Dagcafé 2011
+25
patjuhhh
Imperfect
Try
Jeanette
TNMN
Lady4
Silver
Sweety
Zwoesj
Merai
Cheesegirl
Lynn_
Blond
aniet
Lotus
Jordana
Chocolate Cookie
Serena
Suus
Kabouter
Roze Roos
Sjaantje
Zwerver
Qiara
Toet
29 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Die krijg je vast gratis bij bestelling boven de 25,00Zwoesj schreef:Als ze dan ook de zweedse ballen bezorgdienst erbij kunnen openen ben ik ook voor!
Gast- Gast
Oe, ja, die zijn lekker he? Ik heb ze vanavond nog gegeten daarZwoesj schreef:Als ze dan ook de zweedse ballen bezorgdienst erbij kunnen openen ben ik ook voor!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Echt heerlijk zijn die. Maar als je zo'n zak koopt uit de vriezer en ze thuis maakt smaken ze lang niet zo lekker, gek he?!Suus schreef:Oe, ja, die zijn lekker he? Ik heb ze vanavond nog gegeten daarZwoesj schreef:Als ze dan ook de zweedse ballen bezorgdienst erbij kunnen openen ben ik ook voor!
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Echt heerlijk zijn die. Maar als je zo'n zak koopt uit de vriezer en ze thuis maakt smaken ze lang niet zo lekker, gek he?!Suus schreef:Oe, ja, die zijn lekker he? Ik heb ze vanavond nog gegeten daarZwoesj schreef:Als ze dan ook de zweedse ballen bezorgdienst erbij kunnen openen ben ik ook voor!
Haha, nee dat hoort gewoon echt op die plek daar
Ik heb wel zo'n zakje saus van ikea die bij de gehaktballetjes zit
Gast- Gast
Webshop lijkt me ook wel wat inderdaad!
Vaak als ik nu weer in Groningen ben ga ik vaak even naar de Ikea. heerlijk!
Vaak als ik nu weer in Groningen ben ga ik vaak even naar de Ikea. heerlijk!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Misschien ook omdat ik ze thuis warm maak. Bij de Ikea krijg je ze lauw en klef. En toch zijn ze lekker...Reva schreef:Beauty Addict schreef:Echt heerlijk zijn die. Maar als je zo'n zak koopt uit de vriezer en ze thuis maakt smaken ze lang niet zo lekker, gek he?!Suus schreef:Oe, ja, die zijn lekker he? Ik heb ze vanavond nog gegeten daarZwoesj schreef:Als ze dan ook de zweedse ballen bezorgdienst erbij kunnen openen ben ik ook voor!
Haha, nee dat hoort gewoon echt op die plek daar
Ik heb wel zo'n zakje saus van ikea die bij de gehaktballetjes zit
Gast- Gast
Ik vind mijzelf extreem zielig dus kom hier ff klagen.. Ben ongesteld, hoest de longen uit mijn lijf, heb keelpijn, hoofdpijn en heb het extreem koud!
Hahaha een Ikea-bezorgservice zou een gat in de markt zijn!
Hahaha een Ikea-bezorgservice zou een gat in de markt zijn!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Kunnen we die niet met zn allen als eigen bedrijfje opstarten?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Als dames met Kleffe Zweedse Ballen?Zwoesj schreef:Kunnen we die niet met zn allen als eigen bedrijfje opstarten?
@RR: Aaaahhh... Heb het ook nog totaal niet gemist, het ongesteld zijn. Al staan er nogsteeds tampons in de wc, mogen ook wel weg.
Heb je koorts?
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Als dames met Kleffe ZweetZwoesj schreef:Kunnen we die niet met zn allen als eigen bedrijfje opstarten?dseBallen?
Gast- Gast
Ieuw...Smikkell schreef:Beauty Addict schreef:Als dames met Kleffe ZweetZwoesj schreef:Kunnen we die niet met zn allen als eigen bedrijfje opstarten?dseBallen?
Gast- Gast
Wie geeft mij een schop onder mijn kont om naar bed te gaan?! :face:
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Beauty Addict schreef:Ieuw...Smikkell schreef:Beauty Addict schreef:Als dames met Kleffe ZweetZwoesj schreef:Kunnen we die niet met zn allen als eigen bedrijfje opstarten?dseBallen?
Lekker Smikkell, die gaat vast iedereen bestellen
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Die heb ik ook nodig, zit hier al half te slapen...Chocolate Cookie schreef:Wie geeft mij een schop onder mijn kont om naar bed te gaan?! :face:
Gast- Gast
Chocolate Cookie schreef:Wie geeft mij een schop onder mijn kont om naar bed te gaan?! :face:
Blijf! Want het nachtcafe is veel leuker
Edit: euh, nóg veel leuker
Laatst aangepast door Reva op ma 24 jan 2011 - 10:25; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Reva schreef:Chocolate Cookie schreef:Wie geeft mij een schop onder mijn kont om naar bed te gaan?! :face:
Blijf! Want het nachtcafe is veel leuker
Nee kan helaas niet. Moet morgen vroeg uit mijn bed (bah, echt geen zin in..). Dit stumileert het niet echt trouwens:P
Chocolate Cookie- Ratel
Ik ga ook lekker op bed. Iedereen een fijne avond!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Balen dat je je zo vervelend voelt Roze Roos!
Inmiddels ben ik weer lekker klaar met oppassen en lig ik weer heerlijk in mijn bedje!
Morgen ontzettend lekker een dagje vrij, heb ik ook echt wel nodig na de wandelmarathon van afgelopen weekend..
Inmiddels ben ik weer lekker klaar met oppassen en lig ik weer heerlijk in mijn bedje!
Morgen ontzettend lekker een dagje vrij, heb ik ook echt wel nodig na de wandelmarathon van afgelopen weekend..
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Ik volg je voorbeeld, truste voor de meiden die ook zo gaan.wc-eend schreef:Ik ga ook lekker op bed. Iedereen een fijne avond!
Gast- Gast
Welterusten voor iedereen die gaat slapen!
Cheesegirl- Ratel
Welterusten voor iedereen die gaat slapen!
Cheesegirl- Ratel
Oke, ik ga een poging doen om in ieder geval van de bank te komen. Wie weet kom ik vanzelf bij mijn bed uit!
Slaap lekker allemaal!
Slaap lekker allemaal!
Chocolate Cookie- Ratel
Even jullie mening nodig en dan gaat het even om de tafel op zich en niet om hoe de poten eronder staan...
Vinden jullie dit 85 euro waard? (Hij is volgens de eigenaar 2 maanden uit, maar paste niet in de inrichting)
Vinden jullie dit 85 euro waard? (Hij is volgens de eigenaar 2 maanden uit, maar paste niet in de inrichting)
Gast- Gast
Ik vind het geen 85 euro waard en ik kan me bijna niet voorstellen dat hij pas 2 maanden oud is...
Cheesegirl- Ratel
Nou, hier de enige tevreden Ziggo klant denk ik..
Anyway, ik loop even achter op het topic..
Ik had m`n nieuwe hakken aan maar nu toren ik een halve meter boven W. uit
Anyway, ik loop even achter op het topic..
Ik had m`n nieuwe hakken aan maar nu toren ik een halve meter boven W. uit
Gast- Gast
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: