Belgie meeting
+5
TukTuk
Slakje
Isis
Raindrop
Oasis
9 plaatsers
Pagina 2 van 11
Pagina 2 van 11 • 1, 2, 3, ... 9, 10, 11
Re: Belgie meeting
AngelNyn schreef:Oasis schreef:Snoes schreef:
Oasis, de Belgen die ik me hier kan herinneren: Slakje, Bruce (maar zij heeft een andere naam en weet niet of ze die hier wil hebben, ik whatsapp haar wel even anders) en AngelNyn.
Ik zal Slakje ook even Pm'en. Als jij Bruce wilt what's appen, zou leuk zijn! .
Ik ben geen Belg Studeer er alleen
Wel leuk dat ik uitgenodigd ben! Ik twijfel alleen nog heel erg, denk dat ik toch niet leuk genoeg ben om naar een meeting te komen
Het is Belg en mensen die iets met Belgie hebben he .
Persoonlijk lijkt het mij heel leuk jou te ontmoeten! Na onze PM's ben ik wel nieuwsgierig geworden naar jou, je lijkt mij een gezellige meid!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Excuses voor de belediging, AngelNyn
Maar waarom zou je geen leuk persoon zijn om te ontmoeten? Ik ben wel benieuwd naar jou!
Maar waarom zou je geen leuk persoon zijn om te ontmoeten? Ik ben wel benieuwd naar jou!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
AngelNyn, je bent van harte welkom hoor! Waarom denk je dat je niet leuk genoeg bent om naar een meeting te komen? Ik ben ook benieuwd naar jou!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Dus.. Angelnyn... voeg je je bij ons clubje?
Oasis- Ratel
Leuk AngelNyn, hoe meer zielen hoe meer vreugde!
Zijn er ideeën over wat we zouden kunnen gaan doen? Ik ben niet echt bekend in Hasselt of Antwerpen, maar een terrasje pikken bijv. zal vast altijd wel gaan
Zijn er ideeën over wat we zouden kunnen gaan doen? Ik ben niet echt bekend in Hasselt of Antwerpen, maar een terrasje pikken bijv. zal vast altijd wel gaan
Gast- Gast
Ik denk inderdaad dat ergens wat drinken een goede optie is.
Snoes- Lady Post-a-lot
Dat was inderdaad ook het idee . Zodat we kunnen kletsen en elkaar een beetje kunnen leren kennen! Ik weet niet wat jullie voorkeur heeft, Hasselt of Antwerpen?
Oasis- Ratel
Mijn voorkeur gaat naar Antwerpen.
Hasselt is toch een heel eind rijden voor mij, en ik weet zelf niet of ik dat nog prettig vind als ik ruim 6/7 maanden zwanger ben.
Hasselt is toch een heel eind rijden voor mij, en ik weet zelf niet of ik dat nog prettig vind als ik ruim 6/7 maanden zwanger ben.
Snoes- Lady Post-a-lot
Daar kan ik heel goed in komen, Snoes. En Antwerpen is ook een leuke stad waar genoeg terrasjes zijn!
Is iedereen het eens met Antwerpen als locatie? Dan hebben we dat alvast geregeld haha .
Is iedereen het eens met Antwerpen als locatie? Dan hebben we dat alvast geregeld haha .
Oasis- Ratel
Ik vind Limburg ook oké, maar Hasselt is dan weer net wat ver. Lommel ofzo vind ik ook prima, maar ik weet zelf niet of daar wat te beleven valt?
Snoes- Lady Post-a-lot
Lommel kan je ook terrasje doen hoor! Is alleen voor eventueel winkelen, niet zo heel boeiend. Maar terrasje kan je er zeker en vast pakken! .
Oasis- Ratel
Dus misschien gewoon die opties nemen? Ofwel Lommel ofwel Antwerpen (ik weet niet vanwaar bijv. Slakje en Isis moeten komen) Ik zou niet willen dat het owv mij Antwerpen wordt, terwijl voor anderen misschien Limburg toch praktischer is.
Snoes- Lady Post-a-lot
Ik vind het prima!
Keuze tussen Antwerpen of Lommel (of eventueel nog een andere stad die praktisch ligt voor ons allemaal).
Wie stemt voor waar?
Keuze tussen Antwerpen of Lommel (of eventueel nog een andere stad die praktisch ligt voor ons allemaal).
Wie stemt voor waar?
Oasis- Ratel
Voor mij zijn beide plaatsen ok! Misschien is Lommel dan nog iets leuker, minder massaal enzo?
Isis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10
By the way; ik woon tussen A'pen en Hasselt dus voor mij maakt het echt niet uit waar we afspreken, ik zit toch in een luxepositie :-)
Isis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10
Ik vind het stiekem heel leuk dat jullie kiezen voor mijn (toekomstige) woonplaats, haha
Overigens, als It's me nog steeds woont waar ze eerst woonde, is het voor haar wel bijna een uur rijden. Voor haar is Hasselt beter gelegen.
Ik hoor graag of zij dat niet erg vindt!
Overigens, als It's me nog steeds woont waar ze eerst woonde, is het voor haar wel bijna een uur rijden. Voor haar is Hasselt beter gelegen.
Oasis- Ratel
Inderdaad even afwachten wat de rest denkt.
Mij maakt het ook niet zoveel uit, Antwerpen of Lommel. Alhoewel ik denk ook eerder voor Lommel kies dan
Mij maakt het ook niet zoveel uit, Antwerpen of Lommel. Alhoewel ik denk ook eerder voor Lommel kies dan
Snoes- Lady Post-a-lot
Ja daar woon ik nog steeds inderdaad en voor mij is Hasselt echt wel een stuk gunstiger dan Lommel of Antwerpen. Maar goed, je kunt het wat dat betreft toch niet voor iedereen goed doen. Lommel is wat mij betreft prima.Oasis schreef:Ik vind het stiekem heel leuk dat jullie kiezen voor mijn (toekomstige) woonplaats, haha
Ik begin wat namen door elkaar te halen, maar een van jullie woonde toch in Genk? Misschien kunnen wij dan carpoolen?
Gast- Gast
Ik denk dat Raindrop daar woont.
Ik denk niet dat ik kan carpoolen
Ik denk niet dat ik kan carpoolen
Snoes- Lady Post-a-lot
It's me schreef:Ja daar woon ik nog steeds inderdaad en voor mij is Hasselt echt wel een stuk gunstiger dan Lommel of Antwerpen. Maar goed, je kunt het wat dat betreft toch niet voor iedereen goed doen. Lommel is wat mij betreft prima.Oasis schreef:Ik vind het stiekem heel leuk dat jullie kiezen voor mijn (toekomstige) woonplaats, haha
Ik begin wat namen door elkaar te halen, maar een van jullie woonde toch in Genk? Misschien kunnen wij dan carpoolen?
Leuk dat Lommel ook goed is voor je! Raindrop woont inderdaad in Genk, je zou haar eens kunnen vragen.
Ik stuiter al de hele dag haha, ik heb er nu al zin in!
Oasis- Ratel
En het duurt nog zolang, haha .
Als Slakje en AngelNyn (als ze meewillen) het nog even invullen, kijken we een datum prikken, dan houd ik die vrij (als ik kan natuurlijk).
Als Slakje en AngelNyn (als ze meewillen) het nog even invullen, kijken we een datum prikken, dan houd ik die vrij (als ik kan natuurlijk).
Snoes- Lady Post-a-lot
Ja, dat is het nadeel dan weer. Maar ach, iets om naar uit te kijken!
Inderdaad, een datum prikken zou fijn zijn. Hopelijk kunnen we dat deze week nog doen!
Inderdaad, een datum prikken zou fijn zijn. Hopelijk kunnen we dat deze week nog doen!
Oasis- Ratel
En anders moeten we Slakje en AngelNyn even reminden
Misschien zijn ze het topic wel uit het oog verloren
Misschien zijn ze het topic wel uit het oog verloren
Snoes- Lady Post-a-lot
Hint is begrepen, pm's zijn verstuurd!
Oasis- Ratel
Ik woon inderdaad in Genk maar heb nog geen rijbewijs.
We willen wel gaan verhuizen in augustus maar we hebben nog geen ander appartement (wel veel op het oog maar is nog afwachten) en kan dus nog niet zeggen waar we gaan wonen. Lastig haha!
En ik neem trouwens wel aan dat de meeting overdag is en niet 's avonds?
We willen wel gaan verhuizen in augustus maar we hebben nog geen ander appartement (wel veel op het oog maar is nog afwachten) en kan dus nog niet zeggen waar we gaan wonen. Lastig haha!
En ik neem trouwens wel aan dat de meeting overdag is en niet 's avonds?
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Pagina 2 van 11 • 1, 2, 3, ... 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» Skieen in Belgie
» Treinvraagje Belgie
» Ardennen Belgie
» Overnachting België
» Belgie vs Nederland..
» Treinvraagje Belgie