Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Domme vraag koelkast maar snel antwoors nodig :)

3 plaatsers

Ga naar beneden

Domme vraag koelkast maar snel antwoors nodig :) Empty Domme vraag koelkast maar snel antwoors nodig :)

Bericht  Flower_L do 5 jul 2012 - 10:06

De koelkast koelt niet meer goed. Nu dacht ik, misschien is die knop bovenin omgezet per ongeluk.
Maar wat is dat voor knop em als het ...en wat is dan het rondje ingedrukt en het streepje ingedrukt?
Het is een pelgrim koelvriescombi trouwens.
Heb nu omgezet maar niet dat morgen alles kapot is.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme vraag koelkast maar snel antwoors nodig :) Empty Re: Domme vraag koelkast maar snel antwoors nodig :)

Bericht  _Nina do 5 jul 2012 - 10:08

Is dat niet de aan- en uitknop? Aan wordt vaak aangegeven met eenstreepe, uit met een rondje. Ik zou maar ff een foto maken als ik jou was en die hier plaatsen, voor je morgen alles weg kunt gooien Wink
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme vraag koelkast maar snel antwoors nodig :) Empty Re: Domme vraag koelkast maar snel antwoors nodig :)

Bericht  Melis_je do 5 jul 2012 - 10:09

Het streepje moet ingedrukt staan, dan staat hij aan. Soms is er ook een draaiknop voor de 'koelstand'. Een hoger cijfer betekent kouder (soms draai ik die knop per ongeluk om als ik iets in de koelkast schuif). Brandt het lampje nog wel (met andere woorden: zit de stekker er wel goed in en staat er stroom op de stekker)?
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme vraag koelkast maar snel antwoors nodig :) Empty Re: Domme vraag koelkast maar snel antwoors nodig :)

Bericht  Flower_L do 5 jul 2012 - 10:12

*rent naar beneden en zet knop weer om*

Hmmmm dan is dat ding kapot. Hoogste stand en het is 8 graden in dat ding, en 2 graden tegen de achterwand. Lijkt me niet goed. Zit ook ijs in.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme vraag koelkast maar snel antwoors nodig :) Empty Re: Domme vraag koelkast maar snel antwoors nodig :)

Bericht  Gast vr 6 jul 2012 - 0:55

heb je er zo`n vriezertje in? Is die wel goed dicht en misschien moet je die eens ontdooien als daar veel ijs in zit. En sluit je deur nog wel goed?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Domme vraag koelkast maar snel antwoors nodig :) Empty Re: Domme vraag koelkast maar snel antwoors nodig :)

Bericht  Flower_L vr 6 jul 2012 - 5:25

Het is wel een combi, maar niet wat jij bedoelt....wel los eronder. Vanavond gaan we dat ding ontdooien en nieuwe thermostaat erin. He t is nu binnen ook stuk warmer natuurlijk. Ben benieuwd, anders toch maar een neiuwe.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme vraag koelkast maar snel antwoors nodig :) Empty Re: Domme vraag koelkast maar snel antwoors nodig :)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum