voor een kindje 2012
+56
Emma_
Lies
_Mashimaro_
Takkie
Flip Fluitketel
Clapperdie
snoezel
Pien
Parel
Mom-Of-3
blondje1313
Limburg85
Happydobby
Susan
mauwmauw
Blue flower
Annie24
mzcharlotte
vlinder-2011
Linda
Annemoontje
Linnie1985
boekenwurm83
Highway
Amber-
Paper Crown
JD
Puzzle
Jasmine
ShallY
sabje
Lejow
Puggle
Flower_L
Gerbera
Muppetje
Smaragdje
Aimee
Annemie
SleepingBeauty
Samantha
Muis
nillis
mezzoforte
Aardbei
Pussycat
Silver
Filoria
Snoes
Twellie
slaatje
Miss G
sanne-84
Weegschaal
Stitch
maiadebij
60 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: voor een kindje 2012
@Nillis; Gefeliciteerd!
@all ga later vandaag wel reageren op iedereen. Ik ben nog steeds nirt ongesteld :-
Wacht het nog ff paar dagen af..vanwege mijn onregelmatigheid.
@all ga later vandaag wel reageren op iedereen. Ik ben nog steeds nirt ongesteld :-
Wacht het nog ff paar dagen af..vanwege mijn onregelmatigheid.
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Nillis: Gefeliciteerd! Wat geweldig voor je!
Stitch: Fijn dat je toch naar de huisarts gaat! Al hoop natuurlijk inderdaad dat het dan al niet meer nodig is
Gerbera: Ik weet het eigenlijk niet van het sporten, misschien heb je wel gelijk. Maar wat dan met mensen die er wat later achterkomen? Is het nog gelukt met de BBQ? Wij wilden hem ook aansteken maar het begon rond half 7 te regenen dus hebben het maar niet gedaan.
Filoria: Veel plezier met je smartphone! Dat zal wel even wennen zijn Ik heb die apps ook en de eerste 5 maanden bijgehouden, maar sinds ik in het ziekenhuis ben geweest doe ik het eigenlijk niet meer. Ook omdat de gyn heeft gezegd dat er maar een superkleine kans is dat ik een eisprong heb, zag er toen het nut niet meer zo van in
Weegschaal: Goed dat je voor jezelf hebt gekozen! Ik snap dat je niet weer wilt wachten!
Ik ga nu werken en dan vanavond met een collega uit eten. Maar eerst natuurlijk nog mijn echo! Ben benieuwd.
Stitch: Fijn dat je toch naar de huisarts gaat! Al hoop natuurlijk inderdaad dat het dan al niet meer nodig is
Gerbera: Ik weet het eigenlijk niet van het sporten, misschien heb je wel gelijk. Maar wat dan met mensen die er wat later achterkomen? Is het nog gelukt met de BBQ? Wij wilden hem ook aansteken maar het begon rond half 7 te regenen dus hebben het maar niet gedaan.
Filoria: Veel plezier met je smartphone! Dat zal wel even wennen zijn Ik heb die apps ook en de eerste 5 maanden bijgehouden, maar sinds ik in het ziekenhuis ben geweest doe ik het eigenlijk niet meer. Ook omdat de gyn heeft gezegd dat er maar een superkleine kans is dat ik een eisprong heb, zag er toen het nut niet meer zo van in
Weegschaal: Goed dat je voor jezelf hebt gekozen! Ik snap dat je niet weer wilt wachten!
Ik ga nu werken en dan vanavond met een collega uit eten. Maar eerst natuurlijk nog mijn echo! Ben benieuwd.
Aardbei- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12
@Filloria; mijn oma is oud en zwak. Ze is heel instabiel, wat kan betekenen dat ze zo weer naar het ziekenhuis moet of dat ze niet meer wakker wordt. Kunnen ze niet echt meer wat aan doen, is ouderdom.
Leuk ik heb ook een Smartphone van Samsung. Heel fijn! Ik gebruik de app PeriodTracker.
@Yasmine; spannend voor je nieefje! Hopelijk gaat het snel beter. Kan mee voorstellen dat dat heel spannend is allemaal!
Wat een klus is dat al dat opknappen. Wij hebben alles net nieuw, dsu voorlopig zit ik daar nog niet aan te denken.
@aardbei; nee nog niks gehoord van de sollicitaties Ben bang dat dat straks gebeurd als ik op vakantie ben. Nu wel heerlijk veel aan het werk. Zit ook lekker in het ritme van werken .Vaak als ik een tijd vrij ben, dan heb ik gewoon geen zin meer om te werken, omdat ik dan thuis ook met van alles bezig ga. Nu heb ik gister midddag lekker het huis gedaan en dan denk ik mooi vandaag weer een dagje werken. Drukke dag vandaag heb vanochtend gewerkt en moet vanavond nog een hele avond dienst draaien
Lastig al die afspraken in combinatie met je werk!
@Mezzoforte; hele fijne trouwdag! Hopelijk hebben jullie een beetje weer!
@Pussycat; balen! Toch weer ongesteld!
Je het altijd een keer aan de huisarts kunnen voorleggen. Het ene lichaam reageert natuurlijk wel anders dan het andere op het geven van borstvoeding en het "herstellen" ervan.
@Stich; Jammer ook weer ongesteld! Ik zou denk ik wel een x naar de huisarts gaan, kan je het altijd een keer aan hem voorleggen.
@Razz; op naar de volgende ronde
@all;
Vanochtend weer lekker gewerkt. Nog steeds niet ongesteld. Ook niet echt tekenen ervan.
Ben wel eens vaker laat. Zit nu op dag 34. Zit wel eens vaker op 37/38 dagen. Dus wacht sowieso nog ff tot het weekend met testen.
M'n man zegt dan neem je maar een test mee op vakantie. (we gaan over 1,5 week) Zeg ja hallow dan moet ik nog zo lang wachten....
Ik had alleen gister tijdens het hardlopen, ontzettende kramp in mijn buik. (of mijn spieren helemaal verkrampten)
Als ik dan ff rek en strek en rustig loop gaat het over.
Leuk ik heb ook een Smartphone van Samsung. Heel fijn! Ik gebruik de app PeriodTracker.
@Yasmine; spannend voor je nieefje! Hopelijk gaat het snel beter. Kan mee voorstellen dat dat heel spannend is allemaal!
Wat een klus is dat al dat opknappen. Wij hebben alles net nieuw, dsu voorlopig zit ik daar nog niet aan te denken.
@aardbei; nee nog niks gehoord van de sollicitaties Ben bang dat dat straks gebeurd als ik op vakantie ben. Nu wel heerlijk veel aan het werk. Zit ook lekker in het ritme van werken .Vaak als ik een tijd vrij ben, dan heb ik gewoon geen zin meer om te werken, omdat ik dan thuis ook met van alles bezig ga. Nu heb ik gister midddag lekker het huis gedaan en dan denk ik mooi vandaag weer een dagje werken. Drukke dag vandaag heb vanochtend gewerkt en moet vanavond nog een hele avond dienst draaien
Lastig al die afspraken in combinatie met je werk!
@Mezzoforte; hele fijne trouwdag! Hopelijk hebben jullie een beetje weer!
@Pussycat; balen! Toch weer ongesteld!
Je het altijd een keer aan de huisarts kunnen voorleggen. Het ene lichaam reageert natuurlijk wel anders dan het andere op het geven van borstvoeding en het "herstellen" ervan.
@Stich; Jammer ook weer ongesteld! Ik zou denk ik wel een x naar de huisarts gaan, kan je het altijd een keer aan hem voorleggen.
@Razz; op naar de volgende ronde
@all;
Vanochtend weer lekker gewerkt. Nog steeds niet ongesteld. Ook niet echt tekenen ervan.
Ben wel eens vaker laat. Zit nu op dag 34. Zit wel eens vaker op 37/38 dagen. Dus wacht sowieso nog ff tot het weekend met testen.
M'n man zegt dan neem je maar een test mee op vakantie. (we gaan over 1,5 week) Zeg ja hallow dan moet ik nog zo lang wachten....
Ik had alleen gister tijdens het hardlopen, ontzettende kramp in mijn buik. (of mijn spieren helemaal verkrampten)
Als ik dan ff rek en strek en rustig loop gaat het over.
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Razz_ schreef:Wisten jullie trouwens dat het gebruik van Ibuprofen ook slecht is als je dat tijdens je vruchtbare dagen gebruikt? (verkleint de kans op bevruchting las ik net) Dus ik weet niet of hier meiden dat ooit gebruiken? Dus even opletten dan
Geldt dat ook voor paracetamol?? Heb namelijk ontzettende hoofdpijn, maar door jou post durf ik ook geen paracetamol te nemen. Zit namelijk net in mijn vruchtbare dagen..hihi.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Annemie schreef:Razz_ schreef:Wisten jullie trouwens dat het gebruik van Ibuprofen ook slecht is als je dat tijdens je vruchtbare dagen gebruikt? (verkleint de kans op bevruchting las ik net) Dus ik weet niet of hier meiden dat ooit gebruiken? Dus even opletten dan
Geldt dat ook voor paracetamol?? Heb namelijk ontzettende hoofdpijn, maar door jou post durf ik ook geen paracetamol te nemen. Zit namelijk net in mijn vruchtbare dagen..hihi.
Paracetamol mag altijd!
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Klopt, in paracetamol zit geen ibuprofen. Wel in bijv. Nurofen en Advil
Gast- Gast
Hoi dames,
ik mag eindelijk ook meeschrijven en ik begin meteen met een 'mooi' verhaal.Vanmiddag ben ik bij de gyn geweest, omdat ik een paar week geleden druppeltjes bloed verloor. Dit zette niet door in een menstruatie, dus maar een testje gedaan: niet zwanger. Omdat ik pco heb word ik ook niet zomaar uit mezelf ongesteld of zwanger, maar je je weet maar nooit...
Dus vanmiddag een echo gehad. Daarop was een dik slijmvlies te zien en iets met een grootte van 27 mm. Dat iets zat alleen niet in mijn baarmoeder, maar in mij eileider of eierstok (tenminste ik denk dat het daar zit). Mijn gyn werd ook best wel stil, terwijl het normaal gesproken best wel een kwebbel is. Ik moest ook mijn bloed laten controleren op BHCG. Geen idee wat hij gezien denkt te hebben, daar krijg ik dinsdag uitslag van. Mijn man gaat dan maar mooi mee, ik heb namelijk een bang voorgevoel.
@SB, gewoon testen en eventueel een testje meenemen.
@aardbei, hoe was je echo?
@takkie, welkom, hopen dat je snel zwanger raakt! Hoe oud is je dochter?
@nillis, gefeliciteerd!
@weegschaal, ik kan me voorstellen dat je eerst voor jezelf kiest. Mocht je komende ronde niet zwanger raken, kan je alsnog meedoen.
ik mag eindelijk ook meeschrijven en ik begin meteen met een 'mooi' verhaal.Vanmiddag ben ik bij de gyn geweest, omdat ik een paar week geleden druppeltjes bloed verloor. Dit zette niet door in een menstruatie, dus maar een testje gedaan: niet zwanger. Omdat ik pco heb word ik ook niet zomaar uit mezelf ongesteld of zwanger, maar je je weet maar nooit...
Dus vanmiddag een echo gehad. Daarop was een dik slijmvlies te zien en iets met een grootte van 27 mm. Dat iets zat alleen niet in mijn baarmoeder, maar in mij eileider of eierstok (tenminste ik denk dat het daar zit). Mijn gyn werd ook best wel stil, terwijl het normaal gesproken best wel een kwebbel is. Ik moest ook mijn bloed laten controleren op BHCG. Geen idee wat hij gezien denkt te hebben, daar krijg ik dinsdag uitslag van. Mijn man gaat dan maar mooi mee, ik heb namelijk een bang voorgevoel.
@SB, gewoon testen en eventueel een testje meenemen.
@aardbei, hoe was je echo?
@takkie, welkom, hopen dat je snel zwanger raakt! Hoe oud is je dochter?
@nillis, gefeliciteerd!
@weegschaal, ik kan me voorstellen dat je eerst voor jezelf kiest. Mocht je komende ronde niet zwanger raken, kan je alsnog meedoen.
_Mashimaro_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 491
Punten : 636
Razz, mijn cyclus is al klote (sorry voor mijn taalgebruik ) sinds dat ik gestopt ben met de pil. Heb daarvoor 10 jaar de pil geslikt. Ben hem gaan slikken omdat ik altijd 3 weken ongesteld was, en 1 week niet. Het is dus nooit echt goed geweest, maar ja, toen was ik 13, dus heb er ook niet echt bij stilgestaan.
Dat van die ibuprofen wist ik trouwens. Ben ook direct met het gebruik hiervan gestopt, en maar gaan wennen aan paracetamol. Ben een aardige hoofdpijn-klant, en paracetamol werkt meestal niet. Maar goed, beter het zekere voor het onzekere! Neem alleen nog tijdens mijn menstruatie aleve feminax, omdat ik anders niet meer kan functioneren. Maar goed, dan is het voor die maand toch al mislukt
Gerbera, leuk, Walibi! Was ik vorige week vlakbij op vakantie (1 km verderop) maar we zijn niet geweest. Over 2 weken gaan we ook weer die kant op, maar dan naar Lowlands. (Zin in!! )
Filoria, die zeg ik alleen maar omdat jij altijd zo lief en attent bent naar iedereen! Zie in je onderschrift dat jouw cyclus redelijk vergelijkbaar is met de mijne, dus hopelijk is mijn huisarts net zo lief voor mij, als die van jouw! En dat gaan we zeker doen, met zn allen gewoon door naar het volgende topic! Ik heb trouwens de app van pink pad op mijn iphone, wel in het engels, maar ik vind het wel een hele fijne!
Sleeping beauty, wordt spannend bij jou! Ik ga voor je duimen!
Aardbei, ben heel erg benieuwd hoe het bij de echo was! En hopelijk was je etentje met je collega gezellig
Mashimaro, welkom! En gelijk al spannend! Ik hoop dat het niets ernstigs blijkt te zijn!
Takkie, welkom terug!
Vlinder, heeft je ongesteldheid al doorgezet?
Weegschaal, fijn dat ze op het laatste moment nog van gedachten veranderen! Goed dat je er nu voor gekozen hebt om toch verder te gaan met proberen zwanger te worden, en anders eventueel dat onderzoek te doen. Ik hoop zo hard voor je dat het niet nodig is!
All, hier weer lekker weekend! Mijn ongesteldheid is al weer zo goed als weg, wat ik dan wel weer heel vreemd vind! (nog niet eens 1 mini-tampon vol) normaal duurt het rond de 9 dagen (laatste paar keren, is het enige wat wel elke maand ongeveer hetzelfde is ) en nu is het pas dag 4 en is het normaal gesproken aardig los aan t gaan van binnen. Heb ook niet zoveel kramp als normaal. Vind het allemaal niet zo heel erg, maar blijf het vreemd vinden.
Dat van die ibuprofen wist ik trouwens. Ben ook direct met het gebruik hiervan gestopt, en maar gaan wennen aan paracetamol. Ben een aardige hoofdpijn-klant, en paracetamol werkt meestal niet. Maar goed, beter het zekere voor het onzekere! Neem alleen nog tijdens mijn menstruatie aleve feminax, omdat ik anders niet meer kan functioneren. Maar goed, dan is het voor die maand toch al mislukt
Gerbera, leuk, Walibi! Was ik vorige week vlakbij op vakantie (1 km verderop) maar we zijn niet geweest. Over 2 weken gaan we ook weer die kant op, maar dan naar Lowlands. (Zin in!! )
Filoria, die zeg ik alleen maar omdat jij altijd zo lief en attent bent naar iedereen! Zie in je onderschrift dat jouw cyclus redelijk vergelijkbaar is met de mijne, dus hopelijk is mijn huisarts net zo lief voor mij, als die van jouw! En dat gaan we zeker doen, met zn allen gewoon door naar het volgende topic! Ik heb trouwens de app van pink pad op mijn iphone, wel in het engels, maar ik vind het wel een hele fijne!
Sleeping beauty, wordt spannend bij jou! Ik ga voor je duimen!
Aardbei, ben heel erg benieuwd hoe het bij de echo was! En hopelijk was je etentje met je collega gezellig
Mashimaro, welkom! En gelijk al spannend! Ik hoop dat het niets ernstigs blijkt te zijn!
Takkie, welkom terug!
Vlinder, heeft je ongesteldheid al doorgezet?
Weegschaal, fijn dat ze op het laatste moment nog van gedachten veranderen! Goed dat je er nu voor gekozen hebt om toch verder te gaan met proberen zwanger te worden, en anders eventueel dat onderzoek te doen. Ik hoop zo hard voor je dat het niet nodig is!
All, hier weer lekker weekend! Mijn ongesteldheid is al weer zo goed als weg, wat ik dan wel weer heel vreemd vind! (nog niet eens 1 mini-tampon vol) normaal duurt het rond de 9 dagen (laatste paar keren, is het enige wat wel elke maand ongeveer hetzelfde is ) en nu is het pas dag 4 en is het normaal gesproken aardig los aan t gaan van binnen. Heb ook niet zoveel kramp als normaal. Vind het allemaal niet zo heel erg, maar blijf het vreemd vinden.
Stitch- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11
Sleepingbeauty: Balen zeg! Maarja daar zullen ze natuurlijk wel rekening mee houden, half Nederland is op vakantie Ik zou denk ik ook niet nog anderhalve week kunnen wachten hoor, en ook lekker een test dit weekend doen!
Mashimaro: Wat vervelend dat hij ook niet zegt wat hij denkt te hebben gezien, nu kan je je veel meer in je hoofd gaan halen misschien. En dan nog wachten tot dinsdag! Lief dat je naar mijn echo vraagt. Er was wel iets gegroeid zag ze, alleen niet heel erg. Maar goed, er zit dus actie in . Ze weten nu niet precies hoe snel het gaat en of het doorzet enz. dus nu moet ik zondag weer voor een echo.
Stitch: Er was wel iets gegroeid zag ze, alleen niet heel erg veel. Maar er groeit in ieder geval iets! Ik moet nu zondag weer voor een echo. Vond het nogal een gekke dag Het eten was ook heel lekker! Vreemd dat je menstruatie ineens zo anders is!
Nou, ik ga weer aan het werk! Fijne dag!
Mashimaro: Wat vervelend dat hij ook niet zegt wat hij denkt te hebben gezien, nu kan je je veel meer in je hoofd gaan halen misschien. En dan nog wachten tot dinsdag! Lief dat je naar mijn echo vraagt. Er was wel iets gegroeid zag ze, alleen niet heel erg. Maar goed, er zit dus actie in . Ze weten nu niet precies hoe snel het gaat en of het doorzet enz. dus nu moet ik zondag weer voor een echo.
Stitch: Er was wel iets gegroeid zag ze, alleen niet heel erg veel. Maar er groeit in ieder geval iets! Ik moet nu zondag weer voor een echo. Vond het nogal een gekke dag Het eten was ook heel lekker! Vreemd dat je menstruatie ineens zo anders is!
Nou, ik ga weer aan het werk! Fijne dag!
Aardbei- Prater
Gerbera: haha jij bent ook van de apps zie ik. Songpop krijg ik niet op mijn telefoon. Ben er ook vreselijk slecht in trouwens. Mijn tactiek is om wazige categoriën te kopen zodat ik daar een beetje goed in kan worden Industrial enzo.
Aardbei: Zondag alweer een echo. Jeetje. Maar fijn dat er actie is Was je zelf ook een beetje meer gerust gesteld dan de vorige keer?
SleepingBeauty: Oeh ben benieuwd met wat voor nieuws we jou weer zien hier!
Stitch: Als je cyclus onregelmatig is, kan het best dat je daardoor zo'n vreemde menstruatie hebt. Misschien heb je geen eisprong gehad en daardoor ook geen 'echte' menstruatie. Doe je eigenlijk wel eens ovulatietesten ofzo?
Mashimaro: He bah, dat klinkt niet fijn allemaal. Zou het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap kunnen zijn? Ik heb er geen verstand van, dit soort dingen. Maar hoop voor je dat er niks ergs is!
Ik ben vandaag een dagje vrij terwijl Tomas wel naar het KDV gaat. Nu eerst heeeeel rustig ontbijten, daarna misschien even een wandeling maken met manlief. Lezen. Tv kijken. Oftewel: een dagje niksen
Vanavond ga ik een filmpje kijken met wat vriendinnen. Iemand nog een goede tip voor een meidenfilm die we kunnen downloaden?
Aardbei: Zondag alweer een echo. Jeetje. Maar fijn dat er actie is Was je zelf ook een beetje meer gerust gesteld dan de vorige keer?
SleepingBeauty: Oeh ben benieuwd met wat voor nieuws we jou weer zien hier!
Stitch: Als je cyclus onregelmatig is, kan het best dat je daardoor zo'n vreemde menstruatie hebt. Misschien heb je geen eisprong gehad en daardoor ook geen 'echte' menstruatie. Doe je eigenlijk wel eens ovulatietesten ofzo?
Mashimaro: He bah, dat klinkt niet fijn allemaal. Zou het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap kunnen zijn? Ik heb er geen verstand van, dit soort dingen. Maar hoop voor je dat er niks ergs is!
Ik ben vandaag een dagje vrij terwijl Tomas wel naar het KDV gaat. Nu eerst heeeeel rustig ontbijten, daarna misschien even een wandeling maken met manlief. Lezen. Tv kijken. Oftewel: een dagje niksen
Vanavond ga ik een filmpje kijken met wat vriendinnen. Iemand nog een goede tip voor een meidenfilm die we kunnen downloaden?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria: Heb je een beetje genoten van je 'niks' dagje? Qua meidenfilm, geen idee. Ik heb vorig weekend wel een heel goede film gezien: Intouchables. Niet een echte meidenfilm maar héél indrukwekkend.
Ik ben zeker wat meer gerustgesteld, heb nu ook gewoon gelijk maar al mijn vragen gesteld tijdens de echo en de echoscopiste heeft heel veel uitgelegd. Dat was wel fijn!
Ik ben zeker wat meer gerustgesteld, heb nu ook gewoon gelijk maar al mijn vragen gesteld tijdens de echo en de echoscopiste heeft heel veel uitgelegd. Dat was wel fijn!
Aardbei- Prater
Ik ben normaal gesproken ook meer een arthousefan. Niet zo van de meidenfilms. Maar eens in de zoveel tijd gaan we zo'n vreselijke chick flick kijken Intouchables heb ik ook goede dingen over gehoord trouwens.
Mijn dagje was heerlijk.
Ben benieuwd of jij zondag weer meer weet! Ben je er veel mee bezig in je hoofd? Of laat je het een beetje gebeuren allemaal?
Mijn dagje was heerlijk.
Ben benieuwd of jij zondag weer meer weet! Ben je er veel mee bezig in je hoofd? Of laat je het een beetje gebeuren allemaal?
Filoria- Ratel
Het ene moment wat meer dan het andere, ik kan het gelukkig wel goed loslaten. Het helpt ook wel goed om te bedenken dat je er toch niets aan kunt veranderen en dat het enige wat je kunt doen wachten is. Maar soms is dat wel lastig . Ik probeer er in ieder geval zo luchtig mogelijk mee om te gaan, anders maak je jezelf helemaal gek denk ik.
Welke ik trouwens wel heel leuk vond, maar wellicht dat je die al gezien hebt: Letters to Juliet. Een echte heerlijke meidenfilm!
Welke ik trouwens wel heel leuk vond, maar wellicht dat je die al gezien hebt: Letters to Juliet. Een echte heerlijke meidenfilm!
Aardbei- Prater
@ Mashimaro: als het gewoon op je eierstok zit, is de kans groot dat je een eisprong gaat krijgen. Dan is het een folikkel die misschien wel gaat springen. Als het in je eierstok zit, zou je je misschien zorgen gaan maken om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik zou gewoon even terugbellen waar ze het 'iets' hebben gezien en hoe je dat moet interpreteren, zodat je je niet onnodig zorgen maakt. En met PCO ben je niet onvruchtbaar, ik ben twee keer op de normale manier zwanger geraakt (dit om je even moed in te praten).
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Kijk, daar kan ik wat mee!Aardbei schreef:Welke ik trouwens wel heel leuk vond, maar wellicht dat je die al gezien hebt: Letters to Juliet. Een echte heerlijke meidenfilm!
Filoria- Ratel
Filoria schreef:Kijk, daar kan ik wat mee!Aardbei schreef:Welke ik trouwens wel heel leuk vond, maar wellicht dat je die al gezien hebt: Letters to Juliet. Een echte heerlijke meidenfilm!
Gelukkig! Blijkbaar nog niet gezien dus
Aardbei- Prater
Een echte tranentrekker is Dear John!
Meidenfilm, maar ik vond hem nog best indrukwekkend haha
En een hele mooie man!
Meidenfilm, maar ik vond hem nog best indrukwekkend haha
En een hele mooie man!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
@ Stitch; Ik hoop dat het niet nodig is, maar fijn dat je een beslissing hebt genomen! In de tabel staat trouwens dat je er vanaf maart voor ging, klopt dit dan wel?
@ Gerbera; Leuk walibi, en idd nu nog even van genieten.
@ Linnie; Dus je hebt goed weer daar, geniet lekker van je vakantie!
@ Filoria; Ik herken je enthousiasme! Ik vond het ook fijn om weer mee te mogen doen. Dat je er maar snel weer voor mag gaan!
@ Sleepingbeauty; Spannend zeg!
@ Aardbei; Het was dus iets gegroeid, ook al was het niet veel? Spannend zondag dan weer!
@ Mashimaro; Wat zit jij nu in onzekerheid zeg
Volgens mij heb ik mijn eisprong weer gehad, dus zit op het wachtbankje! Nu aftellen tot de testdatum en de start van mijn vakantie over 2 weken.
@ Gerbera; Leuk walibi, en idd nu nog even van genieten.
@ Linnie; Dus je hebt goed weer daar, geniet lekker van je vakantie!
@ Filoria; Ik herken je enthousiasme! Ik vond het ook fijn om weer mee te mogen doen. Dat je er maar snel weer voor mag gaan!
@ Sleepingbeauty; Spannend zeg!
@ Aardbei; Het was dus iets gegroeid, ook al was het niet veel? Spannend zondag dan weer!
@ Mashimaro; Wat zit jij nu in onzekerheid zeg
Volgens mij heb ik mijn eisprong weer gehad, dus zit op het wachtbankje! Nu aftellen tot de testdatum en de start van mijn vakantie over 2 weken.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
Naam | Leeftijd | Gaan ervoor vanaf | Hoeveelste Kindje | Bijzonderheden |
Linnie1985 | 27/29 | December 2010 | 1e | miskraam |
Weegschaal | 26/27 | Maart 2011 | 1e | 3 miskramen |
Jasmine | 30/36 | April/Mei 2011 | 2e | 2 miskramen |
Filoria | 25/34 | Juni 2011 | 2e | miskraam |
Pussycat | 24/26 | Augustus 2011 | 2e | |
Nillis | 29/30 | Oktober 2011 | 2e | Zwanger! |
Janedoe | 26/27 | Oktober 2011 | 1e | |
Vlinderjoy | 24/27 | November 2011 | 1e | miskraam |
Boekenwurm83 | 28/28 | Januari 2012 | 1e | PCO |
Myloon | 30/29 | Januari 2012 | 1e | PCO |
Zonnetje | 25/25 | Januari 2012 | 1e | |
SleepingBeauty | 24/27 | Januari 2012 | 1e | |
Vintage | Januari 2012 | 1e | ||
Aardbei | 25/25 | Januari 2012 | 1e | Clomid |
Mezzoforte | 23/22 | Februari 2012 | 1e | |
Annemie | 27/31 | Februari 2012 | 2e | |
Stitch | 24/30 | Maart 2012 | 1e | |
Blondje1313 | 31/29 | April 2012 | 2e | |
Pearl | 24/24 | April 2012 | 1e | |
Sabje | 27/30 | Mei 2012 | 2e | |
Samantha | 23/43 | Mei 2012 | 1e | Clomid |
Sanne-84 | 28/27 | Mei 2012 | 1e | Zwanger! |
Emma_ | Juni 2012 | 1e | ||
Gerbera | 27/30 | Juni 2012 | 1e | |
Miss G | 23/28 | Juni 2012 | 1e | |
Maiadebij | 30/30 | Juni 2012 | 3e | |
Muurvlindertje | 26/30 | Juni 2012 | 1e | |
Mashimaro | 26/34 | Juli 2012 | 2e | PCO |
Razz_ | 28/28 | Juli 2012 | 2e | |
Vlinder-2011 | 24/25 | Juli 2012 | 1e | |
Birgit | 29/31 | Aug/Sept 2012 | 1e | |
Takkie | 27/28 | September 2012 | 2e | |
Inge | 28/32 | Oktober 2012 | 1e | |
Annemoontje | 27/30 | Oktober 2012 | 1e | |
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
@tuinstoel: ik weet ook wel dat ik niet onvruchtbaar ben, maar als je niet ongesteld word een jaar lang, dan is de kans wel heel klein. Gelukkig zijn er hier op het forum genoeg voorbeelden bij wie het spontaan gelukt is.
@aardbei: mooi dat er wel groei in zit, hoeveelste dag was het? Ik had mijn eisprong d.m.v. medicatie ook pas na dag 21 2 jaar geleden. De gyn had de hoop eigenlijk al opgegeven en toch raakte ik zwanger.
Zondag is inderdaad geen standaard dag om te gaan, maar misschien hoopt je gyn dan meer reactie te zien en is maandag alweer te laat.
@filoria: fijn dat je hebt kunnen genieten van een dagje niksen. Dat ontbreekt er hier ook vaak genoeg aan.
@weegschaal: spannend hoor!
@aardbei: mooi dat er wel groei in zit, hoeveelste dag was het? Ik had mijn eisprong d.m.v. medicatie ook pas na dag 21 2 jaar geleden. De gyn had de hoop eigenlijk al opgegeven en toch raakte ik zwanger.
Zondag is inderdaad geen standaard dag om te gaan, maar misschien hoopt je gyn dan meer reactie te zien en is maandag alweer te laat.
@filoria: fijn dat je hebt kunnen genieten van een dagje niksen. Dat ontbreekt er hier ook vaak genoeg aan.
@weegschaal: spannend hoor!
_Mashimaro_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 491
Punten : 636
Ik word een beetje gek geloof ik... Iedere keer als ik met mn vriend aan het klussen ben, bloed ik naderhand. Is dat nog steeds van die ingreep? Moet iedere keer een tampon in als ik wil gaan zwemmen, het is gelukkig niet veel maar toch...
Heb sinds vandaag ook een beetje buikpijn, zit te denken dat mn menstruatie er nu aan komt...
Hartstikke kut aangezien ik op vakantie ben...
Heb sinds vandaag ook een beetje buikpijn, zit te denken dat mn menstruatie er nu aan komt...
Hartstikke kut aangezien ik op vakantie ben...
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Aardbei, wat goed dat ze nu wel iets zagen. Zolang er maar wat groeit, gaat het tenminste de goede kant op!
Filoria, ik doe geen ovulatietesten. Heb er wel eens over nagedacht, maar ik ben niet echt op de tijd, dus waarschijnlijk ga ik het geregeld vergeten, en dan hebben ze ook niet zoveel zin. En daarbij heb ik bij mijn collega gezien dat het er niet altijd duidelijker op wordt, dus heb besloten mezelf daar maar niet gek mee te maken. Sinds afgelopen maand doen we het gewoon heel de maand netjes om de dag, dus mocht ik dan een eisprong hebben, hebben we hem in ieder geval niet gemist
Heb je lekker genoten van je vrije dagje? Welke film hebben jullie nog gekeken?
Weegschaal, ja, geeft mij ook wel rust dat we nu in ieder geval ergens naartoe kunnen leven. Geeft me wel een fijn gevoel dat mijn vriend mee gaat (al weet hij dat zelf nog niet ), ik heb er dan meer vertrouwen in dat ik niet zomaar weer naar huis gestuurd wordt, aangezien mijn vriend meestal wel aardig mondig is.
We zijn al sinds november bezig, maar pas sinds maart dat we er ook echt een beetje op plannen zeg maar.
Ik ga voor je duimen de komende 2 weken!!!
All, Ongesteldheid hier dus echt bijna voorbij, alleen nog wat oud bloed. Hopelijk houd dat niet dan nog 5 dagen aan Verder heb ik het idee dat ik nu pas PMS heb, ben chaggerijnig en niet te genieten. Het viel gisteren zelfs mijn vriend op! (dan is het wel heel erg ) Kan ook wel te maken hebben met de anti-allergie medicijnen die ik heb gekregen, heb helaas nogal last van de bijwerkingen.
En gisteren ook nog eens afscheid moeten nemen van een van onze katten. We hebben haar gisteren naar mijn schoonouders gebracht. Het ging gewoon echt niet met de andere 2 katten samen. Dus ondanks dat ik weet dat ze het nu veel beter gaat krijgen, valt het me toch wel erg zwaar. Het is gelukkig maar een paar straten verder, dus kan langsgaan wanneer ik wil, maar toch. Dus een eventueel kind mag niet allergisch worden voor katten, want de eerst komende 10 jaar ga ik geen kat meer wegdoen!
Ga nu even cupcakes bakken voor morgen, voor onze Lowlands 'vergadering'. Hopelijk red ik het vandaag om 24 cupcakes te bakken en te versieren. En vanavond hopelijk lekker naar de film samen, Step up 4!
Fijn weekend allemaal!
Filoria, ik doe geen ovulatietesten. Heb er wel eens over nagedacht, maar ik ben niet echt op de tijd, dus waarschijnlijk ga ik het geregeld vergeten, en dan hebben ze ook niet zoveel zin. En daarbij heb ik bij mijn collega gezien dat het er niet altijd duidelijker op wordt, dus heb besloten mezelf daar maar niet gek mee te maken. Sinds afgelopen maand doen we het gewoon heel de maand netjes om de dag, dus mocht ik dan een eisprong hebben, hebben we hem in ieder geval niet gemist
Heb je lekker genoten van je vrije dagje? Welke film hebben jullie nog gekeken?
Weegschaal, ja, geeft mij ook wel rust dat we nu in ieder geval ergens naartoe kunnen leven. Geeft me wel een fijn gevoel dat mijn vriend mee gaat (al weet hij dat zelf nog niet ), ik heb er dan meer vertrouwen in dat ik niet zomaar weer naar huis gestuurd wordt, aangezien mijn vriend meestal wel aardig mondig is.
We zijn al sinds november bezig, maar pas sinds maart dat we er ook echt een beetje op plannen zeg maar.
Ik ga voor je duimen de komende 2 weken!!!
All, Ongesteldheid hier dus echt bijna voorbij, alleen nog wat oud bloed. Hopelijk houd dat niet dan nog 5 dagen aan Verder heb ik het idee dat ik nu pas PMS heb, ben chaggerijnig en niet te genieten. Het viel gisteren zelfs mijn vriend op! (dan is het wel heel erg ) Kan ook wel te maken hebben met de anti-allergie medicijnen die ik heb gekregen, heb helaas nogal last van de bijwerkingen.
En gisteren ook nog eens afscheid moeten nemen van een van onze katten. We hebben haar gisteren naar mijn schoonouders gebracht. Het ging gewoon echt niet met de andere 2 katten samen. Dus ondanks dat ik weet dat ze het nu veel beter gaat krijgen, valt het me toch wel erg zwaar. Het is gelukkig maar een paar straten verder, dus kan langsgaan wanneer ik wil, maar toch. Dus een eventueel kind mag niet allergisch worden voor katten, want de eerst komende 10 jaar ga ik geen kat meer wegdoen!
Ga nu even cupcakes bakken voor morgen, voor onze Lowlands 'vergadering'. Hopelijk red ik het vandaag om 24 cupcakes te bakken en te versieren. En vanavond hopelijk lekker naar de film samen, Step up 4!
Fijn weekend allemaal!
Stitch- Fluisteraar
Linnie, ik kan je helaas niet helpen, maar toch even een voor jou!
Stitch- Fluisteraar
boekenwurm83 schreef:ShallY schreef:Ik heb een vraag aan de meiden die clomid gebruiken en regelmatig naar het ziekenhuis moeten voor een echo..hoe doen jullie dat met je werk? Want je moet dan toch om de zoveel dagen voor een echo?
Bij mij is het nog niet aan de orde maar mijn werk en het ziekenhuis ligt ongeveer 40 km van elkaar vandaan.
Zit daar wel eens aan te denken hoe dat dat goed geregeld kan worden.
dat is de reden dat ik niet voor een ziekenhuis bij mijn woonplaats in de buurt heb gekozen, maar voor een fertiliteitskliniek vrij dicht bij m'n werk (kwartiertje rijden). Ze beginnen daar om 8 uur al dus als ik voor half 9 een echo heb dan ben ik maar een kwartier/max. half uur later op m'n werk. Op dit moment weet mijn werkgever het nog niet omdat hij met vakantie is, maar de volgende ronde clomid is hij weer terug en hij zit, ik citeer 'niet te wachten op een zwangere werkgeefster', dus dan moet ik het hem wel vertellen. Dus voor mij was de keuze snel gemaakt om voor deze kliniek te kiezen.
Boekenwurm nog een vraag..heb je, nadat je een doorverwijzing heb gehad van je huisarts, direct een afspraak gemaakt bij die fertiliteitskliniek of ben je eerst naar het ziekenhuis gegaan en van daaruit weer doorgestuurd?
Ik hen namelijk maandag een afspraak bij mn huisarts en vraag ik dus om een doorverwijzing.
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Weegschaal: ik ga hard voor je duimen de komende weken! Wat zegt je gevoel?
Mashimaro: wat grappig dat je toen zwanger bent geworden terwijl de gyn dacht dat er geen eisprong meer zou komen. Vrouwenlichamen zijn toch maar bijzondere dingen he?
Linnie: sorry, geen idee wat dat bloedverlies te betekenen heeft. Hoe is je vakantie verder? Hoop dat je het toch nog leuk hebt!
Stitch: Lowlandsvergadering? Ga je naar Lowlands?
Filmavond gisteren is uiteindelijk niet doorgegaan. Maar morgen heb ik weer wat leuks op de planning: Diplomacy spelen met een groepje vrienden. Dat is een soort risk voor gevorderden: een oorlogsbordspel. Lekker nerderig maar daar houd ik van!
Verder is het nu twee/drie weken na de miskraam, dus ik zou ongeveer nu weer een eisprong kúnnen hebben. Maar ik denk het niet. Eerst maar eens ongesteld worden en dan ga ik weer een ticker plaatsen en ovulatietesten doen enzo.
Mashimaro: wat grappig dat je toen zwanger bent geworden terwijl de gyn dacht dat er geen eisprong meer zou komen. Vrouwenlichamen zijn toch maar bijzondere dingen he?
Linnie: sorry, geen idee wat dat bloedverlies te betekenen heeft. Hoe is je vakantie verder? Hoop dat je het toch nog leuk hebt!
Stitch: Lowlandsvergadering? Ga je naar Lowlands?
Filmavond gisteren is uiteindelijk niet doorgegaan. Maar morgen heb ik weer wat leuks op de planning: Diplomacy spelen met een groepje vrienden. Dat is een soort risk voor gevorderden: een oorlogsbordspel. Lekker nerderig maar daar houd ik van!
Verder is het nu twee/drie weken na de miskraam, dus ik zou ongeveer nu weer een eisprong kúnnen hebben. Maar ik denk het niet. Eerst maar eens ongesteld worden en dan ga ik weer een ticker plaatsen en ovulatietesten doen enzo.
Filoria- Ratel
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: