Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik ben zoooooo vreselijk blij!! :D

+13
Tania
Blond
Mida4you
Chocoholic
Burn
Kowalski
Oasis
Mees
Jeanette
Snoes
Shisha
Marin
Ibbeltje
17 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Ik ben zoooooo vreselijk blij!! :D  - Pagina 2 Empty Re: Ik ben zoooooo vreselijk blij!! :D

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 5:45

Ik ben blij omdat ik 2 maten kleiner van mijn werkkleding pas en nu gewoon maat 40/L heb :cheering:

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben zoooooo vreselijk blij!! :D  - Pagina 2 Empty Re: Ik ben zoooooo vreselijk blij!! :D

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 6:10

Wow Pippa!
Super knap!! cheers

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 6:16

Zoveel ben ik eigenlijk helemaal niet afgevallen, maar misschien op de juiste plekken? Haha!

En ik word net gebeld door de winkel waar we ons bed gekocht hebben... ze komen hem 1620 Juli brengen I love you

Laatst aangepast door Pippa op do 5 jul 2012 - 6:19; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 6:17

Oe jeah, goed nieuws!
Onze banken is nog niks over bekend :nopompom:

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 6:19

Hoe lang was de verwachte levertijd? Hier klopt het precies, binnen 4 weken zelfs smile

Gast
Gast

Bericht  Kowalski do 5 jul 2012 - 8:29

Wow Pippa das nog eens een verschil! Goed bezig! Ik ben zoooooo vreselijk blij!! :D  - Pagina 2 281626781
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 8:30

Yoyo... uhhhh... Zara... uuhhhhhh Fruity: gefeliciteerd!!! Ik ben zoooooo vreselijk blij!! :D  - Pagina 2 281626781 Ik ben zoooooo vreselijk blij!! :D  - Pagina 2 281626781 Ik ben zoooooo vreselijk blij!! :D  - Pagina 2 281626781

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 8:31

Ik ben blij dat ik weekend heb, dat de schilders de deur uit zijn, dat ik het huis al bijna weer helemaal schoon heb én dat ik zaterdag een teamuitje heb dat wel gezellig móet zijn aangezien ik superleuke collega's heb I love you

Gast
Gast

Bericht  Blond do 5 jul 2012 - 20:47

Ik ben heel blij, omdat ik eindelijk alle kilo's kwijt ben die ik in januari en februari erbij had gekregen. Een beetje stress was voor de weegschaal erg prettig Very Happy. Mag altijd nog meer af, maar ik ben allang blij dat ik mijn oude gewicht weer terug heb.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Tania vr 6 jul 2012 - 1:11

Ik ben blij dat ik weer een paar broeken van voor mijn zwangerschap pas (nou ja ze gaan dicht). Voelt echt goed om weer een normale spijkerbroek aan te hebben in plaats van de enige twee spijkerbroeken in een grotere maat die ik tot nu toe aan had. :cheering:

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Tiana vr 6 jul 2012 - 3:33

Ik ben blij omdat ik een afstudeerstage heb voor volgend jaar!! :cheering: Wel een uitdaging: groep 8, 33 kinderen! Dus dat wordt nog wat! :P
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 6 jul 2012 - 3:36

Stylegirl schreef:Ik ben blij omdat ik een afstudeerstage heb voor volgend jaar!! Ik ben zoooooo vreselijk blij!! :D  - Pagina 2 281626781 Wel een uitdaging: groep 8, 33 kinderen! Dus dat wordt nog wat! Ik ben zoooooo vreselijk blij!! :D  - Pagina 2 253468018

Leuk! Een pittige stage, maar dat staat goed op je CV. Je kan er namelijk heel veel mee doen en van leren!

Gast
Gast

Bericht  Chocoholic vr 6 jul 2012 - 4:12

Ik ben blij omdat ik nu ECHT klaar ben met dit schoolsemester en ik nu officieel vakantie heb! :cheering: Helaas wel gewoon werken vanaf aankomende week, maar over een kleine 3 weekjes ga ik op vakantie, dus dat is wel te overzien. Cool

@Stylegirl: Succes, lijkt me nogal een hand vol! Wink
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Bericht  Kowalski vr 6 jul 2012 - 4:43

Stylegirl schreef:Ik ben blij omdat ik een afstudeerstage heb voor volgend jaar!! Ik ben zoooooo vreselijk blij!! :D  - Pagina 2 281626781 Wel een uitdaging: groep 8, 33 kinderen! Dus dat wordt nog wat! Ik ben zoooooo vreselijk blij!! :D  - Pagina 2 253468018

Fijn voor je!! Ik doe het je niet na hoor, een klas met 33 groep achters! Ik ben zoooooo vreselijk blij!! :D  - Pagina 2 281626781

Choco superfijn! Ook al moet je nog wel even werken, denk wel dat er even een last van je schouders is!?
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Bericht  Chocoholic vr 6 jul 2012 - 10:34

Ja nogal! Heb echt 't drukste semester ooit nu achter de rug, vanaf nu kan 't alleen nog maar meevallen. Hopelijk. laughcry

Btw, nieuwe reden om blij te zijn: Heb net weer veel opgeruimd/schoongemaakt in huis, dat voelt zo lekker! :cheering:
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Bericht  Kowalski vr 6 jul 2012 - 10:44

Goed bezig jij! Ik ben zoooooo vreselijk blij!! :D  - Pagina 2 281626781

Ik ben blij omdat (1) Madagascar 3 vanaf volgende week draait en Kowalski dus weer in Nederland is zou niet weten waar ik de tijd voor bios vandaan moet halen en (2) omdat ik een kilo erbij heb Ik ben zoooooo vreselijk blij!! :D  - Pagina 2 3920004554
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Bericht  Chocoholic vr 6 jul 2012 - 10:48

Madagascaaaaar, die wil ik zo graag zien! Very Happy Vond de vorige 2 delen ook echt hilarisch. Maar jij bent in tegenstelling van 90% van het forum aan 't aankomen ipv afvallen? Ook goed gedaan dan! Yes
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Bericht  Kowalski vr 6 jul 2012 - 10:52

Madagascar Ik ben zoooooo vreselijk blij!! :D  - Pagina 2 2970661624 En vooral de pinguins natuurlijk, das gewoon liefde!

En ja Ik ben zoooooo vreselijk blij!! :D  - Pagina 2 3079029344, een kilo of 5 erbij en ik ben blij! Qua BMI niet direct noodzakelijk, maar voor zowel mijn gezondheid als voor mijn uiterlijk wél!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Bericht  Pompoen vr 6 jul 2012 - 11:02

Ok ok, ik ben gewoon al sinds gisteren zo blij als een kind met een compliment.

Mijn zanglerares zei dat ze me een heel groot compliment wilde geven over mijn optreden van maandag waar ik samen met een koorgenootje een liedje zong. Ze vond echt dat ik zo enorm vooruit ben gegaan op alle vlakken. 't koorgenootje zong vals dus die had ze maar wat zachter gezet. Maar ze was gewoon echt trots op mij en mijn onzekere zlef kon die opsteker wel gebruiken.

Waarom ik er zo extreem blij mee ben? Zangles is een worsteling voor me, ik blijf het maar doodeng vinden, schiet steeds in de stress als ze de muziek aan zet. Ik vind het óók heel leuk, maar door die stress heb ik soms het gevoel dat ik nauwelijks vooruit kom.
Nu ga ik in ieder geval met een heerlijk gevoel de zomerstop in! :cheering:
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Chocoholic vr 6 jul 2012 - 11:03

Kowalski schreef:Madagascar Ik ben zoooooo vreselijk blij!! :D  - Pagina 2 2970661624 En vooral de pinguins natuurlijk, das gewoon liefde!
+1

Kowalski schreef:En ja Ik ben zoooooo vreselijk blij!! :D  - Pagina 2 3079029344, een kilo of 5 erbij en ik ben blij! Qua BMI niet direct noodzakelijk, maar voor zowel mijn gezondheid als voor mijn uiterlijk wél!

Owh okay! Bijkomen blijkt wel moeilijker te zijn, als je 't gezond wil doen dan. Je mag van mij wel 5 kilo overnemen. nerd Graag zelfs! Die wilde ik namelijk nog kwijt voor de vakantie.

@тыквашка: Goed gedaan!! Mag je trots op zijn.
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Bericht  Oasis vr 6 jul 2012 - 11:19

Madagascar 3 is awesome!! Ik ben zoooooo vreselijk blij!! :D  - Pagina 2 281626781 (heb 'm twee weken geleden al gezien in Belgie).
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Kowalski vr 6 jul 2012 - 11:41

Oasis schreef:Madagascar 3 is awesome!! Ik ben zoooooo vreselijk blij!! :D  - Pagina 2 281626781 (heb 'm twee weken geleden al gezien in Belgie).

cheers
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 6 jul 2012 - 20:08

Oasis schreef:Madagascar 3 is awesome!! Ik ben zoooooo vreselijk blij!! :D  - Pagina 2 281626781 (heb 'm twee weken geleden al gezien in Belgie).
+1 Very Happy

Gast
Gast

Bericht  girli vr 6 jul 2012 - 20:16

Ik heb mijn stage gehaald!! Met een 9 wooohoooo!!!!!!!!!!!! Ik ben zoooooo vreselijk blij!! :D  - Pagina 2 281626781
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Kowalski vr 6 jul 2012 - 20:18

girli schreef:Ik heb mijn stage gehaald!! Met een 9 wooohoooo!!!!!!!!!!!! Ik ben zoooooo vreselijk blij!! :D  - Pagina 2 281626781

Wooow Girli wat ontzettend goed van je! cheers Gefeliciteerd meid!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: