Treinvraagje Belgie
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Treinvraagje Belgie
Binnenkort ga ik met de trein naar Gent. Hoe reis je daar het voordeligst heen? Ik vind die NS Hispeed site maar onhandig. Ik heb ook een voordeelurenkaart, daar heb ik natuurlijk ook nog wat aan tot de grens.
Ik kan geen retourtje kopen want ik ga 4 dagen weg. Ik kan op die site dus wel een kaartje kopen van de ene dag heen en de andere dag terug maar daar kun je helemaal geen korting kiezen of iets.
Iemand anders nog tips?
Ik kan geen retourtje kopen want ik ga 4 dagen weg. Ik kan op die site dus wel een kaartje kopen van de ene dag heen en de andere dag terug maar daar kun je helemaal geen korting kiezen of iets.
Iemand anders nog tips?
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
Re: Treinvraagje Belgie
Toen ik naar Antwerpen ging heb ik met mn kortingskaart tot Roosendaal een kaartje gekocht. En op het station van Roosendaal een los kaartje naar Antwerpen.
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10
Het voordeligst is vanaf essen reizen (ligt 10 min van roosendaal). Waar moet je vandaan komen?
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Vanaf A.lmere
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
Vanuit welke stad moet je komen? Als je van ver moet komen dan zou ik een kaart halen bij de hema, kost iets van 16, 50 of 17,50 ofzo. En dan zoals men hierboven zegt, reizen vanaf bijvoorbeeld Roosendaal.
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Soortgelijke onderwerpen
» Ardennen Belgie
» Belgie vs Nederland..
» Belgie meeting
» maaltijdcheques --> belgie.
» Skieen in Belgie
» Belgie vs Nederland..
» Belgie meeting