Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé 2011

+25
patjuhhh
Imperfect
Try
Jeanette
TNMN
Lady4
Silver
Sweety
Zwoesj
Merai
Cheesegirl
Lynn_
Blond
aniet
Lotus
Jordana
Chocolate Cookie
Serena
Suus
Kabouter
Roze Roos
Sjaantje
Zwerver
Qiara
Toet
29 plaatsers

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé 2011 Empty Re: Dagcafé 2011

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 10:11

pffff ik heb het volledig verpest met die jongen! :shock: Embarassed

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Qiara schreef:Hmmm, wanneer kan ik bitterballen eten Question

Op de volgende meeting!

cheers

Gast
Gast

Bitterkoek, ik begrijp je geloof ik wel. Vervelend, maar het komt wel weer. Ze kennen je situatie en zullen daar wel rekening mee houden, toch! Ik heb iets over je school gelezen mbt afspreken die gemaakt zijn en dat zag er wel goed en haalbaar uit. Ik wil je toch even succes wensen.. het is niet niets.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 10:12

Jade schreef:pffff ik heb het volledig verpest met die jongen! :shock: Embarassed

Sad Hoezo?

Gast
Gast

Bericht  Toet zo 23 jan 2011 - 10:13

Ik heb ook bitterballen op straks! En kipnuggets Very Happy
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 10:14

June schreef:
Jade schreef:pffff ik heb het volledig verpest met die jongen! :shock: Embarassed

Sad Hoezo?

Nou we hebben een super weekend gehad.. Zijn vrijdag samen uit geweest, hij heeft hier geslapen.. zaterdag is hij naar huis gegaan, 's avonds weer terug gekozen, samen wezen hardlopen Question en hij is weer blijven slapen. Vandaag de hele middag in het Lutterzand gewandeld met de hond. Heel gezellig! EN vanavond vroeg hij of ik een relatie met hem wilde.. en heb ik nee gezegd pale

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 10:14

toetje_ schreef:Ik heb ook bitterballen op straks! En kipnuggets Very Happy

No way!

Hoe is het verder met je? We zijn al daaaagen niet meer tegelijk in een café geweest Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 10:15

Jade: heb je direct 'nee' gezegd of het nog leuk verpakt? En wil je dat nooit of denk je: gast, dit gaat te snel? en wil je daarom niet? Kortom: even wat meer informatie, dan zet ik daarna mijn troost-modus aan smile

Gast
Gast

Bericht  Qiara zo 23 jan 2011 - 10:16

@ Bitterkoek hug Niet leuk als je je vriend niet kan bereiken, omdat hij wil gamen.

@ Jade Neutral Durfde je het nog niet aan? Je moet het hem uitleggen waarom je niet wilde! Het klonk hartstikke goed!
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Toet zo 23 jan 2011 - 10:18

June schreef:
toetje_ schreef:Ik heb ook bitterballen op straks! En kipnuggets Very Happy

No way!

Hoe is het verder met je? We zijn al daaaagen niet meer tegelijk in een café geweest Wink

Niet zo heel goed, school gaat echt slecht en daar voel ik me klote over.
En ik ben een beetje teleurgesteld in m'n vriendinnen (of misschien wel in mezelf?) maar daar had smikkell al een plan voor wat ik misschien ga uitvoeren.
Verder heb ik dinsdag een sollicitatie gesprek, wist je dat al? Dat is wel heel fijn. Very Happy
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 10:19

Ik heb het hem uitgelegd.. maar hij snapte het niet zo goed.. EN eigenlijk is hij hartstikke leuk (gaf zelfs nog een compliment over mn blouse van vrijdag *-)) Maar het gaat me inderdaad veelste snel, en ik durf die stap niet te zetten! Ik heb het wel mooi verpakt hoor, maar uiteindelijk komt het daar wel op neer :shock:

Ik ben heel erg bang om te falen.. Ik denk er denk ik teveel overna. Ik ben niet echt verliefd? Zoals Rozeroos zich voelt voel ik me niet Embarassed.

Ik voel me zo stom nu Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 10:20

Sad. Waar ga je solliciteren, dat is wel positief? Dat met je vriendinnen heb ik geloof ik gemist. Je mag me PM'en als je het wilt vertellen. Je mag het ook hier neerzetten. Je mag het ook niet vertellen als je daar geen zin in hebt smile

Ik vind het niet leuk dat het niet goed gaat. Wat is er nu met school allemaal? Heb je dingen niet goed weten te regelen?

hug

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 10:21

Aahh.. Jade, wat erg! Wil hij je nu helemaal niet meer zien of gaan jullie nog wel verder daten?

Ik denk dat hij ook geschrokken is dat je 'nee' zei en daarom ook niet meer helemaal wist wat hij met de situatie moest doen. Kun je hem morgen niet even bellen om het er nog even over te hebben?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 10:23

June schreef:Aahh.. Jade, wat erg! Wil hij je nu helemaal niet meer zien of gaan jullie nog wel verder daten?

Ik denk dat hij ook geschrokken is dat je 'nee' zei en daarom ook niet meer helemaal wist wat hij met de situatie moest doen. Kun je hem morgen niet even bellen om het er nog even over te hebben?

We hebben afgesproken dat hij zowieso dinsdag of woensdag nog even langskomt om het erover te hebben. En hij/ik wil wel graag verder 'daten'. Ik vraag me alleen af of dat wel verstandig is. Geef ik hem dan niet teveel hoop wat ik misschien niet waar kan maken?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 10:24

Maar Jade, kun je heb dat niet uitleggen. Een 'nee' horen komt harder aan dan horen dat je hem wel leuk vindt, maar het te snel gaat. Misschien wil hij best wel rustig aandoen. Als hij je echt leuk vond kan ik mij niet voorstellen dat het voor hem nu meteen klaar is. Ik vind het verder toch wel heel erg positief klinken.

Zou je hem opnieuw durven/kunnen aanspreken en uitleggen hoe je er over denkt? Spannend zeg.

Gast
Gast

Bericht  Qiara zo 23 jan 2011 - 10:25

He, wat vervelend Toet! Ik hoop dat de sollicitatie goed gaat, zodat je weer een opsteker krijgt! Ik ben wel benieuwd naar het plan!

Maar Jade, ik denk niet dat bij iedereen verliefdheid hetzelfde voelt dus vergelijk jezelf alsjeblieft niet met RR! En je zegt dat je hem hartstikke leuk vind? Heb je dat ook tegen hem gezegd? Kunnen jullie anders inderdaad niet nog een tijdje daten en elkaar beter leren kennen?
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 10:26

Qiara schreef:@ Bitterkoek hug Niet leuk als je je vriend niet kan bereiken, omdat hij wil gamen.

Mja, ik vond het ook niet leuk. Maar ik heb ook tegen m gezegd dat ie zich moest schamen. angel Maar ik geef m groot gelijk, nog even lekker ontspannen voordat hij gaat werken.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 10:27

Aaaah, ik kan jullie dus lokken met bitterballen (en wijn/chocomel/drank). Dat ga ik even noteren.

June, beetje jammer van je opmerking. Voor een meeting word je niet uitgenodigd. Je bent wel altijd vrij om jezelf aan te melden. Dat ik jou vroeg om te komen was dus al een uitzonderingbehandeling. Niet zeuren dus.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 10:30

Smikkell schreef:Aaaah, ik kan jullie dus lokken met bitterballen (en wijn/chocomel/drank). Dat ga ik even noteren.

June, beetje jammer van je opmerking. Voor een meeting word je niet uitgenodigd. Je bent wel altijd vrij om jezelf aan te melden. Dat ik jou vroeg om te komen was dus al een uitzonderingbehandeling. Niet zeuren dus.
Hè shit.. ik ga wel even over een nieuwe smoes nadenken.. scratch

Gast
Gast

Bericht  Zwerver zo 23 jan 2011 - 10:30

:cyclops:
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Toet zo 23 jan 2011 - 10:30

June schreef:Sad. Waar ga je solliciteren, dat is wel positief? Dat met je vriendinnen heb ik geloof ik gemist. Je mag me PM'en als je het wilt vertellen. Je mag het ook hier neerzetten. Je mag het ook niet vertellen als je daar geen zin in hebt smile

Ik vind het niet leuk dat het niet goed gaat. Wat is er nu met school allemaal? Heb je dingen niet goed weten te regelen?

hug

Sollicitatiegesprek is bij een kinderopvang centrum voor stage + 0-uren contract.
Dus dat is wel heel leuk.

Hmm, ik kan het even niet meer vinden maar het komt er eigelijk op neer dat ik vind dat ik te weinig aandacht krijg. Dat klinkt echt heel stom, maar ik heb pas heel duidelijk gezegt hoe ik me voel enzo en ik heb het idee dat ze er niks mee doen.
En dan bedoel ik in de zin van; eens vaker vragen/bellen hoe het met me gaat, voorstellen iets met me te gaan doen (ik zit veel te veel thuis en ik wéét dat ze dat door hebben en er over gepraat word.
Maar na er hier even over gepraat te hebben kwam er ook uit dat mijn verwachtinge misschien te hoog of in ieder geval niet duidelijk zijn. Smikkells plan was om mijn vriendinnen een mail te sturen..
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Qiara zo 23 jan 2011 - 10:31

Bitterkoek_ schreef:
Qiara schreef:@ Bitterkoek hug Niet leuk als je je vriend niet kan bereiken, omdat hij wil gamen.

Mja, ik vond het ook niet leuk. Maar ik heb ook tegen m gezegd dat ie zich moest schamen. angel Maar ik geef m groot gelijk, nog even lekker ontspannen voordat hij gaat werken.

Ik haak daar even op in, omdat ik het af en toe wel vervelend vond dat mijn ex wilde gamen en ook met koptelefoon op, zodat als ik wat zei, gelijk ook degene aan de andere kant het kon horen, niet fijn.

Als hij het maar wel binnen de perken kan houden! Het kan wel aardig verslavend werken.

Laatst aangepast door Qiara op zo 23 jan 2011 - 10:32; in totaal 1 keer bewerkt
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 10:31

Qiara schreef:He, wat vervelend Toet! Ik hoop dat de sollicitatie goed gaat, zodat je weer een opsteker krijgt! Ik ben wel benieuwd naar het plan!

Maar Jade, ik denk niet dat bij iedereen verliefdheid hetzelfde voelt dus vergelijk jezelf alsjeblieft niet met RR! En je zegt dat je hem hartstikke leuk vind? Heb je dat ook tegen hem gezegd? Kunnen jullie anders inderdaad niet nog een tijdje daten en elkaar beter leren kennen?

Eens met Qiara.

Bitterkoek: ik ga me altijd heel veel zorgen maken als ik iemand niet kan bereiken, dat vind ik er voornamelijk vervelend aan. Moest je iets belangrijks tegen hem zeggen?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 10:31

Ik heb hem inderdaad gezegd dat ik hem wel leuk vind! En hij was er ook zeker niet klaar mee. Toen hij weg ging zei hij, ik wil niet weg gaan omdat ik bang ben dat ik je daarmee kwijt raak. En we hebben samen ook al veel leuke dingen gedaan.
Ik ben ook iemand die heel veel waarde hecht aan de mening van een ander en ben pas net vrijgezel (1,5 mnd). Ik maak me weer veelste druk over vanalles!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 10:33

Goed plan van Smikkell! Ik zou het dan heel erg vanuit jezelf schrijven en ieder geval niet aanvallend. Ik begrijp wel dat je wat meer van hen verwacht, maar zij staan er waarschijnlijk niet zo bij stil..

Hopelijk wordt het wat met je sollicitatie!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: