Belgie meeting
+5
TukTuk
Slakje
Isis
Raindrop
Oasis
9 plaatsers
Pagina 3 van 11
Pagina 3 van 11 • 1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11
Re: Belgie meeting
Echt leuk dat er zoveel enthousiasme is wat betreft de meeting! Heb er zin in!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb wel een rijbewijs, én een auto, dus dat komt goed. Ik rij sowieso al richting Genk, jij zou juist moeten omrijden om mij te komen halen. Oftewel, het lijkt me geen probleem om je even op te pikken Mocht je nog verhuizen in tussentijd, dan zien we daarna wel of het nog steeds handig is om samen te rijden!
Gast- Gast
Ik ga er inderdaad ook vanuit dat de meeting gewoon overdag is. Met hoeveel zijn we nu al zeker, met 5? Oasis, Raindrop, Isis, It's Me en ik
AngelNyn en Slakje nog even afwachten en dan kunnen we onze datum prikken!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
It's me schreef:Ik heb wel een rijbewijs, én een auto, dus dat komt goed. Ik rij sowieso al richting Genk, jij zou juist moeten omrijden om mij te komen halen. Oftewel, het lijkt me geen probleem om je even op te pikken Mocht je nog verhuizen in tussentijd, dan zien we daarna wel of het nog steeds handig is om samen te rijden!
Dat zou fijn zijn, lief van je!
Zodra ik meer weet over de verhuis laat ik het weten en dan zien we inderdaad of het nog steeds handig is om samen te rijden. Leuke nieuwe naam heb je trouwens!
Raindrop- Ratel
Snoes schreef:Ik ga er inderdaad ook vanuit dat de meeting gewoon overdag is. Met hoeveel zijn we nu al zeker, met 5? Oasis, Raindrop, Isis, It's Me en ik
Overdag, it is! Was ook mijn voorkeur .
We zijn inderdaad sowieso al met 5, leuk groepje! Ik heb Angelnyn en Slakje gepm'd, dus hopelijk horen we nog deze week van ze of ze mee gaan (hopelijk wel!) en dan kunnen we concreter plannen.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Wow, Raindrop, ik schrok van je nieuwe avatar Ik dacht wie is dat nou!
Oasis- Ratel
Oasis schreef:Wow, Raindrop, ik schrok van je nieuwe avatar Ik dacht wie is dat nou!
Haha dat is Kelly Clarkson!
Raindrop- Ratel
Oasis schreef:Snoes schreef:Ik ga er inderdaad ook vanuit dat de meeting gewoon overdag is. Met hoeveel zijn we nu al zeker, met 5? Oasis, Raindrop, Isis, It's Me en ik
We zijn inderdaad sowieso al met 5, leuk groepje! Ik heb Angelnyn en Slakje gepm'd, dus hopelijk horen we nog deze week van ze of ze mee gaan (hopelijk wel!) en dan kunnen we concreter plannen.
Leuk groepje inderdaad Hopelijk gaan AngelNyn en Slakje ook mee!
Raindrop- Ratel
En hopelijk kunnen ze ook allebei de 2 laatste weekends, want het eerste weekend kan ik nietRaindrop schreef:Oasis schreef:Snoes schreef:Ik ga er inderdaad ook vanuit dat de meeting gewoon overdag is. Met hoeveel zijn we nu al zeker, met 5? Oasis, Raindrop, Isis, It's Me en ik
Leuk groepje inderdaad Hopelijk gaan AngelNyn en Slakje ook mee!
Snoes- Lady Post-a-lot
Ahh twijfel twijfel ! Vind het dood eng namelijk Ben niet zo goed in groepen zeg maar. Vind het wel super leuk dat jullie me graag mee willen hebben
Is het goed dat ik me onder voorbehoud opgeef?
15-16 sept: Oasis, Raindrop, Isis, It's me
22-23 sept: Snoes, Oasis, Raindrop, Isis, It's me, AngelNyn (Liever weekend later)
29-30 sept: Snoes, Oasis, Raindrop, Isis, It's me (niet op zondag), AngelNyn
Ik kan wel eventueel op die 22-23, maar liever het weekend van 29-30, want de 17de beginnen mijn lessen weer dus bliijf liever niet gelijk een weekend in G.eel dan, maar als Slakje alleen die datum kan en graag mee wilt, kan ik me wel aanpassen!
Ik heb geen voorkeur waar het plaats vind, Lommel is vanaf G.eel maar 18 minuten met de trein zo te zien, en Antwerpen 40 minuten. Lommel zou dus iets handiger zijn, maar Antwerpen is ook geen probleem!
Is het goed dat ik me onder voorbehoud opgeef?
15-16 sept: Oasis, Raindrop, Isis, It's me
22-23 sept: Snoes, Oasis, Raindrop, Isis, It's me, AngelNyn (Liever weekend later)
29-30 sept: Snoes, Oasis, Raindrop, Isis, It's me (niet op zondag), AngelNyn
Ik kan wel eventueel op die 22-23, maar liever het weekend van 29-30, want de 17de beginnen mijn lessen weer dus bliijf liever niet gelijk een weekend in G.eel dan, maar als Slakje alleen die datum kan en graag mee wilt, kan ik me wel aanpassen!
Ik heb geen voorkeur waar het plaats vind, Lommel is vanaf G.eel maar 18 minuten met de trein zo te zien, en Antwerpen 40 minuten. Lommel zou dus iets handiger zijn, maar Antwerpen is ook geen probleem!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
AN ik ben ook niet zo goed in groepen, ben in het begin altijd heel stil. Maar ik weet zeker dat dat wel goed komt. Snoes heb ik al eens eerder gezien en zij is heel lief, en Oasis heb ik maar heel kort gezien, maar zij kwam ook heel aardig over. En ik ben natuurlijk ook heel aardig Dat zijn er al drie!
Gast- Gast
Ik kom aardig over
Komt wel goed, AN, ik weet dat Raindrop ook een schatje is en ook wat verlegen op het begin. En ik ben dat ook.
Maar als het gesprek dan eenmaal loopt, dan komt het vanzelf goed. We're gonna have some fun ladies!!
En TOP dat je mee wilt AN!
Komt wel goed, AN, ik weet dat Raindrop ook een schatje is en ook wat verlegen op het begin. En ik ben dat ook.
Maar als het gesprek dan eenmaal loopt, dan komt het vanzelf goed. We're gonna have some fun ladies!!
En TOP dat je mee wilt AN!
Oasis- Ratel
AN, ik ben ook niet zo goed in groepen hoor. En zeker in het begin kan ik wat stil en verlegen zijn.
Zo te lezen is iedereen dus heel aardig Van Oasis weet ik dat ze heel lief is. Dus ik denk dat het allemaal wel goed komt en het een leuke meeting gaat worden!
Super dat je mee wilt, AN!
Zo te lezen is iedereen dus heel aardig Van Oasis weet ik dat ze heel lief is. Dus ik denk dat het allemaal wel goed komt en het een leuke meeting gaat worden!
Super dat je mee wilt, AN!
Raindrop- Ratel
AngelNyn schreef:
15-16 sept: Oasis, Raindrop, Isis, It's me, slakje
22-23 sept: Snoes, Oasis, Raindrop, Isis, It's me, AngelNyn (Liever weekend later), slakje
29-30 sept: Snoes, Oasis, Raindrop, Isis, It's me (niet op zondag), AngelNyn, slakje
Voor mij wel het liefst op zondag. De plaats maakt niet uit. Ik kom met de bus of trein
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Wat een lieve reacties allemaal! Misschien moet ik gewoon over die onzekerheid heen..
TukTuk- Ratel
Leuk dat je ook wilt komen, Slakje! We zijn met een leuk groepje!
AN, probeer je inderdaad maar over die onzekerheid heen te zetten. En trouwens, je bent niet de enige die onzeker is, misschien helpt dat ook
AN, probeer je inderdaad maar over die onzekerheid heen te zetten. En trouwens, je bent niet de enige die onzeker is, misschien helpt dat ook
Raindrop- Ratel
We hebben je er graag bij, AN! En we zijn waarschijnlijk allemaal wat onzeker, komt goed!
Leuk dat je ook mee wilt, Slakje!
Zit nu te kijken naar de datums.. Slakje heeft liever een zondag, kan dat voor iedereen? Dan zijn er geen winkels open, maar wel terrasjes natuurlijk.
En It's Me heeft aangegeven zondag 30 september niet te kunnen, dus dan zou het zondag 23 september worden in Lommel. Iedereen akkoord?
Leuk dat je ook mee wilt, Slakje!
Zit nu te kijken naar de datums.. Slakje heeft liever een zondag, kan dat voor iedereen? Dan zijn er geen winkels open, maar wel terrasjes natuurlijk.
En It's Me heeft aangegeven zondag 30 september niet te kunnen, dus dan zou het zondag 23 september worden in Lommel. Iedereen akkoord?
Oasis- Ratel
Ik ga akkoord! Mij maakt het niet uit dat er dan geen winkels open zijn, terrasje pakken is voor mij genoeg. Volgens mij vliegt de tijd toch als het gezellig is. Ik wil trouwens wel mijn camera meenemen
Raindrop- Ratel
Leuk Slakje en AngelNyn dat jullie ook meegaan!
En ik ben zeker heel lief hoor, net zoals It's Me en Oasis dat zijn (de rest heb ik nog niet gezien, maar die zijn vast ook lief )
Zondag 23 september is goed voor mij! Hoelaat zullen we afspreken?
En ik ben zeker heel lief hoor, net zoals It's Me en Oasis dat zijn (de rest heb ik nog niet gezien, maar die zijn vast ook lief )
Zondag 23 september is goed voor mij! Hoelaat zullen we afspreken?
Snoes- Lady Post-a-lot
23 september is ook goed voor mij! (en ik ben ook lief hoor, en ook wel wat onzeker bij nieuwe gezichten)
Isis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10
4 gaan akkoord met zondag 23 september in Lommel, TOF!
Nu AngelNyn en It's Me nog.. wat vinden jullie er van?
Oh en ik vind jullie allemaal nu al lief omdat jullie dat zo schattig over jezelf zegt haha ('ik ben lief ect').
Oh en ik vind jullie allemaal nu al lief omdat jullie dat zo schattig over jezelf zegt haha ('ik ben lief ect').
Oasis- Ratel
Slakje niet vergeten!Oasis schreef:4 gaan akkoord met zondag 23 september in Lommel, TOF!
Snoes- Lady Post-a-lot
En Slakje dus!!Snoes schreef:Slakje niet vergeten!Oasis schreef:4 gaan akkoord met zondag 23 september in Lommel, TOF!
Oasis- Ratel
Ik vind het ook prima!
TukTuk- Ratel
Pagina 3 van 11 • 1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen