Dagcafé 2011
+25
patjuhhh
Imperfect
Try
Jeanette
TNMN
Lady4
Silver
Sweety
Zwoesj
Merai
Cheesegirl
Lynn_
Blond
aniet
Lotus
Jordana
Chocolate Cookie
Serena
Suus
Kabouter
Roze Roos
Sjaantje
Zwerver
Qiara
Toet
29 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Dolcis, wat vervelend dat je zo in de knoop zit. Weet niet wat ik kan zeggen om je te helpen, maar wil je wel veel sterkte wensen!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Dolcis, wat vervelend dat je zo in de knoop zit! Als ik dit zo lees is het inderdaad niet zo best... ik hoop voor je dat je er snel een beetje uitkomt!
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Anousch, lukt het?
Dolcis, ik ga zo even je post lezen
Ik word hier gek. Er wordt al vanaf vanochtend non-stop geboord bij de buren, ik kan daar zó niet tegen. En ik krijg zo een belangrijk telefoontje, hoe dan?
Ik ben de documentaire ' the boy is mine' weer eens aan het terug kijken..
http://www.eo.nl/programma/tzaljemaargebeuren/2006-2007/page/-/mediaplayer/index.esp?aflid=8485254
Al voor de 8e keer denk ik
Dolcis, ik ga zo even je post lezen
Ik word hier gek. Er wordt al vanaf vanochtend non-stop geboord bij de buren, ik kan daar zó niet tegen. En ik krijg zo een belangrijk telefoontje, hoe dan?
Ik ben de documentaire ' the boy is mine' weer eens aan het terug kijken..
http://www.eo.nl/programma/tzaljemaargebeuren/2006-2007/page/-/mediaplayer/index.esp?aflid=8485254
Al voor de 8e keer denk ik
Laatst aangepast door Smikkell op wo 26 jan 2011 - 2:03; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Goedemiddag allemaal! Ik meld mij ook weer hier.
Ik kan daarbij meteen melden dat er positieve vorderingen zijn met school! Ze gaan mijn rooster van stage en school aanpassen. Dus ik heb weer een beetje hoop
Ik kan daarbij meteen melden dat er positieve vorderingen zijn met school! Ze gaan mijn rooster van stage en school aanpassen. Dus ik heb weer een beetje hoop
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Bedankt dames..
Smikkel, irritant is dat! Een borende buurman. Doet de onze ook echt heel vaak. Ga er anders even heen? Zeg dat hij op moet houden omdat je een belangrijk telefoontje verwacht.
Chocolate Cookie, Mooi dat er positieve veranderingen zijn met school. Word school een stukje leuker van.
Smikkel, irritant is dat! Een borende buurman. Doet de onze ook echt heel vaak. Ga er anders even heen? Zeg dat hij op moet houden omdat je een belangrijk telefoontje verwacht.
Chocolate Cookie, Mooi dat er positieve veranderingen zijn met school. Word school een stukje leuker van.
Gast- Gast
Ik zit nu op mijn werk, maar ze zijn hier gigantisch aan het boren buiten met een drilboor. Echt goed voor de concentratie...
Suus- Lady Post-a-lot
Wat een geboor bij jullie Hier is het gelukkig alleen mijn muziek Nu luister ik : marco borsato - ik leef niet meer voor jou
Gast- Gast
Oh, die kan je zo lekker meeschreeuwen
Suus- Lady Post-a-lot
Dolcis_ schreef:Wat een geboor bij jullie Hier is het gelukkig alleen mijn muziek Nu luister ik : marco borsato - ik leef niet meer voor jou
Zing niet te hard mee als je baas voorbij komt
Chocolate Cookie- Ratel
Heeeeerlijk !! hahaha!! Jammer dat mijn zoontje op bed ligt dus moet me inhouden.Suus schreef:Oh, die kan je zo lekker meeschreeuwen
Tot hoe laat moet je?
CC, ik zing nooit op openbare plekken haha. Dat wil ik mijn medemensen niet aan doen. Jij wel?
Gast- Gast
Gast- Gast
Het is de woningbouw zelf, en die gaan echt niet stoppen!Dolcis_ schreef:Bedankt dames..
Laatst aangepast door Smikkell op wo 26 jan 2011 - 2:17; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Heeeeerlijk !! hahaha!! Jammer dat mijn zoontje op bed ligt dus moet me inhouden.Suus schreef:Oh, die kan je zo lekker meeschreeuwen
Tot hoe laat moet je?
CC, ik zing nooit op openbare plekken haha. Dat wil ik mijn medemensen niet aan doen. Jij wel?
Nou mijn collega's zingen zelf ook. Al, dan wel zachtjes en ik doe vrolijk mee haha!
Chocolate Cookie- Ratel
Ik vind zingen heerlijk, maar hou me ook altijd een beetje in als er anderen bij zijn
Ik moet nog tot 5 uur werken, maar ik geloof dat ze bijna klaar zijn hierbuiten
Ik moet nog tot 5 uur werken, maar ik geloof dat ze bijna klaar zijn hierbuiten
Suus- Lady Post-a-lot
Gast- Gast
Wat een helder verhaal Dolcis. Is het geen optie om even gewoon een week weg te gaan en eens na te denken? Dus met beiden niet praten, je zoontje mee en dan gewoon denken en voelen?
Ik heb mij uiteindleijk toch maar braaf ziek gemeld, was nog wel naar het gezin gereden maar merkte in de auto al dat het voor geen meter ging. Eenmaal daar in overleg naar huis gegaan en nu dus ziek op de bank, want als je eenmaal toegeeft aan ziek zijn...........
Ik heb mij uiteindleijk toch maar braaf ziek gemeld, was nog wel naar het gezin gereden maar merkte in de auto al dat het voor geen meter ging. Eenmaal daar in overleg naar huis gegaan en nu dus ziek op de bank, want als je eenmaal toegeeft aan ziek zijn...........
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Wat naar Dolcis! Hopelijk weet je snel voor jezelf, en ook voor je vriend zal dat 'fijn' zijn, wat je wilt. Sterkte ermee!
Chocolate Cookie- Ratel
Gast- Gast
Gast- Gast
Gast- Gast
Ik snap wel een beetje hoe je je voelt, Dolcis, niet alles natuurlijk, maar ben ook 5,5 jaar samen met mijn vriend en heb de afgelopen maanden getwijfeld of ik met hem verder wilde, ook omdat er een ander was die ik heel leuk vond. Ik heb nu wel definitief voor mijn vriend gekozen en er veel met hem over gepraat en het gaat steeds beter tussen ons
Ik kan wel een beetje zingen Vind het heerlijk om te doen en zit ook bij een koor
Ik kan wel een beetje zingen Vind het heerlijk om te doen en zit ook bij een koor
Suus- Lady Post-a-lot
Gast- Gast
Gast- Gast
Wat moeilijk Dolcis..word je verdrietig om het feit dat je bij hém weg zou gaan of omdat je dan alleen bent? Want ik kan me voorstellen dat je na 5,5 jaar zo "gewend" bent aan iemand dat je ook verdrietig zou kunnen worden van het feit dat je alleen bent en niet zozeer dat je niet meer met hem bent.
Ik ben de hele tijd bezig met andere dingen dan ik eigenlijk zou moeten doen. Ben meer aan het rondzoeken op internet naar een tattooshop, hoe ik mijn tattoo wil en aan het denken of ik een sieraad wil (en hoe die er dan uit zou komen te zien) met de as van mijn moeder als ze straks niet meer leeft. Het voelt zo fout om hier nu mee bezig te zijn, maar ik wil haar nog heel graag laten zien wat ik wil en ja, omdat we niet weten hoe lang ze nog heeft, ben ik er nu veel mee bezig.
Ik ben de hele tijd bezig met andere dingen dan ik eigenlijk zou moeten doen. Ben meer aan het rondzoeken op internet naar een tattooshop, hoe ik mijn tattoo wil en aan het denken of ik een sieraad wil (en hoe die er dan uit zou komen te zien) met de as van mijn moeder als ze straks niet meer leeft. Het voelt zo fout om hier nu mee bezig te zijn, maar ik wil haar nog heel graag laten zien wat ik wil en ja, omdat we niet weten hoe lang ze nog heeft, ben ik er nu veel mee bezig.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Dolcis_ schreef:Hoe heb jij voor jezelf duidelijk gekregen om voor je vriend te kiezen?
Ik heb nu eigenlijk die keus ook gemaakt. Want ik heb het contact met die ander verbroken.. En afgesproken om vant weekend met mijn vriend naar de bios te gaan en uit eten.
Eigenlijk precies zoals jij nu zegt: samen weer leuke dingen ondernemen Het helpt echt
Suus- Lady Post-a-lot
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: