Daten?
+2
Susan
Lynn_
6 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Daten?
Elodie schreef:Lynn_ schreef:Gewoon wodka? Dat kost al snel best wat geld hoor.Elodie schreef:Ik was maar met 3 vriendinnen en we drinken gewoon wodka
En trouwens, jij vraagt aan ons of jij overdrijft. Wij geven aan van wel maar vervolgens neem je niks van ons aan. Waarom open je dan een topic?
Oh ik luister echt wel naar jullie hoor
Ik vond het gewoon echt raar, maar wellicht is dat onterecht en verwend...
Had ook eigenlijk wel meer wisselende reacties verwacht.
Misschien toch maar daten...
Ja tuurlijk, iemand die je een drankje aan bied en ook nog eens smst voor een date laat je niet zo maar gaan. Lijkt mij? Geniet er gewoon van en maak je niet druk over je vriendinnen!
Gast- Gast
Succes en geniet er van
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Ja ok..dat is misschien dan 'duur'.. Maar ik vond dit gewoon raar staan, ook tegenover mijn vriendinnen.
Gast- Gast
Maakten je vriendinnen er zelf ook zo'n punt van dan?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Nee hoor. Maar ik zei wel tegen hun dat ik het niet zo tof vond en ze begrepen dat helemaal.
Gast- Gast
Dat heb ik ook wel een beetje, inderdaad..Bitterkoek_ schreef:
Om eerlijk te zijn zou ik het een beetje saai en vooral vreemd als een jongen die mij leuk vind aan een hele groep een drankje aanbied. Saai omdat ik zijn ogen niet bijzonder genoeg ben om als enige een drankje te krijgen en vreemd .... tja dat spreekt voor zich denk ik.
Maar het ligt ook aan de situatie.. Stonden ze op dat moment samen en vroeg hij haar toen om wat van hem te drinken.. Of kwam hij bij hun groepje staan en vroeg hij haar alleen wat te drinken? In het laatste geval had hij best haar alleen aan kunnen spreken om vervolgens in het algemeen aan de vriendinnen te vragen of ze ook iets zouden willen..
Maar als zij dus samen stonden en de vriendinnen gewoon in de buurt, dan snap ik goed dat hij alleen voor haar een drankje heeft gehaald..
Gast- Gast
Ik zou het wel leuk vinden dat hij alleen een drankje voor mij haalt. En zou heel goed snappen dat hij het niet voor mijn vriendinnen haalt! Vind ik ook niet nodig. En mijn vriendinnen zouden dat ook niet nodig vinden.
Dus als jij hem toch wel leuk vind zou ik lekker met hem gaan daten!!
Dus als jij hem toch wel leuk vind zou ik lekker met hem gaan daten!!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Om eerlijk te zijn vind ik het een beetje verwend overkomen. Je gaat ervanuit dat hij iets doet en op het moment dat hij dat niet doet ben je bijna verontwaardigd. Het is toch hartstikke leuk dat hij jou een drankje aanbiedt en daarna met je wil daten?
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Ja misschien is het verwend. Ik ken eigenlijk alleen maar mannen die die paar drankjes ook makkelijk kunnen missen.
Maar toch ging ik niet ergens vanuit ofso. Het was ook prima geweest als hij me geen drankje gegeven had, alleen dit stond toch raar.
MAAR door jullie reacties heb ik hem al een berichtje terug gestuurd
Maar toch ging ik niet ergens vanuit ofso. Het was ook prima geweest als hij me geen drankje gegeven had, alleen dit stond toch raar.
Gast- Gast
Elodie schreef:Ja misschien is het verwend. Ik ken eigenlijk alleen maar mannen die die paar drankjes ook makkelijk kunnen missen.
Zo goed gedaan! Goed om te horen dat je wat hebt gehad aan de reacties.
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:Elodie schreef:Ja misschien is het verwend. Ik ken eigenlijk alleen maar mannen die die paar drankjes ook makkelijk kunnen missen.
Zo goed gedaan! Goed om te horen dat je wat hebt gehad aan de reacties.
Fijn dat je jezelf in ieder geval kent! Verder sluit ik mij aan bij bitterkoek!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Ik sta er juist altijd van te kijken als een man mijn vriendinnen óók een drankje aanbied.. Of als ik opeens een drankje in mijn handen gedrukt krijg van een jongen waar mijn vriendin mee staat te praten. Wel lief natuurlijk, maar ik ga juist van precies de tegengestelde situatie uit dan jij. Goed dat je hem gaat daten
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Dat is niet leuk!
[strike]Stiekem moest ik wel even glimlachen een heel topic over drankjes weggeven, sms je hem en dan reageert hij niet.. [strike] Ik hoop voor je dat hij nog reageert!
[strike]Stiekem moest ik wel even glimlachen een heel topic over drankjes weggeven, sms je hem en dan reageert hij niet.. [strike] Ik hoop voor je dat hij nog reageert!
Janelie- Ratel
Tsss, het is best een boeiend topic toch
Kreeg vanmiddag al een berichtje terug! Hij is flink enthousiast en stelt voor om binnenkort naar mijn stad te komen
Kreeg vanmiddag al een berichtje terug! Hij is flink enthousiast en stelt voor om binnenkort naar mijn stad te komen
Gast- Gast
Goed dat je hem toch hebt gesmst.
Maar vind wel dat je nogal zeurt over dat drankje hoor.
Maar vind wel dat je nogal zeurt over dat drankje hoor.
Gast- Gast
Volgens mij valt dat zeuren wel mee. Ik stel hooguit (te) hoge/verkeerde eisen.
En volgens mij heb ik mijn mening aardig bijgesteld anders had ik waarschijnlijk helemaal niks terug gestuurd.
stiekem vind ik het gewoon jammer dat ie geen lange krullen heeft;)
En volgens mij heb ik mijn mening aardig bijgesteld anders had ik waarschijnlijk helemaal niks terug gestuurd.
Gast- Gast
Zeuren hoeft niet perse slecht te zijn
Maar als je hem leuk vindt, moet je gewoon wat gezelligs met hem gaan doen!
Ziet ie er leuk uit?
Maar als je hem leuk vindt, moet je gewoon wat gezelligs met hem gaan doen!
Ziet ie er leuk uit?
Gast- Gast
Ik vind zeuren een negatief woord. Ik haat gezeur
Ja, hij ziet er wel leuk uit, niet heel spectaculair ofso maar ik denk wel dat ik een aantrekkingskracht bij hem zou kunnen gaan voelen. Sowieso mooi lichaam en leuke stijl maar tja, niet zoveel haar op dat hoofd...
Ja, hij ziet er wel leuk uit, niet heel spectaculair ofso maar ik denk wel dat ik een aantrekkingskracht bij hem zou kunnen gaan voelen. Sowieso mooi lichaam en leuke stijl maar tja, niet zoveel haar op dat hoofd...
Gast- Gast
Ik vind je topic ook leuk hoor!
Klinkt goed dat hij naar jou toe wil komen Al concrete plannen gemaakt? Lange krullen, dat is ook wel heel specifiek hoor. Misschien hem een pruik cadeau doen?
Klinkt goed dat hij naar jou toe wil komen Al concrete plannen gemaakt? Lange krullen, dat is ook wel heel specifiek hoor. Misschien hem een pruik cadeau doen?
Janelie- Ratel
Haha dankje. Zou me ook wel voor kunnen stellen dat dit voor een ander vrij nutteloos over komt maar ik wist echt niet wat ik moest doen;)Janelie schreef:Ik vind je topic ook leuk hoor!
En jaaa het is bijna carnaval dus dan gaat ie maar met zo'n afro pruik ofso:p
PrinsesBo, nee zoiets is natuurlijk niet een harde eis. Ik vind dat alleen ENORM sexy. Mijn date van paar weken terug heeft dat ook en mijn langdurige scharrel die nu in het buitenland zit, ook en had niet gedacht daar nog vanaf te willen stappen
Maar goed, deze gozer komt zo leuk en enthousiast over! En hij heeft een streepje voor omdat ie iets liefs zei over mn zoon.
Gast- Gast
Misschien klinkt dit stom hoor, maar ok.. Mijn zoon heeft krullen en wellicht dat daar de voorkeur is ontstaan voor mannen met krullen. Ik ben echt niet meteen op zoek naar iets serieus, maar het zou natuurlijk leuk zijn als dat wel een keer gebeurd en als dat gebeurd dan zal diegene ook de vaderrol moeten gaan vervullen.
Gast- Gast
Oh my wat vind ik dat je zeurt/ je je aanstelt en je je enigszins arrogant opstelt.
Nu krijg ik vast een hoop gezeur over me heen, maar voor deze ene keer: zit ik daar niet mee.
Nu krijg ik vast een hoop gezeur over me heen, maar voor deze ene keer: zit ik daar niet mee.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: