Belgie meeting
+5
TukTuk
Slakje
Isis
Raindrop
Oasis
9 plaatsers
Pagina 5 van 11
Pagina 5 van 11 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11
Re: Belgie meeting
Jammer, Angelnyn, had je graag ontmoet! Wellicht een volgende keer
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind het ook jammer had mezelf eindelijk overgehaald om ook echt te gaan maar was vergeten dat ik die afspraak heb staan als ik hem kon verzetten had ik het gedaan maar dan kan ik pas over paar maanden weer terecht.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Meiden ik meld me ook af. Ik ben echt té gestrest op dit moment vanwege dingen die ik vandaag, morgen en vrijdag moet doen en ik denk dat ik na de komende drie dagen heel hard toe ben aan rust, gewoon even niets doen.
Een volgende keer ga ik graag mee, want ik vind het wel jammer om jullie niet te ontmoeten.
Heel veel plezier alvast!!
Een volgende keer ga ik graag mee, want ik vind het wel jammer om jullie niet te ontmoeten.
Heel veel plezier alvast!!
Gast- Gast
Heel jammer, it's me, maar goed dat je naar je eigen gevoel luistert! Rust lekker uit en wie weet tot bij een volgende meeting!
Oasis- Ratel
Voor de duidelijkheid; ik ga nog steeds mee. Wie gaat er nu eigenlijk nog mee? (of doen we dit via PM, ben even in de war?)
Isis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10
Jammer AngelNyn en It's Me, maar ook wel begrijpelijk.
Ik ga ook nog steeds mee.
Ik ga ook nog steeds mee.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Als het goed is zijn we nu met vier: Raindrop, Isis, Snoes en ik.
Om 13.00/13.15 uur in Lommel Centrum.
Hoe gaan we elkaar herkennen?
Om 13.00/13.15 uur in Lommel Centrum.
Hoe gaan we elkaar herkennen?
Oasis- Ratel
We brengen een roos mee?
Isis- Fluisteraar
Ik vrees dat het mij toch ook niet gaat lukken. Ik had al naar Oasis gepm'd dat wij een babyborrel hebben van 15u tot 18u, daar had ik totaal geen rekening meer mee gehouden toen we de datum hier hadden vastgelegd.
Omdat ik jullie toch graag wilde meeten, had ik voorgesteld om eventueel van 13u tot 15u te komen, zodat we daarna door konden rijden naar de babyborrel. Mijn vriend zou dan echter wel al meemoeten, maar die heeft een vriend in L.ommel, dus zou daarheen kunnen gaan. Maar nu is dat dus het probleem, mijn vriend kan om 12u30 nog niet mee omdat hij al wat anders heeft en als ik hem eerst thuis moet ophalen voordat we naar de babyborrel kunnen rijden, moet ik tegen 14u alweer vertrekken.
Ik vind het heel erg jammer, wil jullie erg graag meeten. Ben ook niet iemand die snel meetings afzegt, ga geregeld naar meetings, maar dit gaat me echt echt niet lukken.
Hopelijk wordt er toch nog een andere datum geprikt, want het lijkt me nog steeds erg leuk om jullie te meeten.
Omdat ik jullie toch graag wilde meeten, had ik voorgesteld om eventueel van 13u tot 15u te komen, zodat we daarna door konden rijden naar de babyborrel. Mijn vriend zou dan echter wel al meemoeten, maar die heeft een vriend in L.ommel, dus zou daarheen kunnen gaan. Maar nu is dat dus het probleem, mijn vriend kan om 12u30 nog niet mee omdat hij al wat anders heeft en als ik hem eerst thuis moet ophalen voordat we naar de babyborrel kunnen rijden, moet ik tegen 14u alweer vertrekken.
Ik vind het heel erg jammer, wil jullie erg graag meeten. Ben ook niet iemand die snel meetings afzegt, ga geregeld naar meetings, maar dit gaat me echt echt niet lukken.
Hopelijk wordt er toch nog een andere datum geprikt, want het lijkt me nog steeds erg leuk om jullie te meeten.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Mocht er binnenkort weer een nieuwe meeting komen dan wil ik ook zeker proberen aanwezig te zijn overigs!
TukTuk- Ratel
Ik wil even kwijt dat ik het oprecht jammer vind dat de meeting nu stukje bij beetje in elkaar valt. Deze datum hadden we al een hele tijd geleden vastgesteld. Ik zet die dan in mijn agenda (en kijk ook of het uberhaupt wel gaat lukken) en plan er dan andere dingen om heen... Ik heb het idee dat sommigen zich helemaal niet meer met de meeting hebben bezig gehouden, op welke manier dan ook en ik wil, zonder mensen te beschuldigen, wel even zeggen dat ik het enorm jammer vind want het leek mij echt leuk jullie allemaal te ontmoeten!!
Dat gezegd hebbende zijn we nog maar met drie.. Isis, wil jij het nog door laten gaan, of plannen we met de hele groep een nieuwe datum?
Dat gezegd hebbende zijn we nog maar met drie.. Isis, wil jij het nog door laten gaan, of plannen we met de hele groep een nieuwe datum?
Oasis- Ratel
Ik sluit me aan bij Oasis, ik vind het erg jammer hoe het is gelopen. Vanaf het begin heb ik er rekening mee gehouden en het leek me erg leuk om iedereen te ontmoeten.
Wat mij betreft prikken we met de hele groep een nieuwe datum.
Wat mij betreft prikken we met de hele groep een nieuwe datum.
Raindrop- Ratel
Ben ik nu een beetje raar dat ik het toch wil laten doorgaan? Mijn ervaring is (no hard feelings by the way) dat er toch altijd mensen gaan afzeggen, om dan elke keer te gaan verzetten? Ik vind het ook wel wat stom om het nu niet te laten doorgaan omdat ik nu dat moment heb vrijgehouden... Maar als jullie liever een andere datum prikken met iedereen erbij, is dat ook geen probleem, hoor. Er werd gevraagd naar mijn mening, et voila
Isis- Fluisteraar
Nee dat vind ik niet raar. Ik denk ook dat er altijd mensen afzeggen maar nu zijn we van 7 personen naar 3 personen gegaan, ik vind dat toch veel.
Ik heb ook vrij gehouden maar ik vind het ook niet erg om gewoon thuis te blijven. Als we een nieuwe datum prikken dan wil ik hem wel het liefst zo snel mogelijk vastleggen
Ik heb ook vrij gehouden maar ik vind het ook niet erg om gewoon thuis te blijven. Als we een nieuwe datum prikken dan wil ik hem wel het liefst zo snel mogelijk vastleggen
Raindrop- Ratel
Isis schreef:Ben ik nu een beetje raar dat ik het toch wil laten doorgaan? Mijn ervaring is (no hard feelings by the way) dat er toch altijd mensen gaan afzeggen, om dan elke keer te gaan verzetten? Ik vind het ook wel wat stom om het nu niet te laten doorgaan omdat ik nu dat moment heb vrijgehouden... Maar als jullie liever een andere datum prikken met iedereen erbij, is dat ook geen probleem, hoor. Er werd gevraagd naar mijn mening, et voila
Nee, ik vind dat niet raar. En ik vind het ook nog wel lullig dat het wellicht niet door zal gaan, terwijl jij de enige bent die de tijd vrijgehouden heeft en nog wil en kan komen (buiten Raindrop en ik). Maar 3 i.p.v. 7 is wel extreem weinig..
Mijn mening is dat het mij niet uitmaakt of het door gaat of niet, maar als Raindrop ook liever de datum laat verzetten, is dat misschien de beste optie. Wel inderdaad zo snel mogelijk (en ook zo dicht mogelijk in de toekomst) plannen. Mocht het dan weer niet door gaan om een of andere reden, dan is het gewoon not meant to be.
Wat denkt iedereen?? Nieuwe datum plannen, suggesties?
Oasis- Ratel
Voor mij is het goed als we een nieuwe datum plannen, dan. En wat denkt de rest?
Isis- Fluisteraar
Oke, mooi. Ik stel voor een datum in de niet zo verre toekomst te kiezen, zodat iedereen er rekening mee kan blijven houden.
Ik gooi er wat datums in, laat maar weten of jullie kunnen:
zaterdag 6 oktober
zondag 7 oktober
zaterdag 13 oktober
zondag 14 oktober
zaterdag 20 oktober
(zondag 21 oktober kan ik niet).
als er nood is aan meer datums kan dat altijd nog
Ik gooi er wat datums in, laat maar weten of jullie kunnen:
zaterdag 6 oktober
zondag 7 oktober
zaterdag 13 oktober
zondag 14 oktober
zaterdag 20 oktober
(zondag 21 oktober kan ik niet).
als er nood is aan meer datums kan dat altijd nog
Laatst aangepast door Oasis op za 22 sep 2012 - 21:41; in totaal 1 keer bewerkt
Oasis- Ratel
Ik snap dat het niet leuk is als er afgezegd moet worden, maar in mijn geval had het niks te maken met een datum niet vrijhouden.. Die afspraak met de p.sych is máánden geleden al gemaakt, alleen was ik dus mijn kaartje kwijt en stond die afspraak dus niet in mijn (nieuwe) agenda.. Pas toen ik vorige week daar weer was kon ik even navragen wanneer die afspraak stond, en pas daarna viel het kwartje dat ik dan op en neer moest gaan rijden.. Normaal zou ik maandagochtend gewoon les hebben, dus dan zou ik sowieso op zondag al naar België vertrekken.
Ik had dus die zondag gewoon vrijgehouden al die tijd, alleen toen bleek dat ik op en neer moest rijden en financieel trek ik dat dus niet..
Overigs ben ik ook voor een nieuwe datum, ik kan helaas alleen de zondagen omdat ik op zaterdag werk.
Ik had dus die zondag gewoon vrijgehouden al die tijd, alleen toen bleek dat ik op en neer moest rijden en financieel trek ik dat dus niet..
Overigs ben ik ook voor een nieuwe datum, ik kan helaas alleen de zondagen omdat ik op zaterdag werk.
TukTuk- Ratel
De benzine is ook ontzettend duur, Angelnyn dus begrijpelijk dat je niet heen en weer wilt/kan rijden (dat is sowieso niet leuk haha). Ik heb ook gesprekken gehad bij een p.sych en kreeg ook altijd een kaartje mee, soms best lastig want ik raakte die snel kwijt haha.
We gaan sowieso voor een nieuwe datum
We gaan sowieso voor een nieuwe datum
Raindrop- Ratel
zaterdag 6 oktober: Raindrop
zondag 7 oktober: Raindrop
zaterdag 13 oktober:
zondag 14 oktober:
zaterdag 20 oktober: Raindrop (ovb)
zaterdag 27 oktober: Raindrop
zondag 28 oktober: Raindrop
Ik heb 27 en 28 oktober er ook even bijgezet.
zaterdag 13 oktober:
zondag 14 oktober:
zaterdag 20 oktober: Raindrop (ovb)
zaterdag 27 oktober: Raindrop
zondag 28 oktober: Raindrop
Ik heb 27 en 28 oktober er ook even bijgezet.
Raindrop- Ratel
Ik vind de redenen waarvoor er afgezegd wordt hier, wel erg acceptabel zijn. Het risico van een meeting al ver op voorhand te plannen, is dat er een aantal mensen afzeggen. We waren sowieso niet met een hele grote groep, dus als er dan 3 of 4 mensen afzeggen, blijven er sowieso niet veel meer over. Het is dan inderdaad jammer als de meeting niet doorgaat en er mensen zijn die die dag vrijgehouden hebben. Maar ik vind dat er nu net gedaan wordt alsof de mensen die afgezegd hebben, dit met voorbedachte rade hebben gedaan. In mijn geval, wat de babyborrel betreft, dat wist ik toen inderdaad al wel omdat mijn collega dat al had verteld. Maar ik stond er pas echt weer bij stil toen we het geboortekaartje met de uitnodiging ervan kregen.
Zelf ben ik ook niet iemand die snel meetings afzegt, helemaal niet zelfs. Ik ga geregeld naar meetings en geloof dat ik me nog maar 1 keer heb afgemeld omdat ik toen ziek was of niet lekker in mijn vel zat.
Anyway, ik ga kijken wanneer ik de komende data kan, zal het lijstje ook invullen en goed in mijn agenda kijken of er toch zeker niets staat .
Zelf ben ik ook niet iemand die snel meetings afzegt, helemaal niet zelfs. Ik ga geregeld naar meetings en geloof dat ik me nog maar 1 keer heb afgemeld omdat ik toen ziek was of niet lekker in mijn vel zat.
Anyway, ik ga kijken wanneer ik de komende data kan, zal het lijstje ook invullen en goed in mijn agenda kijken of er toch zeker niets staat .
Snoes- Lady Post-a-lot
zaterdag 6 oktober: Raindrop
zaterdag 13 oktober:
zondag 14 oktober:
zaterdag 20 oktober: Raindrop (ovb), Snoes
zaterdag 27 oktober: Raindrop, Snoes
zondag 28 oktober: Raindrop, Snoes
6 oktober geef ik 's avonds zelf een groot feest en ik geloof niet dat ik de dag erna erg fris zal zijn . 13 oktober heb ik zelf een meeting bij mij thuis, en 2 meetings in één weekend is me iets teveel van het goede.
De rest van de data kan ik denk ik wel. Ik zie net dat mijn agenda thuisligt, dus kan het hier niet nakijken. Maar dat doe ik zo snel mogelijk.
zaterdag 13 oktober:
zondag 14 oktober:
zaterdag 20 oktober: Raindrop (ovb), Snoes
zaterdag 27 oktober: Raindrop, Snoes
zondag 28 oktober: Raindrop, Snoes
6 oktober geef ik 's avonds zelf een groot feest en ik geloof niet dat ik de dag erna erg fris zal zijn . 13 oktober heb ik zelf een meeting bij mij thuis, en 2 meetings in één weekend is me iets teveel van het goede.
De rest van de data kan ik denk ik wel. Ik zie net dat mijn agenda thuisligt, dus kan het hier niet nakijken. Maar dat doe ik zo snel mogelijk.
Snoes- Lady Post-a-lot
zaterdag 6 oktober: Raindrop, Oasis
zondag 7 oktober: Raindrop, Oasis
zaterdag 13 oktober:
zondag 14 oktober: Oasis
zaterdag 20 oktober: Raindrop (ovb), Snoes, Oasis
zaterdag 27 oktober: Raindrop, Snoes, Oasis
zondag 28 oktober: Raindrop, Snoes, Oasis