Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik ben zoooooo vreselijk blij!! :D

+13
Tania
Blond
Mida4you
Chocoholic
Burn
Kowalski
Oasis
Mees
Jeanette
Snoes
Shisha
Marin
Ibbeltje
17 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Ik ben zoooooo vreselijk blij!! :D  - Pagina 3 Empty Re: Ik ben zoooooo vreselijk blij!! :D

Bericht  Oasis vr 6 jul 2012 - 20:25

girli schreef:Ik heb mijn stage gehaald!! Met een 9 wooohoooo!!!!!!!!!!!! Ik ben zoooooo vreselijk blij!! :D  - Pagina 3 281626781

Wow knap zeg, gefeliciteerd! :cheering:
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben zoooooo vreselijk blij!! :D  - Pagina 3 Empty Re: Ik ben zoooooo vreselijk blij!! :D

Bericht  Chocoholic vr 6 jul 2012 - 22:27

Een 9? Wow! GEFELICITEERD! :cheering: Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Wink
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Bericht  girli za 7 jul 2012 - 0:13

Dankjewel iedereen Very Happy

Hoe ik dat voor elkaar heb gekregen? Flexibel zijn, zelfstandig, de werkmentaliteit van het bedrijf overnemen en een killer stageopdracht al zeg ik het zelf Very Happy
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 17:47

.

Laatst aangepast door Ostara op ma 29 okt 2012 - 6:39; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Snoes ma 9 jul 2012 - 20:08

Wauw Ostara, dat is inderdaad wel heel erg snel. Gefeliciteerd!! cheers

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Antibes di 10 jul 2012 - 9:31

Ik ben superblij dat de eindpresentatie van mijn bachelor ontzettend goed ontvangen is. Ik maakte me serieus zorgen, omdat ik nog geen week geleden mijn experimenten afgerond had. Dus heb in een paar dagen mijn gehele data moeten interpreteren, in context plaatsen, modellen/verklaringen verzinnen (dat vooral met hulp van begeleiders, omdat ik heel veel tegenstrijdigheden had waar zelfs mijn AIO zelf ook niet uit kwam) en gisteren had ik een oefenpresentatie en toen moest WEER alles anders. Dus gisteravond tot diep in de nacht doorgewerkt, geoefend, ging voor geen meter, maakte me ECHT zorgen.

En het was een gigantisch succes, de professor van de hele afdeling waar mijn onderzoeksgroep onder valt heeft me echt ontzettend joviaal staan toejuichen "brilliant presentation, outstanding, this was your bachelor's internship? i'm very very impressed" etc.. Echt heel gaaf.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Kowalski di 10 jul 2012 - 9:33

Antibes! Kanjer dat je bent! Ik ben zoooooo vreselijk blij!! :D  - Pagina 3 281626781 Wees maar trots op jezelf! Ik ben zoooooo vreselijk blij!! :D  - Pagina 3 3079029344
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Oasis di 10 jul 2012 - 9:36

Kowalski schreef:Antibes! Kanjer dat je bent! Ik ben zoooooo vreselijk blij!! :D  - Pagina 3 281626781 Wees maar trots op jezelf! Ik ben zoooooo vreselijk blij!! :D  - Pagina 3 3079029344
+1, echt heel goed gedaan! :cheering:
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Antibes di 10 jul 2012 - 9:38

Ben ik ook wel natuurlijk! Very Happy Ik moet nu mijn afstudeerverslag nog schrijven (had dat liever andersom gedaan), maar het is wel fijn dat ik nu wel al een overzicht heb van mijn data in mijn hoofd (en op sheets). En toch is dat minder eng, als ik dan niet uit mijn woorden kom ga ik even thesaurus-en en een kop thee drinken, ipv dat je tegenover 25 professoren, doctoren en promovendi staat.. :P Dus het engste heb ik al gehad! :cheering:
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: