voor een kindje 2012
+56
Emma_
Lies
_Mashimaro_
Takkie
Flip Fluitketel
Clapperdie
snoezel
Pien
Parel
Mom-Of-3
blondje1313
Limburg85
Happydobby
Susan
mauwmauw
Blue flower
Annie24
mzcharlotte
vlinder-2011
Linda
Annemoontje
Linnie1985
boekenwurm83
Highway
Amber-
Paper Crown
JD
Puzzle
Jasmine
ShallY
sabje
Lejow
Puggle
Flower_L
Gerbera
Muppetje
Smaragdje
Aimee
Annemie
SleepingBeauty
Samantha
Muis
nillis
mezzoforte
Aardbei
Pussycat
Silver
Filoria
Snoes
Twellie
slaatje
Miss G
sanne-84
Weegschaal
Stitch
maiadebij
60 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Ben er ook weer even! 3dagen geleden in alle hevigheid ongesteld geworden. Vandaag dus begonnen met de clomid. Ik hoop dat het niet te lang aanhoud aangezien we maandag op vakantie gaan. Toevallig ligt min vruchtbare periode (als de clomid aan slaat) nu wel in de vakantie
Ik ga nu nog even een was vouwen en een beetje strijken. Daarna ga ik er eens rustig voor zitten en reageren op iedereen. Vriend is toch aan het werk dus ik kan lekker mijn gang gaan
Ik ga nu nog even een was vouwen en een beetje strijken. Daarna ga ik er eens rustig voor zitten en reageren op iedereen. Vriend is toch aan het werk dus ik kan lekker mijn gang gaan
Samantha- Fluisteraar
- Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11
Pussycat, vind het inderdaad best lastig! Zeker omdat ik graag alles zelf het liefst in de hand zou willen houden. Maar dat kan nu natuurlijk (helaas) niet! Denk dat ik ook maar eens op zoek moet naar een andere huisarts, aangezien mijn huisarts echt een l*l is, en je eigenlijk bij voorbaat weer naar huis stuurt met; 'wacht nog maar even af' of 'gaat vanzelf wel over'.
Als ik jou was zou ik gewoon gaan, je bent nu al langer dan een jaar voor een kindje bezig (toch?)
Aardbei, had inderdaad bij jou toen gevraagd naar dat kinderwensspreekuur. Alleen hebben we dat hier helaas niet zou dus echt naar de huisarts moeten dan. En ben dan weer niet zo'n fan van mijn huisarts (en hij ook niet van mij volgens mij )
Bij mij weten alleen mijn directe collega's het. Heb het niet zelf verteld, maar kon mijn gezicht ook niet in de plooi houden toen ze er direct naar vroegen. Liegen is dus niet mijn sterkste punt. Hoop wel dat ik het geheim kan houden als ik echt zwanger zou zijn, maar ben bang van niet Vrienden en familie maken ook steeds dubbelzinnige opmerkingen enzo, maar daar zijn we nog niet door de mand gevallen gelukkig!
Samantha, hopelijk slaat de clomid aan! Veel plezier op vakantie!
Als ik jou was zou ik gewoon gaan, je bent nu al langer dan een jaar voor een kindje bezig (toch?)
Aardbei, had inderdaad bij jou toen gevraagd naar dat kinderwensspreekuur. Alleen hebben we dat hier helaas niet zou dus echt naar de huisarts moeten dan. En ben dan weer niet zo'n fan van mijn huisarts (en hij ook niet van mij volgens mij )
Bij mij weten alleen mijn directe collega's het. Heb het niet zelf verteld, maar kon mijn gezicht ook niet in de plooi houden toen ze er direct naar vroegen. Liegen is dus niet mijn sterkste punt. Hoop wel dat ik het geheim kan houden als ik echt zwanger zou zijn, maar ben bang van niet Vrienden en familie maken ook steeds dubbelzinnige opmerkingen enzo, maar daar zijn we nog niet door de mand gevallen gelukkig!
Samantha, hopelijk slaat de clomid aan! Veel plezier op vakantie!
Stitch- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11
Hoi dames. Ik ben er weer! Als het goed is gaan we toch binnenkort voor een kleintje Augustus is de laatste maand dat ik AD slik en daarna gaat de pil eruit. Mijn man had een soort schuldgevoel naar zijn broer omdat hij en zijn vriendin al 2,5 jaar bezig zijn voor een kindje. Nu is mijn schoonzus zwanger en als alles goed gaat willen wij er ook voor gaan. Nog even spannend dus. Aan de andere kant ... we kunnen wel eeuwig blijven wachten uit schuldgevoel, maar feit is dat we allebei graag een tweede kindje willen en over niet al te lange tijd gaat het dus gebeuren. Ik ben in de jubelstemming!
Takkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12
@ takkie: Super zeg! Ik herken dat gevoel wel, mijn man wilde ook steeds wachten tot mijn schoonzus zwanger was. Eerst met trouwen en daarna met kinderen maar gelukkig hebben ze voor ons trouwen verteld zwanger te zijn en zijn wij er nu gelijk voor gegaan! Welkom!
@ aardbei: Bij ons weet ook niemand het, denk ook niet dat iemand het verwacht behalve mijn moeder. Die maakt in de winkel steeds opmerkingen van ow dit is leuk voor een kleine. En als jullie kinderen hebben dan is dit een leuk koffertje om mee te nemen naar ons als hij / zij komt te logeren. Dus ik denk dat mijn moeder het wel door heeft. Maar verder weet niemand het en dat wil ik ook niet. We hebben steeds gezegd nog lang geen kinderen te willen dus dat schilt ook.
En wat betreft die huisarts, wij lopen al bij de arts voor mijn man maar ik zou er gewoon heen gaan. Maar onze huisarts is erg vriendelijk, behulpzaam dus dan ligt het misschien iets anders.
Hier inmiddels ontzettend misselijk geworden, meestal een teken van aankomende ongesteldheid dus heb de moet opgegeven en zit nu te wachten tot het losbarst.
@ aardbei: Bij ons weet ook niemand het, denk ook niet dat iemand het verwacht behalve mijn moeder. Die maakt in de winkel steeds opmerkingen van ow dit is leuk voor een kleine. En als jullie kinderen hebben dan is dit een leuk koffertje om mee te nemen naar ons als hij / zij komt te logeren. Dus ik denk dat mijn moeder het wel door heeft. Maar verder weet niemand het en dat wil ik ook niet. We hebben steeds gezegd nog lang geen kinderen te willen dus dat schilt ook.
En wat betreft die huisarts, wij lopen al bij de arts voor mijn man maar ik zou er gewoon heen gaan. Maar onze huisarts is erg vriendelijk, behulpzaam dus dan ligt het misschien iets anders.
Hier inmiddels ontzettend misselijk geworden, meestal een teken van aankomende ongesteldheid dus heb de moet opgegeven en zit nu te wachten tot het losbarst.
vlinder-2011- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11
Stitch: toch zou ik gewoon lekker gaan. Wat heb je te verliezen? En als hij niet meewerkt kun je altijd nog een andere zoeken toch? Het is écht niet raar hoor. Ze houden een jaar proberen alleen aan bij een normale cyclus.
Samantha: succes met de Clomid, ik hoop dat hij aanslaat. Wanneer heb je je eerste afspraak? Je kreeg geen echo's toch?
Vlinder: bij ons precies zó. Alleen denk ik hier juist dat mijn moeder de laatste is die het verwacht. Wij hebben ook altijd gezegd dat we nog wel een tijdje willen wachten. Er worden bij ons alleen de laatste paar maanden ook veel opmerkingen over gemaakt. We hebben net een huis gekocht, dus iedereen begint over de extra kamers die we nu hebben
Takkie: leuk!
Samantha: succes met de Clomid, ik hoop dat hij aanslaat. Wanneer heb je je eerste afspraak? Je kreeg geen echo's toch?
Vlinder: bij ons precies zó. Alleen denk ik hier juist dat mijn moeder de laatste is die het verwacht. Wij hebben ook altijd gezegd dat we nog wel een tijdje willen wachten. Er worden bij ons alleen de laatste paar maanden ook veel opmerkingen over gemaakt. We hebben net een huis gekocht, dus iedereen begint over de extra kamers die we nu hebben
Takkie: leuk!
Aardbei- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12
@ pussycat, balen hoor. ik zou ook gewoon een keer naar de ha gaan hoor
@ all, hier nog niet ongesteld. verwacht het nog wel steeds. Ik heb op dag 15 van cyclus mijn ei gehad en zit nu op 30 dagen, dus mag nu ook wel. Ga morgenvroeg testen, zodat ik in ieder geval op vakantie weet waar ik aan toe ben. hoop bij een negatieve test wel morgen ongesteld te worden anders ben ik nog weer op vakantie ongesteld. Goed verder weinig nieuws. Reageer morgen nog wel even op iedereen
@ all, hier nog niet ongesteld. verwacht het nog wel steeds. Ik heb op dag 15 van cyclus mijn ei gehad en zit nu op 30 dagen, dus mag nu ook wel. Ga morgenvroeg testen, zodat ik in ieder geval op vakantie weet waar ik aan toe ben. hoop bij een negatieve test wel morgen ongesteld te worden anders ben ik nog weer op vakantie ongesteld. Goed verder weinig nieuws. Reageer morgen nog wel even op iedereen
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Filoria ja mijn vriend is inderdaad een stuk ouder. Ik moet je eerlijk zeggen dat het me meevalt hoeveel opmerkingen we erover krijgen. Hij is van 69 inderdaad. Ik weet nog goed dat mijn vader zei: Sam je begint geen relatie met hem hoor, hij is veel te oud.
Dit was dat ik alleen nog maar ging motorrijden met hem. Nu bijna anderhalfjaar later zijn het maatjes en gaan ze zelfs wel eens samen op pad. Nu zegt paps dan ook dat hij het wel verwachte. Ik ben namelijk erg volwassen voor mijn leeftijd. Soms een nare opmerking van een collega maar die wimpel ik al snel af.
Jasmine sterkte met je neefje meid!
Aardbei Hopen dat er van de week wel vooruitgang te zien is op de echo. Bij mij weten best wel veel mensen het. Marja wat wil je... Het staat ook zowat op mijn Voorhoofd geschreven. Ik vind het niet zo heel erg. Ze weten niet hoe mijn cyclus is en wanneer ik mag testen. Op mijn beste vriendin na, wij lopen als het goed is nu tegelijk en zij is ook bezig. Ik krijg inderdaad geen echo's en heb dus ook geen afspraak. Ik moet afwachten of ik over 28 dagen ongesteld of zwanger ben. Ben ik geen van 2 moet ik bellen. Ben ik ongesteld mag ik er van uitgaan dat het aanslaat. En dat controleren we dan op dag 21 aan de hand van een bloedonderzoek.
Mezzoforte Allereerst alvast van harte gefeliciteerd voor als ik het vergeet! Je gaat bijna trouwen! En daarbij hoort natuurlijk een mooi kado en daarom hoop ik dat je niet ongesteld word op je huwelijksreis!
gerbera Wel appart hè dat je dan in eens rare dingetjes voelt als je er mee bezig bent. Soms kun je jezelf iets inbeelden, maar ook voor jou hoop ik van harte van niet.
Pussycat Knuffel! Daarbij heb ik het volgens mij al eens gezegd maar ik zou gewoon een verwijzing naar de gynaecoloog vragen aan je HA. Heb ik ook gedaan. Je wacht al een tijdje meis. Op een maandje zullen ze je echt niet afwijzen.
Stich ook voor jou balen! Antwoord op je vraag, ik ben 6 maanden na het stoppen met de pil al naar de HA gegaan en heb me laten doorverwijzen naar de gyneacoloog. Ik was toen pas 2x ongesteld geweest. De gyneacoloog heeft me nooit met een scheef oog aangekeken en hij begrijpt juist erg goed hoe frustrerend het is. Ik heb hem ook verteld dat we net pas begonnen waren maar dat ik al langer gestopt was met de pil. Zoals je weet zit ik nu aan de clomid. We hadden 2 opties, het op zijn beloop laten of met medicatie starten. Hij heeft voor het laatste gekozen gewoonweg omdat hij het lullig vind dat ik dan nog een half jaar bijvoorbeeld moet wachten op een ongesteldheid en het dan wel een erg Lucky shot zou zijn zoals hij het zei.
Dit was dat ik alleen nog maar ging motorrijden met hem. Nu bijna anderhalfjaar later zijn het maatjes en gaan ze zelfs wel eens samen op pad. Nu zegt paps dan ook dat hij het wel verwachte. Ik ben namelijk erg volwassen voor mijn leeftijd. Soms een nare opmerking van een collega maar die wimpel ik al snel af.
Jasmine sterkte met je neefje meid!
Aardbei Hopen dat er van de week wel vooruitgang te zien is op de echo. Bij mij weten best wel veel mensen het. Marja wat wil je... Het staat ook zowat op mijn Voorhoofd geschreven. Ik vind het niet zo heel erg. Ze weten niet hoe mijn cyclus is en wanneer ik mag testen. Op mijn beste vriendin na, wij lopen als het goed is nu tegelijk en zij is ook bezig. Ik krijg inderdaad geen echo's en heb dus ook geen afspraak. Ik moet afwachten of ik over 28 dagen ongesteld of zwanger ben. Ben ik geen van 2 moet ik bellen. Ben ik ongesteld mag ik er van uitgaan dat het aanslaat. En dat controleren we dan op dag 21 aan de hand van een bloedonderzoek.
Mezzoforte Allereerst alvast van harte gefeliciteerd voor als ik het vergeet! Je gaat bijna trouwen! En daarbij hoort natuurlijk een mooi kado en daarom hoop ik dat je niet ongesteld word op je huwelijksreis!
gerbera Wel appart hè dat je dan in eens rare dingetjes voelt als je er mee bezig bent. Soms kun je jezelf iets inbeelden, maar ook voor jou hoop ik van harte van niet.
Pussycat Knuffel! Daarbij heb ik het volgens mij al eens gezegd maar ik zou gewoon een verwijzing naar de gynaecoloog vragen aan je HA. Heb ik ook gedaan. Je wacht al een tijdje meis. Op een maandje zullen ze je echt niet afwijzen.
Stich ook voor jou balen! Antwoord op je vraag, ik ben 6 maanden na het stoppen met de pil al naar de HA gegaan en heb me laten doorverwijzen naar de gyneacoloog. Ik was toen pas 2x ongesteld geweest. De gyneacoloog heeft me nooit met een scheef oog aangekeken en hij begrijpt juist erg goed hoe frustrerend het is. Ik heb hem ook verteld dat we net pas begonnen waren maar dat ik al langer gestopt was met de pil. Zoals je weet zit ik nu aan de clomid. We hadden 2 opties, het op zijn beloop laten of met medicatie starten. Hij heeft voor het laatste gekozen gewoonweg omdat hij het lullig vind dat ik dan nog een half jaar bijvoorbeeld moet wachten op een ongesteldheid en het dan wel een erg Lucky shot zou zijn zoals hij het zei.
Samantha- Fluisteraar
- Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11
@ Sleepingbeauty; Echt spannend! Heb je altijd een cyclus van 34 dagen of is dit de langste tot nu toe?
@ Filoria; Dat het maar snel weer mag lukken, met of zonder clomid!
@ Jasmine; Dat de eisprong maar snel mag komen! Dit is toch niet de eerste ronde dat je temperatuurd, heb je de eisprong dan vaker wat later in je cyclus gehad? Hoe is het nu met je neefje, wat ontzettend spannend zeg!
@ Aardbei; Kan me voorstellen dat het wat tegenvalt. Ik duim voor een betere echo op donderdag!
@ Mezzoforte; Nu komt het wel heel dichtbij, ik wens je een hele mooie dag toe! En neem die test maar mee idd, zou helemaal geweldig zijn!
@ Gerbera; Dat wordt dan idd een smoes bedenken met sporten. Over het sporten zou ik me pas druk maken als je echt zwanger bent, kan me niet voorstellen dat het die eerste twee weken als je nog niks weet kwaad kan.
@ Pussycat; Verdorie
@ Vlinder; Je hebt 7 weken geleden je laatste pil geslikt? Dan duurt het best lang, hoop dat je snel duidelijkheid hebt!
@ Stitch; Wat ontzettend balen zeg Ik zou ondertussen ook naar de dokter gaan, heb je niet meerdere huisartsen op de post zodat je naar een ander kan? Bij voorkeur een vrouw, die hebben vaak meer begrip.
@ Samantha; Goede timing! Een extra fijne vakantie dan
@ Takkie; Welkom dan weer! Wat zijn je gegevens voor in de tabel?
@ Nillis; Spannend!! Ik duim heel hard voor je. En sowieso natuurlijk een fijne vakantie!
Ik heb vandaag de eerste uitslagen van de onderzoeken gehad, er is zoals verwacht geen oorzaak gevonden. De uitslag van het chromosomenonderzoek krijgen we iets eerder als verwacht, over 4 weken. Daarnaast willen ze toch nog een hysteroscopie doen, ik moest wel even zuchten toen ze dit vertelden.... Er was eerder tegen me gezegd dat dit niet nodig was, omdat er dan op een gewone echo ook al wel iets te zien moest zijn. Nu is het zo dat je voor dit onderzoek dus geen activiteit in je baarmoeder mag hebben; zwangerschap, maar ook innesteling. Dus dat betekend dat ik opnieuw niet zwanger mag worden. Ze willen dit onderzoek nu toch wel doen omdat dit geadviseerd is vanuit een academisch ziekenhuis. Ik wil meedoen aan een studie naar progesteron gebruik waarvoor eerst alle mogelijke oorzaken voor de miskramen uitgesloten moeten zijn. Dus dit onderzoek niet laten doen betekend ook niet meedoen aan de studie. De timing van het telefoontje kon niet beter zijn, mijn eisprong is vandaag geweest of gaat heel snel komen. Er ligt al het nodige klaar, dus ik kan daar zwanger van worden. Na deze ronde gaan we 4 weken op vakantie, kan het onderzoek dus ook niet plaatsvinden. En ik wil gewoon niet weer wachten met proberen tot oktober.
Gelukkig kan het onderzoek wel de eerste twee weken van de cyclus plaatsvinden, ook als je zwanger wilt worden. Nou heb ik het geluk een hele regelmatige cyclus te hebben, dus kan ik dit plannen. Ik heb na veel gepieker dus besloten gewoon door te gaan met proberen zwanger te worden. Ben ik zwanger blaas ik het onderzoek af en kan ik (nog) maar niet meedoen met de studie.
@ Filoria; Dat het maar snel weer mag lukken, met of zonder clomid!
@ Jasmine; Dat de eisprong maar snel mag komen! Dit is toch niet de eerste ronde dat je temperatuurd, heb je de eisprong dan vaker wat later in je cyclus gehad? Hoe is het nu met je neefje, wat ontzettend spannend zeg!
@ Aardbei; Kan me voorstellen dat het wat tegenvalt. Ik duim voor een betere echo op donderdag!
@ Mezzoforte; Nu komt het wel heel dichtbij, ik wens je een hele mooie dag toe! En neem die test maar mee idd, zou helemaal geweldig zijn!
@ Gerbera; Dat wordt dan idd een smoes bedenken met sporten. Over het sporten zou ik me pas druk maken als je echt zwanger bent, kan me niet voorstellen dat het die eerste twee weken als je nog niks weet kwaad kan.
@ Pussycat; Verdorie
@ Vlinder; Je hebt 7 weken geleden je laatste pil geslikt? Dan duurt het best lang, hoop dat je snel duidelijkheid hebt!
@ Stitch; Wat ontzettend balen zeg Ik zou ondertussen ook naar de dokter gaan, heb je niet meerdere huisartsen op de post zodat je naar een ander kan? Bij voorkeur een vrouw, die hebben vaak meer begrip.
@ Samantha; Goede timing! Een extra fijne vakantie dan
@ Takkie; Welkom dan weer! Wat zijn je gegevens voor in de tabel?
@ Nillis; Spannend!! Ik duim heel hard voor je. En sowieso natuurlijk een fijne vakantie!
Ik heb vandaag de eerste uitslagen van de onderzoeken gehad, er is zoals verwacht geen oorzaak gevonden. De uitslag van het chromosomenonderzoek krijgen we iets eerder als verwacht, over 4 weken. Daarnaast willen ze toch nog een hysteroscopie doen, ik moest wel even zuchten toen ze dit vertelden.... Er was eerder tegen me gezegd dat dit niet nodig was, omdat er dan op een gewone echo ook al wel iets te zien moest zijn. Nu is het zo dat je voor dit onderzoek dus geen activiteit in je baarmoeder mag hebben; zwangerschap, maar ook innesteling. Dus dat betekend dat ik opnieuw niet zwanger mag worden. Ze willen dit onderzoek nu toch wel doen omdat dit geadviseerd is vanuit een academisch ziekenhuis. Ik wil meedoen aan een studie naar progesteron gebruik waarvoor eerst alle mogelijke oorzaken voor de miskramen uitgesloten moeten zijn. Dus dit onderzoek niet laten doen betekend ook niet meedoen aan de studie. De timing van het telefoontje kon niet beter zijn, mijn eisprong is vandaag geweest of gaat heel snel komen. Er ligt al het nodige klaar, dus ik kan daar zwanger van worden. Na deze ronde gaan we 4 weken op vakantie, kan het onderzoek dus ook niet plaatsvinden. En ik wil gewoon niet weer wachten met proberen tot oktober.
Gelukkig kan het onderzoek wel de eerste twee weken van de cyclus plaatsvinden, ook als je zwanger wilt worden. Nou heb ik het geluk een hele regelmatige cyclus te hebben, dus kan ik dit plannen. Ik heb na veel gepieker dus besloten gewoon door te gaan met proberen zwanger te worden. Ben ik zwanger blaas ik het onderzoek af en kan ik (nog) maar niet meedoen met de studie.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
Nillis: En, al getest?
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Ja heb getest en we mogen heel voorzichtig blij zijn. Er kwam namelijk een heel licht streepje te voorschijn.Kan het nog niet echt bevatten en neem voor de zekerheid ook nog een test mee op vakantie. Het streepje was heel lichtjes, maar bij T teste ik pas een week overtijd positief. En zoals ze hier altijd zeggen een streep is een streep.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Gefeliciteerd!!
Jasmine- Ratel
Super Nillis, dat het nou dan toch eindelijk raak mag zijn!
Weegschaal- Kletskop
Naam | Leeftijd | Gaan ervoor vanaf | Hoeveelste Kindje | Bijzonderheden |
Linnie1985 | 27/29 | December 2010 | 1e | miskraam |
Weegschaal | 26/27 | Maart 2011 | 1e | 3 miskramen |
Jasmine | 30/36 | April/Mei 2011 | 2e | 2 miskramen |
Filoria | 25/34 | Juni 2011 | 2e | miskraam |
Pussycat | 24/26 | Augustus 2011 | 2e | |
Nillis | 29/30 | Oktober 2011 | 2e | Zwanger! |
Janedoe | 26/27 | Oktober 2011 | 1e | |
Vlinderjoy | 24/27 | November 2011 | 1e | miskraam |
Boekenwurm83 | 28/28 | Januari 2012 | 1e | PCO |
Myloon | 30/29 | Januari 2012 | 1e | PCO |
Zonnetje | 25/25 | Januari 2012 | 1e | |
SleepingBeauty | 24/27 | Januari 2012 | 1e | |
Vintage | Januari 2012 | 1e | ||
Aardbei | 25/25 | Januari 2012 | 1e | Clomid |
Mezzoforte | 23/22 | Februari 2012 | 1e | |
Annemie | 27/31 | Februari 2012 | 2e | |
Stitch | 24/30 | Maart 2012 | 1e | |
Blondje1313 | 31/29 | April 2012 | 2e | |
Pearl | 24/24 | April 2012 | 1e | |
Sabje | 27/30 | Mei 2012 | 2e | |
Samantha | 23/43 | Mei 2012 | 1e | Clomid |
Sanne-84 | 28/27 | Mei 2012 | 1e | Zwanger! |
Emma_ | Juni 2012 | 1e | ||
Gerbera | 27/30 | Juni 2012 | 1e | |
Miss G | 23/28 | Juni 2012 | 1e | |
Maiadebij | 30/30 | Juni 2012 | 3e | |
Muurvlindertje | 26/30 | Juni 2012 | 1e | |
Mashimaro | 26/34 | Juli 2012 | 2e | |
Razz_ | 28/28 | Juli 2012 | 2e | |
Vlinder-2011 | 24/25 | Juli 2012 | 1e | |
Birgit | 29/31 | Aug/Sept 2012 | 1e | |
Inge | 28/32 | Oktober 2012 | 1e | |
Annemoontje | 27/30 | Oktober 2012 | 1e | |
Weegschaal- Kletskop
Bedankt allemaal! Mijn gegevens voor in de tabel: ik ben 27, man 28. Waarschijnlijk stop ik begin september met de pil. We hebben al een dochter.
Takkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12
Naam | Leeftijd | Gaan ervoor vanaf | Hoeveelste Kindje | Bijzonderheden |
Linnie1985 | 27/29 | December 2010 | 1e | miskraam |
Weegschaal | 26/27 | Maart 2011 | 1e | 3 miskramen |
Jasmine | 30/36 | April/Mei 2011 | 2e | 2 miskramen |
Filoria | 25/34 | Juni 2011 | 2e | miskraam |
Pussycat | 24/26 | Augustus 2011 | 2e | |
Nillis | 29/30 | Oktober 2011 | 2e | Zwanger! |
Janedoe | 26/27 | Oktober 2011 | 1e | |
Vlinderjoy | 24/27 | November 2011 | 1e | miskraam |
Boekenwurm83 | 28/28 | Januari 2012 | 1e | PCO |
Myloon | 30/29 | Januari 2012 | 1e | PCO |
Zonnetje | 25/25 | Januari 2012 | 1e | |
SleepingBeauty | 24/27 | Januari 2012 | 1e | |
Vintage | Januari 2012 | 1e | ||
Aardbei | 25/25 | Januari 2012 | 1e | Clomid |
Mezzoforte | 23/22 | Februari 2012 | 1e | |
Annemie | 27/31 | Februari 2012 | 2e | |
Stitch | 24/30 | Maart 2012 | 1e | |
Blondje1313 | 31/29 | April 2012 | 2e | |
Pearl | 24/24 | April 2012 | 1e | |
Sabje | 27/30 | Mei 2012 | 2e | |
Samantha | 23/43 | Mei 2012 | 1e | Clomid |
Sanne-84 | 28/27 | Mei 2012 | 1e | Zwanger! |
Emma_ | Juni 2012 | 1e | ||
Gerbera | 27/30 | Juni 2012 | 1e | |
Miss G | 23/28 | Juni 2012 | 1e | |
Maiadebij | 30/30 | Juni 2012 | 3e | |
Muurvlindertje | 26/30 | Juni 2012 | 1e | |
Mashimaro | 26/34 | Juli 2012 | 2e | |
Razz_ | 28/28 | Juli 2012 | 2e | |
Vlinder-2011 | 24/25 | Juli 2012 | 1e | |
Birgit | 29/31 | Aug/Sept 2012 | 1e | |
Takkie | 27/28 | September 2012 | 2e | |
Inge | 28/32 | Oktober 2012 | 1e | |
Annemoontje | 27/30 | Oktober 2012 | 1e | |
Jasmine- Ratel
Wat super Nillis. Gefeliciteerd!
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Ook hier nog even: Nillis, gefeliciteerd!!!
En dat we je allemaal maar snel mogen volgen! Geniet ervan!
En dat we je allemaal maar snel mogen volgen! Geniet ervan!
Stitch- Fluisteraar
All, heb besloten dat ik in september naar de huisarts ga. Ik wil graag mijn vriend erbij hebben, en die kan deze maand geen vrij nemen. (misschien de laatste week van augustus) dan ben ik 10 maanden gestopt met de pil, dus zit ik ook al aardig tegen dat jaar aan. En hopelijk kan ik die afspraak dan gewoon afzeggen omdat het niet meer nodig is
Stitch- Fluisteraar
Goed van je Stitch!
Misschien dat het al eerder in dit topic is gevraagd maar hoe was je cyclus voor dat jullie voor een kindje wilde gaan?
Hier is mijn menstruatie alweer bijna voorbij. Ik denk morgen nog een dagje en dan kunnen we weer aan de slag
Misschien dat het al eerder in dit topic is gevraagd maar hoe was je cyclus voor dat jullie voor een kindje wilde gaan?
Hier is mijn menstruatie alweer bijna voorbij. Ik denk morgen nog een dagje en dan kunnen we weer aan de slag
Gast- Gast
Hee allemaal,
Gisteren een dagje naar Walibi geweest met 2 vrienden. Onwijs leuk!! Waren pas om 00.00 thuis
Nog even van alle achtbanen genoten, wat straks ook allemaal niet meer kan/mag. (hopelijk)
Aardbei, ik denk niet dat ik nu al rekening moet houden met sporten, maar wel zodra ik echt zwanger ben toch? Ik dacht dat tenminste. Het is ook meer omdat ik nu wat krampen voelde dat ik eraan moest denken..
Bijons weet niemand dat we bezig zijn, hoewel m'n beste vriendin volgens mij wel een vermoeden heeft dat het niet heel lang meer gaat duren. Succes morgen met je echo!
Pussycat; balen!!!
Stitch; voor jou ook balen dat je ongesteld bent geworden. Ik zou gewoon lekker naar de huisarts gaan, ik zou veel te ongeduldig zijn.
Samantha; Leuk dat je vruchtbare dagen in je vakantie vallen, extra veel plezier
Takkie; leuk dat je er (weer) bent.. En alvast veel plezier
Weegschaal; wat veel informatie wat je hebt gekregen.. kan een diepe zucht me goed voorstellen. Goed dat je je beslissing hebt genomen!
Nillis; jaaaaaaaaaa Gefeliciteeeeeerd!!
Wij gaan ff lekker BBQ'en.
Gisteren een dagje naar Walibi geweest met 2 vrienden. Onwijs leuk!! Waren pas om 00.00 thuis
Nog even van alle achtbanen genoten, wat straks ook allemaal niet meer kan/mag. (hopelijk)
Aardbei, ik denk niet dat ik nu al rekening moet houden met sporten, maar wel zodra ik echt zwanger ben toch? Ik dacht dat tenminste. Het is ook meer omdat ik nu wat krampen voelde dat ik eraan moest denken..
Bijons weet niemand dat we bezig zijn, hoewel m'n beste vriendin volgens mij wel een vermoeden heeft dat het niet heel lang meer gaat duren. Succes morgen met je echo!
Pussycat; balen!!!
Stitch; voor jou ook balen dat je ongesteld bent geworden. Ik zou gewoon lekker naar de huisarts gaan, ik zou veel te ongeduldig zijn.
Samantha; Leuk dat je vruchtbare dagen in je vakantie vallen, extra veel plezier
Takkie; leuk dat je er (weer) bent.. En alvast veel plezier
Weegschaal; wat veel informatie wat je hebt gekregen.. kan een diepe zucht me goed voorstellen. Goed dat je je beslissing hebt genomen!
Nillis; jaaaaaaaaaa Gefeliciteeeeeerd!!
Wij gaan ff lekker BBQ'en.
Gerbera- Fluisteraar
- Aantal berichten : 150
Punten : 156
Registratiedatum : 30-06-12
Wisten jullie trouwens dat het gebruik van Ibuprofen ook slecht is als je dat tijdens je vruchtbare dagen gebruikt? (verkleint de kans op bevruchting las ik net) Dus ik weet niet of hier meiden dat ooit gebruiken? Dus even opletten dan
Gast- Gast
Vanuit het zonnige Italie, gefeliciteerd Nillis!
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Gefeliciteerd Nillis
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Jeetje, Nillis, wat een nieuws! Gefeliciteerd! Hoe voel je je verder?
Pussycat: nee he. Arme jij. Heb je al een flinke stapel chocoladerepen in huis gehaald? Dat mag nu best
Mezzoforte: is je haar mooi geknipt? Heb je er zin in? Heel heel heel veel plezier een een prachtige dag gewenst alvast
Gerbera: buikspieroefeningen mag je ook om andere redenen wel eens niet doen toch? Zou heel algemeen zeggen dat het niet mag van de arts ofzo Maar eerst maar eens zwanger worden natuurlijk
Aardbei: wat gek hoe het de vorige keer ging in het ziekenhuis. Hoop voor je dat ze morgen ook wat aan je uitleggen en niet alleen een echo maken en dan - hup weer weg. En ik hoop ook dat de echo goed is natuurlijk!
Vlinder-2011: he jou ken ik ook nog niet. Al ongesteld geworden inmiddels?
Stitch: wat een lieve dingen schrijf je, ik heb jou ook gemist hoor! Zullen we gewoon samen in de zwangere meiden topics gaan zitten over een paar weken? Wat dacht je daarvan? Oja jouw huisartsvraag: wij zijn ook gegaan na een maand of 9. Omdat mijn cyclus zo lang en onregelmatig is kregen we meteen een doorverwijzing. Die had ik ook wel gekregen als ik na twee maanden was gegaan geloof ik. Dus goed dat je gaat! Sluit me aan bij Aardbei. En Pussycat: ik zou inderdaad ook gewoon gaan als ik jou was!
Samantha: met Clomid begonnen, spannend! Hoe ga je (laten) controleren of het aanslaat? Edit: ah ik lees het al. Al die echo's is ook wel een gedoe he, vind je het beter zo?
Takkie: leuk dat je binnenkort komt meekletsen hier!
Weegschaal: wat een gedoe allemaal zeg! Word (en blijf!) maar gewoon zwanger deze ronde, dan ben je van al het gelazer af. Puh.
Razz: bedankt voor de Ibuprofen tip!
Ik heb vandaag mijn allereerste smartphone gekocht Een Samsung Galaxy Ace. Is wel even anders dan mijn stokoude Nokia. Maar ik vind het tof! Heb ook al de app van Fertility Friend erop gezet. Wie gebruikt dat nog meer?
Jeetje ik begin echt zin te krijgen om me weer helemaal op het 'zwanger worden' te storten. Zin in 16 augustus (afspraak gyn) en in mijn volgende menstruatie want dan weet ik dat alles weer op gang is
Pussycat: nee he. Arme jij. Heb je al een flinke stapel chocoladerepen in huis gehaald? Dat mag nu best
Mezzoforte: is je haar mooi geknipt? Heb je er zin in? Heel heel heel veel plezier een een prachtige dag gewenst alvast
Gerbera: buikspieroefeningen mag je ook om andere redenen wel eens niet doen toch? Zou heel algemeen zeggen dat het niet mag van de arts ofzo Maar eerst maar eens zwanger worden natuurlijk
Aardbei: wat gek hoe het de vorige keer ging in het ziekenhuis. Hoop voor je dat ze morgen ook wat aan je uitleggen en niet alleen een echo maken en dan - hup weer weg. En ik hoop ook dat de echo goed is natuurlijk!
Vlinder-2011: he jou ken ik ook nog niet. Al ongesteld geworden inmiddels?
Stitch: wat een lieve dingen schrijf je, ik heb jou ook gemist hoor! Zullen we gewoon samen in de zwangere meiden topics gaan zitten over een paar weken? Wat dacht je daarvan? Oja jouw huisartsvraag: wij zijn ook gegaan na een maand of 9. Omdat mijn cyclus zo lang en onregelmatig is kregen we meteen een doorverwijzing. Die had ik ook wel gekregen als ik na twee maanden was gegaan geloof ik. Dus goed dat je gaat! Sluit me aan bij Aardbei. En Pussycat: ik zou inderdaad ook gewoon gaan als ik jou was!
Samantha: met Clomid begonnen, spannend! Hoe ga je (laten) controleren of het aanslaat? Edit: ah ik lees het al. Al die echo's is ook wel een gedoe he, vind je het beter zo?
Takkie: leuk dat je binnenkort komt meekletsen hier!
Weegschaal: wat een gedoe allemaal zeg! Word (en blijf!) maar gewoon zwanger deze ronde, dan ben je van al het gelazer af. Puh.
Razz: bedankt voor de Ibuprofen tip!
Ik heb vandaag mijn allereerste smartphone gekocht Een Samsung Galaxy Ace. Is wel even anders dan mijn stokoude Nokia. Maar ik vind het tof! Heb ook al de app van Fertility Friend erop gezet. Wie gebruikt dat nog meer?
Jeetje ik begin echt zin te krijgen om me weer helemaal op het 'zwanger worden' te storten. Zin in 16 augustus (afspraak gyn) en in mijn volgende menstruatie want dan weet ik dat alles weer op gang is
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria, ik heb 4 van zulk soort apps op mn telefoon:
- LadysCalender
- WomanLog
- MyDays
- FF
Leuk om bij te houden en ik kreeg 2 verschillende dagen voor mn eisprong
Vergeet vooral niet Songpop te downloaden
- LadysCalender
- WomanLog
- MyDays
- FF
Leuk om bij te houden en ik kreeg 2 verschillende dagen voor mn eisprong
Vergeet vooral niet Songpop te downloaden
Gerbera- Fluisteraar
- Aantal berichten : 150
Punten : 156
Registratiedatum : 30-06-12
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: