Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren!

+6
NoorA
loura
Dawn
Jezzie
TukTuk
Gizmo
10 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren! - Pagina 3 Empty Re: Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren!

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 2:34

Gaat je relatie wel helemaal lekker CL ? Het klinkt niet zo best wat je allemaal typt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren! - Pagina 3 Empty Re: Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren!

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 2:34

Caribbeanlover schreef:
Maple schreef:Oh jee Lucky, dat is echt ontzettend fout, je man op je werk bellen om onenigheden uit te spreken. Wees je wel bewust van het feit dat je ruzies beter face to face uit kunt spreken, want dit doet meer kwaad dan goed. En realiseer je ook dat de baas van je man hier ook totaal niet blij mee zal zijn, zou hij hierachter komen. Werk is werk en privézaken kun je echt het beste pirvé uitpraten.

Daar kan jij helemaal niet over oordelen hoe dat zit op zijn werk. Niet dat het je wat aangaat, maar ik moest hem ergens anders voor bellen. Bovendien luisterd hij iig wel als we een probleem hebben omdat hij op zijn werk is. Thuis word ik meer genegeerd. Zijn wil is wet blijkbaar!
Het was gewoon aardig bedoeld. Maar ik zou in elk geval nooit privézaken met mijn man op het werk uitpraten.
Gaat het verder wel goed tussen jullie? Je laatste posts in dit topic baren me namelijk wat zorgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren! - Pagina 3 Empty Re: Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren!

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 2:46

Maple schreef:
Reva schreef:
Caribbeanlover schreef:Heb ook gezegd dat hij tegen zijn vader moet zeggen dat hij niet meer op de vaste lijn moet bellen en dan zegt hij alleen maar ''ja, ja, komt goed'' en ik zeg dan ''nee, komt niet goed want je zegt het toch niet en al zeg je het, dan blijft hij het doen''.

Oprechte vraag: wat wil je dan wel van je man horen?
Misschien, zou zomaar kunnen hoor, maar misschien kent CL haar man beter dan dat jij 'm kent. En misschien heeft ze dit soort situaties vaker met haar man meegemaakt. En aangezien haar schoonouders een steeds terugkerend onderwerp zijn, denk ik dat haast wel.


Ik vind het een eer hoor, maar waarom deze reactie? Zeg ik dat ik haar man beter ken? Zeg ik dat zij niet vaker dit soort situaties heeft meegemaakt? Vul ik dingen voor haar of haar man in? Nee. En daarom vraag ik wat zij WEL had willen horen van haar man. Moet ik hem nog een keer uitleggen of komt ie aan? Zou zomaar kunnen hoor, misschien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren! - Pagina 3 Empty Re: Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren!

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 2:48

Caribbeanlover schreef:
xxjojootjexx schreef:Dus.. Expres je man bellen op zijn werk, zodat hij niet tegen je kan gaan schreeuwen... scratch

Weet je dat dit zijn baan kan kosten???

Daar weet jij helemaal niks van!

Hahahahaha ik vind dit op de een of andere manier een heel grappig stukje dialoog Very Happy .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren! - Pagina 3 Empty Re: Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren!

Bericht  Susan ma 24 jan 2011 - 2:55

xxjojootjexx schreef:Dus.. Expres je man bellen op zijn werk, zodat hij niet tegen je kan gaan schreeuwen... scratch

Weet je dat dit zijn baan kan kosten???

Dat lijkt me wel erg overdreven, als je wordt ontslagen omdat je vrouw je op je werk belt denk ik dat ze toch al niet zo blij met je waren.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren! - Pagina 3 Empty Re: Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren!

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 2:56

Neehoor Reva, je hieft 'm echt niet nog een keer uit te leggen. Ik vind het alleen vragen naar de bekende wel bij CL.

CL, mocht je het kwijtwillen, ik ben toch wel benieuwd naar je antwoord op mijn laatste vraag. Desnoods via PM, mag ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren! - Pagina 3 Empty Re: Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren!

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 2:58

Maple schreef:
CL, mocht je het kwijtwillen, ik ben toch wel benieuwd naar je antwoord op mijn laatste vraag. Desnoods via PM, mag ook.

Nieuwsgierige!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren! - Pagina 3 Empty Re: Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren!

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 2:58

mozzarella schreef:
Maple schreef:
CL, mocht je het kwijtwillen, ik ben toch wel benieuwd naar je antwoord op mijn laatste vraag. Desnoods via PM, mag ook.

Nieuwsgierige!
Ik ben niet één en al sensatie, soms, heel soms kan ik ook wel oprecht geïnteresseerd zijn Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren! - Pagina 3 Empty Re: Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren!

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 2:58

Op dit moment gaat het niet zo goed, maar dat hadden jullie zelf ook wel kunnen bedenken.
We hebben hele duidelijke afspraken gemaakt mbt de vaste telefoon en dat ook aan onze ouders verteld. Vervolgens blijft zijn vader erop bellen, ik word kwaad en mijn man word kwaad omdat ik er in mijn eigen terecht wat van zeg. Mijn man was het er toen mee eens en nu moet ik niet zeiken. Maar zo werkt het dus niet he.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren! - Pagina 3 Empty Re: Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren!

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 3:00

Hmm... dus nu geeft ie een beetje tegengas. Wat vervelend om te horen dat het niet zo goed gaat. Maar probeer de situatie ook te begrijpen van zijn kant.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren! - Pagina 3 Empty Re: Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren!

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 3:09

Bitterkoek_ schreef:Hmm... dus nu geeft ie een beetje tegengas. Wat vervelend om te horen dat het niet zo goed gaat. Maar probeer de situatie ook te begrijpen van zijn kant.

Dat probeer ik, maar vind ik niet makkelijk. Tis zo jammer dat hij anderen gelijk geeft, voortrekt en dat terwijl meer achter mij zou moeten staan. Ik ga nu mee een weekend weg met zijn ouders dus dat is al heel wat. Heb hem gezegd dat ik zijn zin geef door mee te gaan en dat terwijl hij dondersgoed weet dat ik niet mee wil. Wat krijg ik ervoor terug.............niks!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren! - Pagina 3 Empty Re: Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren!

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 3:14

Ik heb geen mening over wat jij in je relatie doet of wat hij doet etc, er zijn twee kanten...
Maar ik vind het wel echt heel rot dat het zo gaat in jouw relatie. Je leek altijd zo gelukkig met je man, en nu lijkt het wel alsof jullie twee eilanden zijn op voet van oorlog....

Ik bedoel dit echt niet gemeen, maar misschien moet je je bij sommige strijdpunten en ruzies gaan bedenken of het halen van je gelijk, het op je standpunt blijven staan, uiteindelijk meer waard is dan de relatie met je man.

Ik snap het hoor, dat sommige dingen over je grenzen gaan, maar is jouw man het soms niet gewoon waard om compromissen te sluiten?
En jij andersom voor hem zeker ook!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren! - Pagina 3 Empty Re: Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren!

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 3:19

Het is geven en nemen voor/van beiden. Ik weet dat ik niet de makkelijkste ben, maar moet ik daar steeds voor geboet worden dmv een man die meer aan zijn ouders kant staat dan die van mij?
Ben het zo zat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren! - Pagina 3 Empty Re: Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren!

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 3:22

Maar is dit altijd al zo geweest, of is dit iets van de laatste tijd? Dat hij meer partij lijkt te kiezen voor zijn ouders?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren! - Pagina 3 Empty Re: Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren!

Bericht  Rovine ma 24 jan 2011 - 3:24

Manlief is toch degene die wakker wordt van het geblaf en uit zijn bed moet komen om de telefoon op te nemen? Als hij dat geen probleem vindt; is er dan wel een probleem?

(afgezien van de buren die misschien minder blij zijn met die blaffende honden)
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren! - Pagina 3 Empty Re: Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren!

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 3:25

Misschien kun je op een rijtje zetten op welke punten jij meer van hem nodig hebt (bv dat hij meer aan jóuw kant staat tov zijn ouders) en op welke punten jij wellicht iets kunt schipperen?

Ik wil je wel een voorbeeld van mezelf noemen? Ik kan niet naar feesten met veel mensen, dan raak ik in paniek. Mijn beste vriendin vindt haar verjaardag het grootste event van het jaar en viert het altijd uitgebreid en er komen gemiddeld vijftig mensen. Ze vindt het heel belangrijk dat iedereen om wie ze geeft dan komt. Voor mij is dat onmogelijk, een hele middag en avond.
Wij hebben nu een constructie bedacht waardoor ik ongeveer een uur op haar feest kom, zodat ik op 'haar dag' ben geweest, en dan op een rustiger moment nogmaals kom, en ik dus niet een hele middag en avond tussen vijftig man hoef te zitten....

Jij wilt liever helemaal niet op reis met je schoonouders, er moet nu een weekend met de hele familie in een huisje. Misschien kun je kijken naar een park waar jullie hond meemag bijvoorbeeld. Of misschien kun je afspreken dat jullie pas zaterdagochtend komen, en dat jij en je man zondagmiddag even samen een paar uur iets gaan doen (al is het maar midgetgolfen ofzo, dat je niet steeds op elkaars lip zit)?

Of in het geval van de telefoon, dat je afspreekt dat je schoonouders wel op dat vaste nummer mogen bellen, maar dat vanaf 21 uur de stekker eruit gaat en de gsm op stil.

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren! - Pagina 3 Empty Re: Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren!

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 10:51

Maple schreef:Maar is dit altijd al zo geweest, of is dit iets van de laatste tijd? Dat hij meer partij lijkt te kiezen voor zijn ouders?

Nee is eigenlijk altijd zo beetje geweest. Ik vind dat zij zijn zus voortrekken tegenover hem, ons dingen verwijten en ja daar is die weer.......nooit hun poten uitsteken met kerst mbt meehelpen vreten is het enige wat ze willen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren! - Pagina 3 Empty Re: Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren!

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 10:52

Nobucta schreef:Manlief is toch degene die wakker wordt van het geblaf en uit zijn bed moet komen om de telefoon op te nemen? Als hij dat geen probleem vindt; is er dan wel een probleem?

(afgezien van de buren die misschien minder blij zijn met die blaffende honden)

Hij moest helemaal niet zijn bed uit komen, maar vanwege het geblaf kwam hij kijken wat er was. De buren hebben zelf ook een hond die ik regelmatig hoor en diegene die er geen hebben zeggen er geen last van te hebben, maar horen onze hond wel eens alleen stoort ze dat niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren! - Pagina 3 Empty Re: Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren!

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 11:06

En altijd gaat het weer over of je schoonmoeder, of je schoonvader.. pff maak je toch eens niet zo druk om alles!!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren! - Pagina 3 Empty Re: Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren!

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 11:09

Dolores schreef:Misschien kun je op een rijtje zetten op welke punten jij meer van hem nodig hebt (bv dat hij meer aan jóuw kant staat tov zijn ouders) en op welke punten jij wellicht iets kunt schipperen?

Ik wil je wel een voorbeeld van mezelf noemen? Ik kan niet naar feesten met veel mensen, dan raak ik in paniek. Mijn beste vriendin vindt haar verjaardag het grootste event van het jaar en viert het altijd uitgebreid en er komen gemiddeld vijftig mensen. Ze vindt het heel belangrijk dat iedereen om wie ze geeft dan komt. Voor mij is dat onmogelijk, een hele middag en avond.
Wij hebben nu een constructie bedacht waardoor ik ongeveer een uur op haar feest kom, zodat ik op 'haar dag' ben geweest, en dan op een rustiger moment nogmaals kom, en ik dus niet een hele middag en avond tussen vijftig man hoef te zitten....

Jij wilt liever helemaal niet op reis met je schoonouders, er moet nu een weekend met de hele familie in een huisje. Misschien kun je kijken naar een park waar jullie hond meemag bijvoorbeeld. Of misschien kun je afspreken dat jullie pas zaterdagochtend komen, en dat jij en je man zondagmiddag even samen een paar uur iets gaan doen (al is het maar midgetgolfen ofzo, dat je niet steeds op elkaars lip zit)?

Of in het geval van de telefoon, dat je afspreekt dat je schoonouders wel op dat vaste nummer mogen bellen, maar dat vanaf 21 uur de stekker eruit gaat en de gsm op stil.

liefs

Wat vervelend dat je dat hebt van die feesten ed. Lijkt me heel lastig. Maar kan je niet langer dan een uur en zodra het druk word weggaan? Is misschien leuker voor je vriendin?

We gaan dat weekend god zij dank niet in 1 huis, want dat heb ik ook gezegd tegen mijn man. Never nooit niet onder 1 dak slapen met mijn schoonouders, maar ook niet met die van mij hoor.
We gaan in het huisje van kennissen van mij en dat ligt ongeveer 10 km van het huisje van mijn schoonouders. Op die manier kan de hond mee en heel belangrijk, dan hoef ik niet continu tegen hun aan te kijken.
Heb al tegen mijn man gezegd dat ik niet ga wandelen, want daar heb ik een schurfthekel aan. Hij zei dat dat ook niet hoeft dus mag hij niet zeiken als ze dat met ze allen willen doen en ik wil niet mee. Heb hem het verteld dus.

Het is de bedoeling dat we elkaar allemaal vrijlaten, maar ja wat is het nut er dan van om met ze allen weg te gaan?! s'Ochtends (voor ons vaak s'middags) ontbijten we gewoon met zijn 2en en ik wil gewoon uit kunnen slapen als ik dat wil. s'Avonds zullen we elkaar wel zien bij het eten en vast een keer overdag. Alleen moeten wij wel na 5 a 6 uur terug naar het huisje voor de hond die we uit moeten laten. Die kan niet zolang alleen en moet ook zijn behoeftes doen.
Sowieso zal het eigenlijk niet handig zijn aangezien mijn schoonzus 2 kleintjes heeft die s'middags nog slapen dus echt weggaan kan niet echt.
Heb mijn man gevraagd wat ze allemaal van plan waren, maar dat wist hij niet.

Vanavond belde mijn schoonvader alweer wel op de mobiel. Die man belt elke keer met exact hetzelfde verhaal. Nu omdat wij het huisje kunnen regelen, maar laatst belde hij ook al en toen had mijn man al gezegd dat het dat weekend kon..............WTF!
Hij heeft gezegd dat de vaste lijn voor nood was, maar zijn vader dacht dat zijn mobiel het niet deed :affraid: .
Als die niks doet kon hij ook niet inspreken wat hij gedaan had toch?! Wat een lulsmoes weer!
Ik zat naast hem en dan kan ik het niet laten om op de achtergrond te zeggen ''we hebben meerdere keren gezegd dat die voor nood alleen was''.
Dat die man serieus niet ff 1 dag kon wachten en gelijk op de vaste moest bellen vind ik stom.
Hij belde voor niks en had kunnen weten dat het huisje vrij was voor ons.
Mijn man zei tegen hem ''je had ingesproken dat je nog wel zou bellen, maar ik dacht dan de volgende dag''.

Heb tegen mijn man gezegd dat ik 1x, maar nooit meer mee ga dus een 2e keer kunnen ze vergeten! Toen hij tegen zijn vader had gezegd dat ik ook niet met mijn ouders wegging zou er toch een lichtje moeten gaan branden bij mijn schoonvader zei ik tegen mijn man. Maar nee hoor zo slim is hij niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren! - Pagina 3 Empty Re: Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren!

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 11:28

Ik mag het misschien niet zeggen maar ik vraag me serieus af hoelang jullie huwelijk nog stand zal houden .... ?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren! - Pagina 3 Empty Re: Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren!

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 11:47

Caribbeanlover schreef:Wat vervelend dat je dat hebt van die feesten ed. Lijkt me heel lastig. Maar kan je niet langer dan een uur en zodra het druk word weggaan? Is misschien leuker voor je vriendin?

Wat lief dat je meedenkt! Ja, ik probeer natuurlijk altijd wel zo lang als haalbaar is te blijven, maar je snapt vast wel dat zo'n feest een begin tijd heeft. En stel dat dat half drie is, dan kom ik dus net voor twee uur al (spreken we dan af hoor, dat doe ik niet zomaar) maar dan zit vanaf drie uur echt het huis bomvol, en dat zo tot drie uur 's nachts. Ze hebben beiden alleen al tíg mensen familie, en dan dus nog vrienden etc... Pfffff

We gaan dat weekend god zij dank niet in 1 huis, want dat heb ik ook gezegd tegen mijn man. Never nooit niet onder 1 dak slapen met mijn schoonouders, maar ook niet met die van mij hoor.

Ik snap je. Ik heb mijn moeder ook gezegd (sinds zus een eigen gezinnetje heeft) dat ik niet meer meega met weekendjes met de familie. Zij gaan dus echt in 1 huisje... Ik snap heel goed jouw motivatie om dat niet te doen, je gaat je zo snel ergeren dan....je wil toch een beetje je eigen dingen kunnen doen. En merk jij ook dat mensen als ze steeds in dezelfde ruimte als jij bent, zitten, zich ook vaak meer bemoeien?


We gaan in het huisje van kennissen van mij en dat ligt ongeveer 10 km van het huisje van mijn schoonouders. Op die manier kan de hond mee en heel belangrijk, dan hoef ik niet continu tegen hun aan te kijken.
Heb al tegen mijn man gezegd dat ik niet ga wandelen, want daar heb ik een schurfthekel aan. Hij zei dat dat ook niet hoeft dus mag hij niet zeiken als ze dat met ze allen willen doen en ik wil niet mee. Heb hem het verteld dus.

Ik vind 'zeiken' wel een erg negatief woord. Je hebt toch een hond? Waarom heb je dan een hekel aan wandelen?
Maar, misschien kun je vlak voor het weekendje nog een keer, aardig, zeggen dat jij liever niet mee gaat als er met een groep gewandeld wordt? Gewoon als reminder.....?

Het is de bedoeling dat we elkaar allemaal vrijlaten, maar ja wat is het nut er dan van om met ze allen weg te gaan?! s'Ochtends (voor ons vaak s'middags) ontbijten we gewoon met zijn 2en en ik wil gewoon uit kunnen slapen als ik dat wil. s'Avonds zullen we elkaar wel zien bij het eten en vast een keer overdag. Alleen moeten wij wel na 5 a 6 uur terug naar het huisje voor de hond die we uit moeten laten. Die kan niet zolang alleen en moet ook zijn behoeftes doen.
Sowieso zal het eigenlijk niet handig zijn aangezien mijn schoonzus 2 kleintjes heeft die s'middags nog slapen dus echt weggaan kan niet echt.
Heb mijn man gevraagd wat ze allemaal van plan waren, maar dat wist hij niet.

Ik denk dat elkaar vrijlaten in de praktijk zal betekenen dat je bv wel apart ontbijt, maar overdag samen dingen onderneemt en bv ook samen ergens gaat eten?
Het is misschien juist superfijn dat je schoonzus twee kleintjes heeft, want dan kun jij die tijd ook lekker iets voor jezelf doen!

Vanavond belde mijn schoonvader alweer wel op de mobiel. Die man belt elke keer met exact hetzelfde verhaal. Nu omdat wij het huisje kunnen regelen, maar laatst belde hij ook al en toen had mijn man al gezegd dat het dat weekend kon..............WTF!
Hij heeft gezegd dat de vaste lijn voor nood was, maar zijn vader dacht dat zijn mobiel het niet deed :affraid: .
Als die niks doet kon hij ook niet inspreken wat hij gedaan had toch?! Wat een lulsmoes weer!
Ik zat naast hem en dan kan ik het niet laten om op de achtergrond te zeggen ''we hebben meerdere keren gezegd dat die voor nood alleen was''.
Dat die man serieus niet ff 1 dag kon wachten en gelijk op de vaste moest bellen vind ik stom.
Hij belde voor niks en had kunnen weten dat het huisje vrij was voor ons.
Mijn man zei tegen hem ''je had ingesproken dat je nog wel zou bellen, maar ik dacht dan de volgende dag''.

Heb tegen mijn man gezegd dat ik 1x, maar nooit meer mee ga dus een 2e keer kunnen ze vergeten! Toen hij tegen zijn vader had gezegd dat ik ook niet met mijn ouders wegging zou er toch een lichtje moeten gaan branden bij mijn schoonvader zei ik tegen mijn man. Maar nee hoor zo slim is hij niet.

Misschien kun je proberen iets minder negatief over zijn ouders te praten? Ik snap dat je gefrustreerd bent, en dat het je hoog zit, maar hoe zou jij het andersom vinden als jouw man steeds zo over jouw ouders zou praten?
Ik zou dat echt niet zo prettig vinden. Natuurlijk doen ze soms onhandige dingen of houden ze zich niet aan afspraken waarvan jij juist vindt dat ze heel helder zijn, maar je al te vaak negatief uitlaten over andermans ouders gaat tegen je werken....

Sterkte...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren! - Pagina 3 Empty Re: Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum