Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kinderwagen..

+22
Supertalentje
Monte
MissD
Sylvana
Muis
zwaai zwaai
Muus
Sophiee
PiP
Lejow
Puggle
_Nina
Sanne
Theeleut
Jazzlyn
Novalee
Marin
Mamsie
Travelgurly
Ayla
*Troela*
Paper Crown
26 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Kinderwagen.. - Pagina 3 Empty Re: Kinderwagen..

Bericht  Supertalentje ma 2 jul 2012 - 8:10

PiP schreef:Wij hebben een Joolz, ik ben er echt supertevreden over!
Maxi Cosi kan er inderdaad op met adapters, maar de Maxi Cosi kan eigenlijk wel op elke kinderwagen dmv een juiste adapter.
Wij kregen de Maxi Cosi incl adapters er ook gratis bij, tegenwoordig zie je heel veel dat je deze erbij krijgt.
Was eigenlijk wel een simpele zwarte, maar tegen bijbetaling van 30,- hebben we een mooie kleur uitgekozen.

Voordelen die ik zo even kan benoemen zijn:
-Lekker hoog
-Zitje kan naar je toe en van je af.
-Zitje en wagenbak zijn erg makkelijk te verwisselen dmv een kliksysteem (handig bij 2 kinderen).
-Onze dochter zit erg mooi in het zitje, in de wagen welke we eerst hadden zat ze helemaal onderuit gezakt.
-Hij rijdt heeeerlijk.
-Hij is mooi I love you
-Ik vind hem best compact in te klappen, volgens mij had ik gehoord dat hij even groot is als de Bugaboo?
-Handige accessoires bij te koop, zoals het XL Boodschappennet en het UV-scherm.


Inklappen doe je in een paar simpele handelingen, enige nadeel vind ik dat het frame niet ergens vastklikt zodra hij ingeklapt is.
Geen idee hoe dat bij de bugaboo is, maar ben er nu wel aan gewend. Pak hem nu ook uit de auto en in 1 klik staat hij in elkaar.
Qua gewicht is de Joolz idd 1,6 kilo zwaarder als je kijkt naar frame, wielen en zitje.

Grappig, ik ervaar dezelfde voordelen van Joolz. Qua gewicht valt ie me trouwens 100% mee, het onderstel is van aluminium dus echt niet zo zwaar.

Nadeel bij Bugaboo vind ik dat ie zo laag is, zo vaak even de speen erin doen of een aai over zn bol terwijl hij in de wiegbak lag, moet er niet aan denken dat ie nog lager lag, terwijl ik ook maar 1.65 ben. De wiegbak van Joolz is ook groter dan die van Bugaboo (vond ik makkelijk met boodschappen doen). En je kunt de wiegbak omdraaien zodat de grote wielen voor zitten en je makkelijker door het zand gaat bijv. De wielen vind ik er bij Joolz ook makkelijker af gaan dan bij de Bugaboo, daar had ik een snelcursus voor nodig Wink

Enige nadeel vond ik van Joolz dat je er geen verschillende kleuren bekleding in kunt kopen zoals met Bugaboo zodat je niet kunt wisselen van kleur, maargoed, ik vind antraciet ook erg mooi Wink

Parel schreef:Ik vind de bugaboo met reiswieg erop echt heel erg laag, maar met wandelwageninzet vind ik hem wel heel erg fijn, het is makkelijk je kindje elke kant op zetten en als ze in slaap vallen kan je de wagen zo kantelen. Mochten wij nog een kindje krijgen ga ik wellicht toch kijken voor een bugaboo, puur en alleen om de wandelwageninzet.
Joolz heeft dezelfde eigenschappen (alle kanten opzetten en kantelen terwijl ze slapen voor de wandelwagen inzet).

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen.. - Pagina 3 Empty Re: Kinderwagen..

Bericht  Mamsie ma 2 jul 2012 - 8:14

Marin schreef:
Mamsie schreef:De mima xari (flair) bedoel ik! I love you

Ooh in leer met zwart onderstel is ie ook mooi! I love you

Ja hè! Als ik nog een kind zou krijgen wist ik t wel!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen.. - Pagina 3 Empty Re: Kinderwagen..

Bericht  Dora ma 2 jul 2012 - 9:05

I love the iCandy peach!!!

Ik weet niet of jullie straks graag nog een 2de kindje willen (en dan redelijk dicht op de 1ste), dan kun je de wagen gemakkelijk uitbreiden naar een duo-wagen.

iCandy heeft er voor gekozen deze niet via een webshop (ja, nu babydump dan) te verkopen. Dat is een bewuste keuze van ze. Maar inmiddels heeft babydump ze ook in hun collectie.

En wat betreft de maxi-cosi's die je erbij krijgt, gewoon aangeven dat je er al 1 hebt gekregen, en er iets anders voor wilt. Soms krijg je accoires bij je wagen, mijn zusje heeft een waardebon gekregen voor textiel etc etc.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen.. - Pagina 3 Empty Re: Kinderwagen..

Bericht  Dille ma 2 jul 2012 - 10:16

Ik heb ook een Joolz Day, en vind er ook nog steeds alles positief aan wat hierboven al is genoemd. Extra punten die ik er fijn aan vind:
- Het leren handvat. Niks lijkt me kuttiger dan in de regen in zo'n zompig schuimrubberen stang te moeten knijpen (maar misschien valt dat mee hoor, heb geen ervaring).
- De hoogte van de wandelwageninzet; hierdoor kan je hem ook als 'tafelstoel' gebruiken, bijvoorbeeld op een terrasje of op vakantie ofzo. Hebben we veel gebruik van gemaakt.
- Dat ook de wandelwageninzet nog steeds mooi is zeg maar (al vind ik dat van de bugaboo ook). Heb bv ook naar zo'n mutsy gekeken en dan vond ik de wagenbak er echt leuk en gezellig uitzien, maar het wandelwagengedeelte echt superlomp (sorry voor alle mutsylovers Wink)

Nadeel: het is echt een rotklusje om de regenhoes zo op te vouwen dat ie redelijk compact is en het ijzerdraad niet breekt/vouwt.

Van die bloom-tafelstoel heb ik in mijn omgeving alleen maar mensen gehoord die er achteraf spijt van hadden. Het is inderdaad heel gezellig als je baby meteen mee aan tafel kan (maar je hebt nu ook zo'n inzet voor de stokke-tafelstoel waardoor je baby hetzelfde kan - deze hebben wij voor dochter gekocht en ben er superblij mee!), maar hij is amper te verplaatsen omdat ie zo zwaar is en zo'n grote poot heeft (dus onhandig als je bv in de tuin wilt eten, of de stoel even bij de bank wil neerzetten ofzo). Ze zijn allemaal overgestapt op een 'gewone' Stokke.

Succes met shoppen, leuheuk!
Dille
Dille
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 268
Punten : 295
Registratiedatum : 19-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen.. - Pagina 3 Empty Re: Kinderwagen..

Bericht  Puggle ma 2 jul 2012 - 11:08

De iCandy is ook leuk! Mijn vriendin is er erg tevreden over. Misschien is deze uitvoering wat? Is een special edition I love you

Kinderwagen.. - Pagina 3 Azpub1331561009
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen.. - Pagina 3 Empty Re: Kinderwagen..

Bericht  Sanne ma 2 jul 2012 - 19:34

Dille schreef:

Nadeel: het is echt een rotklusje om de regenhoes zo op te vouwen dat ie redelijk compact is en het ijzerdraad niet breekt/vouwt.


Ik frommel dat ding altijd gewoon in elkaar en prop hem dan in het mandje onder de wagen. Het ijzerdraad is nog gewoon in goede staat, maar ik moet wel oppassen dus?

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen.. - Pagina 3 Empty Re: Kinderwagen..

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 20:22

Sylvana schreef:En de Quinny Moodd? Lijkt me ook wel wat voor je. Is ook in tig kleuren en uitvoeringen (3/4 wieler) beschikbaar.

Kinderwagen.. - Pagina 3 Rosie+Pope_Quinny+Moodd

Oeeehh die vind ik heel leuk haha I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen.. - Pagina 3 Empty Re: Kinderwagen..

Bericht  Dille ma 2 jul 2012 - 20:50

Sanne schreef:
Dille schreef:

Nadeel: het is echt een rotklusje om de regenhoes zo op te vouwen dat ie redelijk compact is en het ijzerdraad niet breekt/vouwt.


Ik frommel dat ding altijd gewoon in elkaar en prop hem dan in het mandje onder de wagen. Het ijzerdraad is nog gewoon in goede staat, maar ik moet wel oppassen dus?

Zo doe/deed ik het ook, en bij mij was het 'model' al redelijk snel uit de hoes, waardoor je een hele gekke deuk krijgt in je coconnetje zeg maar (niet erg, wel minder mooi). Daarnaast prikt bij mij nu het ijzerdraad aan beide kanten met de uiteindes door de stof heen, daardoor krijg je de hoes minder strak om de wagen. Als je het geduld ervoor hebt zou ik dus inderdaad voorzichtiger zijn met opvouwen (dat geduld heb ik niet smile).
Dille
Dille
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 268
Punten : 295
Registratiedatum : 19-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen.. - Pagina 3 Empty Re: Kinderwagen..

Bericht  tweeling ma 2 jul 2012 - 22:33

Als ik jou was zou ik het maxi cosi stoeltje ruilen als het nog kan voor iets anders en dan alles bij baby dump bestellen, daar krijg je een echt maxi cosi stoeltje erbij + een gratis box bij een kinderkamer. Wij hebben de Joolz net vorige week binnen gekregen en hebben er ook een verzorgingstas bij mogen uitzoeken via babydump.

We hebben voor de Joolz gekozen omdat hij lekker hoog is, ik vond de stokke ook mooi maar mijn man vond het net een bureau stoel Kinderwagen.. - Pagina 3 827601 , hij is heerlijk wendbaar, makkelijk in te klappen en bovendien erg mooi I love you Wij hebben hem met een zwart frame en een lichtgrijze bak. De maxi cosi kan er heel makkelijk op en af (moet je wel even van die adopters erbij bestellen).

De bloom stoel hebben we ook besteld, deze krijgen we over 4 weken. Er is een nieuw model uit van de bloom, met een zit verhoger zodat je kindje er wat hoger in zit zodra hij/zij gaat zitten. Wij hebben deze bij babypark besteld, bij babydump hadden ze alleen de 'oude' bloom fresco loft (volgens mij is dat die lage). Ik heb in de winkel de stoel verplaatst en ik vond het helemaal niet zwaar gaan, er zitten wieltjes onder de stoel. Ook leuk aan deze stoel is dat je de binnenkant in elke kleur kan krijgen die je wilt en het ook weer kan vervangen. Ik vind hem er ook zo mooi uit zien I love you

Veel plezier met alles uit zoeken!
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen.. - Pagina 3 Empty Re: Kinderwagen..

Bericht  *Lookie* ma 2 jul 2012 - 22:35

Wij hebben de maxicosi Mura 4 en die bevalt ons heel goed. Rijdt fijn, mooie stevige wagen en klein inklapbaar (onderstel past in de kofferbak van mijn voormalige Nissan Micra).

De Joolz vind ik ook een leuke wagen, familie van ons hebben die en voor zover ik weet zijn zij er ook erg tevreden over.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen.. - Pagina 3 Empty Re: Kinderwagen..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum