Ik ben zoooooo vreselijk blij!! :D
+13
Tania
Blond
Mida4you
Chocoholic
Burn
Kowalski
Oasis
Mees
Jeanette
Snoes
Shisha
Marin
Ibbeltje
17 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Ik ben zoooooo vreselijk blij!! :D
girli schreef:Ik heb mijn stage gehaald!! Met een 9 wooohoooo!!!!!!!!!!!!
Wow knap zeg, gefeliciteerd!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Een 9? Wow! GEFELICITEERD! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Dankjewel iedereen
Hoe ik dat voor elkaar heb gekregen? Flexibel zijn, zelfstandig, de werkmentaliteit van het bedrijf overnemen en een killer stageopdracht al zeg ik het zelf
Hoe ik dat voor elkaar heb gekregen? Flexibel zijn, zelfstandig, de werkmentaliteit van het bedrijf overnemen en een killer stageopdracht al zeg ik het zelf
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
.
Laatst aangepast door Ostara op ma 29 okt 2012 - 6:39; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wauw Ostara, dat is inderdaad wel heel erg snel. Gefeliciteerd!!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik ben superblij dat de eindpresentatie van mijn bachelor ontzettend goed ontvangen is. Ik maakte me serieus zorgen, omdat ik nog geen week geleden mijn experimenten afgerond had. Dus heb in een paar dagen mijn gehele data moeten interpreteren, in context plaatsen, modellen/verklaringen verzinnen (dat vooral met hulp van begeleiders, omdat ik heel veel tegenstrijdigheden had waar zelfs mijn AIO zelf ook niet uit kwam) en gisteren had ik een oefenpresentatie en toen moest WEER alles anders. Dus gisteravond tot diep in de nacht doorgewerkt, geoefend, ging voor geen meter, maakte me ECHT zorgen.
En het was een gigantisch succes, de professor van de hele afdeling waar mijn onderzoeksgroep onder valt heeft me echt ontzettend joviaal staan toejuichen "brilliant presentation, outstanding, this was your bachelor's internship? i'm very very impressed" etc.. Echt heel gaaf.
En het was een gigantisch succes, de professor van de hele afdeling waar mijn onderzoeksgroep onder valt heeft me echt ontzettend joviaal staan toejuichen "brilliant presentation, outstanding, this was your bachelor's internship? i'm very very impressed" etc.. Echt heel gaaf.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Antibes! Kanjer dat je bent! Wees maar trots op jezelf!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
+1, echt heel goed gedaan!Kowalski schreef:Antibes! Kanjer dat je bent! Wees maar trots op jezelf!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Ben ik ook wel natuurlijk! Ik moet nu mijn afstudeerverslag nog schrijven (had dat liever andersom gedaan), maar het is wel fijn dat ik nu wel al een overzicht heb van mijn data in mijn hoofd (en op sheets). En toch is dat minder eng, als ik dan niet uit mijn woorden kom ga ik even thesaurus-en en een kop thee drinken, ipv dat je tegenover 25 professoren, doctoren en promovendi staat.. Dus het engste heb ik al gehad!
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: