Ik ben zoooooo vreselijk blij!! :D
+13
Tania
Blond
Mida4you
Chocoholic
Burn
Kowalski
Oasis
Mees
Jeanette
Snoes
Shisha
Marin
Ibbeltje
17 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Ik ben zoooooo vreselijk blij!! :D
Na 5 keer een tentamen gemaakt te hebben, heb ik hem dan EIN-DE-LIJK gehaald! Had het zo niet zien aan komen, dat ik op het werk heb staan juichen en direct schoten de tranen in m'n ogen!
Jullie nog blij ?
Jullie nog blij ?
Gast- Gast
Re: Ik ben zoooooo vreselijk blij!! :D
Proficiat!
Super nieuws!
Ik hoorde gisteren dat mn P binnen is, was ik ook zo blij om
Super nieuws!
Ik hoorde gisteren dat mn P binnen is, was ik ook zo blij om
Gast- Gast
Jeeej wat super meiden!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Hee toch weer Fruity! Stuk herkenbaarder En gefeliciteerd, dat moet wel echt een opluchting zijn.
Leuk compliment trouwens: Ik moest nog aan je denken tijdens het hardlopen vanmiddag, dat jij echt wel een beetje m'n voorbeeld bent. En jij kan al de 4 mijl lopen toch, of bijna en gaat dat doen toch? Vind ik zo knap!
Leuk compliment trouwens: Ik moest nog aan je denken tijdens het hardlopen vanmiddag, dat jij echt wel een beetje m'n voorbeeld bent. En jij kan al de 4 mijl lopen toch, of bijna en gaat dat doen toch? Vind ik zo knap!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Gefeliciteerd meiden!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Kan me voorstellen dat je daar héél erg blij mee bent, gefeliciteerd!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Super!!
Ik ben blij omdat.... tsja, niet echt een reden haha. Omdat de zon schijnt haha.
Ik ben blij omdat.... tsja, niet echt een reden haha. Omdat de zon schijnt haha.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Goed gedaan, daar mag je heel erg blij mee zijn!!
Ik ben vandaag niet gebeld door school, dus dat betekend dat ik nu officieel afgestudeerd ben en vrijdag mijn diploma mag gaan ophalen. Eindelijk klaar na 9 jaar studeren .
Ik ben vandaag niet gebeld door school, dus dat betekend dat ik nu officieel afgestudeerd ben en vrijdag mijn diploma mag gaan ophalen. Eindelijk klaar na 9 jaar studeren .
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Marin schreef:Hee toch weer Fruity! Stuk herkenbaarder En gefeliciteerd, dat moet wel echt een opluchting zijn.
Haha en dat terwijl jij nu meer en verder kan hardlopen dan mij op dit moment Het staat hier al 2 weken stil.. Maar pak het volgende week weer op om er na de vakantie keihard voor te gaan. Moet dan ook wel, want die 4mijl loop ik niet vanzelf.
Iedereen; Heel erg bedankt! Echt een enorme opluchting inderdaad, omdat ik er heen ging met het idee van "Nu haal ik het helemaal niet, want heb er veel te weinig voor gedaan".
Gast- Gast
Mees schreef:
Dat is ook een top prestatie! (en gevoel )
Dus: gefeliciteerd Fruity & Mees!!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Haha toen ik de titel van dit topic las, dacht ik: Ze is zó blij omdat het is gelukt om een andere naam te krijgen! Voor mij minder herkenbaar (ik Yoyo gewoon nog een beetje door), maar wel leuk!
Maar, on-topic: Wat ontzettend goed van je! Zo zie je maar weer, vijf keer is scheepsrecht! In jezelf blijven geloven en je komt er wel
En PrinsesBo, lekker belangrijk dat het jouw topic niet is, ook jij bent een toppertje!!! Gefeliciteerd!!!
Ooo en natuurlijk niet te vergeten: Mees! Knap gedaan meid! Er zal nu wel een last van je schouders vallen! Mag ik vragen waarvoor je je diploma op mag gaan halen? Geniet ervan!
Maar, on-topic: Wat ontzettend goed van je! Zo zie je maar weer, vijf keer is scheepsrecht! In jezelf blijven geloven en je komt er wel
En PrinsesBo, lekker belangrijk dat het jouw topic niet is, ook jij bent een toppertje!!! Gefeliciteerd!!!
Ooo en natuurlijk niet te vergeten: Mees! Knap gedaan meid! Er zal nu wel een last van je schouders vallen! Mag ik vragen waarvoor je je diploma op mag gaan halen? Geniet ervan!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Gefeliciteerd allen!
Ik ben blij omdat ik eindelijk weer heb afgesproken met een vriend van me. Nadat ik uit Oostenrijk weer ben gekomen hebben we elkaar nog niet weer gezien, hij was aan het afstuderen. Na 7 maand dus eindelijk weer ff knuffelen!
Ik ben blij omdat ik eindelijk weer heb afgesproken met een vriend van me. Nadat ik uit Oostenrijk weer ben gekomen hebben we elkaar nog niet weer gezien, hij was aan het afstuderen. Na 7 maand dus eindelijk weer ff knuffelen!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Gefeliciteerd!!
Ik ben blij omdat ik bijna klaar ben met dit schooljaar (nog maar 1 report schrijven) en dat ik morgen jarig ben; Kadootjes en uit eten met mijn vriend en 2 vrienden!
Ik ben blij omdat ik bijna klaar ben met dit schooljaar (nog maar 1 report schrijven) en dat ik morgen jarig ben; Kadootjes en uit eten met mijn vriend en 2 vrienden!
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Ik ben ook blij! Mijn vriend had vanmiddag eindgesprek van zijn stage, hij belde net en hij is geslaagd! Volgende week diploma uitreiking.
Gast- Gast
Gefeliciteerd!!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Wat super zeg Megara! Ik heb ook volgende week diploma-uitreiking van mijn vriend. Wij maken er ook echt een feestje van. Heb er een mooie jurk voor gekocht
Gast- Gast
Fruity, wat leuk! Ook gefeliciteerd.
Wat voor jurkje heb je gekocht? Ik heb er pas drie bijgekocht dus ik denk dat ik een van die aan doe, afhankelijk van het weer. Vind het wel leuk om iets feestelijks aan te trekken.
Wat voor jurkje heb je gekocht? Ik heb er pas drie bijgekocht dus ik denk dat ik een van die aan doe, afhankelijk van het weer. Vind het wel leuk om iets feestelijks aan te trekken.
Gast- Gast
Megara schreef:Fruity, wat leuk! Ook gefeliciteerd.
Zie Beauty&Mode.. heb net een help-topic geopend!
Gast- Gast
Fruity schreef:
Zie Beauty&Mode.. heb net een help-topic geopend!
Mooi jurkje! Staat je goed.
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: