winter 2012/2013 mama's!
+31
Pussycat
Jelin
LDJ
Roos
Dikkie Dik
Amber-
Coco
Lejow
Highway
Happydobby
Paper Crown
Mama Titty
Eva1985
Travelgurly
Mysterious
Ella
Bimbam
Bruintje Beer
Juutjepetuutje
Weegschaal
Pinkel
Limburg85
NoName88
Muppetje
Elmo
bolus26
Snoes
Flip Fluitketel
Printje
Flower_L
kwak
35 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: winter 2012/2013 mama's!
Jelin, leuk dat je de mijlpaal van 12 weken bereikt hebt! En hormonen, herkenbaar hoor
Kwak, op de helft alweer! Heb je ondertussen al veel kleertjes gekocht nu jullie weten dat jullie een jongetje krijgen?
Juutjepetuutje, ik ga het denk ook pas met 35/36 weken doen, al sta ik al te popelen haha. Eerst maar zorgen dat de kamer in orde is, want zolang de meubeltjes niet staan, heeft het sowieso geen zin om te gaan wassen. Kan me voorstellen dat je het zaterdag wel even moeilijk had hoor. Wat ontzettend jammer ook dat je helemaal niets meer hebt gehoord van die vriendin.
Kwak, op de helft alweer! Heb je ondertussen al veel kleertjes gekocht nu jullie weten dat jullie een jongetje krijgen?
Juutjepetuutje, ik ga het denk ook pas met 35/36 weken doen, al sta ik al te popelen haha. Eerst maar zorgen dat de kamer in orde is, want zolang de meubeltjes niet staan, heeft het sowieso geen zin om te gaan wassen. Kan me voorstellen dat je het zaterdag wel even moeilijk had hoor. Wat ontzettend jammer ook dat je helemaal niets meer hebt gehoord van die vriendin.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Jetje: Ga je nu tot en me je verlof werken en dan stoppen bij je huidige baan?
Flower: leuke broek heb je gekocht zeg!
Printje: fijn dat de echo goed was!
Snoes: is goed hoor. En anders plaats je misschien tzt wel een foto? Ik zou pas wat later alles gaan wassen, na de 35 weken in ieder geval.
Jelin: fijn he die hormomen. Ik had er in het begin meer last van al nu.
Kwak: Fijn he de grens van 20 weken!!!!
Juutjepetuutje: He ik kan me voorstellen dat je even van slag was door de uitgerekende datum van de vorige zwangerschap.
Zijn jullie al uit de namen? of nog druk mee bezig. Een meisjes naam hebben wij al een tijdje maar een jongsnaam is zooooo lastig
Flower: leuke broek heb je gekocht zeg!
Printje: fijn dat de echo goed was!
Snoes: is goed hoor. En anders plaats je misschien tzt wel een foto? Ik zou pas wat later alles gaan wassen, na de 35 weken in ieder geval.
Jelin: fijn he die hormomen. Ik had er in het begin meer last van al nu.
Kwak: Fijn he de grens van 20 weken!!!!
Juutjepetuutje: He ik kan me voorstellen dat je even van slag was door de uitgerekende datum van de vorige zwangerschap.
Zijn jullie al uit de namen? of nog druk mee bezig. Een meisjes naam hebben wij al een tijdje maar een jongsnaam is zooooo lastig
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
ella: ja wij zijn er al uit, wij vonden de jongensnaam juist makkelijker, wij kwamen echt niet uit een meisjesnaam. wij krijgen een jongen dus hoeven ook niet verder te denken (al wil ik denk toch nog wel een naam voor je weet maar nooit haha je hoort soms van die verhalen, dat het toch in ene een ander geslacht is.. al konden wij er echt niet omheen hoor haha)
Juutjepetuutje- Prater
- Aantal berichten : 662
Punten : 693
De hormonen zijn ook bekend hoor. Bij mijn dochters zwangerschap veel last van gehad, dus ik hoop dat het dit keer iets minder zal zijn haha.
@ juutjepetuutje.. Ik ken het verhaal van die vriendin niet, maar balen dat ze niets meer heeft laten horen.
@ Ella.. wij zijn nog niet bezig met de namen. Heb er al wel een paar. maar heb meer jongensnamen dan de meisjesnamen. Ik denk dat dat wel een probleem blijft.
@ juutjepetuutje.. Ik ken het verhaal van die vriendin niet, maar balen dat ze niets meer heeft laten horen.
@ Ella.. wij zijn nog niet bezig met de namen. Heb er al wel een paar. maar heb meer jongensnamen dan de meisjesnamen. Ik denk dat dat wel een probleem blijft.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Wij zijn ook al lang uit de namen. De naam voor het ene geslacht stond al jaren vast, voor het andere geslacht hadden we met 13 weken ongeveer. We waren er vrij snel uit, we hebben ook exact dezelfde smaak qua namen dus dat is erg handig.
Snoes- Lady Post-a-lot
juutepetuutje, vreemd is dat eigenlijk he? Als ik die miskraam niet had gehad was ik nu al 37,5 week zwanger!
nu denk ik er wel vaker aan omdat het dichterbij komt.
snoes, valt wel mee hoor, heb voornamelijk maatje 68 voor de zomer. een truitje van "stoer", een hema shirtje, een hema truitje en als het goed is komt vandaag mijn "lief" vest, die kan hij mooi in de maxi cosi/wandelwagen aan met een dekentje, 1 truitje in maat 56 en 2 mutsjes.
Zijn eerste mutsje word met I love mama, D. had precies dezelfde met I love papa .
Ik denk dat ik niet zoveel maat 56 ga kopen, heb nog veel unisex van D. Dat ga ik binnenkort eens uitzoeken.
Maat 50 koop ik helemaal niet, ik ga er vanuit dat ik weer een 8 ponder krijg net als D. Die heeft echt 3 dagen maat 50 aan gehad ofzo en dat heb ik nog wel.
namen: Wij hadden al een meisjes naam voordat ik zwanger was, die hoorde ik op de radio en die vonden we allebei helemaal leuk, die bewaren we ook voor een evt volgend meisje. Die naam kan ook een een jongen als je 1 letter veranderd, ook een leuke naam maar ik wil perse die naam bewaren voor een meisje.
de jongens naam staat hier ook al vast, zo ver ik weet heet nog geen 1 forum kindje zo. Alleen nog een doopnaam verzinnen.
D. is echt heel lief met al haar poppen aan het spelen, in bedje, in de maxi cosi, eten geven in de kinderstoel echt heel lief. Nu zit ze zelf in het poppenbedje.
haha en als de pop slaapt dan zegt ze pop slaapt en dan haar vingertje op haar mondje en dan zegt ze ssstt!
nu denk ik er wel vaker aan omdat het dichterbij komt.
snoes, valt wel mee hoor, heb voornamelijk maatje 68 voor de zomer. een truitje van "stoer", een hema shirtje, een hema truitje en als het goed is komt vandaag mijn "lief" vest, die kan hij mooi in de maxi cosi/wandelwagen aan met een dekentje, 1 truitje in maat 56 en 2 mutsjes.
Zijn eerste mutsje word met I love mama, D. had precies dezelfde met I love papa .
Ik denk dat ik niet zoveel maat 56 ga kopen, heb nog veel unisex van D. Dat ga ik binnenkort eens uitzoeken.
Maat 50 koop ik helemaal niet, ik ga er vanuit dat ik weer een 8 ponder krijg net als D. Die heeft echt 3 dagen maat 50 aan gehad ofzo en dat heb ik nog wel.
namen: Wij hadden al een meisjes naam voordat ik zwanger was, die hoorde ik op de radio en die vonden we allebei helemaal leuk, die bewaren we ook voor een evt volgend meisje. Die naam kan ook een een jongen als je 1 letter veranderd, ook een leuke naam maar ik wil perse die naam bewaren voor een meisje.
de jongens naam staat hier ook al vast, zo ver ik weet heet nog geen 1 forum kindje zo. Alleen nog een doopnaam verzinnen.
D. is echt heel lief met al haar poppen aan het spelen, in bedje, in de maxi cosi, eten geven in de kinderstoel echt heel lief. Nu zit ze zelf in het poppenbedje.
haha en als de pop slaapt dan zegt ze pop slaapt en dan haar vingertje op haar mondje en dan zegt ze ssstt!
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Juutjepetuutje: Oh bij jullie kwam dat even mooi uit met de naam. Mijn man zegt ook iedere keer het is een voorteken dat het een meisje wordt (omdat we die naam al hebben).... Maar wij hebben besloten het niet van te voren te willen weten dus er moeten echt 2 namen komen!!! Of we moeten het dalijk per ongeluk met de 20 weken echo zien.....
Jelin: en willen jullie van te voren weten wat het wordt of niet?
Snoes: Fijn dat jullie er al uit zijn.
Jelin: en willen jullie van te voren weten wat het wordt of niet?
Snoes: Fijn dat jullie er al uit zijn.
Ella- Ratel
@ Ella.. Ja wij willen graag weten wat het wordt. Al maakt het ons niet uit wat het wordt. We moeten heel de boven verdieping gaan verbouwen om een extra kamertje te krijgen voor deze baby. En vind het dan leuk om dan de kamer in te gaan richten. Bij onze dochter wisten we het ook, maar hadden we een neutrale kamer. En shoppen is dan ook leuker haha. Heb deze zwangerschap een voorgevoel dat het een jongetje is. Bij de vorige had ik het ook goed. Dus we zullen over een paar weken wel zien.
Jelin- Kletskop
Jelin schreef:@ Ella.. Ja wij willen graag weten wat het wordt. Al maakt het ons niet uit wat het wordt. We moeten heel de boven verdieping gaan verbouwen om een extra kamertje te krijgen voor deze baby. En vind het dan leuk om dan de kamer in te gaan richten. Bij onze dochter wisten we het ook, maar hadden we een neutrale kamer. En shoppen is dan ook leuker haha. Heb deze zwangerschap een voorgevoel dat het een jongetje is. Bij de vorige had ik het ook goed. Dus we zullen over een paar weken wel zien.
Nou nog een paar weekjes geduld, dan weten jullie het.
Ik heb een topic ge-upt mbt het uitzetlijstje. Er staan veel handige tips in, denk zeg het even. Ik heb er in elk geval veel aan.
Ella- Ratel
Handig Ella, ik ga straks even kijken.
Snoes- Lady Post-a-lot
Juutje wat vervelend dat ze om zoiets stoms niks meer laat horen.
Miskraam ik heb dat ook, was Bij de 1e miskraam 17 juli uitgerekend en Bij de tweede 22 september. Denk er ook nog vaak aan.
Namen meisjes naam hadden we Bij L. Al. Die toen niet gebruikt Bij R. ( achteraf wel spijt maar goed) . De jongensnaam kwamen we onderweg naar huis achter toen we echo hadden.
Had die naam ook als 2e of derde Bij L. En tijdje terug hoorde ik hem in een gezin die ook een L. En R. Hadden , vond het een soort teken.
Alleen doopnamen vind ik moeilijk.
Bij l. Hadden we mijn opa en maria en Bij R. Mijn oma en mijn moeders doopnaam.
Allemaal waren geen peter of meter.
Nu wil ik dat liefst wel of misschien een andere naam erbij en dan nog 1.
Vind het nog even moeilijk , het is toch echt de allerlaatste keer dat ik hierover een beslissing kan nemen.
Pfoe was vanacht L. Kwijt.
R. Was huilend wakker geworden, nadat ik Bij haar was geweest zag ik deur open en licht aan op zijn kamer maar geen L. Ik naar beneden lag hij op de bank te slapen.
Kreeg met geen mogelijkheid hem wakker.
Zag dat zijn bed ook beetje nat was, dus denk dat hij ons niet heeft durven wakker maken.
Gisteren stond hij tussen een enorme woordenwisseling van mijn Man en ik.
Heb altijd gezworen dat me dat nooit zou gebeuren, maar gisteren escaleerde het waar hij letterlijk tussen stond , probeerde wel steeds oogcontact en gekke bekken te trekken , maar kroop helemaal achter zijn kast.
Miskraam ik heb dat ook, was Bij de 1e miskraam 17 juli uitgerekend en Bij de tweede 22 september. Denk er ook nog vaak aan.
Namen meisjes naam hadden we Bij L. Al. Die toen niet gebruikt Bij R. ( achteraf wel spijt maar goed) . De jongensnaam kwamen we onderweg naar huis achter toen we echo hadden.
Had die naam ook als 2e of derde Bij L. En tijdje terug hoorde ik hem in een gezin die ook een L. En R. Hadden , vond het een soort teken.
Alleen doopnamen vind ik moeilijk.
Bij l. Hadden we mijn opa en maria en Bij R. Mijn oma en mijn moeders doopnaam.
Allemaal waren geen peter of meter.
Nu wil ik dat liefst wel of misschien een andere naam erbij en dan nog 1.
Vind het nog even moeilijk , het is toch echt de allerlaatste keer dat ik hierover een beslissing kan nemen.
Pfoe was vanacht L. Kwijt.
R. Was huilend wakker geworden, nadat ik Bij haar was geweest zag ik deur open en licht aan op zijn kamer maar geen L. Ik naar beneden lag hij op de bank te slapen.
Kreeg met geen mogelijkheid hem wakker.
Zag dat zijn bed ook beetje nat was, dus denk dat hij ons niet heeft durven wakker maken.
Gisteren stond hij tussen een enorme woordenwisseling van mijn Man en ik.
Heb altijd gezworen dat me dat nooit zou gebeuren, maar gisteren escaleerde het waar hij letterlijk tussen stond , probeerde wel steeds oogcontact en gekke bekken te trekken , maar kroop helemaal achter zijn kast.
Mama Titty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 472
Punten : 517
Wat naar dat het gisteren escaleerde tussen jullie waar L. bij was. Hoe oud is L.?
Snoes- Lady Post-a-lot
L. Is 3 jaar en 3 maanden
Mama Titty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 472
Punten : 517
Printje: wat leuk dat je een meisje krijgt!!!
Snoes: wat fijn dat je de baby zo'n beetje dagelijks voelt nu. Ik ga het pas wassen als ik met verlof ben. Nu leg ik alles gewoon in de kast. Dan ga ik ook het kamertje helemaal uitsoppen. Nu is het nog zo'n zooitje...
Jelin: Jeej 12 weken grens bereikt!! Wat super. Haha en heel herkenbaar die tranen...
Juutjepetuutje: het zegt meer over haar dan over jou!! En ik kan me die tranen goed voorstellen op die uitgerekende datum. Blijft toch een beladen moment
Ella: zoals het er nu naar uitziet ga ik inderdaad na mijn verlof in een andere functie werken. Wij hebben echt totaal verschillende smaken qua namen, maar ineens kwam hij met een naam van mijn lijstje waar ik echt heeeel blij mee ben. Dus we zijn er gelukkig wel uit nu.
Mama Titty: oh dan sta je ook raar te kijken als je ineens je mannetje niet ziet. Oei heftig zo'n ruzie waar hij bij is.
Oooh meiden ik voel me zo'n zeikerd, maar vandaag weer bij mijn teamleider gezeten. Volgens mij heeft hij nu pas door hoe onwerkbaar de situatie is. Ik heb alles eruit gegooid. Normaal houd ik dat soort dingen puur bij mezelf. Helemaal als het over iemand anders gaat, maar nu heb ik hem heel duidelijk verteld hoe de situatie op de afdeling is. Het was echt heel emotioneel, maar het heeft me heel erg opgelucht.
Morgen komen mijn ouders (die wonen erg ver weg) een dagje langs. J kijkt er helemaal naar uit!
Snoes: wat fijn dat je de baby zo'n beetje dagelijks voelt nu. Ik ga het pas wassen als ik met verlof ben. Nu leg ik alles gewoon in de kast. Dan ga ik ook het kamertje helemaal uitsoppen. Nu is het nog zo'n zooitje...
Jelin: Jeej 12 weken grens bereikt!! Wat super. Haha en heel herkenbaar die tranen...
Juutjepetuutje: het zegt meer over haar dan over jou!! En ik kan me die tranen goed voorstellen op die uitgerekende datum. Blijft toch een beladen moment
Ella: zoals het er nu naar uitziet ga ik inderdaad na mijn verlof in een andere functie werken. Wij hebben echt totaal verschillende smaken qua namen, maar ineens kwam hij met een naam van mijn lijstje waar ik echt heeeel blij mee ben. Dus we zijn er gelukkig wel uit nu.
Mama Titty: oh dan sta je ook raar te kijken als je ineens je mannetje niet ziet. Oei heftig zo'n ruzie waar hij bij is.
Oooh meiden ik voel me zo'n zeikerd, maar vandaag weer bij mijn teamleider gezeten. Volgens mij heeft hij nu pas door hoe onwerkbaar de situatie is. Ik heb alles eruit gegooid. Normaal houd ik dat soort dingen puur bij mezelf. Helemaal als het over iemand anders gaat, maar nu heb ik hem heel duidelijk verteld hoe de situatie op de afdeling is. Het was echt heel emotioneel, maar het heeft me heel erg opgelucht.
Morgen komen mijn ouders (die wonen erg ver weg) een dagje langs. J kijkt er helemaal naar uit!
Gast- Gast
Jetje, waarom zou je een zeikerd zijn? Ik vind het juist erg goed dat je eruit hebt gegooid hoe het er echt aan toe gaat. Het is gewoon echt zonde dat alle goede/leuke werknemers opstappen owv die collega waar niet mee samen valt te werken.
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Jetje, waarom zou je een zeikerd zijn? Ik vind het juist erg goed dat je eruit hebt gegooid hoe het er echt aan toe gaat. Het is gewoon echt zonde dat alle goede/leuke werknemers opstappen owv die collega waar niet mee samen valt te werken.
Vind ik ook.
En ja de tranen hou er maar over op haha. Mijn man had dochters van Marco Borsato opgezet en vanuit het niets tranen met tuiten. Mijn dochter was bij mijn moeder, die wilde daar logeren. wist niet hoe snel ik ze op moest gaan halen haha.
zo dochter ligt op bed en mijn man is overwerken. Die komt zo gelukkig weer thuis.
Jelin- Kletskop
Jetje Je bent absoluut geen zeikerd....vind dat je je hart moet kunnen luchten voordat de bom barst. Leuk dat je ouders langs komen. Hoever wonen ze van je vandaan?
Mama Titty Wat naar dat L. jullie zo heeft zien ruzieen. Hij stond vast raar te kijken...
Ella Ik moet ook nog een uitzetlijst is meer om te controleren van wat we er nog bij moeten kopen omdat we veel nog hebben van de 1e. Namen...wiij hadden dus een naam. Maar verleden week kwam mijn man ineens met een andere ook wel een leuke en mooi daar niet van. Moeten dus nog even kijken welke het word.
Kwak Ah D. lijkt me echt een schatje als ik soms zo haar foto's ziet en soms je verhalen leest over haar.
Snoes Ik ben van plan om de kleertjes in mijn verlof te gaan wassen.
Jelin Op naar de volgende mijlpaal......
Juutje Ik heb dat ook hoor met mijn MK zwangerschap. Ik was 5 augustus uitgerekend....moet zeggen dat ik die dag ook wel even een traantje heb moeten laten. En denk eigenlijk nog wel heel regelmatig eraan. De 'mk hoort toch bij je de rest van je leven en het heeft ons alleen maar sterker gemaakt.
Printje Nogmaals gefeliciteerd!
Mama Titty Wat naar dat L. jullie zo heeft zien ruzieen. Hij stond vast raar te kijken...
Ella Ik moet ook nog een uitzetlijst is meer om te controleren van wat we er nog bij moeten kopen omdat we veel nog hebben van de 1e. Namen...wiij hadden dus een naam. Maar verleden week kwam mijn man ineens met een andere ook wel een leuke en mooi daar niet van. Moeten dus nog even kijken welke het word.
Kwak Ah D. lijkt me echt een schatje als ik soms zo haar foto's ziet en soms je verhalen leest over haar.
Snoes Ik ben van plan om de kleertjes in mijn verlof te gaan wassen.
Jelin Op naar de volgende mijlpaal......
Juutje Ik heb dat ook hoor met mijn MK zwangerschap. Ik was 5 augustus uitgerekend....moet zeggen dat ik die dag ook wel even een traantje heb moeten laten. En denk eigenlijk nog wel heel regelmatig eraan. De 'mk hoort toch bij je de rest van je leven en het heeft ons alleen maar sterker gemaakt.
Printje Nogmaals gefeliciteerd!
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Lief van jullie meiden! Ik ben het gewoon niet zo gewend en ook niet dat ik het door een leidinggevende moet laten oplossen, maar het gaat gewoon echt niet meer op deze manier.
FF: mijn ouders wonen op ruim 1,5 uur reizen. Wij zijn vorig jaar verhuisd van een plaats op een half uur reiden, maar de stad waar mijn man vandaan komt.
FF: mijn ouders wonen op ruim 1,5 uur reizen. Wij zijn vorig jaar verhuisd van een plaats op een half uur reiden, maar de stad waar mijn man vandaan komt.
Gast- Gast
Hey meiden,
Hier ook weer even een teken van leven van mij!!
We zijn nog steeds druk bezig met verbouwen hier, dus erg weinig tijd en puf om uitgebreid te reageren op iedereen, maar probeer wel zoveel mogelijk alles bij te houden met lezen hoor.
Vorige week donderdag heeft mijn vader samen met mijn man de woonkamer, de gang naar boven en de overloop gestuuct! En het is supermooi geworden, dus ik ben helemaal blij ermee.
Gister hebben mijn man en ik de keukenkastjes alvast in elkaar gezet, want donderdag komt mijn vader de keuken plaatsen!! s'Avonds lekker gegeten bij mijn schoonouders, en hebben gelijk ons neefje van 9 meegenomen om te komen logeren bij ons, zijn jongere broertje van 4 die logeert gezellig bij Opa & Oma.
Vandaag hebben de "mannen" de oude keuken eruit gesloopt, en de tegels van de muur af gesloopt. We zijn al een heel eind. Morgen nog even het laatste restje eraf bikken. De tegels zitten al ruim 30 jaar in de keuken, en er is over oude tegels gewoon heen getegeld, echt een drama om dat er fatsoenlijk af te krijgen zonder de muur die erachter zit te slopen.
Ach ja, zo blijf je tenminste een beetje bezig hé zullen we maar zeggen! Met ons ukkie alles goed. die liet zich gisteravond even flink voelen toen we net in bed lagen. Kreeg me 2x toe toch een flinke trap!!
Hier ook weer even een teken van leven van mij!!
We zijn nog steeds druk bezig met verbouwen hier, dus erg weinig tijd en puf om uitgebreid te reageren op iedereen, maar probeer wel zoveel mogelijk alles bij te houden met lezen hoor.
Vorige week donderdag heeft mijn vader samen met mijn man de woonkamer, de gang naar boven en de overloop gestuuct! En het is supermooi geworden, dus ik ben helemaal blij ermee.
Gister hebben mijn man en ik de keukenkastjes alvast in elkaar gezet, want donderdag komt mijn vader de keuken plaatsen!! s'Avonds lekker gegeten bij mijn schoonouders, en hebben gelijk ons neefje van 9 meegenomen om te komen logeren bij ons, zijn jongere broertje van 4 die logeert gezellig bij Opa & Oma.
Vandaag hebben de "mannen" de oude keuken eruit gesloopt, en de tegels van de muur af gesloopt. We zijn al een heel eind. Morgen nog even het laatste restje eraf bikken. De tegels zitten al ruim 30 jaar in de keuken, en er is over oude tegels gewoon heen getegeld, echt een drama om dat er fatsoenlijk af te krijgen zonder de muur die erachter zit te slopen.
Ach ja, zo blijf je tenminste een beetje bezig hé zullen we maar zeggen! Met ons ukkie alles goed. die liet zich gisteravond even flink voelen toen we net in bed lagen. Kreeg me 2x toe toch een flinke trap!!
Pinkel- Prater
- Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10
Pinkel, wanneer willen jullie klaar zijn met de verbouwingen? Vind je het niet zwaar? Ik heb zelf ook tot ruim 20 weken in de verbouwingen gezeten en ik vond dat echt heel erg vermoeiend.
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Pinkel, wanneer willen jullie klaar zijn met de verbouwingen? Vind je het niet zwaar? Ik heb zelf ook tot ruim 20 weken in de verbouwingen gezeten en ik vond dat echt heel erg vermoeiend.
De keuken is eigenlijk nog de grootste verbouwingsklus. Als alles meezit staat de keuken morgen, en kan ik hem gebruiken. Er zal dan alleen nog wel getegeld moeten worden, maar dat is niet een groot probleem. Dus hopelijk hebben we het ergste nu achter de rug, want ik vind het zekers zwaar. Ik kan steeds moeilijker bukken, omdat mijn buik dan in de weg zit, en ik ben ook sneller moe natuurlijk.
Gelukkig worden alle zware dingen voor mij gedaan, en help ik af en toe met de kleinere dingen, zoals het schuren en schilderen van kozijnen. Dan moeten we alleen nog de babykamer in orde maken, maar die is gelukkig niet zo groot als de woonkamer, dus een stuk overzichtelijker.
Pinkel- Prater
- Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10
Ah, fijn dat de grootste klus deze week af is! En de babykamer, dat is alleen maar leuk natuurlijk!
Snoes- Lady Post-a-lot
@ Pinkel.. Ook al druk met verbouwen. Wij waren blij dat we eindelijk klaar waren met de douche. Maar nu staat het volgende project alweer voor de deur. De bovenverdieping verbouwen. En dat gaat ook een flinke klus worden. Onze slaapkamer wordt helemaal gestript en de muur na naar de overloop wordt er tussen uit gehaald. Daarna alles opbouwen en 2 kamers ervan maken. 1 voor J.enna en voor de baby. Wij gaan in de oude kamer van J.enna slapen. Gelukkig kunnen mijn man en vader alles zelf. Enne fijn dat je de baby goed voelt. Ik kan niet wachten.
@ Snoes.. Hoe is het jou? Vind het echt super dat er nu zoveel meideb uit het 2011 topic nu zwanger zijn.
Hier gaat het wel goed vandaag. Slecht geslapen. Schrok telkens wakker, eerst van de hond en daarna van mijn man die naar de wc moest pff. Dochter is weer naar school. ze had er dit keer wel zin in.
@ Snoes.. Hoe is het jou? Vind het echt super dat er nu zoveel meideb uit het 2011 topic nu zwanger zijn.
Hier gaat het wel goed vandaag. Slecht geslapen. Schrok telkens wakker, eerst van de hond en daarna van mijn man die naar de wc moest pff. Dochter is weer naar school. ze had er dit keer wel zin in.
Jelin- Kletskop
Jelin, ja met mij gaat het goed hoor! Ik neem nog steeds maar heel weinig medicatie voor mijn spierziekte, terwijl mijn lichaam toch dagelijks wel 'vraagt' naar meer. Maar ik wil er niet aan toegeven, de dosis zo laag mogelijk houden voor de baby.
Ik vind het ook echt geweldig dat er nu zoveel meiden uit het 2011 topic zwanger zijn. Alleen Koffieleut die ook meeschreef is nog niet zwanger. Zal straks het topic nog eens uppen om te vragen hoe het met haar gaat. Hopelijk mag ze ook snel volgen.
Ik vind het ook echt geweldig dat er nu zoveel meiden uit het 2011 topic zwanger zijn. Alleen Koffieleut die ook meeschreef is nog niet zwanger. Zal straks het topic nog eens uppen om te vragen hoe het met haar gaat. Hopelijk mag ze ook snel volgen.
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Jelin, ja met mij gaat het goed hoor! Ik neem nog steeds maar heel weinig medicatie voor mijn spierziekte, terwijl mijn lichaam toch dagelijks wel 'vraagt' naar meer. Maar ik wil er niet aan toegeven, de dosis zo laag mogelijk houden voor de baby.
Ja dat hoop ik ook. Ze heeft al zo'n zwaar jaar achter de rug. Dus ik blijf ook hopen voor haar. Fijn dst het goed met je gaat en ik snap dat je zo min mogelijk medicatie wilt nemen. Maar je moet je lichaam ook niet te zwaar belasten.
Jelin- Kletskop
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» winter 2012/2013 mama's!
» Meeting Mama's Winter 2012/2013 topic
» Winter 2013 / 2014 moeders