voor een kindje 2012
+56
Emma_
Lies
_Mashimaro_
Takkie
Flip Fluitketel
Clapperdie
snoezel
Pien
Parel
Mom-Of-3
blondje1313
Limburg85
Happydobby
Susan
mauwmauw
Blue flower
Annie24
mzcharlotte
vlinder-2011
Linda
Annemoontje
Linnie1985
boekenwurm83
Highway
Amber-
Paper Crown
JD
Puzzle
Jasmine
ShallY
sabje
Lejow
Puggle
Flower_L
Gerbera
Muppetje
Smaragdje
Aimee
Annemie
SleepingBeauty
Samantha
Muis
nillis
mezzoforte
Aardbei
Pussycat
Silver
Filoria
Snoes
Twellie
slaatje
Miss G
sanne-84
Weegschaal
Stitch
maiadebij
60 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Jasmine
Smaragdje gefeliciteerd!
Smaragdje gefeliciteerd!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Smaragdje: Gefeliciteerd!!! Ben heel blij voor je!
Razz: Ik duim voor je!
Jasmine:
Boekenwurm: Succes vandaag in het ziekenhuis!
Razz: Ik duim voor je!
Jasmine:
Boekenwurm: Succes vandaag in het ziekenhuis!
Aardbei- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12
@ Pussycat, ja, ik geef nog steeds borstvoeding. Ik was van plan om met een jaar te stoppen, maar heb dat uiteindelijk toch niet gedaan.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Nou lekker toch Ben altijd alleen zo verbaasd dat sommigen zo snel zwanger worden ook al geven ze nog borstvoeding.
Vooral omdat ik het dan met mezelf vergelijk. Mijn lichaam moest blijkbaar heel lang ontwennen.
Vooral omdat ik het dan met mezelf vergelijk. Mijn lichaam moest blijkbaar heel lang ontwennen.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
smaragdje, ik wist niet dat je ook nog bv geeft, wat leuk! Wil je eventueel ook gaan tandemvoeden? Mocht ik snel zwanger raken dan zie ik J niet zo snel stoppen met de bv, die is nog helemaal verslingerd aan HAAR tietie's! Ben ook benieuwd of ze ze wel wilt delen
Jasmine, ik blijf ook voor je duimen. Ik heb bij J de eerste 5 weken bloed verloren. Dus ook al geeft het weinig hoop, het kán nog wel natuurlijk!
Jasmine, ik blijf ook voor je duimen. Ik heb bij J de eerste 5 weken bloed verloren. Dus ook al geeft het weinig hoop, het kán nog wel natuurlijk!
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
@ Jasmine, wat enorm balen. IK hoop zo voor je dat het niet doorzet
@ Smaragdje: gefeliciteerd!! wat super voor je!
Even snel ego:
Ik heb net de follikelmeting gehad. Helaas. Wel veel kleine eitjes net zoals de vorige keer maar die zijn niet of nauwelijks gegroeid. Dinsdag nog een meting om te kijken of er wellicht toch nog 1 gaat groeien, maar de gyn dacht dat dat waarschijnlijk niet gaat gebeuren. Dus dan op naar een hogere dosis clomid.
Ik ben wel even teleurgesteld. Ik had echt het gevoel dat de clomid aan zou slaan en we nu echt voor een kindje zouden kunnen gaan. Helaas wat langer geduld hebben. Hopelijk slaat de volgende dosering wel aan.
Nu snel aan het werk want ik was al wat later.
Fijne dag allemaal!
@ Smaragdje: gefeliciteerd!! wat super voor je!
Even snel ego:
Ik heb net de follikelmeting gehad. Helaas. Wel veel kleine eitjes net zoals de vorige keer maar die zijn niet of nauwelijks gegroeid. Dinsdag nog een meting om te kijken of er wellicht toch nog 1 gaat groeien, maar de gyn dacht dat dat waarschijnlijk niet gaat gebeuren. Dus dan op naar een hogere dosis clomid.
Ik ben wel even teleurgesteld. Ik had echt het gevoel dat de clomid aan zou slaan en we nu echt voor een kindje zouden kunnen gaan. Helaas wat langer geduld hebben. Hopelijk slaat de volgende dosering wel aan.
Nu snel aan het werk want ik was al wat later.
Fijne dag allemaal!
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
@ Pussycat, mijn eerste cyclus was ook ruim 90 dagen natuurlijk. Daarna 38, dat is ook langer dan wat ik voor mijn zwangerschap had. Ik heb het idee dat deze ronde wel korter is geweest. Het is dus niet van af het begin helemaal geregeld, maar ben natuurlijk ook gewoon voor het eerst ongesteld geworden na 9 maanden borstvoeding. Misschien anders dan als je ongesteld wordt nadat je bent gestopt met borstvoeding?
@ Maiadebij, ik weet nog niet of ik wil gaan tandemvoeden. Om eerlijk te zijn heb ik daar nog nooit over nagedacht. Ik krijg nu ook al wel eens commentaar dat ik nog bv geef, zal dan nog wel meer zijn. Mijn zoontje vindt het echter nog zo fijn om te drinken, dat ik het misschien wel doe. Even kijken hoe het allemaal loopt. Hier is hij er ook weg van hoor, hij weet precies aan te geven wanneer hij wil
@ Boekenwurm, jammer! Ik hoop dat de clomid nu toch snel aan gaat slaan!
@ Maiadebij, ik weet nog niet of ik wil gaan tandemvoeden. Om eerlijk te zijn heb ik daar nog nooit over nagedacht. Ik krijg nu ook al wel eens commentaar dat ik nog bv geef, zal dan nog wel meer zijn. Mijn zoontje vindt het echter nog zo fijn om te drinken, dat ik het misschien wel doe. Even kijken hoe het allemaal loopt. Hier is hij er ook weg van hoor, hij weet precies aan te geven wanneer hij wil
@ Boekenwurm, jammer! Ik hoop dat de clomid nu toch snel aan gaat slaan!
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Smaragdje, gefeliciteerd!
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Wat ik mij trouwens nog afvraag, misschien dat Snoes mij daarop antwoord kan/wil geven.
Moet er nu opnieuw mijn menstruatie opgewekt worden voordat ik aan de Clomid kan? Voordat ik uit mezelf ongesteld wordt kan namelijk lang gaan duren.
Wel balen trouwens want ik ga over 3 weken op vakantie, 3 weken lang. Het is dan heel waarschijnlijk dat ik ergens begin van de vakantie aan de clomid moet en dus geen follikelmeting kan krijgen. Zouden ze de clomid dan uitstellen tot na mijn vakantie of mag ik alvast een ronde proberen zonder meting?
Pfff gelukkig is het niet zo druk op m'n werk want ik ben er met m'n gedachten niet echt bij
Moet er nu opnieuw mijn menstruatie opgewekt worden voordat ik aan de Clomid kan? Voordat ik uit mezelf ongesteld wordt kan namelijk lang gaan duren.
Wel balen trouwens want ik ga over 3 weken op vakantie, 3 weken lang. Het is dan heel waarschijnlijk dat ik ergens begin van de vakantie aan de clomid moet en dus geen follikelmeting kan krijgen. Zouden ze de clomid dan uitstellen tot na mijn vakantie of mag ik alvast een ronde proberen zonder meting?
Pfff gelukkig is het niet zo druk op m'n werk want ik ben er met m'n gedachten niet echt bij
boekenwurm83- Prater
Biekenwurm, jammer
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Boekenwurm: balen dat de Clomid niet aan lijkt te slaan.
Hier heeft het doorgezet. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Heb er nu wel weer vrede mee, het is niet anders. Volgende keer beter.
Gisteravond kon ik mijn man wel achter het behang plakken. Ik was een beetje depri, omdat ik toch ongesteld ging worden. Enige wat hij zei was: "jammer". Dus ik zeg dat ik het op dat moment wel iets meer dan jammer vond. Moest ik er niet zo'n issue van maken. Typisch mannen om daar op zo'n moment over te beginnen. Het blijft een bijzonder ras, dat mannelijk volk
Hier heeft het doorgezet. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Heb er nu wel weer vrede mee, het is niet anders. Volgende keer beter.
Gisteravond kon ik mijn man wel achter het behang plakken. Ik was een beetje depri, omdat ik toch ongesteld ging worden. Enige wat hij zei was: "jammer". Dus ik zeg dat ik het op dat moment wel iets meer dan jammer vond. Moest ik er niet zo'n issue van maken. Typisch mannen om daar op zo'n moment over te beginnen. Het blijft een bijzonder ras, dat mannelijk volk
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Jasmine schreef:Boekenwurm: balen dat de Clomid niet aan lijkt te slaan.
vervelend zeg Jasmine! Maar goed dat je er vrede mee hebt en er weer voor gaat!
Mijn vriend is soms net zo, dan baal ik enorm en/of ben ik een beetje depri en dan vindt hij dat ik me niet zo druk moet maken. Hij vindt het ook wel jammer dat het zo loopt, maar hij zit er veel minder mee en ziet het minder somber in. Mannen zijn daar gewoon heel anders is.
boekenwurm83- Prater
Smaragdje, oja J weet ook zo goed aan te geven als ze bv wilt en is dan erg boos als het even niet kan (in het openbaar voeden is niet zo mijn ding nu ze zo groot is). Ik krijg er geen commentaar van mijn naaste familie op gelukkig, buitenstaanders zie ik wel eens fronsen als het ter sprake komt maar die zeggen dan verder niets. Als je zwanger bent kan je bv wel helemaal teruglopen he, en ook kan het voeden pijnlijk worden. Dus misschien wel iets om in je achterhoofd te houden. Sommige laten hun kindje dan nog wel "drinken" zonder dat er dus echt melk komt. Zodra de baby is er dan is, is er weer voldoende melk en kun je dus tandemvoeden.
Ik ga het ook gewoon aankijken als ik snel zwanger zou zijn... op zijn beloop laten en zien waar het schip strand
Ik ga het ook gewoon aankijken als ik snel zwanger zou zijn... op zijn beloop laten en zien waar het schip strand
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Balen jasmine
En mijn vriend kan af en toe ook net zo zijn hoor.
Maar dat zal wel zijn omdat ze het er dan gewoon niet over willen hebben op dat moment ofzo.
Want die van mij zegt ook wel eens heel nuchter ooh jammer of goh dat had je toch wel verwacht.
Maar hij zit er ook wel mee, want laatst zei hij na sex dan weer ; Ik hoop zo dat ik nu een keer raak heb geschoten. Ben er echt weer aan toe nog een kindje met jou En ik merk dat hij ook steeds meer baalt na elke ronde.
En mijn vriend kan af en toe ook net zo zijn hoor.
Maar dat zal wel zijn omdat ze het er dan gewoon niet over willen hebben op dat moment ofzo.
Want die van mij zegt ook wel eens heel nuchter ooh jammer of goh dat had je toch wel verwacht.
Maar hij zit er ook wel mee, want laatst zei hij na sex dan weer ; Ik hoop zo dat ik nu een keer raak heb geschoten. Ben er echt weer aan toe nog een kindje met jou En ik merk dat hij ook steeds meer baalt na elke ronde.
Pussycat- Ratel
@pussycat, als het de komende rondes niet lukt ga je dan naar de gyn?
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Happydobby Dan wil ik sowieso eerst langs de huisarts inderdaad in september. Daarom zeggen we voor nu een soort rustperiode voor ons doen zonder ovutesten of heel erg erop focussen en genieten van de leuke dingen/vakantie. Wel zoveel mogelijk vrijen en in september naar de huisarts dus, want dan zijn we al heel lang bezig en zouden we wel willen weten waarom het niet lukt.
Pussycat- Ratel
Jasmine schreef:
Ow zo herkenbaar!! De mijne zegt ook letterlijk; is nu het niet, dan volgende maand, of volgend jaar.. Pff datwil ik toch niet horen;). Komt wel doordat hij heel nuchter is, en weet dat het niet meteen raak hoeft te zijn. Terwijl als ik iets in mn kop heb het eigenlijk ook meteen moet gebeuren;)
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
@pussycat, ik vind je cyclus best onregelmatig. Als ik naar de mijne kijk tenminste, ik heb altijd 27 of 28 dagen. zowel voor als na de zwangerschap.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ja apart hé. Terwijl voor de zwangerschap had ik altijd netjes rond de 28 dagen. Al is mijn cyclus de laatste 4 rondes wel normaal 29,26,26,27
Pussycat- Ratel
Boekenwurm; hoeveelste dag zit je nu met de Clomid?
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Hier ben ikboekenwurm83 schreef:Wat ik mij trouwens nog afvraag, misschien dat Snoes mij daarop antwoord kan/wil geven.
Ik moest wel altijd mijn ongesteldheid opwekken met medicatie als de Clomid weer niet aansloeg. Maar niet gelijk na de follikelmeting, ik mocht er meestal pas mee starten rond dag 28 van mijn cyclus. Op welke dag van je cyclus zit je nu? Als je je ongesteldheid moet opwekken met medicatie, kan je dat natuurlijk wel een beetje zelf bepalen (ivm je vakantie). Dan begin je gewoon pas met de medicatie als je op vakantie bent en ben je weer thuis als je een follikelmeting moet krijgen (als het allemaal zo mooi uitkomt dan natuurlijk).
Jasmine, hele dikke knuffel, wat rot weer
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Annie24 schreef:Boekenwurm; hoeveelste dag zit je nu met de Clomid?
Hej ik heb vorige week 5 dagen lang clomid geslikt (dag 3 t/m 7) en heb vandaag (dag 11) de meting gehad.
boekenwurm83- Prater
Snoes schreef:Hier ben ikboekenwurm83 schreef:Wat ik mij trouwens nog afvraag, misschien dat Snoes mij daarop antwoord kan/wil geven.
Ik moest wel altijd mijn ongesteldheid opwekken met medicatie als de Clomid weer niet aansloeg. Maar niet gelijk na de follikelmeting, ik mocht er meestal pas mee starten rond dag 28 van mijn cyclus. Op welke dag van je cyclus zit je nu? Als je je ongesteldheid moet opwekken met medicatie, kan je dat natuurlijk wel een beetje zelf bepalen (ivm je vakantie). Dan begin je gewoon pas met de medicatie als je op vakantie bent en ben je weer thuis als je een follikelmeting moet krijgen (als het allemaal zo mooi uitkomt dan natuurlijk).
Jasmine, hele dikke knuffel, wat rot weer
Ja dan zou ik inderdaad in mijn vakantie kunnen beginnen, maar dan 'verlies' ik weer zoveel weken voor mijn gevoel. Maar goed jij geeft al aan dat jij pas mocht opwekken rond dag 28 dus dan moet ik sowieso nog even wachten, ik zit pas op dag 11. Dan doet die week meer of minder er ook niet meer toe. Bedankt voor je antwoord.
boekenwurm83- Prater
Ik had ook vaak op dag 10 of dag 11 mijn eerste meting en er was ook nooit wat te zien. Dan kwam ik meestal rond dag 15/16 nog eens terug en was er weer niets te zien. Uiteindelijk kwam ik soms op dag 20 +/- nog eens terug en nog steeds niets te zien. Ik herken je gevoel wel, dat je dan het gevoel hebt weken te verliezen, maar dan ben je op vakantie en ben je er wellicht ook minder mee bezig.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Snoes schreef:Ik had ook vaak op dag 10 of dag 11 mijn eerste meting en er was ook nooit wat te zien. Dan kwam ik meestal rond dag 15/16 nog eens terug en was er weer niets te zien. Uiteindelijk kwam ik soms op dag 20 +/- nog eens terug en nog steeds niets te zien. Ik herken je gevoel wel, dat je dan het gevoel hebt weken te verliezen, maar dan ben je op vakantie en ben je er wellicht ook minder mee bezig.
Is ook zo en ik ben ook nog maar net begonnen! Kan me niet voorstellen hoe het voor jou moest zijn om elke keer weer teleurgesteld te worden.
Ik moet gewoon wat meer geduld hebben..
boekenwurm83- Prater
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: