Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

beetje domme vraag misschien maar hoe zit dit... (papfles)

+2
sabje
duckie
6 plaatsers

Ga naar beneden

beetje domme vraag misschien maar hoe zit dit... (papfles) Empty beetje domme vraag misschien maar hoe zit dit... (papfles)

Bericht  duckie za 25 jun 2011 - 9:23

beetje domme vraag misschien maar ik heb hier nu pyjamapapje met fijne tarwe granen staan voor de laatste papfles, heb dit vanavnd klaargemaakt volgens het pak maar daar staat alleen op om 3 eetlepels (had een halve schepje extra erbij gedaan) in 160 ml flesvoeding te doen... Maar mogen ze dan niet meer hebben? Want toen ze dit op had had ze nog honger en heb ik nog maar 60ml warm gemaakt met 1 schepje pyjamapapje poeder erdoor gemaakt en die ging op een bodempje na ook leeg.... Krijgt ze dan teveel ofzo?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

beetje domme vraag misschien maar hoe zit dit... (papfles) Empty Re: beetje domme vraag misschien maar hoe zit dit... (papfles)

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 9:49

Ik deed per 30 cc één schepje smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

beetje domme vraag misschien maar hoe zit dit... (papfles) Empty Re: beetje domme vraag misschien maar hoe zit dit... (papfles)

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 9:52

Ik heb nooit op het pak gekeken wat er eigenlijk in 'moest', maar gewoon wat door de melk gegooid tot het eruit zag als een normale dikte voor een papje. Was denk ik wel wat dikker dan wat jij nu beschrijft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

beetje domme vraag misschien maar hoe zit dit... (papfles) Empty Re: beetje domme vraag misschien maar hoe zit dit... (papfles)

Bericht  sabje za 25 jun 2011 - 9:55

M.ax krijgt hier 's morgens de pap. Als ik het in een fles doe doe ik 5-6 schepjes erin. Vanuit een bakje zelfs 8 anders is het zo dun,
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

beetje domme vraag misschien maar hoe zit dit... (papfles) Empty Re: beetje domme vraag misschien maar hoe zit dit... (papfles)

Bericht  Printje za 25 jun 2011 - 10:02

Als R. pap krijgt s'ochtends doe ik het vooral op gevoel. Ik kijk ook wel op het pak maar gebruik zelf vaak wat meer melk en doe dus ook wat extra granen erin.

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

beetje domme vraag misschien maar hoe zit dit... (papfles) Empty Re: beetje domme vraag misschien maar hoe zit dit... (papfles)

Bericht  loesje za 25 jun 2011 - 13:50

alex krijgt s'morgens pap en ik stop er 5/6 schepjes granen erin
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

beetje domme vraag misschien maar hoe zit dit... (papfles) Empty Re: beetje domme vraag misschien maar hoe zit dit... (papfles)

Bericht  nillis zo 26 jun 2011 - 22:32

Welke schepjes gebruiken jullie dan, want ik doe 3 eetlepels en dan kan het nog net door de speen. En ik heb een 3 standen speen.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

beetje domme vraag misschien maar hoe zit dit... (papfles) Empty Re: beetje domme vraag misschien maar hoe zit dit... (papfles)

Bericht  Pussycat zo 26 jun 2011 - 23:45

Ik doe meestal 4 eetlepels maar dan niet een overvolle lepel met een bol erop, maar ook niet afgestreken zeg maar...
Maar ertussenin Laughing
En ik gebruik een 3-standenspeen en dan gaat het er nog prima doorheen. Wel goed schudden, want je hebt soms een klontje voor het gaatje zitten haha en dan zit m'n dochter druk te zuigen, maar komt er niks.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

beetje domme vraag misschien maar hoe zit dit... (papfles) Empty Re: beetje domme vraag misschien maar hoe zit dit... (papfles)

Bericht  duckie ma 27 jun 2011 - 6:59

ik heb nu 2 x de pyamapapje gemaakt met fijne granen en doe dan 3,5 eetlepel zonder bolletje maar ook niet afgestreken en dan met een 3 standen speen en dan op stand 2 eventjes op stand 3 gedaan maar dat gaat hier nog te hard....

slaapt jullie kindje wel de hele nacht er op door? hier ligt ze nu rond 21 of 21.30 uur in bed en dan slaapt ze lekker alleen word ze sinds we de papfles eerder geven elke nacht een paar keer wakker (ze slaapt nog half) ze jammert wat in haar slaap, heeft de oogjes ook nog dicht enzo en als we haar haar speentje geven slaapt ze weer verder....
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

beetje domme vraag misschien maar hoe zit dit... (papfles) Empty Re: beetje domme vraag misschien maar hoe zit dit... (papfles)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum