Misschien een hele domme vraag, maar ik weet 't echt niet ;)
+4
TukTuk
CCC
Snoes
Sushi
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Misschien een hele domme vraag, maar ik weet 't echt niet ;)
Hoe zit het met de stopcontacten in Londen/Engeland? Zijn die hetzelfde als in NL of moet ik hier iets speciaals voor aanschaffen? Binnenkort ga ik een weekend naar Londen en ik wil daar wel mijn telefoon kunnen opladen
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Re: Misschien een hele domme vraag, maar ik weet 't echt niet ;)
Daar heb je soms andere stopcontacten. Nouja, althans in het hotel waar ik verbleef 3 jaar geleden.
Ik heb wel begrepen dat het niet overal zo is, dat het dus van hotel tot hotel verschilt.
Toen ik ging had ik zo'n aparte stekker gekocht, voor de zekerheid, en ik had hem ook nodig daar.
Ik heb wel begrepen dat het niet overal zo is, dat het dus van hotel tot hotel verschilt.
Toen ik ging had ik zo'n aparte stekker gekocht, voor de zekerheid, en ik had hem ook nodig daar.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Hmmm... In Engeland weet ik eigenlijk ook niet, in Ierland heb je wel een andere stekker nodig... Is het niet te google' en?
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Je hebt er idd een andere stekker voor nodig. Gewoon even een verloopstukje halen:)
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Als ik zoek op Google vind ik veel verschillende dingen, dus da's lastig.chococupcake schreef:Hmmm... In Engeland weet ik eigenlijk ook niet, in Ierland heb je wel een andere stekker nodig... Is het niet te google' en?
Maar anders haal ik voor de zekerheid zo'n verloopstuk. Niet geschoten is altijd mis
Sushi- Kletskop
Ja, in Londen/Engeland hebben ze andere stopcontacten.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Je hebt zo'n driepunter nodig, met een grote pin boven en twee onder. Google maar op UK plug. Vergeet ook niet dat naast de engelse stopcontacten vaak een knopje zit om de stroom aan te zetten. T staat niet altijd standaard aan.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Joy_ schreef: Je hebt zo'n driepunter nodig, met een grote pin boven en twee onder. Google maar op UK plug. Vergeet ook niet dat naast de engelse stopcontacten vaak een knopje zit om de stroom aan te zetten. T staat niet altijd standaard aan.
Wel even opletten, schijnbaar zijn die van de US vergelijkbaar, dat je wel de goede pakt dan
TukTuk- Ratel
Ik fiets vanmiddag wel even langs de ANWB-winkel, ik neem aan dat ze dit soort dingen daar verkopen?AngelNyn schreef:Joy_ schreef: Je hebt zo'n driepunter nodig, met een grote pin boven en twee onder. Google maar op UK plug. Vergeet ook niet dat naast de engelse stopcontacten vaak een knopje zit om de stroom aan te zetten. T staat niet altijd standaard aan.
Wel even opletten, schijnbaar zijn die van de US vergelijkbaar, dat je wel de goede pakt dan
Bedankt voor de antwoorden, ik wist het echt niet haha
Sushi- Kletskop
AngelNyn schreef:Joy_ schreef: Je hebt zo'n driepunter nodig, met een grote pin boven en twee onder. Google maar op UK plug. Vergeet ook niet dat naast de engelse stopcontacten vaak een knopje zit om de stroom aan te zetten. T staat niet altijd standaard aan.
Nee die zien er totaal anders uit. Britse zijn groot, log en zijn driepoters. Amerikaanse zijn kleiner dan europese tweepoters.
Marin- Lady Post-a-lot
suus ik plaats zo thuis wel even een foto voor je. Maar kan dat niet vanuit de trein.
Marin- Lady Post-a-lot
Thanks Joy! Lief van je!Joy_ schreef:suus ik plaats zo thuis wel even een foto voor je. Maar kan dat niet vanuit de trein.
Sushi- Kletskop
Dit zijn engelse stekkers:
De bovenste pin, die in het midden zit zeg maar, hoeft niet per sé van metaal te zijn. Bij wereldstekkers / verloopstekkers zijn ze vaak gewoon van plastic.
De bovenste pin, die in het midden zit zeg maar, hoeft niet per sé van metaal te zijn. Bij wereldstekkers / verloopstekkers zijn ze vaak gewoon van plastic.
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Euh Niekske was me voor dus
En nog even ter verduidelijking, zo ziet het er in de muur uit, maar vergeet dus niet die switch er naast aan te zetten, die staat vaak uit, er staat niet standaard stroom op in Engeland.
(en AngelNyn, dit is een Amerikaanse)
Die met driepunten bestaan wel in Amerika, zie ik nu op google, maar heb ik in al die jaren nog nooit in 't echt gezien.
En nog even ter verduidelijking, zo ziet het er in de muur uit, maar vergeet dus niet die switch er naast aan te zetten, die staat vaak uit, er staat niet standaard stroom op in Engeland.
Die met driepunten bestaan wel in Amerika, zie ik nu op google, maar heb ik in al die jaren nog nooit in 't echt gezien.
Marin- Lady Post-a-lot
Joy_ schreef:
Ahh ok, ja ik kon het me niet meer goed herinneren hoe die er voor Amerika uit zag, maar een vriend van me moest laatst een verloopstuk hebben voor Engeland, en die vertelde dat hij bijna 1 voor Amerika gekocht had (was ook een 3-poot), dus vandaar. Maar nu ik die plaatje zie komt die me idd bekend voor, bedankt
TukTuk- Ratel
Al gekocht bij de ANWB?
Geen idee hoe duur ze zijn daar, maar ik ben in engeland gewoon een poundland/99 p store ingelopen en daar verkopen ze ze ook, voor slechts 1 pond!
Geen idee hoe duur ze zijn daar, maar ik ben in engeland gewoon een poundland/99 p store ingelopen en daar verkopen ze ze ook, voor slechts 1 pond!
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Ik heb toen ik dit topic weer zag (net dus) gelijk even mijn ouders gebeld, want misschien hadden zij nog wel verloopstekkers liggen. Mijn moeder is nu aan het zoeken en neemt dit donderdag voor me mee (dan zie ik haar). Dus dat is fijn. In ieder geval bedankt voor alle hulp/foto's e.d.! En Joy, ik zal niet vergeten om de stroom aan te zettenSnoopy schreef:Al gekocht bij de ANWB?
Sushi- Kletskop
Soortgelijke onderwerpen
» beetje domme vraag misschien maar hoe zit dit... (papfles)
» Misschien een domme vraag..
» misschien een domme vraag
» Misschien een domme vraag...
» Misschien een hele rare vraag
» Misschien een domme vraag..
» misschien een domme vraag
» Misschien een domme vraag...
» Misschien een hele rare vraag
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: