nouja... man komt thuis en haalt gewoon mijn koekjes van de bank en zet ze in de kast. Dat kan je toch niet maken!!
Gast- Gast
En al helemaal als hij dat ook nog eens naast jou op de bank gaat doen..Brennuss schreef:Noujaa zeg! Als ie ze ook nog op gaat eten, dat gaat ie wel veel te ver hoor.Beauty Addict schreef:Nouja... man komt thuis en haalt gewoon mijn koekjes van de bank en zet ze in de kast. Dat kan je toch niet maken!!
Gast- Gast
Je denkt toch niet dat ik het toelaat he, dat hij mijn koekjes opeet... (ik geef de hond intussen wél een stukje koek )Dolcis_ schreef:En al helemaal als hij dat ook nog eens naast jou op de bank gaat doen..Brennuss schreef:Noujaa zeg! Als ie ze ook nog op gaat eten, dat gaat ie wel veel te ver hoor.Beauty Addict schreef:Nouja... man komt thuis en haalt gewoon mijn koekjes van de bank en zet ze in de kast. Dat kan je toch niet maken!!
Gast- Gast
Hahahahaha !
Als je man ook een koekje wilt moet hij ook maar op de grond gaan zitten
Gast- Gast
Kwispelen is een minimale vereisde...Dolcis_ schreef:Hahahahaha !
Gast- Gast
En een trucje doenDolcis_ schreef:Hahahahaha !
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Haha, mijn hond kan 'zit' en weet sinds kort hoe ze naar het balkon moet via het kattenluikje, dan houd het ook wel op...Try schreef:En een trucje doenDolcis_ schreef:Hahahahaha !
Enne... ik heb al een buik vol van die trucjes van mijn man
Gast- Gast
HAHA!Beauty Addict schreef:Haha, mijn hond kan 'zit' en weet sinds kort hoe ze naar het balkon moet via het kattenluikje, dan houd het ook wel op...Try schreef:En een trucje doenDolcis_ schreef:Hahahahaha !
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Je bent echt niet te stoppen vandaag, hè!?Beauty Addict schreef:Haha, mijn hond kan 'zit' en weet sinds kort hoe ze naar het balkon moet via het kattenluikje, dan houd het ook wel op...Try schreef:En een trucje doenDolcis_ schreef:Hahahahaha !
Gast- Gast
Hoi dames,
Ik ben druk bezig met mijn uitzet. Van het weekend een stofzuiger en waterkoker aangeschaft en net een magnetron met grill
Ik ben druk bezig met mijn uitzet. Van het weekend een stofzuiger en waterkoker aangeschaft en net een magnetron met grill
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Beauty Addict schreef:O leuk CC! Vond dat een hele leuke tijd, lekker shoppen voor het huisje
Ja, ik heb inmiddels zoveel dat ik n huis nodig heb haha! Maar ga binnenkort reageren op huisjes.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Spannend! Is het waar je woont makkelijk om aan een huisje te komen of niet?Chocolate Cookie schreef:Beauty Addict schreef:O leuk CC! Vond dat een hele leuke tijd, lekker shoppen voor het huisje
Ja, ik heb inmiddels zoveel dat ik n huis nodig heb haha! Maar ga binnenkort reageren op huisjes.
Gast- Gast
Ben weer thuis na wat onrustig te hebben gewerkt, Net wat gegeten maar ben wat misselijk dus krijg niet veel weg.
Beauty Addict: Hoe gaat het met jou en je kindjes?
Beauty Addict: Hoe gaat het met jou en je kindjes?
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: