Belgie meeting
+5
TukTuk
Slakje
Isis
Raindrop
Oasis
9 plaatsers
Pagina 11 van 11
Pagina 11 van 11 • 1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Re: Belgie meeting
Ik kan mn werk helaas niet verplaatsen, dus voor mij gaat het niet lukken!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind met 3 prima hoor! Maar hoop dat Raindrop ook nog kan, al is het maar even.
Jammer Angelnyn!
Jammer Angelnyn!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
13u is prima, waar spreken we af in Lommel?
Isis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10
Sorry, maar als we maar met 3 zijn, doe ik het liever een andere keer. Zodat dan het 'vaste clubje' met AngelNyn, Pitufo en Raindrop er ook zeker bij kunnen zijn. Maar dan zou ik gewoon dit topic tot na de zomer laten voor wat het is en dan op korte termijn een datum plannen, zodat we wel zeker(der) zijn dat er meerdere mensen kunnen en het ook zeker niet vergeten.
Als het dan nog niet lukt om met (minimum) 4 of 5 personen af te spreken, is het gewoon not meant to be denk ik.
Als het dan nog niet lukt om met (minimum) 4 of 5 personen af te spreken, is het gewoon not meant to be denk ik.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik snap je punt, Snoes, maar dit is niet de eerste keer dat wij proberen een meeting te regelen. Er zijn altijd mensen die niet kunnen, om wat voor reden nu ook. Nu en na de zomer.
Wat is dan beter, helemaal geen meeting of nu, op dit moment meeten met die mensen die wel kunnen en willen? Wellicht na de zomer kunnen er meer meiden mee! Het wil toch niet zeggen dat als wij zaterdag meeten, er daarna nooit meer een meeting zal zijn?
Wat is dan beter, helemaal geen meeting of nu, op dit moment meeten met die mensen die wel kunnen en willen? Wellicht na de zomer kunnen er meer meiden mee! Het wil toch niet zeggen dat als wij zaterdag meeten, er daarna nooit meer een meeting zal zijn?
Oasis- Ratel
Ja dat snap ik, maar ik vind het gewoon een beetje zonde/jammer om bijna 40 minuten (enkele reis) in de auto te zitten om naar een meeting te gaan waar maar 2 personen naartoe komen. Dan doe ik het persoonlijk wel liever gewoon na de zomer (of weet ik veel wanneer). Er zullen inderdaad altijd wel mensen zijn die niet kunnen, maar van de 8 (?) personen die in België wonen, maar met z'n 3-en meeten, vind ik zelf gewoon (te) weinig. Dat is ook de reden geweest waarom eerdere meetings niet doorgingen (niet alleen hier, maar ook al eens een EHV-meeting). Als ik naar de Belgie-meeting ga, wil ik gewoon graag een paar vliegen in één klap vangen, als je begrijpt wat ik bedoel.
Jou en Pitufo heb ik al eens ontmoet en wil ik sowieso nog wel een keertje meeten, maar ik ben ook benieuwd naar bijv. Isis en Raindrop.
Jou en Pitufo heb ik al eens ontmoet en wil ik sowieso nog wel een keertje meeten, maar ik ben ook benieuwd naar bijv. Isis en Raindrop.
Snoes- Lady Post-a-lot
Isis wil komen, en Raindrop wil ook, maar weet nog niet 100% zeker of het gaat lukken .
Maarja, ik hoor wel of het doorgaat dan a.s zaterdag. Even goede vrienden
Maarja, ik hoor wel of het doorgaat dan a.s zaterdag. Even goede vrienden
Oasis- Ratel
Wat mij betreft dan liever een volgende keer als er meer mensen (zeker) kunnen. Ik denk dat we de meeting dan gewoon iets spontaner moeten planneen ipv maanden op voorhand. Sorry, ik wil jullie echt nog wel een keer meeten maar dan wel als er een datum met meer animo is.
Snoes- Lady Post-a-lot
Wat mij betreft prima!
Oasis- Ratel
Hm, nu weet ik even niet goed wat zeggen. Ik laat het even bezinken.
Isis- Fluisteraar
Ik denk dat ik me maar gewoon definitief uit de meeting terugtrek. Ik zou het heel leuk vinden om jullie te meeten, maar ik vind de sfeer in dit topic eerlijk gezegd best irritant.
Pitufo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13
Kunnen jullie misschien iets specifieker zijn?
Ik had overigens graag morgen gemeet, en desnoods met twee maar ik weet niet of Isis dat ok vindt, aangezien de oorspronkelijke bedoeling was om met meer meiden af te spreken?
Ik had overigens graag morgen gemeet, en desnoods met twee maar ik weet niet of Isis dat ok vindt, aangezien de oorspronkelijke bedoeling was om met meer meiden af te spreken?
Oasis- Ratel
Dit is de derde keer dat Oasis een meeting probeert te organiseren en ik snap heel goed dat ze het graag door wilt laten gaan.
Ik kan ook wel weer begrijpen dat Snoes het leuker vindt als we met meer mensen zijn. Maar Oasis heeft wel bijna elke keer iedereen een pm moeten sturen omdat er anders geen reacties kwamen, dat is ook niet leuk voor Oasis.
Ik heb laatst een ongeval gehad en ben daar nog niet van hersteld. Lommel is voor mij een redelijk eindje, vooral ook omdat ik met de bus moet komen en ik dan lang onderweg ben. Ik zie daar nu best wel tegenop en kan gewoon ook lichamelijk nog niet veel hebben.
Ik kan ook wel weer begrijpen dat Snoes het leuker vindt als we met meer mensen zijn. Maar Oasis heeft wel bijna elke keer iedereen een pm moeten sturen omdat er anders geen reacties kwamen, dat is ook niet leuk voor Oasis.
Ik heb laatst een ongeval gehad en ben daar nog niet van hersteld. Lommel is voor mij een redelijk eindje, vooral ook omdat ik met de bus moet komen en ik dan lang onderweg ben. Ik zie daar nu best wel tegenop en kan gewoon ook lichamelijk nog niet veel hebben.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Even snel: Oasis en ik hebben beslist om het morgen te laten doorgaan, dus als je in de buurt bent of het ziet zitten om aan te sluiten, welkom. Geen verplichting en geen hard feelings verder. Wat mij betreft kunnen we later dan ook nog een meeting doen met de groep, hoor. Ik kom wel redelijk weinig op het forum de laatste tijd, maar zal het in het oog proberen te houden.
Isis- Fluisteraar
Leuk dat jullie gewoon gaan meeten! Mij gaat het toch niet lukken helaas, heb toch weer meer pijn dan ik dacht. Veel plezier dames, foto's zijn altijd leuk
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Dankje Raindrop! We hebben ook goed weer zie ik, hoop dat het zonnetje blijft schijnen.
Foto's zullen van Oasis moeten komen, de enige fototoestellen dat wij hier hebben zijn de grote toestellen van mijn man (fotograaf) en ik wil het haar niet aandoen met zo'n groot ding aan te komen!
Foto's zullen van Oasis moeten komen, de enige fototoestellen dat wij hier hebben zijn de grote toestellen van mijn man (fotograaf) en ik wil het haar niet aandoen met zo'n groot ding aan te komen!
Isis- Fluisteraar
Oei, ik lees dit nu pas. Geen foto's helaas, maar ik vond het enorm gezellig! Zeker voor herhaling vatbaar wat mij betreft
Oasis- Ratel
Ja, ik vond het ook erg gezellig! Oasis is een lieve, vlotte meid met prachtige ogen en twee knapperds van katten
Isis- Fluisteraar
Fijn dat het zo gezellig was!
Hopelijk komt er snel een meeting waarbij er meerdere dames kunnen.
Hopelijk komt er snel een meeting waarbij er meerdere dames kunnen.
Snoes- Lady Post-a-lot
Pagina 11 van 11 • 1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» Skieen in Belgie
» Treinvraagje Belgie
» Ardennen Belgie
» Overnachting België
» Belgie vs Nederland..
» Treinvraagje Belgie