Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren!

+6
NoorA
loura
Dawn
Jezzie
TukTuk
Gizmo
10 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren! - Pagina 2 Empty Re: Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren!

Bericht  Gizmo zo 23 jan 2011 - 22:51

Caribbeanlover schreef:
loura schreef:Stekker eruit trekken en alleen je mobiels gebruiken... Daar ben je ook bereikbaar op voor nood.. Heb ik al jaren.

Dat wilde ik dus doen, maar mijn man zei dat dat niet kon omdat alles in verbinding staat met elkaar de tv dus. Maar ik ga vandaag nog eens vragen of het echt niet kan.

Ik kan idd 2 van de 3 uitzetten.

Dan zet je na 21:00uur die derde ook uit.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren! - Pagina 2 Empty Re: Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren!

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 22:52

Maar kun je het geluid niet zachter zetten, de beltoon veranderen en twee van de drie telefoons uitzetten dan? Ik bedoel, dat je hond een naar verleden heeft dat is een feit, maar je hond moet ook aan bepaalde dagelijkse geluiden kunnen wennen. In het pension waar hij zit als jullie op vakantie zijn, zullen ook wel eens telefoons rinkelen. Ik zou je hond niet met zijden handschoentjes gaan behandelen alleen omdat hij een naar verleden heeft. Sommige dingen zou ik inderdaad voorzichtig mee zijn, maar aan dagelijkse geluiden moet hij kunnen wennen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren! - Pagina 2 Empty Re: Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren!

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 23:01

Smikkell schreef:*weg* En sommige mensen kunnen niet lezen

Wat weg? Ben nou wel benieuwd wat je had geplaatst.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren! - Pagina 2 Empty Re: Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren!

Bericht  Dawn zo 23 jan 2011 - 23:01

Zohee, das een heftige uitspraak van je man!
Ik vind het redelijk ver gaan om te gaan 'dreigen' met een scheiding als je niet mee gaat.
Ookal vond ik dan dat je gewoon moest gaan.
Pff, ik weet niet hoe ik zou reageren als mijn vriend zoiets zou zeggen, mij zo voor het blok zou zetten...
Dawn
Dawn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 88
Punten : 93
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren! - Pagina 2 Empty Re: Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren!

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 23:08

Dawn schreef:Zohee, das een heftige uitspraak van je man!
Ik vind het redelijk ver gaan om te gaan 'dreigen' met een scheiding als je niet mee gaat.
Ookal vond ik dan dat je gewoon moest gaan.
Pff, ik weet niet hoe ik zou reageren als mijn vriend zoiets zou zeggen, mij zo voor het blok zou zetten...

Ja is echt waar, ik lieg niet. Ik heb echt helemaal geen ene zin in dat %^# weekend. Had begrepen dat het in september zou zijn en nu is het al in maart. Het plan was om naar Spanje te gaan in sept. Omdat ik dat niet wil en gelukkig heb ik dat tegen kunnen houden, want ik heb nog altijd zelf nog rechten gaan we nu een weekend. Ik wilde sowieso geen week opgezadeld met hun zitten, moet er niet aan denken. Maar heb gezegd dat ik onze hond niet 2x naar het pension wegbreng (kom nou zeg alleen omdat een ander zonodig wel wil zal ik dat moeten doen, rot op zeg!).
Onze hond gaat met onze vakantie erheen en 1 nacht met oud en nieuw verder niet en daarmee basta!

Heb ook tegen mijn man gezegd dat dit 1x, maar nooit meer is dus zijn ouders moeten het niet nog eens proberen. Heb mijn man dus gezegd dat hij mij dus never never never nooit meer mag dwingen voor zoiets. Ik ga nu mee met tegen zin weliswaar. Hij zegt ''je lacht een paar keer en klaar''. Nou er valt niks te lachen als ik er niet bij wil zijn en na te zijn uitgekafferd door mijn schoonmoeder ook niet.
Heb hem ook gezegd dat ik dit jaar geen kerst wil vieren met hun en weer verplicht hij mij. Ik zei dat ik altijd herinnerd zal worden aan kerst 2010 en dat wil niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren! - Pagina 2 Empty Re: Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren!

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 23:11

Mijn schoonvader en schoonbroer hebben er ook een handje van om rond een uur of 23 nog op de thuistelefoon te gaan bellen.
Zoo irritant vind ik dat. Zit mn hart echt in mn keel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren! - Pagina 2 Empty Re: Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren!

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 23:12

Guattari schreef:
Caribbeanlover schreef: Ik word verdomme als dom beschouwd net alsof ik niet kan vertellen hoeveel het is, nee dat moet hij aan mijn man vragen.

Dus kun je je misschien voorstellen dat ik er de schurft aan heb als er wel gebeld word en zeker als het geen nood blijkt te zijn.

Zo dat lucht op!

Iig je doel bereikt; je hart gelucht. Waar baseer je op dat je als dom wordt beschouwd? Is dat niet je eigen invulling of is dit echt aangegeven door je schoonvader?

Soms komt het idd voor dat anderen niet lijken te begrijpen wat je van ze vraagt, maar je kan het in dit geval heel makkelijk oplossen door na 21 uur de hoorn er bij wijze van spreken naast te leggen. Jullie hebben immers ook gewoon een mobiel en zijn daar ook op bereikbaar als je gewoon thuis bent.

Vaak werkt het niet om iemand iets te willen opleggen, dus kan je beter ervoor zorgen dat je zelf iets aanpast om toch het gewenste resultaat te bereiken.

Niemand heeft ooit gezegd dat ik dom ben, maar zo komt het wel over alsof ik niet zelf kan vertellen hoe duur dat huisje is.

Straks blijft hij bellen over elk wisse wasje en daar is het niet voor bedoeld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren! - Pagina 2 Empty Re: Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren!

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 23:13

PrinsesBo schreef:Mijn schoonvader en schoonbroer hebben er ook een handje van om rond een uur of 23 nog op de thuistelefoon te gaan bellen.
Zoo irritant vind ik dat. Zit mn hart echt in mn keel.

Zeg er wat van, hopelijk luisteren zij wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren! - Pagina 2 Empty Re: Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren!

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 23:16

Caribbeanlover schreef:
PrinsesBo schreef:Mijn schoonvader en schoonbroer hebben er ook een handje van om rond een uur of 23 nog op de thuistelefoon te gaan bellen.
Zoo irritant vind ik dat. Zit mn hart echt in mn keel.

Zeg er wat van, hopelijk luisteren zij wel.

Nou volgens mijn vriend moet ik niet zeiken Wink
Hoewel hij ook altijd staat te schelden als ze bellen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren! - Pagina 2 Empty Re: Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren!

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 23:34

PrinsesBo schreef:
Caribbeanlover schreef:
PrinsesBo schreef:Mijn schoonvader en schoonbroer hebben er ook een handje van om rond een uur of 23 nog op de thuistelefoon te gaan bellen.
Zoo irritant vind ik dat. Zit mn hart echt in mn keel.

Zeg er wat van, hopelijk luisteren zij wel.

Nou volgens mijn vriend moet ik niet zeiken Wink
Hoewel hij ook altijd staat te schelden als ze bellen.

Haha nou jij hebt er een die iig voor jou/jullie opkomt mbt het belllen, die van mij niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren! - Pagina 2 Empty Valt erg mee.

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 23:41

Ik moet zeggen dat ik de reacties erg vind meevallen. Had dingen verwacht als ''je moet niet zeiken'' ed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren! - Pagina 2 Empty Re: Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren!

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 0:00

Caribbeanlover schreef:Ik moet zeggen dat ik de reacties erg vind meevallen. Had dingen verwacht als ''je moet niet zeiken'' ed.

Laughing

Het is gewoon strontvervelend als mensen je wensen niet accepteren. Daar mag je best over zeiken.

Je kunt de stekker toch wel uit de telefoon halen? Bij een alles-in-1-pakket zit over het algemeen altijd alles aangesloten aan een modem. Wanneer je de stekker uit de telefoon haalt werkt de rest nog wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren! - Pagina 2 Empty Re: Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren!

Bericht  NoorA ma 24 jan 2011 - 0:05

Heel vervelend.. maar flikker dan die huistelefoons eruit?

Wij hadden toen we net gingen samenwonen ook een huistelefoon en na een half jaar bedacht ik mij dat de enige die erop belde mijn schoonmoeder was. Altijd op zondagochtend rond een uur of 10.00 (dat is vroeg, voor zondagochtend) en zo'n beetje elke avond rond het avondeten. Op een gegeven moment haalde mijn vriend zaterdagavond de stekker uit de telefoon zodat we iig niet wakker werden van haar gebel. Tsja, toen heb ik hem eruit gegooid hoor. Ten eerste ga ik geen 10€ betalen om door mijn schoonmoeder (wakker) gebeld te worden en ten tweede vond ik het een onding.

Goed, lang verhaal. Of te wel, als mensen je toch niet mogen bellen op dat ding (en niet na 21.00 uur is echt best vroeg), geef dan je nummer niet of haal die telefoon eruit.

(niet het hele topic gelezen, dus het is vast allemaal al gezegd)
NoorA
NoorA
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 140
Punten : 158
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren! - Pagina 2 Empty Re: Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren!

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 0:22

NoorA schreef:Heel vervelend.. maar flikker dan die huistelefoons eruit?

Wij hadden toen we net gingen samenwonen ook een huistelefoon en na een half jaar bedacht ik mij dat de enige die erop belde mijn schoonmoeder was. Altijd op zondagochtend rond een uur of 10.00 (dat is vroeg, voor zondagochtend) en zo'n beetje elke avond rond het avondeten. Op een gegeven moment haalde mijn vriend zaterdagavond de stekker uit de telefoon zodat we iig niet wakker werden van haar gebel. Tsja, toen heb ik hem eruit gegooid hoor. Ten eerste ga ik geen 10€ betalen om door mijn schoonmoeder (wakker) gebeld te worden en ten tweede vond ik het een onding.

Goed, lang verhaal. Of te wel, als mensen je toch niet mogen bellen op dat ding (en niet na 21.00 uur is echt best vroeg), geef dan je nummer niet of haal die telefoon eruit.

(niet het hele topic gelezen, dus het is vast allemaal al gezegd)

Ik hoef die dingen idd niet, doe er niks mee. We konden eerst ook zonder en als er nood was was de enige keuze om ons te bellen op onze mobiels die we alleen hadden toen.
Wat irritant van je schoonmoeder zeg en ook dat ze elke avond belde. Nog steeds? Waarom elke dag? Ik vind op zondag 10.00 ook te vroeg hoor.
Ik weet geen eens wat wij ervoor betalen, maar als wij er zelf niet mee bellen is het erg zonde. Zal eens overleggen. Snap ook niet waarom wij dat nr ooit hebben gegeven.
Ik ga gewoon tele 2 straks ff bellen en vragen of die kosten er vanaf gehaald kunnen worden omdat wij er niks mee doen.

Mensen mogen ons best na 21.00 bellen dat heb ik niet gezegd, maar mijn man gaat vroeg slapen zo rond 21.00 vaak eerder zelfs. Dit weet zijn vader, ik heb het meerdere keren heel duidelijk, maar dan ook heel duidelijk gezegd. Alleen luisterd hij niet!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren! - Pagina 2 Empty Re: Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren!

Bericht  Minx ma 24 jan 2011 - 0:36

Wat ik niet snap is waarom heb je een huistelefoon voor nood?? een mobiele telefoon heb je altijd bij je. Dus daar ben je veel flexibeler op bereikbaar.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren! - Pagina 2 Empty Re: Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren!

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 0:40

Fairytale schreef:Wat ik niet snap is waarom heb je een huistelefoon voor nood?? een mobiele telefoon heb je altijd bij je. Dus daar ben je veel flexibeler op bereikbaar.

We zijn idd altijd mobiel bereikbaar. Weet ook niet hoe dat gegaan is, maar zo hebben we dat toen gezegd. We hadden gewoon niks moeten zeggen van die vaste lijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren! - Pagina 2 Empty Re: Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren!

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 0:45

Coco schreef:
Caribbeanlover schreef:Ik moet zeggen dat ik de reacties erg vind meevallen. Had dingen verwacht als ''je moet niet zeiken'' ed.

Laughing

Het is gewoon strontvervelend als mensen je wensen niet accepteren. Daar mag je best over zeiken.

Je kunt de stekker toch wel uit de telefoon halen? Bij een alles-in-1-pakket zit over het algemeen altijd alles aangesloten aan een modem. Wanneer je de stekker uit de telefoon haalt werkt de rest nog wel.

Nou mijn man vind dat ik hierover wel zeik. Heb hem net op zijn werk gebeld omdat hij dan niet tegen me kan schreeuwen. Heb hem gezegd dat hij dan iig beter luisterd dan thuis voor zover hij kan luisteren. Heb ook gezegd dat hij tegen zijn vader moet zeggen dat hij niet meer op de vaste lijn moet bellen en dan zegt hij alleen maar ''ja, ja, komt goed'' en ik zeg dan ''nee, komt niet goed want je zegt het toch niet en al zeg je het, dan blijft hij het doen''.

Nog zoiets. Hij belde op de vaste lijn zonder nood en dan moet ik hem maar netjes te woord staan omdat mijn man dat zegt. Kom nou even zeg doe normaal denk ik dan. Ik nam op met ''ja'' meer niet. Omdat we vaal zijn lastig gevallen omdat ze dachten dat wij een bedrijf waren nam ik gewoon niet meer netjes met mijn naam op. Het werd toen alleen ''hallo'' en toen was ik het zat en ging over op ''ja''. Kom nou zeg ik verwacht dat niemand erop belt en dan is het mijn goed recht op te nemen zoals ik dat wil en dat heb ik ook tegen mijn man gezegd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren! - Pagina 2 Empty Re: Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren!

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 2:09

Nou ik sprak mijn man net aan de telefoon en zei dat zijn vader eens moet kappen en dat ik de tel. eruit trek. Zegt hij '' ja ja doe jij dat maar'' op zo klotetoon. Dus ik zeg dat hij alleen maar aan zijn vaders kant staat en dat het ook zijn telefoon is die alleen voor nood is dus dat het hem ook aangaat. Hij heeft zelf verdomme ooit toegegeven dat die alleen voor nood is en nu kiest hij zijn vaders kant en ik moet maar niet zeiken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren! - Pagina 2 Empty Re: Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren!

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 2:18

Oh jee Lucky, dat is echt ontzettend fout, je man op je werk bellen om onenigheden uit te spreken. Wees je wel bewust van het feit dat je ruzies beter face to face uit kunt spreken, want dit doet meer kwaad dan goed. En realiseer je ook dat de baas van je man hier ook totaal niet blij mee zal zijn, zou hij hierachter komen. Werk is werk en privézaken kun je echt het beste pirvé uitpraten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren! - Pagina 2 Empty Re: Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren!

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 2:25

Ik vind een thuisnummer helemaal niet handig voor nood scratch in principe is je mobiel toch mobieler.

Maar hoezo kies je niet gewoon een andere beltoon? Keffer blij, schoonmonsters -zoals jij ze noemt- blij. Of doe die telefoons weg. Of je hond.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren! - Pagina 2 Empty Re: Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren!

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 2:27

Caribbeanlover schreef:Heb ook gezegd dat hij tegen zijn vader moet zeggen dat hij niet meer op de vaste lijn moet bellen en dan zegt hij alleen maar ''ja, ja, komt goed'' en ik zeg dan ''nee, komt niet goed want je zegt het toch niet en al zeg je het, dan blijft hij het doen''.

Oprechte vraag: wat wil je dan wel van je man horen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren! - Pagina 2 Empty Re: Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren!

Bericht  xxjojootjexx ma 24 jan 2011 - 2:29

Dus.. Expres je man bellen op zijn werk, zodat hij niet tegen je kan gaan schreeuwen... scratch

Weet je dat dit zijn baan kan kosten???

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren! - Pagina 2 Empty Re: Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren!

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 2:30

Reva schreef:
Caribbeanlover schreef:Heb ook gezegd dat hij tegen zijn vader moet zeggen dat hij niet meer op de vaste lijn moet bellen en dan zegt hij alleen maar ''ja, ja, komt goed'' en ik zeg dan ''nee, komt niet goed want je zegt het toch niet en al zeg je het, dan blijft hij het doen''.

Oprechte vraag: wat wil je dan wel van je man horen?
Misschien, zou zomaar kunnen hoor, maar misschien kent CL haar man beter dan dat jij 'm kent. En misschien heeft ze dit soort situaties vaker met haar man meegemaakt. En aangezien haar schoonouders een steeds terugkerend onderwerp zijn, denk ik dat haast wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren! - Pagina 2 Empty Re: Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren!

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 2:32

Maple schreef:Oh jee Lucky, dat is echt ontzettend fout, je man op je werk bellen om onenigheden uit te spreken. Wees je wel bewust van het feit dat je ruzies beter face to face uit kunt spreken, want dit doet meer kwaad dan goed. En realiseer je ook dat de baas van je man hier ook totaal niet blij mee zal zijn, zou hij hierachter komen. Werk is werk en privézaken kun je echt het beste pirvé uitpraten.

Daar kan jij helemaal niet over oordelen hoe dat zit op zijn werk. Niet dat het je wat aangaat, maar ik moest hem ergens anders voor bellen. Bovendien luisterd hij iig wel als we een probleem hebben omdat hij op zijn werk is. Thuis word ik meer genegeerd. Zijn wil is wet blijkbaar!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren! - Pagina 2 Empty Re: Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren!

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 2:33

xxjojootjexx schreef:Dus.. Expres je man bellen op zijn werk, zodat hij niet tegen je kan gaan schreeuwen... scratch

Weet je dat dit zijn baan kan kosten???

Daar weet jij helemaal niks van!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren! - Pagina 2 Empty Re: Sommigen mensen kunnen echt niet luisteren!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum