Dagcafé 2011
+25
patjuhhh
Imperfect
Try
Jeanette
TNMN
Lady4
Silver
Sweety
Zwoesj
Merai
Cheesegirl
Lynn_
Blond
aniet
Lotus
Jordana
Chocolate Cookie
Serena
Suus
Kabouter
Roze Roos
Sjaantje
Zwerver
Qiara
Toet
29 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Espresso? (of is dat niet italiaans?) Anders spagettisaus?Smikkell schreef:OlijfolieReva schreef:Beauty Addict schreef:Geen idee. Als je ze iets moet geven lijkt water me wel de beste keuze.Reva schreef:Weet iemand of je een basillicumplantje water moet geven? :$
Ik dacht misschien wijn omdat het een italiaan is
Gast- Gast
Ik weet niet meer wie het waren maar bedankt voor de knuffels! Doet me goed
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
ik ben eruit.. ik ga gehakt met courgette maken, aardappel puree(zelfgemaakt) en een zelfgemaakt basilicum sausje.. Nu hopen dat het eetbaar is
Gast- Gast
Haha, ik had niet door dat je het over haar hadtoetje_ schreef:June schreef:Suus schreef:Aap?
Heb je haar bericht gelezen? Iedereen heeft ontstekingen en uitgescheurde broeken en Toet gaat zich druk maken over het feit dat er wel heerlijk staat op vieze puddingbroodjes en niet op haar favoriete wijn . Dan ben je bij mij een aap hoor. Sowieso.
.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Jippie, mijn lasagne is bijna klaar, zin in!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
IK heb spinazie, krieltjes in de schil en een schnitzeltje op, smaakte best.
Gast- Gast
Jade schreef:ik ben eruit.. ik ga gehakt met courgette maken, aardappel puree(zelfgemaakt) en een zelfgemaakt basilicum sausje.. Nu hopen dat het eetbaar is
Lekker zeg! Denk ik Gaat het ook nog in de oven samen?
Gast- Gast
Reva schreef:Jade schreef:ik ben eruit.. ik ga gehakt met courgette maken, aardappel puree(zelfgemaakt) en een zelfgemaakt basilicum sausje.. Nu hopen dat het eetbaar is
ja eventjes,, alleen om de kaas te smelten
Gast- Gast
Reva schreef:Jade schreef:ik ben eruit.. ik ga gehakt met courgette maken, aardappel puree(zelfgemaakt) en een zelfgemaakt basilicum sausje.. Nu hopen dat het eetbaar is
Ik denk ook wel dat dat lekker is, zeker met kaas.
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Marin schreef:
Isabella lieve nieuwe avatar. Is zeker een geboorte kaartje?
Jaa!
Gast- Gast
Mijn scharrel maakt dit ook vaak.Jade schreef:Reva schreef:Jade schreef:ik ben eruit.. ik ga gehakt met courgette maken, aardappel puree(zelfgemaakt) en een zelfgemaakt basilicum sausje.. Nu hopen dat het eetbaar is
Gast- Gast
Ik heb pizza in de oven; zelfgemaakt! Alleen jammer dat de courgette niet meer goed was.. haha
Gast- Gast
Smikkell schreef:Mijn scharrel maakt dit ook vaak.Jade schreef:Reva schreef:Jade schreef:ik ben eruit.. ik ga gehakt met courgette maken, aardappel puree(zelfgemaakt) en een zelfgemaakt basilicum sausje.. Nu hopen dat het eetbaar is
haha leuke scharrel dus!
Ik wil ook wel iemand die lekker voor mij koken kan.
Gast- Gast
Hmm wat eet iedereen weer lekker.
Mijn eten is intussen op! En ik vond het lekker. Ik had een halve citroen er in uitgeperst en de andere helft heb ik als lemonade gedronken
En nou heb ik m'n enorme after dinner dip. Heb nog drie kwartier om op kracht te komen voor twee uur (!) theorieles. Oh men. Maar het is wel verstandig om daar heen te gaan.
Mijn eten is intussen op! En ik vond het lekker. Ik had een halve citroen er in uitgeperst en de andere helft heb ik als lemonade gedronken
En nou heb ik m'n enorme after dinner dip. Heb nog drie kwartier om op kracht te komen voor twee uur (!) theorieles. Oh men. Maar het is wel verstandig om daar heen te gaan.
Gast- Gast
Ook net gegeten. Had alleen niet zo veel honger, terwijl ik normaal een echte eter ben.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Het lijkt wel te heersen, geen eetlust en misselijkheid.Jeanette schreef:Ook net gegeten. Had alleen niet zo veel honger, terwijl ik normaal een echte eter ben.
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Het lijkt wel te heersen, geen eetlust en misselijkheid.Jeanette schreef:Ook net gegeten. Had alleen niet zo veel honger, terwijl ik normaal een echte eter ben.
Ja, snap er niks van, want ben niet misselijk ofzo, maar heb totaal geen honger. zul je net zien dat ik dat straks krijg.
Dan krijg je laat op de avond van die vreselijke snaai buien he!?Jeanette schreef:Beauty Addict schreef:Het lijkt wel te heersen, geen eetlust en misselijkheid.Jeanette schreef:Ook net gegeten. Had alleen niet zo veel honger, terwijl ik normaal een echte eter ben.
Ja, snap er niks van, want ben niet misselijk ofzo, maar heb totaal geen honger. zul je net zien dat ik dat straks krijg.
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Dan krijg je laat op de avond van die vreselijke snaai buien he!?Jeanette schreef:Beauty Addict schreef:Het lijkt wel te heersen, geen eetlust en misselijkheid.Jeanette schreef:Ook net gegeten. Had alleen niet zo veel honger, terwijl ik normaal een echte eter ben.
Ja idd, al hoop ik het van niet.
ik heb dat gehad in de kerstvakantie! Ik at bijna niets, met oud en nieuw was ik ziek (40.9 koorts) en heb zeker 1 week in mijn bed gelegen. Ik hoop dat het jou beter af gaat..
Ik heb mijn eten inmiddels op. Het heeft mij goed gesmaakt!
Ik heb mijn eten inmiddels op. Het heeft mij goed gesmaakt!
Gast- Gast
Heb van die heerlijke spritskoekjes met dikke laag chocola liggen, maar hou me nog even in tot koffietijd.
Althans, probeer ik...
Kan ze natuurlijk ook nu opeten aangezien ik vroeg naar bed wil...
Althans, probeer ik...
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Heb van die heerlijke spritskoekjes met dikke laag chocola liggen, maar hou me nog even in tot koffietijd.
Althans, probeer ik...
lekker! (L) Ik heb daar nu ineens ongelovelijke zin in!
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Heb van die heerlijke spritskoekjes met dikke laag chocola liggen, maar hou me nog even in tot koffietijd.
Althans, probeer ik...
Jajaaaaa... en doe je dat ook echt?
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: