winter 2012/2013 mama's!
+31
Pussycat
Jelin
LDJ
Roos
Dikkie Dik
Amber-
Coco
Lejow
Highway
Happydobby
Paper Crown
Mama Titty
Eva1985
Travelgurly
Mysterious
Ella
Bimbam
Bruintje Beer
Juutjepetuutje
Weegschaal
Pinkel
Limburg85
NoName88
Muppetje
Elmo
bolus26
Snoes
Flip Fluitketel
Printje
Flower_L
kwak
35 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: winter 2012/2013 mama's!
Printje: fijn dat je zoontje er niet bang voor is. Maar als hij er echt last van krijgt wordt het wel vervelend. Mijn buurvrouw is er heel erg 'in thuis'. Zij heeft mij ook allerlei tips gegeven om het voor J. wat minder heftig te maken. Ik heb wel het idee dat hij er nu minder (tot zelfs geen) last meer van heeft. Super dat alles weer goed was bij je controle!!
Flower: oooh jouw ventje ook al zo lekker bezig. Hier ook zo'n avondbraker. Volgens mij willen ze ons vast laten wennen aan de gebroken nachten
Mysterious: welkom meid! Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Bolus: leuk die uitzetlijst en met al die dingetjes bezig zijn he!
Morgen mag ik weer op controle. Verder gaat het wel goed hier. J. is alleen een beetje dwars. Op een gegeven moment echt de knop om gezet en het negatieve gaan negeren en het positieve gaan belonen en vandaag was het weer super gezellig. Hopelijk zet dat weer door, want ik vind die strijd maar niks...
Ehm mag ik nog een hele niet zo frisse vraag stellen? Hebben jullie ook zo last van afscheiding?
Flower: oooh jouw ventje ook al zo lekker bezig. Hier ook zo'n avondbraker. Volgens mij willen ze ons vast laten wennen aan de gebroken nachten
Mysterious: welkom meid! Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Bolus: leuk die uitzetlijst en met al die dingetjes bezig zijn he!
Morgen mag ik weer op controle. Verder gaat het wel goed hier. J. is alleen een beetje dwars. Op een gegeven moment echt de knop om gezet en het negatieve gaan negeren en het positieve gaan belonen en vandaag was het weer super gezellig. Hopelijk zet dat weer door, want ik vind die strijd maar niks...
Ehm mag ik nog een hele niet zo frisse vraag stellen? Hebben jullie ook zo last van afscheiding?
Gast- Gast
Jetje; met vlagen heb ik daar last van, ben dan steeds bang dat het bloed is
Mijn buurvrouw zit ook in de soort dingen, beetje in het alternatieve allemaal en die hebben in huis dingen hangen om kwade geesten weg te jagen ofzoiets en dat straalt door in ons huis zei ze. Ze zei dus dat we niet bang hoefden te zijn voor negatieve geesten..
Vervelend dat J zo dwars was, maar positief benaderen werkt hier indd ook veel beter!
Mijn buurvrouw zit ook in de soort dingen, beetje in het alternatieve allemaal en die hebben in huis dingen hangen om kwade geesten weg te jagen ofzoiets en dat straalt door in ons huis zei ze. Ze zei dus dat we niet bang hoefden te zijn voor negatieve geesten..
Vervelend dat J zo dwars was, maar positief benaderen werkt hier indd ook veel beter!
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Jetje, ik voel het er soms letterlijk uitdruipen
En net als printje...heb al 10000x gedacht....het is foute boel....kan niet anders dan bloed zijn
En net als printje...heb al 10000x gedacht....het is foute boel....kan niet anders dan bloed zijn
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Jahoor jetje! Ook hier helaas
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Wat leuk, nieuwe meiden, welkom!
Ik heb vanmorgen afspraak gemaakt voor 20-weken echo> 7 aug.
Zag net wel wat vervelende topics over miskramen, jammer! Terwijl ik vanavond op kraamvisite ben geweest bij een heel mooi mannetje En hoorde daar ook nog van een positieve 20-weken echo van een kennisje die al heel veel mee hebben gemaakt. Dus voor ons wel allemaal positief nieuws vandaag!
Enne, over die onfrisse vraag... Ik wilde hem steeds niet stellen Word er inderdaad ook een beetje gek van. Kom je net van de wc af, voel je het alweer 'lopen' :(Was eerst ook telkens bang dat het bloed was, maar dat is nu wel over eigenlijk. Vind het echt smerig!
Ik heb vanmorgen afspraak gemaakt voor 20-weken echo> 7 aug.
Zag net wel wat vervelende topics over miskramen, jammer! Terwijl ik vanavond op kraamvisite ben geweest bij een heel mooi mannetje En hoorde daar ook nog van een positieve 20-weken echo van een kennisje die al heel veel mee hebben gemaakt. Dus voor ons wel allemaal positief nieuws vandaag!
Enne, over die onfrisse vraag... Ik wilde hem steeds niet stellen Word er inderdaad ook een beetje gek van. Kom je net van de wc af, voel je het alweer 'lopen' :(Was eerst ook telkens bang dat het bloed was, maar dat is nu wel over eigenlijk. Vind het echt smerig!
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
Oooooooh wat een geruststelling. Ik heb ook zo vaak zitten broekloeren dat ik dacht 'het moet wel bloed zijn'...
Gast- Gast
Goedemorgen dames!
Jetje, ik ben blij dat je die vraag stelde, ik heb er ook veel last van. Denk ook elke keer, "onee, hopelijk geen bloed " Ik vroeg me al af of ik de enige was met veel afscheiding, dus ik ben blij om te lezen dat dat niet zo is.
NoName, ik heb de 20-weken echo ook op 7 augustus.
Verder ben ik niet zoveel met de zwangerschap bezig, heb het veel te druk met mijn moeder, ze is ernstig ziek. (Ze heeft longkanker en is niet meer te genezen ) Mijn grootste wens is momenteel dat ze mijn bevalling nog meemaakt...
Jetje, ik ben blij dat je die vraag stelde, ik heb er ook veel last van. Denk ook elke keer, "onee, hopelijk geen bloed " Ik vroeg me al af of ik de enige was met veel afscheiding, dus ik ben blij om te lezen dat dat niet zo is.
NoName, ik heb de 20-weken echo ook op 7 augustus.
Verder ben ik niet zoveel met de zwangerschap bezig, heb het veel te druk met mijn moeder, ze is ernstig ziek. (Ze heeft longkanker en is niet meer te genezen ) Mijn grootste wens is momenteel dat ze mijn bevalling nog meemaakt...
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Jeetje bimbam wat vreselijk heftig
Kan me voorstellen dat je zwangerschap dan op een 2e plek staat.
Nieuwe mama's welkom
Printje wat fijn dat alles in orde was
Jetje succes vandaag en zo herkenbaar zo'n peuterpuber.. af en toe....
En ook ik heb veel last van afscheiding zo herkenbaar, dat broekloeren elke keer haha. Gelukkig is het dus 'normaal'
Wij hebben morgen onverwachts geslachtsbepaling!!
Ik belde om een afspraak te maken en had verwacht over paar weken ofzo, maar die vrouw gaat op vakantie dus konden we morgen nog wwl langs komen. Gevraagd of dat niet veel te vroeg is maar zij zei dat het kon en ze werkte ook nog met een nieuwe methode ofzo. Naja ik snapte het niet helemaal maar ik laat me verassen haha pff met een beetje mazzel weten we dus morgen al wat het wordt!! Spannend ik heb totaal geen voorgevoel..
Kan me voorstellen dat je zwangerschap dan op een 2e plek staat.
Nieuwe mama's welkom
Printje wat fijn dat alles in orde was
Jetje succes vandaag en zo herkenbaar zo'n peuterpuber.. af en toe....
En ook ik heb veel last van afscheiding zo herkenbaar, dat broekloeren elke keer haha. Gelukkig is het dus 'normaal'
Wij hebben morgen onverwachts geslachtsbepaling!!
Ik belde om een afspraak te maken en had verwacht over paar weken ofzo, maar die vrouw gaat op vakantie dus konden we morgen nog wwl langs komen. Gevraagd of dat niet veel te vroeg is maar zij zei dat het kon en ze werkte ook nog met een nieuwe methode ofzo. Naja ik snapte het niet helemaal maar ik laat me verassen haha pff met een beetje mazzel weten we dus morgen al wat het wordt!! Spannend ik heb totaal geen voorgevoel..
Juutjepetuutje- Prater
- Aantal berichten : 662
Punten : 693
BimBam, gefeliciteerd! Leuk dat jullie een voorgevoel hebben qua geslacht, wanneer weten jullie het? Edit: ik lees het al! Wat naar van je moeder Ik kan me voorstellen dat je er dan minder mee bezig bent.
Bolus, nog gefeliciteerd met je vriend! En leuk hoor, een meisje!
Juutje, Spannend dat jullie morgen onverwacht de geslachtsbepaling hebben, leuk hoor! Ga je het hier delen of willen jullie het geheim houden?
Jetje, hoe is het vandaag gegaan? Of moet je nog?
Printje, leuk dat jullie een heerlijke vakantie hebben gehad! En zeker ook fijn dat je 0,0 klachten heb, heerlijk is dat he! Fijn dat alles weer goed was bij de controle.
Flip, de 24ste is al snel! Spannend hoor
NoName, leuk dat je de echo gepland hebt!
Ella, leuk dat je ook komt meeschrijven, welkom! (had je eerst niet een andere naam?)
All, hier gaat alles zijn gangetje. De verbouwingen zijn zo goed als achter de rug, op een paar kleine details na. Maar die komen met de tijd wel weer. Vanaf vrijdagmiddag hebben we 3,5 week vakantie, zondagochtend vertrekken we voor een weekje naar Duitsland. Blijkbaar zou het vanaf aankomend weekend ook mooier weer worden, dat zou wel heerlijk zijn.
Ik ga even kijken of ik het lijstje hier op mijn werk kan aanpassen (heb het thuis in een word-document staan). Het is hier zo rustig .
Bolus, nog gefeliciteerd met je vriend! En leuk hoor, een meisje!
Juutje, Spannend dat jullie morgen onverwacht de geslachtsbepaling hebben, leuk hoor! Ga je het hier delen of willen jullie het geheim houden?
Jetje, hoe is het vandaag gegaan? Of moet je nog?
Printje, leuk dat jullie een heerlijke vakantie hebben gehad! En zeker ook fijn dat je 0,0 klachten heb, heerlijk is dat he! Fijn dat alles weer goed was bij de controle.
Flip, de 24ste is al snel! Spannend hoor
NoName, leuk dat je de echo gepland hebt!
Ella, leuk dat je ook komt meeschrijven, welkom! (had je eerst niet een andere naam?)
All, hier gaat alles zijn gangetje. De verbouwingen zijn zo goed als achter de rug, op een paar kleine details na. Maar die komen met de tijd wel weer. Vanaf vrijdagmiddag hebben we 3,5 week vakantie, zondagochtend vertrekken we voor een weekje naar Duitsland. Blijkbaar zou het vanaf aankomend weekend ook mooier weer worden, dat zou wel heerlijk zijn.
Ik ga even kijken of ik het lijstje hier op mijn werk kan aanpassen (heb het thuis in een word-document staan). Het is hier zo rustig .
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Bimbam: jeetje meid wat een vreselijk verhaal. Ik kan me heel goed voorstellen dat jij met je hoofd heel ergens anders zit.
Juutjepetuutje: ooh wat superleuk geslachtsbepaling morgen!
Snoes: heerlijk vooruitzicht bijna vakantie!! En ook zo goed als klaar met verbouwen.
Controle was weer helemaal goed. Alleen de verpleegkundige vertelde dat ik het best op de natuurlijke manier zou kunnen proberen straks de bevalling... 16 augustus na de echo heb ik een gesprek met de gyneacoloog.
Toen ze het hartje wilde luisteren moest ze weer even zoeken. Gelukkig niet zo lang als de vorige keer bij de echo haha, maar deze beeb is blijkbaar wel fan van verstoppertje spelen
Juutjepetuutje: ooh wat superleuk geslachtsbepaling morgen!
Snoes: heerlijk vooruitzicht bijna vakantie!! En ook zo goed als klaar met verbouwen.
Controle was weer helemaal goed. Alleen de verpleegkundige vertelde dat ik het best op de natuurlijke manier zou kunnen proberen straks de bevalling... 16 augustus na de echo heb ik een gesprek met de gyneacoloog.
Toen ze het hartje wilde luisteren moest ze weer even zoeken. Gelukkig niet zo lang als de vorige keer bij de echo haha, maar deze beeb is blijkbaar wel fan van verstoppertje spelen
Gast- Gast
Jetje, fijn dat de controle weer goed was! Op naar de volgende echo (en tevens geslachtsbepaling misschien?)
Snoes- Lady Post-a-lot
Even snel een berichtje; heb net gebeld over de 20-wekenecho en die is 27 augustus. Hopelijk is alles goed en weten we of Ruben een broertje of een zusje krijgt.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Hier ook weer even een teken van mij...!!
Ik wordt best wel een beetje bang als je die verhalen leest van de miskramen hier op het forum , dus vandaar dat ik ook niet zo heel erg actief hier geweest ben.
Morgen hebben we weer een echo in het ziekenhuis, dus ben erg benieuwd hoe het met onze kleine uk gaat. Voor als nog geen tekenen dat het niet goed zou zijn, maar het is alweer 4 weken geleden dat ik onze uk voor het laatst gezien heb, dus dat maakt me best wel onzeker.
@ alle nieuwe zwangeren: Welkom en gefeliciteerd!!
@ afscheiding:
ook hier aardig wat last van, en herken het broekloeren dan ook zekers!
@ voor het lijstje:
Pinkel 32/36, 1ste kindje, uitgerekend 07-01-2013, verrassing.
Ik wordt best wel een beetje bang als je die verhalen leest van de miskramen hier op het forum , dus vandaar dat ik ook niet zo heel erg actief hier geweest ben.
Morgen hebben we weer een echo in het ziekenhuis, dus ben erg benieuwd hoe het met onze kleine uk gaat. Voor als nog geen tekenen dat het niet goed zou zijn, maar het is alweer 4 weken geleden dat ik onze uk voor het laatst gezien heb, dus dat maakt me best wel onzeker.
@ alle nieuwe zwangeren: Welkom en gefeliciteerd!!
@ afscheiding:
ook hier aardig wat last van, en herken het broekloeren dan ook zekers!
@ voor het lijstje:
Pinkel 32/36, 1ste kindje, uitgerekend 07-01-2013, verrassing.
Pinkel- Prater
- Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10
MAg en kan ik er nog bij in dit topic?
Ik ben misstravel! IK ben 27jaar en mijn verloofde 26jaar.
Ik werk fulltime als reisadviseuse en verloofde zit in het leger. Dit wordt ons 1e kindje.
Ik ben nu 13wkn en 3dagen zwanger en bevaldatum staat op 19januari 2013. Dus een wintermama.
Wij willen weten wat het wordt
Ik ben misstravel! IK ben 27jaar en mijn verloofde 26jaar.
Ik werk fulltime als reisadviseuse en verloofde zit in het leger. Dit wordt ons 1e kindje.
Ik ben nu 13wkn en 3dagen zwanger en bevaldatum staat op 19januari 2013. Dus een wintermama.
Wij willen weten wat het wordt
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Ik ben er gisteren weer niet aan toegekomen om het lijstje te vervolledigen, heb het zo druk met de 'verhuis'. Als ik straks thuiskom van mijn werk, zal ik het gelijk even doen.
Travelgurly, natuurlijk ben je hier ook welkom!
Pinkel, succes met de echo vandaag!
Travelgurly, natuurlijk ben je hier ook welkom!
Pinkel, succes met de echo vandaag!
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes: ja nog maar vier weekjes en dan weten we (hopelijk) wat het wordt.
Printje: oh wat een leuk vooruitzicht 27 augustus!
Pinkel: veel succes en plezier bij de echo straks
Gek genoeg voelt het nu pas alsof ik durf te genieten van mijn zwangerschap. Die verpleegkundige van gisteren was zo positief en vriendelijk. Ze heeft me echt gerustgesteld en laat nou net mijn bankrekening leeg zijn. Dus ik kan het niet eens vieren met een dagje shoppen hahaha.
Printje: oh wat een leuk vooruitzicht 27 augustus!
Pinkel: veel succes en plezier bij de echo straks
Gek genoeg voelt het nu pas alsof ik durf te genieten van mijn zwangerschap. Die verpleegkundige van gisteren was zo positief en vriendelijk. Ze heeft me echt gerustgesteld en laat nou net mijn bankrekening leeg zijn. Dus ik kan het niet eens vieren met een dagje shoppen hahaha.
Gast- Gast
Jetje, volgend weekend heb je toch wel weer salaris gehad?
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Muppetje schreef:Jetje, volgend weekend heb je toch wel weer salaris gehad?
Ja hoor komt helemaal goed . Als het goed is krijg ik vandaag weer mijn salaris gelukkig.
Gast- Gast
Ik wil ook graag mee kletsen :-)
Mijn man en ik zijn 25, en ik ben nu 10 weken zwanger van ons 2e kindje. :-) Ga ook even een ticker maken ergens.
11 feb 2013 ben ik uitgerekend.
Mijn man en ik zijn 25, en ik ben nu 10 weken zwanger van ons 2e kindje. :-) Ga ook even een ticker maken ergens.
11 feb 2013 ben ik uitgerekend.
Gast- Gast
Jetje: om op jouw onfrisse vraag antwoord te geven, ik heb er ook last van. De ene dag meer als de andere. Fijn dat de echo goed was!
Bimbam: Oh meid wat erg.... Hoe is je moeder nu? Ik zal voor je meeduimen dat ze het allemaal mee mag maken.
Juutjepetuutje: spannend zeg als jullie vandaag weten wat het is. Het kan vlgs mij steeds vroeger gezien worden. Ongelooflijk zeg
Snoes: ik had inderdaad eerst een andere naam, sommige zullen mijn plaatje wel herkennen. lekker joh bijna vakantie. Hebben jullie de 20 weken echo al gehad?
Pinkel: Hoe was de echo? Ik begrijp je gevoel wel hoor dat je onzeker wordt dat het al weer 4 weken geleden een echo gehad heb. Ik heb dat ook heel erg. Ik heb ook geen tekenen om te denken dat het niet goed zou zijn maar voor mij is het ook haast weer 4 weken geleden en moet nu as maandag weer. Kijk er zo naar uit.
Travelgurly: Gefeliciteerd!!
Dolcis: Gefeliciteerd!!!
Bimbam: Oh meid wat erg.... Hoe is je moeder nu? Ik zal voor je meeduimen dat ze het allemaal mee mag maken.
Juutjepetuutje: spannend zeg als jullie vandaag weten wat het is. Het kan vlgs mij steeds vroeger gezien worden. Ongelooflijk zeg
Snoes: ik had inderdaad eerst een andere naam, sommige zullen mijn plaatje wel herkennen. lekker joh bijna vakantie. Hebben jullie de 20 weken echo al gehad?
Pinkel: Hoe was de echo? Ik begrijp je gevoel wel hoor dat je onzeker wordt dat het al weer 4 weken geleden een echo gehad heb. Ik heb dat ook heel erg. Ik heb ook geen tekenen om te denken dat het niet goed zou zijn maar voor mij is het ook haast weer 4 weken geleden en moet nu as maandag weer. Kijk er zo naar uit.
Travelgurly: Gefeliciteerd!!
Dolcis: Gefeliciteerd!!!
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Jetje schreef:Muppetje schreef:Jetje, volgend weekend heb je toch wel weer salaris gehad?
Ja hoor komt helemaal goed . Als het goed is krijg ik vandaag weer mijn salaris gelukkig.
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Ella, ja ik dacht al dat ik je avater herkende inderdaad! Wij hebben nog geen 20 weken echo gehad, door vakanties van onszelf en mijn gynaecoloog, hebben we deze over 2 weken, mij ook prima.
Dolcis, welkom!
Ik ga me nu even aan het lijstje zetten, anders komt het er weer niet van.
Dolcis, welkom!
Ik ga me nu even aan het lijstje zetten, anders komt het er weer niet van.
Snoes- Lady Post-a-lot
Oké, ik had een hele mooie lijst gemaakt, maar als ik 'm wil plaatsen, staat er "het geplaatste bericht is te lang". Teveel zwangeren dus .
Ik zal me dus moeten bezighouden met een andere, simpelere tabel denk ik .
Ik zal me dus moeten bezighouden met een andere, simpelere tabel denk ik .
Snoes- Lady Post-a-lot
Naam | Leeftijden | Kindje | Uitgerekende datum | Geslacht | Bijzonderheden |
Snoes | 24/26 | 1e | 5 december | Geheim | Erfelijke spierziekte |
Limburg85 | 25/31 | 2e/3e | 16 december | Willen we weten | |
Bolus | 26/26 | 1e | 18 december | Meisje | |
Bimbam | 25/28 | 1e | 24 december | Willen we weten | |
NoName88 | 23/24 | 1e | 28 december | Willen we weten | |
Flower_L | 27/29 | 2e | 30 december | Verrassing | |
Jetje | 29/32 | 2e | 31 december | Geheim | ZH-bevalling ivm eerdere ks |
Pinkel | 32/36 | 1e | 7 januari | Verrassing | |
Flip Fluitketel | 30/38 | 2e | 8 januari | Geheim | |
Juutjepetuutje | 27/30 | 2e | 8 januari | Willen we weten | |
Ella | ??/?? | 1e | 13 januari | Verrassing | |
Kwak | 24/24 | 2e | 14 januari | Willen we weten | |
Printje | 28/34 | 2e | 17 januari | Willen we weten | |
Travelgurly | 27/26 | 1e | 19 januari | Willen we weten | |
Dolcis_ | 25/25 | 2e | 11 februari | ?? | |
Snoes- Lady Post-a-lot
Hoi meiden,
Mag en kan ik ook nog mee komen schrijven?
Mijn naam is Eva, 26 jaar en woon samen met mijn vriend van 30. Ik ben lerares in het basisonderwijs. Ik ben in verwachting van ons eerste kindje en uitgerekend op 27 december. Nu dus 16+5 weken zwanger.
Wij willen het geslacht niet weten. 14 augustus hebben wij de 20weken echo. Spannend hoor!
Mag en kan ik ook nog mee komen schrijven?
Mijn naam is Eva, 26 jaar en woon samen met mijn vriend van 30. Ik ben lerares in het basisonderwijs. Ik ben in verwachting van ons eerste kindje en uitgerekend op 27 december. Nu dus 16+5 weken zwanger.
Wij willen het geslacht niet weten. 14 augustus hebben wij de 20weken echo. Spannend hoor!
Eva1985- Fluisteraar
- Aantal berichten : 113
Punten : 144
Registratiedatum : 20-02-12
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» winter 2012/2013 mama's!
» Meeting Mama's Winter 2012/2013 topic
» Winter 2013 / 2014 moeders