winter 2012/2013 mama's!
+31
Pussycat
Jelin
LDJ
Roos
Dikkie Dik
Amber-
Coco
Lejow
Highway
Happydobby
Paper Crown
Mama Titty
Eva1985
Travelgurly
Mysterious
Ella
Bimbam
Bruintje Beer
Juutjepetuutje
Weegschaal
Pinkel
Limburg85
NoName88
Muppetje
Elmo
bolus26
Snoes
Flip Fluitketel
Printje
Flower_L
kwak
35 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: winter 2012/2013 mama's!
O geen idee hoorde dit in mijn 1e filiaal. Maar vooral omdat het niet helemaal lekker gaat in dit nieuwe tijdelijke filiaal vind ik moeilijker om toe te geven dan wanneer er begrip is . Hier heb Je nauwelijks mensen met kinderen of die allergisch zijn met alles wat met kinderen te maken heeft.
Mama Titty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 472
Punten : 517
Registratiedatum : 18-11-10
Ik breek even in:
Bolus, ik heb ook ZwangerTotaal gevolgd, bij de zwangerschap van mijn oudste groepslessen, bij mijn jongste zoontje alleen individuele lessen. Bij de groepslessen zaten een aantal meiden die ook yoga hadden gedaan en zij gaven aan dat sommige dingen wel dubbel waren. Waar ga je het volgen?
Bolus, ik heb ook ZwangerTotaal gevolgd, bij de zwangerschap van mijn oudste groepslessen, bij mijn jongste zoontje alleen individuele lessen. Bij de groepslessen zaten een aantal meiden die ook yoga hadden gedaan en zij gaven aan dat sommige dingen wel dubbel waren. Waar ga je het volgen?
Gast- Gast
Mama Titty: nou ik hoop dat je nu tijdelijk last hebt en dat het minder wordt. Maar luister goed naar jezelf!!!
Limburg: Ik moet zeggen dat ik wel heel kieskeurig ben met uitzoeken van zwangerschapskleding. Er moet wel model inzitten en leuk zijn. Anders voel ik me er ook echt niet happy in. Ik heb nu 1 zwangerschapsbroek en laat het daar even bij. Ik heb nog een skinny jeans en hoop dat ik die heel de zwangerschap gewoon aan kan. En ik heb een zwangerschapsspijkerokje gekocht.
Limburg: Ik moet zeggen dat ik wel heel kieskeurig ben met uitzoeken van zwangerschapskleding. Er moet wel model inzitten en leuk zijn. Anders voel ik me er ook echt niet happy in. Ik heb nu 1 zwangerschapsbroek en laat het daar even bij. Ik heb nog een skinny jeans en hoop dat ik die heel de zwangerschap gewoon aan kan. En ik heb een zwangerschapsspijkerokje gekocht.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
er word hier zo een trukse pizza bezorgt !
vervelend z'n pizzaria die gratis bezorgd
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Kwak sssssssssssssst zulke dingen moet je niet zeggen haahhaha nu heb ik daar ook zin in.. hahaha
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
hmmm eetse
Ik heb juist trek in de dingen die ik niet mag....... Milkshake, softijs......
Ik heb juist trek in de dingen die ik niet mag....... Milkshake, softijs......
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Oeh pizza....yum! Eetze kwak.
Gooi er zo nog een tosti kaas in...volkorenbrood, toch nog enigszins gezond
Gooi er zo nog een tosti kaas in...volkorenbrood, toch nog enigszins gezond
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
het was heerlijk!
"khad voor mijn man nog een pitta broodje besteld, komen ze aan met een pizza! nou, dan moest ik die ook nog maar voor de helft op eten want mijn man mocht geen hele want hij is aan het afvallen, haha
"khad voor mijn man nog een pitta broodje besteld, komen ze aan met een pizza! nou, dan moest ik die ook nog maar voor de helft op eten want mijn man mocht geen hele want hij is aan het afvallen, haha
kwak- Ratel
lelie schreef:Ik breek even in:
ow dat is fijn om te horen! in s heerenhoek ga i kde cursus volgen (in zeeland)
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Oeh, wat een geluk
dit slaat helemaal nergens op, maar ben soms zo met fout eten bezig, dat ik nu al zin heb in zaterdag. Dan heeft mn vriend een feest en eet ik alleen met l. Heb al helemaal bedacht dat ik dan brokdje hamburger ga eten (zelfgwmaakt) en frietjes van de snackbar
dit slaat helemaal nergens op, maar ben soms zo met fout eten bezig, dat ik nu al zin heb in zaterdag. Dan heeft mn vriend een feest en eet ik alleen met l. Heb al helemaal bedacht dat ik dan brokdje hamburger ga eten (zelfgwmaakt) en frietjes van de snackbar
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
ow nee kwak nou heb ik zin in shoarma door het woord pitabroodje:O
ik heb wat zwangerschapskleding betreft nu 2 lange broeken en 1 korte.gewone kleren passen niet meer en ben niet zo n jurkjes type.Ik heb ze wel maar draag ze alleen als mn broeken in de was zitten of op een feestje ofzo. hebde broeken allemaal bij de hm in de sale gekocht. heb er online nog 2 besteld.
ik heb wat zwangerschapskleding betreft nu 2 lange broeken en 1 korte.gewone kleren passen niet meer en ben niet zo n jurkjes type.Ik heb ze wel maar draag ze alleen als mn broeken in de was zitten of op een feestje ofzo. hebde broeken allemaal bij de hm in de sale gekocht. heb er online nog 2 besteld.
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Flower_L schreef:Oeh, wat een geluk
ik heb dat soms ook, dan denk ik oooooooooh dan ga ik dit en dit halen en dan heb ik er al helemaal zin in!
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
ach, weet je wat het is. Dik worden we toch .
positiekleding, ik heb alles nog van D. en ik krijg straks alles van Rejoy dus ik heb echt megaveel!
Ik ga niks kopen dus behalve dat 1 leuke jurkje van de hema .
Ik heb al vanaf week 7 positiebroeken aan, voor de buitenwereld is er nog niet veel te zien, het lijkt meer een "vet buikje" wat over is gebleven van D. maar het is echt een zwangerschaps buik want ik had totaal geen buik meer na D.
positiekleding, ik heb alles nog van D. en ik krijg straks alles van Rejoy dus ik heb echt megaveel!
Ik ga niks kopen dus behalve dat 1 leuke jurkje van de hema .
Ik heb al vanaf week 7 positiebroeken aan, voor de buitenwereld is er nog niet veel te zien, het lijkt meer een "vet buikje" wat over is gebleven van D. maar het is echt een zwangerschaps buik want ik had totaal geen buik meer na D.
kwak- Ratel
Nou Kwak je brengt vele wel op idee.....en die kilo's pfff stond van de week op de weegschaal. Maar gauw eraf gegaan. Ben benieuwd volgende week bij de VK.
Positiekleding heb ik heel veel nog van mijn vorige zwangerschap en ook nog van mijn zus gekregen/geleend. En zelf heb ik ook nog jurk en broek gekocht. En moet er een aantal broeken (1 of 2) voor de winter erbij. Op dit moment pas ik van mijn eigen kleding alleen nog een skinny jeans en lange t-shirts en natuurlijk jurkjes/tuniekjes.
Positiekleding heb ik heel veel nog van mijn vorige zwangerschap en ook nog van mijn zus gekregen/geleend. En zelf heb ik ook nog jurk en broek gekocht. En moet er een aantal broeken (1 of 2) voor de winter erbij. Op dit moment pas ik van mijn eigen kleding alleen nog een skinny jeans en lange t-shirts en natuurlijk jurkjes/tuniekjes.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Printje schreef:Flower_L schreef:Oeh, wat een geluk
ik heb dat soms ook, dan denk ik oooooooooh dan ga ik dit en dit halen en dan heb ik er al helemaal zin in!
Hahaha, ik ook. Zo moest en zou ik dinsdag patat hebben. Ik ben daarvoor zelfs 4 snackbars afgegaan (ze waren allemaal dicht, pas bij de 4e had ik geluk).
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Nu ben ik wel benieuwd naar jullie buik(jes) dames als ik dat allemaal lees over zwangerschapskleding.
Was ik gisteravond bezig met het geboortekaartje druk ik ook een knopje en toen was alles weg, zo maar eens opnieuw beginnen want ik wil de eerste opzet afhebben voor de vakantie, het liefst wil ik eigenlijk alles al compleet en klaar hebben .
Flower erg is dat he met eten, heb ik ook! En dan eet ik het en krijg ik bijna niks weg, nou ja kleine porties en dan blijf ik daarna er nog steeds zin in hebben haha.
FF ben je al veel aangekomen?
Was ik gisteravond bezig met het geboortekaartje druk ik ook een knopje en toen was alles weg, zo maar eens opnieuw beginnen want ik wil de eerste opzet afhebben voor de vakantie, het liefst wil ik eigenlijk alles al compleet en klaar hebben .
Flower erg is dat he met eten, heb ik ook! En dan eet ik het en krijg ik bijna niks weg, nou ja kleine porties en dan blijf ik daarna er nog steeds zin in hebben haha.
FF ben je al veel aangekomen?
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
NoName: ik heb bij de eerste wel een cursus gedaan en heb daar twee leuke vriendinnen aan over gehouden. Ik wil zwangerschapsyoga gaan doen dit keer, maar ik krijg maar geen reactie van het mens dat het organiseert dus dat is wel irritant.
Printje: fijn dat je nog eigenlijk nergens last van hebt!
Haha travelgurly: heel herkenbaar. Ik vergeet ook echt alles.
Mama Titty: balen van je bekken meid.
Oooh meiden wat zijn jullie slecht nou heb ik in de vroege ochtend al trek in al die lekkere dingen!!!!
Haha Limburg: ik heb echt al een flinke buik, ik loop al sinds een week of 10 in zwangerschapskleding. Enneh, ik weet ook al welk kaartje ik wil en welke tekst...
Ik voel me niet zo heel lekker vandaag. Duizelig en heel flauw. Heb nu maar even een cappuccino met suiker genomen, misschien helpt dat een beetje, maar ik hoop dat ik op deze manier de dag door kom zonder flauwvallen...
Printje: fijn dat je nog eigenlijk nergens last van hebt!
Haha travelgurly: heel herkenbaar. Ik vergeet ook echt alles.
Mama Titty: balen van je bekken meid.
Oooh meiden wat zijn jullie slecht nou heb ik in de vroege ochtend al trek in al die lekkere dingen!!!!
Haha Limburg: ik heb echt al een flinke buik, ik loop al sinds een week of 10 in zwangerschapskleding. Enneh, ik weet ook al welk kaartje ik wil en welke tekst...
Ik voel me niet zo heel lekker vandaag. Duizelig en heel flauw. Heb nu maar even een cappuccino met suiker genomen, misschien helpt dat een beetje, maar ik hoop dat ik op deze manier de dag door kom zonder flauwvallen...
Gast- Gast
Jetje lage bloeddruk? Zout eten (nou ja zoute dingen zoals zoute drop, bouillon)!
Limburg85- Ratel
Limburg85 schreef:Jetje lage bloeddruk? Zout eten (nou ja zoute dingen zoals zoute drop, bouillon)!
Nou ja of het echt te laag is weet ik niet, maar gemiddeld 100/50 of 100/60 dus niet hoog in ieder geval. Ik zal straks even een opkikkertje drinken. Thanks voor de tip!
Gast- Gast
Jetje schreef:Limburg85 schreef:Jetje lage bloeddruk? Zout eten (nou ja zoute dingen zoals zoute drop, bouillon)!
Nou ja of het echt te laag is weet ik niet, maar gemiddeld 100/50 of 100/60 dus niet hoog in ieder geval. Ik zal straks even een opkikkertje drinken. Thanks voor de tip!
Dat is genoeg om je zo te voelen want onderdruk 50 is wel te laag, tenminste bij mij wel, als ik op onderdruk 60/65 zit is er niks aan de hand maar daaronder wel.
Limburg85- Ratel
Jetje schreef:Het helpt ook wel meteen moet ik zeggen. Voel me al iets beter
Fijn
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Fijn jetje, zeker met deze benauwde dag.
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Helaas was het van korte duur en om nou de hele dag opkikkers te drinken...
Gast- Gast
Limburg Denk wel al een aantal kilo in ieder geval. Maar let eigenlijk ook niet zo op wat ik eet moet ik eerlijk zeggen. Van de week op mijn werk gaf de weegschaal bijna 70kg aan en begin van de zwangerschap was 65/66 kg. Ben benieuwd a.s. donderdag bij de VK.
Jetje Balen dat je bloeddruk zo laag is. Anders een paar zoute dropjes eten, misschien voel je je daar iets beter door. Zelf heb ik nu en normaal gesproken ook last van een lage bloeddruk en vaak duizelig en slapjes bij snel opstaan e.d.. En het warme weer zal vast ook niet meewerken.
Ik zal vanavond eens een recente buikfoto maken en plaatsen(als ik het niet vergeet).
Jetje Balen dat je bloeddruk zo laag is. Anders een paar zoute dropjes eten, misschien voel je je daar iets beter door. Zelf heb ik nu en normaal gesproken ook last van een lage bloeddruk en vaak duizelig en slapjes bij snel opstaan e.d.. En het warme weer zal vast ook niet meewerken.
Ik zal vanavond eens een recente buikfoto maken en plaatsen(als ik het niet vergeet).
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» winter 2012/2013 mama's!
» Meeting Mama's Winter 2012/2013 topic
» Winter 2013 / 2014 moeders