Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+56
Emma_
Lies
_Mashimaro_
Takkie
Flip Fluitketel
Clapperdie
snoezel
Pien
Parel
Mom-Of-3
blondje1313
Limburg85
Happydobby
Susan
mauwmauw
Blue flower
Annie24
mzcharlotte
vlinder-2011
Linda
Annemoontje
Linnie1985
boekenwurm83
Highway
Amber-
Paper Crown
JD
Puzzle
Jasmine
ShallY
sabje
Lejow
Puggle
Flower_L
Gerbera
Muppetje
Smaragdje
Aimee
Annemie
SleepingBeauty
Samantha
Muis
nillis
mezzoforte
Aardbei
Pussycat
Silver
Filoria
Snoes
Twellie
slaatje
Miss G
sanne-84
Weegschaal
Stitch
maiadebij
60 plaatsers

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 30 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Filoria ma 30 jul 2012 - 6:52

Pff wat een werk is zo'n trap he? Wij hebben het laatst ook gedaan en hoefden niet eens lijmresten te verwijderen. Kun je nagaan. Vooral het verven duurde lang en is logistiek onhandig (want je kunt niet meer over een geverfde trap lopen, en als je de treden om-en-om verft duurt het twee keer zo lang). De meneer van de Gamma zei dat we het beste drie lagen konden doen: grondverf, kleurtje, en dan van die lak eroverheen. Maar mensen mensen wat een werk en tijd gaat daarin zitten! Hoe gaan jullie dat doen?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Aardbei ma 30 jul 2012 - 8:02

Linnie: Hele fijne vakantie!

Sleepingbeauty: Toch wel fijn dat je veel werk hebt. Een paar weken geleden viel dat erg tegen toch? Heb je nog wat gehoord van je sollicitaties?

Filoria: Ik weet nog niet hoe het bevalt, zit nu in mijn eerste ronde. Vandaag mijn eerste echo gehad op dag 10 van de cyclus maar er was nog niets te zien Sad. Ik heb niet echt heel erg last van bijwerkingen. Ik heb wat last van slapeloosheid gehad, maar dat was het ook wel. Jouw verhaal heb ik eigenlijk een beetje gemist. Waarschijnlijk kwam ik hier net toen jij zwanger werd, toen was iedereen nog een beetje nieuw en was het wat lastiger te volgen allemaal smile. Je miskraam is dus echt nog kort geleden zeg, kun je het allemaal een beetje verwerken? Ik hoop ook dat jullie je zoon snel blij kunnen maken! Wanneer weet je zeker of je ook Clomid gaat gebruiken?

Jasmine: Wat heftig van je neefje zeg! Wat zullen jullie je een zorgen maken hug

Ik heb dus vanmiddag mijn eerste echo gehad nadat ik vorige week 5 dagen Clomid geslikt heb. Helaas was er nog niets te zien. Ik moet nu donderdag terugkomen om te kijken of er al ontwikkelingen zijn. Ik hoop het! Was best wel even down vanmiddag. Ik had toch gehoopt dat er al wat te zien was.
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Bericht  Filoria ma 30 jul 2012 - 9:48

Aardbei: 16 augustus weet ik meer. Dan hebben we weer een afspraak met de gyn. Wat jammer dat je echo nog niets liet zien. Zou dat er aan kunnen liggen dat je nog redelijk aan het begin van je cyclus zit?

Jasmine: vergeet ik helemaal je sterkte te wensen met de onzekere situatie met je neefje. Hoop dat je zus heel gauw meer weet en dat het goedkomt met hem.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  mezzoforte ma 30 jul 2012 - 9:52

Aardbei Foto volgt zeker zo snel mogelijk na onze trouwdag (donderdag al!!!!) Voor sollicitatie is het nog wachten tot 27 augustus.

Sanne-84 Rosébier is altijd lekker smile Wow, lees nu je bericht over positieve test, gefeliciteerd meid!

Weegschaal 2e gesprek op 27 augustus! Ik vind het met foliumzuur heel lastig om te onhouden dat ik het moet slikken, nog lastiger dan de pil op 1 of andere manier. Nadat ik mijn vriend had uitgelegd waarvoor het was, wijst hij me er wel regelmatig op moet ik zeggen :P Volgensmij zie ik jou met enige regelmaat aangepaste versies van de tabel plaatsen, zou je mijn leeftijd kunnen aanpassen naar 23 als je weer een update plaatst?

Razz Jammer van de negatieve test. Volgende ronde nieuwe kansen smile

Boekenwurm Fijn dat de uitslag van de bloedtest goed was.

Stitch Voor sollicitatie, zie hierboven. Voor foto jurk, nog eventjes geduld Wink Werkdag overleefd vandaag?

Jasmine Jeetje, wat heftig van je neefje. Hoop inderdaad ook voor je dat het meevalt...

all Heb geprobeerd op zoveel mogelijk mensen te reageren, nogmaals omdat ik het nogal druk heb even wat minder aanwezig op het forum. Over 3 dagen trouwen!!! Kom er alleen net achter dat ik tijdens onze huwelijksreis ongesteld ga worden.... of niet dus en dat ik dan in spanning zit tot ik in NL ben en een test kan kopen laughcry
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Filoria ma 30 jul 2012 - 9:55

Jeetje Mezzoforte, wat leuk dat je bijna gaat trouwen. Is alles al helemaal voorbereid? Heb je er zin in?

Mijn schoonzus heeft haar positieve test op huwelijksreis gedaan en dat was best romantisch zei ze angel Zou er gewoon eentje meenemen voor de zekerheid!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  mezzoforte ma 30 jul 2012 - 9:59

Filoria schreef:Jeetje Mezzoforte, wat leuk dat je bijna gaat trouwen. Is alles al helemaal voorbereid? Heb je er zin in?

Mijn schoonzus heeft haar positieve test op huwelijksreis gedaan en dat was best romantisch zei ze angel Zou er gewoon eentje meenemen voor de zekerheid!

In principe wel. Gisteren heeft vriend pak + schoenen gekocht, dus die is qua kleding ook compleet nu (ja we doen alles lekker last minute, ik heb mijn jurk ook pas 2 weken in huis ofzo laughcry ) Ik wil alleen misschien nog een leuke ketting kopen, en morgen nog even naar de kapper.

Weet je dat ik gewoon serieus niet aan die optie gedacht heb? Is best een goeie, ga ik zeker in m'n koffer doen Wink
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Gerbera ma 30 jul 2012 - 10:39

Hee meiden,

Vanavond wezen sporten (sport ongeveer 3/4x per week) en kreeg bij de buikspieroefeningen toch wel een raar gevoel onderin m'n buik. Beetje zeurderig gevoel. Toen werd ik toch wat gespannen, omdat je geen rechte buikspieroefeningen mag doen als je zwanger bent. Nou ben ik waarschijnlijk niet zwanger, heb zaterdag mn eisprong gehad, maar je weet 't nie.. Heel de tijd tijdens het sporten daar aan moeten denken. Daarna tijdens de RPM (spinning) zat het niet zo lekker vanwege het vele klussen de afgelopen week hahaha.
Zat ook gelijk te bedenken wat voor 'n smoes ik moet bedenken als ik straks echt zwanger ben. Dan kan ik natuurlijk echt niet meer die oefeningen doen, wat ik normaal 3x per week doe...

Aardbei; Heb je een lekker schoonmaakdagje gehad? smile Wel een lekker gevoel achteraf he. Jammer dat er niks te zien was op de echo, toch een tegenvaller natuurlijk.

Nillis; hebben de clienten jouw aanwezigheid een beetje overleefd?? haha.

Linnie1985; fijne vakantie en hopelijk kom je met goed nieuws terug!

Filoria: ik ben nieuw inderdaad! Ben altijd al een meelezer geweest. Af en toe wat gepost, maar ik ben nooit zo sterk in het bijhouden van topics. Dus ik doe goed mn best nu smile (scheelt ook wel dat ik nu vakantie heb).
Leuk dat je jezelf even hebt voorgesteld! Wat heb je al veel meegemaakt, met je miskraam enzo. Lijkt me echt vreselijk! Leuk dat jullie er de volgende ronde weer helemaal voor gaan!!

Jasmine: wat een gedoe zo'n trap he!! Gelukkig heb je een handige man zo te lezen smile En wat erg van je neefje, sterkte ermee!

Mezzoforte: Whaa je gaat donderdag trouwen!!! Ga er elk moment van genieten. Ik heb 25 mei met een onwijs grote glimlach de hele dag rondgelopen.. het is ZOOOOO leuk!! Ik werd ook tijdens onze huwelijksreis ongesteld.. man vond het niet zo leuk haha. Maar ik hoop dat je met goed nieuws terug komt van je vakantie. Waar gaan jullie heen?
Ik had trouwens 2 testen meegenomen op vakantie smile
Gerbera
Gerbera
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 150
Punten : 156
Registratiedatum : 30-06-12

Bericht  nillis ma 30 jul 2012 - 20:02

@ meezoforte, heel veel plezier donderdag

@ Jasmine, hoe gaat het nu met je neefje.

@ Filoria, wij gaan naar Italie op de camping.

@ all, moet zo werken. heb gisteren een leuke dienst gewerkt, dus ging helemaal goed. Vandaag laatste dagje en dan vakantie. Nog niet ongesteld.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Pussycat di 31 jul 2012 - 1:18

Bedankt allemaal voor de voor een kindje 2012 - Pagina 30 699888 voor een kindje 2012 - Pagina 30 699888 allemaal een terugvoor een kindje 2012 - Pagina 30 699888

Weegschaal veel plezier in deze vruchtbare dagen.

Nillis En..? Al test drang? Wel spannend nu want je zit al op dag 30 als je ticker klopt en dat is al lang geleden voor jou. Ben benieuwd! Very Happy

Linnie Voor jullie een hele fijne vakantie.

SB Ook in afwachting tot de wachtdagen over zijn ook weer spannend.

Filoria Dank je meid. Met ons gaat het prima hoor. Dochter slaapt gelukkig weer normaal haha dus dat scheelt een hoop. Normaal kwam ze altijd rond 3 uur bij ons liggen s’nachts, maar nu al 4 nachten op rij slaapt ze helemaal door van 21:00 tot 7 á 8. voor een kindje 2012 - Pagina 30 281626781

Wat lijkt me dat vreselijk moeilijk zeg dat je zoontje al wist dat hij grote broer zou worden pff de tranen springen mij in de ogen tijdens het lezen…
Ik hoop zo voor jullie dat jij weer snel zwanger mag zijn.

Janedoe Hoe is het inderdaad bij jou? Ik ben ook benieuwd.

Jasmine Jeetje wat eng zeg met je neefje brrr krijg er kippenvel van. Hoe jong is je neefje?

Aardbei voor een kindje 2012 - Pagina 30 699888

All : Hier weinig bijzonders. Morgen is mijn NOD maar ga pas testen als ik erover heen zit. Want ik test toch altijd negatief voor een kindje 2012 - Pagina 30 394967

Verder proberen wij een nieuwe slaapkamer voor E te zoeken, maar kan nergens wat leuks vinden voor een kindje 2012 - Pagina 30 1371890812
Wel lekker 3 dagen vrij nu... maar het mooie weer is weg.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Aardbei di 31 jul 2012 - 1:20

Filoria: Ik hoop het, het liep alleen allemaal een beetje gek dus heb niet veel kunnen vragen. Ik heb ook geen arts gezien, alleen de echoscopist en toen ik me ging aankleden zei ze dat ze naar de balie ging om mijn gegevens te overhandigen en dan ik daar ook heen moest komen. Toen ik daar aan kwam was zij weg en stond er een verpleegster en een arts (die ik de vorige twee keren niet had). De arts zei dat ik over drie dagen terug moest komen en liep weg en de verpleegster maakte toen een afspraak met me. Was allemaal een beetje raar dus… Maar volgende keer ga ik dus al dingen vragen als ik daar lig, en niet achteraf!
De 16e, over twee weekjes dus al. Spannend hoor!

Mezzoforte: Wow wat gaat de tijd snel, donderdag al! Ben je al zenuwachtig? Ben heel benieuwd naar je jurk! En ik zou ook lekker een test meenemen hoor! En anders hebben ze die daar toch ook wel? Waar ga je heen?

Jasmine: Is er al wat meer bekend over je neefje? Gaat het al wat beter met hem?

Gerbera: Moet je er zo vroeg al rekening mee houden dan, met sporten? Veel meiden weten dan toch nog niet eens dat ze zwanger zijn?

Hier verder geen nieuws. Donderdag moet ik om 10 over 12 naar het ziekenhuis voor een echo. Het is vanaf mijn werk ongeveer 10/15 minuutjes fietsen. Ik ga maar zeggen dat ik naar de tandarts moet. Afhankelijk van de uitkomsten donderdag kijk ik dan even hoe ik dit de eventueel volgende keren aan ga pakken.
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Bericht  vlinder-2011 di 31 jul 2012 - 2:35

Ook hier weer eens een reactie:

@ jasmine: veel sterkte, is er al iets bekend?

@ gerbera: ik heb dat ook wel eens, meestal eisprong of ik moet ongesteld worden maar dat zegt voor jou niks natuurlijk..!

@ Aardbei: Veel succes en sterkte! misschien moet je het gewoon eerlijk vertellen of?

@ Nillis: Wanneer ging je precies testen?

@ Linnie: Fijne vakantie!

@ Sanne: Van harte gefeliciteerd! Strooi ook jij een beetje HCG rond? Wink

@ de rest: sorry maar weet niet alles precies meer!

Hier sinds 3 dagen hele kleine beetjes donker bloedverlies maar niet ongesteld te noemen. Weet niet precies wat het is maar we wachten het af.
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Bericht  Pussycat di 31 jul 2012 - 2:47

En ja hoor ongesteld geworden....

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  vlinder-2011 di 31 jul 2012 - 2:49

Wat balen voor je! Had je het verwacht?
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Pussycat di 31 jul 2012 - 2:54

Tja, na 11 rondes ga ik steeds vaker maar van het slechtste uit.

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  vlinder-2011 di 31 jul 2012 - 3:03

He bah, dat kan ik me goed voorstellen maar daarom is de teleurstelling natuurlijk niet minder groot.. Veel sterkte!

Net nog even naar het toilet geweest maar heb bij afvegen niks alleen als ik ga voelen van binnen (ja klinkt vies dus sorry voor de details) zit er een klein beetje donkerrood bloed aan het toiletpapier. Dit is al zo vanaf vrijdagavond. Iemand dit ook wel eens gehad?? Of een idee wat het is?
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Pussycat di 31 jul 2012 - 3:36

Nee de teleurstelling wordt juist alleen maar groter kan wel janken als ik weer ongesteld word, maar ja daar schiet ik ook niks mee op. Maar goed...

Wat jij omschrijft klinkt misschien als een aanloop van ongesteld? Moest je het worden?

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje di 31 jul 2012 - 3:46

@ Pussycat, voor een kindje 2012 - Pagina 30 699888 . Ik hoop echt voor jullie dat het de komende ronde dan zover mag zijn!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  vlinder-2011 di 31 jul 2012 - 4:29

Pussycat schreef:Nee de teleurstelling wordt juist alleen maar groter kan wel janken als ik weer ongesteld word, maar ja daar schiet ik ook niks mee op. Maar goed...

Wat jij omschrijft klinkt misschien als een aanloop van ongesteld? Moest je het worden?

Dat weet ik dus niet, ben vorige maand gestopt met de pil maar weet niet hoe lang mijn cyclus is en doordat ik eerder gestopt ben klopt het in ieder geval niet. En daarbij ben ik al 7 jaar aan de pil geweest. Wel had ik vorige week wat steken onder in mijn buik (onderin) dus dacht dat het misschien de eisprong was dus dan zou ik zaterdag ongesteld moeten worden. Loop 10x per dag naar het toilet om te kijken maar na 4 dagen nog weinig / geen verandering.
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Pussycat di 31 jul 2012 - 4:38

Ow je bent echt net gestopt? Dan is het heel goed mogelijk dat het een aanloop is en het straks losbarst hoor.
Tja eigenlijk is er zoveel mogelijk of het moment dat je stopt... Hoe vervelend ook afwachten helaas...

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  vlinder-2011 di 31 jul 2012 - 4:44

Ok, bedankt Wink Ben ik weer wat wijzer en praat ik mezelf niet van alles aan Laughing Had voor mezelf bedacht dat ik volgende week maandag ging testen, 6 augustus dus.. Dan is het ongeveer 7 weken geleden dat ik voor het laatst de pil heb gehad. We wachten af!
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Pussycat di 31 jul 2012 - 4:55

Tja je kunt natuurlijk altijd testen. Hoe vaak ik dat al wel niet heb gedaan Rolling Eyes

Als je denkt dat je zwanger bent kan je altijd testen natuurlijk voor de zekerheid niks mis mee. Er zijn natuurlijk ook meiden die bloeden terwijl ze zwanger zijn. Maar omdat je net gestopt bent is het niet hoogstwaarschijnlijk, maar ook zeker niet onmogelijk hoor. Tja je weet het niet tot je test of tot je meer bloed gaat verliezen hé. Wink Dat is het vervelende eraan haha Zolang je niet (heftig) aan het bloeden bent kan je altijd heerlijk blijven twijfelen.

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Stitch di 31 jul 2012 - 5:01

@ Nillis, pussycat, Jasmine, Linnie, Filoria en Weegschaal, hug hug hug duim zo ontzettend hard dat het voor jullie nu snel eens raak mag zijn! (en dat dat ook zo blijft dan)

@ Pussycat, wat ontzettend balen dat je weer ongesteld bent geworden! hug Wanneer wilde je nou ook alweer naar de huisarts gaan? hug

@ Sleeping Beauty, hopelijk kan je je oma snel mooi nieuws brengen!!

@ Weegschaal, have fun! En laat je man/vriend maar gelijk weer raak schieten! Razz Wink

@ Aardbei, fijn dat het op dag 7 toch eindelijk weg was! Jammer dat er nog niets te zien was op de echo, hopelijk donderdag wel! Ik zou het op mijn werk wel gewoon vertellen denk ik, maar ik heb dan ook maar 4 collega's (op onze vestiging dan) en die weten allemaal al dat we voor een kindje bezig zijn. Mijn leidinggevende niet, en dat wilde ik ook nog maar even zo houden! Wink En wat raar trouwens, dat je achteraf niet nog wat dingen kon vragen. Lekker klantvriendelijk ook! :O

@ Nillis, lekker bijna vakantie! Hopelijk gaan jullie met zn 4-en Wink Weet je al wanneer je evt wilt gaan testen? Geniet maar lekker van jullie vakantie!

@ Filoria, wat ben je toch eigenlijk een schatje! Heb je wel gemist hoor hier, al had ik je hier liever niet meer terug gezien! Weet nog niet wanneer ik naar de huisarts ga, eigenlijk wil ik wel graag, maar durf niet zo goed. Heb ook niet echt een fijne huisarts. En heb dan zo het gevoel dat ik een ongeduldige zeur ben! Nog 2 weekjes, hopelijk kunnen ze zorgen dat je snel weer zwanger bent!!

@ Jasmine, wat schrikken van je neefje! Hoe oud is hij? Weet je al wat meer? Heel veel sterkte, voor jou en je neefje en familie!

@ Mezzoforte, ik zou denk ik ook een test meenemen! Ik hoop heel hard dat je niet ongesteld wordt op je huwelijksreis, zou wel een domper zijn! Waar gaan jullie naartoe? Heel veel plezier alvast op jullie trouwdag, maar dat gaat vast wel lukken!!

@ Gerbera, mag je dat gelijk al niet meer doen dan?

@ Vlinder, hopelijk wordt je niet ongesteld. Bij mij is het helaas wel een teken dat ik ongesteld word.

@ All, Gisteren helaas ook weer ongesteld geworden. Al had ik het wel een beetje aan zien komen, na 4/5 dagen oud bloed verlies. Omdat het maar niet door zette toch weer wat hoop gekregen, maar helaas. Was die heftige buikpijn 2 weken geleden waarschijnlijk toch mijn eisprong? Hopelijk heb ik dat niet elke maand zo erg! Vandaag weer een dagje thuis, helaas. Gisteren vanwege een allergische reactie rondom mijn ogen (rood, opgezet, jeukerig en trekkerig en kapot) medicijnen gekregen van de huisarts. Helaas zoveel last van bijwerkingen, dat ik vanochtend stond te tollen op mijn benen, en al mijn eten eruit heb gegooid. Gelukkig werken de medicijnen wel, en hou ik nu ook weer mijn eten binnen, dus morgen weer met frisse moed aan het werk.
Mijn cyclus is gelukkig weer iets korter geworden, (nu 45 dagen) al wordt ik er nog niet echt vrolijk van! Zou wel graag naar de huisarts willen, alleen ben ik begin november pas een jaar gestopt met de pil, 9 maanden geleden dus. Ben ik dan niet gewoon te ongeduldig? Voor degenen die naar de huisarts zijn gestapt vanwege jullie cyclus, na hoelang hebben jullie dit gedaan, en hoe hebben jullie dit naar de arts aangegeven?
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Bericht  Pussycat di 31 jul 2012 - 5:21

Stitch Je kan best naar de huisarts gaan onder het mom van ''goh mijn cyclus is zo onregelmatig moet ik mij zorgen maken''?
Ik vind dat je dat nu al wel kan doen. Het kan zijn dat hij/zij dan zegt joh je bent nog niet zo lang gestopt wacht het af, maar er zijn er ook bij die je wel door sturen o.i.d.

Wij wilden in september naar de huisarts gaan...
Maar ja aan de ene kant denk ik... sinds kort is mijn cyclus pas een beetje regelmatig. Zou het in het begin zo erg geweest zijn van de zwangerschap/borstvoeding? Geef al sinds E 4 maanden is geen borstvoeding meer trouwens....
Moet ik nog afwachten of toch gaan...?

Lastig hé dat soort dingen.

Trouwens wie weet brengt een ticker mij geluk Laughing

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Aardbei di 31 jul 2012 - 6:13

Stitch: ik ben na ongeveer 5 à 6 maanden naar de verloskundige geweest voor een kinderwensspreekuur. Ik ben toen gelijk al naar de gyn doorverwezen. Zowel de verloskundige als de gyn vonden het helemaal niet raar dat ik er al zo snel zat. De kans met zo'n lange cyclus is gewoon zo groot dat je geen eisprong hebt dat het eigenlijk geen zin heeft nog langer te proberen/wachten vonden zij. Op zijn minst houden ze je dan eerst een cyclus in de gaten met echo's zonder medicijnen om te kijken wat er gebeurt. Of ze beslissen gelijk al dat je aan de medicijnen gaat omdat ze ervan uitgaan dat je geen eisprong hebt. Bij mij zaten ze namelijk te twijfelen tussen optie 1 en 2 en hebben uiteindelijk toch gekozen voor optie 2.
Bij mij op mijn werk weet eigenlijk niemand dat we er mee bezig zijn, eigenlijk überhaupt niemand. Alleen 1 collega waar ik vaak mee samen werk weet iets, verder helemaal niemand.

Pussycat: gewoon gaan hoor! Niet geschoten is altijd mis, en een gesprekje bij de huisarts kan geen enkel kwaad. Dat geeft jezelf misschien ook een beetje meer rust.

Vlinder: Ik wil het eigenlijk tegen niemand vertellen. Ik wacht nog even af en als ik nog veel vaker voor een echo moet komen kom ik er niet onderuit vrees ik.

@ all: weten bij jullie wel veel mensen dat jullie bezig zijn? Vinden jullie dat niet iets prive's?

Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Bericht  Parel di 31 jul 2012 - 6:16

Pussycat schreef:Stitch Je kan best naar de huisarts gaan onder het mom van ''goh mijn cyclus is zo onregelmatig moet ik mij zorgen maken''?
Ik vind dat je dat nu al wel kan doen. Het kan zijn dat hij/zij dan zegt joh je bent nog niet zo lang gestopt wacht het af, maar er zijn er ook bij die je wel door sturen o.i.d.

Wij wilden in september naar de huisarts gaan...
Maar ja aan de ene kant denk ik... sinds kort is mijn cyclus pas een beetje regelmatig. Zou het in het begin zo erg geweest zijn van de zwangerschap/borstvoeding? Geef al sinds E 4 maanden is geen borstvoeding meer trouwens....
Moet ik nog afwachten of toch gaan...?

Lastig hé dat soort dingen.

Trouwens wie weet brengt een ticker mij geluk Laughing

PC, ik denk dan, wie niet waagt wie niet wint!
Ik zou gewoon even de dokter raadplegen, zou mijn geduld toch wel verliezen!
Maar ja, dat ben ik ... (en stiekem denk ik dat jij hetzelfde denkt haha)
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud