Kinderwagen.. of buggy?
+28
nillis
Aggi
Muppetje
CCC
Slakje
Parel
PapillonRose
Annemie
Puggle
Printje
Parisienne
Earane
Tania
SarahKey
peach
Silke
sabje
Sterrin_
MissD
Supertalentje
Razz
Liadan
Coco
Frummeltje
-Ieniemienie-
Aagje!
Sanne
Lejow
32 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Kinderwagen.. of buggy?
Hebben jullie een kinderwagen, of een buggy?
Of en, en?
En wanneer gebruik je de ene, en wanneer gebruik je de ander?
Of en, en?
En wanneer gebruik je de ene, en wanneer gebruik je de ander?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Kinderwagen.. of buggy?
We hebben een kinderwagen.. maar die staat al sinds de herfst op zolder. We dragen eigenlijk alleen nog maar. Ik denk dat we wel nog een buggy aan gaan schaffen. Lijkt me wel makkelijk voor op vakantie, en makkelijker om mee te nemen als we eens ergens heen gaan dan de kinderwagen.
Gast- Gast
Hier hetzelfde als bij Tiramisu, wij gebruiken de kinderwagen nooit. We dragen alleen. Op haar verjaardag heeft ze een driewieler gekregen en nu gebruiken we die ook wel.
In jouw geval, omdat je dragen niet wil/kan, zou ik misschien toch een goedkope buggy aanschaffen, maar eigenlijk alleen als je hem dan mee wil nemen op de fiets. Als je toch met de auto gaat, kun je toch net zo goed de kinderwagen meenemen? Waarom zou een aparte buggy nodig zijn, vraag ik me nu af.
In jouw geval, omdat je dragen niet wil/kan, zou ik misschien toch een goedkope buggy aanschaffen, maar eigenlijk alleen als je hem dan mee wil nemen op de fiets. Als je toch met de auto gaat, kun je toch net zo goed de kinderwagen meenemen? Waarom zou een aparte buggy nodig zijn, vraag ik me nu af.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Ja geen idee, dat vroeg ik me ook af namelijk haha
Maar als je op vakantie gaat bijv, mag je een buggy meenemen.
Maar mag je ook een kinderwagen meenemen?
Maar als je op vakantie gaat bijv, mag je een buggy meenemen.
Maar mag je ook een kinderwagen meenemen?
Lejow- Lady Post-a-lot
Volgens mij mag je ook een kinderwagen meenemen, maar wordt er niet zo voorzichtig omgegaan met de kinderwagens, dan is een goedkope buggy makkelijker en minder zonde als hij beschadigt.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Wij hebben alle twee. Buggy ligt standaard in de auto
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
+1Aagje! schreef:Wij hebben alle twee. Buggy ligt standaard in de auto
Buggy in de auto, en wagen voor lopen vanuit huis.
Of als we ergens heen gaan waar we veel lopen gaat de wagen alsnog mee.
Op vakantie altijd de buggy mee.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Sanne schreef:Volgens mij mag je ook een kinderwagen meenemen, maar wordt er niet zo voorzichtig omgegaan met de kinderwagens, dan is een goedkope buggy makkelijker en minder zonde als hij beschadigt.
Maar een buggy bestaat uit 1 stuk, een kinderwagen uit 2?
Lejow- Lady Post-a-lot
Wij hebben de kinderwagen juist wel veel gebruikt. Als ik alleen thuis ben met onze zoon dan moet ik alles lopend doen. Nu hij mee gaat op de fiets wil ik volgende week een buggy erbij kopen. Die kan dan mooi mee op de fiets. Ook als we bijvoorbeeld straks met Koninginnedag naar de vrijmarkt gaan zullen we de buggy meenemen. We nemen dan wat minder ruimte in beslag
Frummeltje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 50
Punten : 54
Registratiedatum : 19-01-13
Ik gebruik nog steeds voornamelijk de kinderwagen. Rijdt zoveel makkelijker en met boodschappen kan ik er ook veel meer onder kwijt.
Ik heb wel twee buggy's die ik soms mee naar mijn ouders of hier gebruik als ik samen met iemand anders ben en het makkelijker is ivm de winkels of in de bus op een druk tijdstip. En op vakantie hadden we de buggy's mee omdat we toch altijd met zn tweetjes waren. Maar over het algemeen vooral de kinderwagen. Vaak is die halfleeg of leeg omdat ze nu ook wel veel zelf lopen. Maar uitgerekend als ik maar 1 buggy meeneem of niks willen ze natuurlijk allebei zitten.
Soms gooi ik ze met zn tweetjes in 1 buggy voor een klein stukje van de psz naar huis als ze wat ziekig zijn of een slechte nacht hebben gehad en ik er vrij zeker van ben dat ze te moe zijn om naar huis te lopen.
Een duobuggy heb ik niet, dat vind ik echt niet lekker lopen met 30-35 kg erin.
Ik heb wel twee buggy's die ik soms mee naar mijn ouders of hier gebruik als ik samen met iemand anders ben en het makkelijker is ivm de winkels of in de bus op een druk tijdstip. En op vakantie hadden we de buggy's mee omdat we toch altijd met zn tweetjes waren. Maar over het algemeen vooral de kinderwagen. Vaak is die halfleeg of leeg omdat ze nu ook wel veel zelf lopen. Maar uitgerekend als ik maar 1 buggy meeneem of niks willen ze natuurlijk allebei zitten.
Soms gooi ik ze met zn tweetjes in 1 buggy voor een klein stukje van de psz naar huis als ze wat ziekig zijn of een slechte nacht hebben gehad en ik er vrij zeker van ben dat ze te moe zijn om naar huis te lopen.
Een duobuggy heb ik niet, dat vind ik echt niet lekker lopen met 30-35 kg erin.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Hier hetzelfde.-Ieniemienie- schreef:
Op vakantie altijd de buggy mee.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
+1, ik vind een kinderwagen ook veel fijner rijden.-Ieniemienie- schreef:
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Ik gebruik alleen de kinderwagen, ik vind een buggy spuuglelijk.
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Wij hebben nog steeds alleen maar een kinderwagen. Maar goed deze is echt binnen 2 minuten uitgeklapt en klaar voor gebruik dus vind ik net zo handig als een buggy.
Voor vliegreizen zou ik trouwens wel een buggy nemen en geen kinderwagen. Beetje zonde als ze er niet voorzichtig mee omgaan.
Voor vliegreizen zou ik trouwens wel een buggy nemen en geen kinderwagen. Beetje zonde als ze er niet voorzichtig mee omgaan.
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Lejow schreef:Sanne schreef:Volgens mij mag je ook een kinderwagen meenemen, maar wordt er niet zo voorzichtig omgegaan met de kinderwagens, dan is een goedkope buggy makkelijker en minder zonde als hij beschadigt.
Maar een buggy bestaat uit 1 stuk, een kinderwagen uit 2?
Toen wij bij de oudste de kinderwagen hebben omgebouwd bestond het uit 1. Wij hebben rond de 10 maanden een buggy gekocht omdat ik toen zwanger was van de tweede en een buggy veel makkelijker uit de auto is te halen, zijn een heel stuk lichter. Toen de tweede er eenmaal was, was et sowieso andig dat we er een buggy bij hadden.
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Wij hebben beide. De buggy ligt in de auto. Rondom huis gebruik ik de kinderwagen. Vind ik een stuk fijner lopen. Wij hebben de buggy meegenomen op de vakanties. Hij kan helemaal plat, dus kan M. daar ook in slapen toen hij kleiner was.
Toen ik nog het zitje voor op de fiets had kon hij ook mee met de fiets. Was ook wel fijn toen hij nog niet kon lopen.
Toen ik nog het zitje voor op de fiets had kon hij ook mee met de fiets. Was ook wel fijn toen hij nog niet kon lopen.
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Ik heb zowel een kinderwagen als een buggy, maar gebruik alleen nog maar de buggy. Mijn zoon loopt nu eigenlijk alles wel, toen hij jonger was, stond hij vaak op het meerijdplankje, en die zat aan de kinderwagen.
Silke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 277
Punten : 273
Registratiedatum : 23-02-13
Wij hebben beide, de buggy ligt bij mij in de auto. Gaan we een dagje weg,naar dierentuin oid. Dan nemen we wel de kinderwagen mee. Rijd wel lekkerder dan heel de dag een buggy.
peach- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11
Hier ook net zo. Ik vind de kinderwagen ook fijner rijden, maar wij hebben een oude en een lompe.Razz_ schreef:+1, ik vind een kinderwagen ook veel fijner rijden.-Ieniemienie- schreef:
Als ik alleen ben pak ik de buggy.
Ga ik de stad in dan neem ik wel de kinderwagen mee, dat zit toch fijner voor S en daar kijk ik eerder naar dan gemak voor mij.
Wij hebben een kinderwagen, een duowagen en twee buggy's
De kinderwagen en een buggy liggen in de auto. Meestal gebruiken we de buggy voor M. en gaat J. lopen. Maar als we heel veel moeten lopen of J. is moe dan gaat M. in de kinderwagen en J. in de buggy. Als ik boodschappen ga doen gebruik ik de duowagen en als we gaan wandelen of naar de speeltuin gaat M. in de buggy die thuis staat en J. lopend.
De kinderwagen en een buggy liggen in de auto. Meestal gebruiken we de buggy voor M. en gaat J. lopen. Maar als we heel veel moeten lopen of J. is moe dan gaat M. in de kinderwagen en J. in de buggy. Als ik boodschappen ga doen gebruik ik de duowagen en als we gaan wandelen of naar de speeltuin gaat M. in de buggy die thuis staat en J. lopend.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hebben nu alleen de kinderwagen, maar willen wel een buggy aanschaffen, zodat we ergens heen kunnen fietsen om daar te wandelen.
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
Wij gebruiken de buggy voor kortere stukken of voor vakanties (vind het zonde om mijn Bugaboo het vliegtuig in te laten gooien). De kinderwagen gebruik ik voor grotere wandelingen of als ik van huis uit wegga. De buggy ligt altijd in de auto, de kinderwagen staat beneden in de gang. Soms nemen we de kinderwagen ook mee de auto in, als we een dag weggaan bijvoorbeeld.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Wij hebben het ook allebei, ondanks dat de kinderwagen makkelijker rijdt nam ik bij R veel sneller de buggy mee. Ik vind de kinderwagen erg breed en hij zat er altijd wat schuin in, dat stoeltje staat gewoon vaag vind ik maar volgens de winkel hoort het maar ik vind het raar, en zeg dat ook altijd bij minpunten vd maxi cosi Mura.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Heb net de quinny zapp extra besteld. Geen idee waarom, want hij kan niet in zijn geheel in mijn kofferbak al neemt tie dan wel minder plek in als de wagen en hij kan niet mee op de fiets maar ik vind hem zooo mooi dus ja
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Wij gebruiken alleen de buggy, maar komt ook omdat de voorwielen van onze kinderwagen steeds blokkeren met de wandelinzet. Vind een buggy ook makkelijker mee te nemen.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» buggy of kinderwagen?
» Buggy vs kinderwagen...
» Kinderwagen of buggy mee op reis?
» buggy/kinderwagen op slot zetten?
» Show jullie poppenwagen / kinderwagen / buggy
» Buggy vs kinderwagen...