Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+56
Emma_
Lies
_Mashimaro_
Takkie
Flip Fluitketel
Clapperdie
snoezel
Pien
Parel
Mom-Of-3
blondje1313
Limburg85
Happydobby
Susan
mauwmauw
Blue flower
Annie24
mzcharlotte
vlinder-2011
Linda
Annemoontje
Linnie1985
boekenwurm83
Highway
Amber-
Paper Crown
JD
Puzzle
Jasmine
ShallY
sabje
Lejow
Puggle
Flower_L
Gerbera
Muppetje
Smaragdje
Aimee
Annemie
SleepingBeauty
Samantha
Muis
nillis
mezzoforte
Aardbei
Pussycat
Silver
Filoria
Snoes
Twellie
slaatje
Miss G
sanne-84
Weegschaal
Stitch
maiadebij
60 plaatsers

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 18 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Smaragdje ma 16 jul 2012 - 4:47

@ Allo, oh, maar begrijp mij niet verkeerd hoor. Ik zal als ik zwanger ben nooit drinken en ik kan het makkelijk laten staan. Sinds de geboorte van J heb ik ook bijna nooit iets gedronken, behalve 3x dat ik toch nog lang weg zou zijn van hem en hij niet meer hoefde te drinken (bv). Alleen leek mij een wijntje bij het eten wel lekker Embarassed Het was meer de twijfel hoe groot de kans al is op een kloppend resultaat.

@ Jasmine, ik duim voor jou!

@ Slaatje, dank je!

@ Nillis, fijn een kortere cyclus!

@ maiadebij, was een lange nacht dus! Hopelijk spookt ze vannacht niet zo!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  mezzoforte ma 16 jul 2012 - 5:11

@all Er is weer veel geschreven, had weer een aantal pagina's bij te lezen net smile Ik zal de komende weken hier wat minder reageren. Niet omdat de zwanger worden plannen on hold zijn gezet ofzo, maar ik heb het nogal druk met: Een jurk scoren voor m'n bruiloft (dankzij tips om mijn hiervoor geopende topic moet dat goedkomen), trouwen, op huwelijksreis gaan, en solliciteren, solliciteren en nog eens solliciteren. Moet er nu echt flink achteraan gaan want eind augustus loopt contract af. Werk aan de winkel dus, al krijg ik vrijdag te horen of ik door ben naar 2e ronde voor een interessante functie. Ik blijf het forum zoveel mogelijk volgen, maar zal dus wat minder aanwezig zijn in dit topic komende tijd. Mochten er relevante ontwikkelingen zijn op zwangerschapsgebied krijgen jullie dit uiteraard meteen te horen Wink
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Gast ma 16 jul 2012 - 5:24

Spannend Jasmine!

Gast
Gast

Bericht  Muppetje ma 16 jul 2012 - 5:44

Jasmine, ik vind het zoooooo spannend!!!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  mzcharlotte ma 16 jul 2012 - 5:48

Spannend Jasmine, ik ben benieuwd. voor een kindje 2012 - Pagina 18 699888
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  sanne-84 ma 16 jul 2012 - 6:10

jasmine, jij was die van de droom toch?
wanneer ga je testen??
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  sabje ma 16 jul 2012 - 6:49

Hey Meiden,

IK kom me ook weer melden na een heerlijke vakantie. Ben blij dat we naar de zon zijn geweest. M.ax vond het ook helemaal geweldig nen het vliegen ging ook goed met hem (is toch altijd afwachten). Op vakantie heb ik mijn eisprong gehad, dus flink bezig geweest Laughing . Wel fijn dat het vakantie was dan gebeurt het zowiezo wat meer. Nu ook op tijd begonnen omdat ik niet precies weet wanneer ik mijn eisprong heb. Nu dus ook weer op het wachtbankje. Zou een leuke afsluiter van de vakantie zijn. Zal vanaf nu ook weer mee lezen en reageren, misschien nog niet veel want gaan nog wel dagje sweg als het weer mee zit.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890

Bericht  Samantha ma 16 jul 2012 - 7:07

Goedenavond meiden

Vandaag gebeld door de gynaecoloog, mijn bloed test was goed. Geen hormonale afwijkingen te vinden. Heb hem verteld dat ik vies bruinig zwart slijm verlies sinds 2dagen. Het kan een voorbode zijn van ongesteldheid maar ook gewoon wat oud bloed wat ik nog kwijt moet. Wel heeft hij besloten dat we nu de menstruatie gaan opwekken. Ik moet 12 dagen (vanaf morgen) een pilletje slikken(naam kwijt) wat vergelijkbaar is met de pil. Dat moet na die 12dagen een bloeding forceren. Op dag 3van de menstruatie begin ik dan met een lage dosis Clomid. Dan moet ik na 28 dagen weer ongesteld worden of zwanger zijn. Dan start ik ronde 2 met Clomid en moet ik op dag 21 bloed laten prikken om te kijken of er eventueel een eisprong was. Ben ik dan niet zwanger en word ik ongesteld doe ik nog een ronde Clomid. Na 3 maanden moet ik weer contact opnemen met de gynaecoloog, hij hoopt dat ik dan of zwanger ben of dat het mijn lichaam getriggerd heeft een regelmatige cyclus te hebben. Als ik helemaal niet ongesteld word moet ik natuurlijk eerder contact opnemen.

Zo dat was me even een verhaal.

Jasmin spannend!
Samantha
Samantha
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11

Bericht  SleepingBeauty ma 16 jul 2012 - 7:12

@weegschaal; de bruiloft was wel gezellig. Niet mijn type bruiloft, maar hun waren gelukkig daar gaat het om :-)
Wat een gedoe met de onderzoeken van je. Goed dat je beslist om er nu toch weer voor te gaan.

@Sanne; hopelijk heeft het resultaat gehad voor jullie ;-)

@smaragdje; heb ook gehoord/gelezen dat je de eerste 6 weken geen bloedband hebt, dat maakt dat ik er wel iets relaxer mee om ga. Ik drink sowieso niet veel, maar af en toe een wijntje doe ik wel ongeacht mijn cyclus.

@Jasmine; klinkt goed!

@Nillis; hopelijk is het dit keer wel raak! En anders ook fijn dat je niet op je vakantie ongesteld bent.

@all; ik heb de nachtdiensten weer overleefd pale Nu weer lekker brak.
Maar goed, morgen krijg ik dan mijn beugel whhaaaha..
Vanavond ff relaxen met een filmpje op de bank.
Wijntje er bij en dan hopelijk op tijd naar bed!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Aardbei ma 16 jul 2012 - 18:50

Pusscat: Ik hoop dat het ook een beetje lukt, het loslaten. Dat zou wel een stukje rust geven voor jezelf denk ik.

Linnie: Fijn dat je in ieder geval nu lekker uit kunt kijken naar een vakantie, even lekker ontspannen!

Samantha: Hoef je geen echo's te laten maken tussendoor? Wel spannend hoor! Ik hoef nu nog maar 3 dagen mijn Provera te slikken om een bloeding op te wekken.

Weegschaal: hug Nog niet veel wijzer dus? Weer een paar weken afwachten.

Smaragdje: Ook al weet je het nog niet zeker kun je evengoed een glaasje wijn drinken hoor. De verloskundige zei tegen mij dat je pas hoeft te stoppen op het moment dat je een positieve test in je handen hebt. Je hebt namelijk pas een bloedband vanaf een week of 6 meen ik?

Jasmine: Ik hoop voor je dat je gevoel juist is!

Nillis: Spannend, nieuwe eetkamerstoelen! Waarschijnlijk word je een dag voordat ze komen ook helemaal zenuwachtig of je wel de goede kleur gekozen hebt, dat had ik in ieder geval wel smile

Boekenwurm: Hoe gaat het bij jou? Wanneer heb je je eerste echo?

Bij mij gaat alles verder zijn gangetje. Tot en met woensdag Provera slikken om een bloeding op te wekken. Weet iemand hoe snel na het stoppen je ongeveer een bloeding krijgt? Dat is een van de dingen die ik ben vergeten te vragen nerd
Verder heb ik het vooral heel druk. Volgende week heb ik een housewarming thuis, we zijn net verhuisd. Dus dit weekend wat laatste klusjes gedaan. Bijna alles is nu af! Aleen nog de vitrage in de keuken ophangen en de laatste plintjes leggen.

Fijne dag allemaal!
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Bericht  Snoes ma 16 jul 2012 - 20:48

Susan schreef:Ik zou zelf niet drinken als ik wist dat ik zwanger ben, het gaat dan niet zozeer om de directe bloedband met het kind, maar volgens mij kan alcohol ook een negatief effect hebben op de celdeling. Ik zou daar in elk geval geen risico mee lopen.

Hetzelfde geldt voor rauw vlees, als jij in het begin van de zwangerschap toxoplasmose oploopt (en de incubatietijd kan trouwens nog drie weken zijn) kan je daar zelfs een miskraam van krijgen. Ik zou daar dus wel wat voorzichtiger mee zijn, en niet bij alles denken 'er is toch nog geen bloedband, dus het kan wel'.
Helemaal eens!

Jasmine, wat ontzettend spannend meid! Ik hoop het echt zo zo zo ontzettend hard voor je voor een kindje 2012 - Pagina 18 699888

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Weegschaal ma 16 jul 2012 - 22:40

@ Smaragdje; Ik zou zelf niets drinken, ben erg voorzichtig geworden. Maar om me heen weet ik van mensen dat ze de eerste weken nog gedronken hebben ivm later testen. En daar ging alles gewoon goed.

@ Jasmine; Spannend!!!

@ Nillis; Laten we hopen dat de menstruatie lekker wegblijft, maar anders is het idd fijn dat het voor je vakantie is. Succes met klussen en ik begin vast met duimen!

@ Mezzoforte; Allemaal leuke dingen waar je druk mee bent dus. Alleen het solliciteren is wat minder, ook succes daarmee!

@ Sabje; Laten we hopen op een mooie afsluiter van je vakantie!

@ Samantha; Spannend allemaal, laten we hopen op goed resultaat!

@ Sleepingbeauty; Ik ben gisteren ook (weer) uit de nachtdienst gekomen, altijd fijn zo'n jetlag gevoel Wink Wat krijg je voor beugel en hoe lang gaat het ongeveer duren?

@ Aardbei; Fijn dat je huis klaar is!

Ik zit ontzettend ongeduldig op mijn menstruatie te wachten, zo stel ik het nog eens uit! De vorige keer kreeg ik op donderdag bruinverlies en zette het zaterdag door. Hoop dat dit weer zo is!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  nillis di 17 jul 2012 - 0:13

@weegschaal, fijn hé dat wachten, Is je cyclus weer regelmatig na de mk?

@ Sleeping beauty, lekker even bijslapen. Wanneer moet je nu weer werken? Wanneer is je nod?

@ Jasmine, hoe gaat het bij je. Wanneer wil je gaan testen?

@ Aardbei, spannend hoor hoe de medicatie gaat aanslaan. Ik denk dat ik ook wel twijfel hioor bij de eetkamerstoelen. dat heb ik nu al telkens. net de stoffen weer weggebracht en donderdag nogmaals maar even kijken.

@ Samantha, spannend hoor. heel veel succes.

@ Smaragdje, weet je al wat je gaat doen en of je gaat testen?

@ Sabje, fijn dat de vakantie goed is gegaan. Succes met wachten. Wij hebben nooit zoveel seks in de vakantie. ik houd totaal niet van seks in de tent. Ben bang dat iedereen ons kan horen. Geniet nog even van de vakantie en ik kom gezellig bij je zitten op het wachtbankje. Wanneer is je nod?

@ Slaatje, hoe gaat het bij jou?

@Maiadebij, wij gaan naar Italië naar het gardameer op vakantie en kijk er zo naar uit. helemaal nu de regen hier weer uit de lucht komt vallen.

@ Mezzoforte, succes met solliciteren.

@ all, vandaag weer gezwommen met T was weer gezellig. Verder was de test alweer negatief vandaag, dus heb mijn ei gisteren of vandaag. Vanavond voor de zekerheid nog maar weer klussen. Maar heb ik mijn cyclus mooi op tijd. Heb deze maand dus maar weinig testen hoeven te gebruiken, want was pas zaterdag begonnen met testen. Hier verder weinig nieuws. nu weer op het wachtbankje.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  boekenwurm83 di 17 jul 2012 - 0:13

Aardbei schreef:
Boekenwurm: Hoe gaat het bij jou? Wanneer heb je je eerste echo?

Bij mij gaat alles verder zijn gangetje. Tot en met woensdag Provera slikken om een bloeding op te wekken. Weet iemand hoe snel na het stoppen je ongeveer een bloeding krijgt? Dat is een van de dingen die ik ben vergeten te vragen voor een kindje 2012 - Pagina 18 827601
Verder heb ik het vooral heel druk. Volgende week heb ik een housewarming thuis, we zijn net verhuisd. Dus dit weekend wat laatste klusjes gedaan. Bijna alles is nu af! Aleen nog de vitrage in de keuken ophangen en de laatste plintjes leggen.

Fijne dag allemaal!

Hoi! ik heb donderdag de folikelmeting dus het wordt nu erg spannend!

Ik heb ook 12 dagen een medicijn geslikt om m'n menstruatie op te wekken, Duphaston, zal wel hetzelfde effect hebben als Provera. De gyn zei dat je dan normaal gesproken zo'n 2 tot 6 dagen daarna ongesteld wordt. Echter ik werd op de voorlaatste dag, dus bij tablet 11, al ongesteld. Dus het kan snel gaan:D

Weet jij eigenlijk (of iemand anders) of ze na de folikelmeting (als die er goed uitziet) naderhand controleren of je ook daadwerkelijk een eisprong hebt gehad? Of moet je gewoon afwachten of je ongesteld wordt en zo ja, dan werkt de clomid dus, en moet je daar weer mee verder? Ik lees hier van Samantha namelijk dat ze pas in ronde 2 op dag 21 moet bloedprikken om te controlen of ze een eisprong heeft.

Dit zou bij mij hoogstwaarschijnljk in mijn vakantie vallen dus dat zou dan wel even balen zijn aangezien we dan in Noorwegen zitten. Nouja donderdag toch maar een lijstje met vragen meenemen.

@ Jasmine, ik hoop echt voor je dat het raak is. Ga je al snel testen?

@ Samantha, welkom in het clomidclubjevoor een kindje 2012 - Pagina 18 561177 Je gaat hetzelfde traject in als Aardbei en ik.

@ weegschaal, hopelijk word je snel ongesteld!

@ sabje, hopelijk was in raak in je vakantie!
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Snoes di 17 jul 2012 - 0:25

boekenwurm83 schreef:

Ik heb ook 12 dagen een medicijn geslikt om m'n menstruatie op te wekken, Duphaston, zal wel hetzelfde effect hebben als Provera. De gyn zei dat je dan normaal gesproken zo'n 2 tot 6 dagen daarna ongesteld wordt. Echter ik werd op de voorlaatste dag, dus bij tablet 11, al ongesteld. Dus het kan snel gaan:D

Weet jij eigenlijk (of iemand anders) of ze na de folikelmeting (als die er goed uitziet) naderhand controleren of je ook daadwerkelijk een eisprong hebt gehad? Of moet je gewoon afwachten of je ongesteld wordt en zo ja, dan werkt de clomid dus, en moet je daar weer mee verder? Ik lees hier van Samantha namelijk dat ze pas in ronde 2 op dag 21 moet bloedprikken om te controlen of ze een eisprong heeft.

Dit zou bij mij hoogstwaarschijnljk in mijn vakantie vallen dus dat zou dan wel even balen zijn aangezien we dan in Noorwegen zitten. Nouja donderdag toch maar een lijstje met vragen meenemen.
Ik breek even in hoor smile. Ik had altijd follikelmetingen totdat mijn gynaecoloog zou zien dat het eitje zou springen. Nou gebeurde dit laatste nooit (er groeide niet eens een eitje bij mij), maar anders zou ik sowieso echo's gehad hebben tot hij zeker was dat het eitje zou gaan springen. Maar ik heb hier op het forum ook al vaker gelezen dat er meiden zijn die één keertje moesten komen voor een follikelmeting en daarna op dag 21 bloed moesten laten prikken omdat ze dan in die waardes kunnen zien of je een eisprong hebt gehad.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  sanne-84 di 17 jul 2012 - 0:36

Nu hoop ik dubbel dat ik zwanger ben, we hebben vakantie geboekt, en anders ben ik nog een paar sagen ongesteld op vakantie.
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje di 17 jul 2012 - 0:37

@ Nillis, als mijn via internet bestelde testen binnen zijn, dan test ik wel even. Dan kijk ik dan wel verder. Hopelijk is het deze maand bij jullie raak!

@ Sanne, ik duim wel even voor je!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes di 17 jul 2012 - 0:57

Smaragdje schreef:
Ik uiteraard ook!!! Yes

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  sanne-84 di 17 jul 2012 - 1:02

Snoes schreef:
Smaragdje schreef:
Ik uiteraard ook!!! Yes

Haha dank jullie!
Ik moet wel zeggen dat mn borsten (aan de zijkant) wat gevoeliger zijn, maar voor een evt zwangerschap lijkt me dat ook nog wel vroeg
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Weegschaal di 17 jul 2012 - 1:07

@ Nillis; Nog geen regelmaat gehad na mijn miskramen. Daarvoor was het altijd 28 dagen. Nu de laatste keer 44 en 24 dagen. Hoop nu weer op 28 dagen, dan is het dus zaterdag.
Fijn een mooie cyclus! Succes nog even met klussen.

@ Boekenwurm; Spannend! Hoop dat je deze ronde al bloed mag laten prikken. Toch fijn om te weten waar je aan toe bent.

@ Smaragdje; Spannend!

@ Sanne; Waar gaan jullie heen? En ik duim ook zeker!

Vanmorgen mijn laagste gewicht in 3 jaar tijd voor een kindje 2012 - Pagina 18 281626781 Al betekend dat nog even geen menstruatie, ik ben dan altijd 1a2 kilo zwaarder Wink
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  sanne-84 di 17 jul 2012 - 1:12

Wij gaan naar kroatie, met de auto.
Op zaterdag zou ik ngesteld moeten worden, en op dinsdag vertrekken we.

De meeste meiden zijn zwaarder voor de ingesteldheid, voor mn gevoel word ik juist zwaarder tijdens..
Mmaar wel fijn dat je onder je gewicht zat :cheering: :cheering:
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  boekenwurm83 di 17 jul 2012 - 1:30

Snoes schreef:
boekenwurm83 schreef:

Ik breek even in hoor voor een kindje 2012 - Pagina 18 561177. Ik had altijd follikelmetingen totdat mijn gynaecoloog zou zien dat het eitje zou springen. Nou gebeurde dit laatste nooit (er groeide niet eens een eitje bij mij), maar anders zou ik sowieso echo's gehad hebben tot hij zeker was dat het eitje zou gaan springen. Maar ik heb hier op het forum ook al vaker gelezen dat er meiden zijn die één keertje moesten komen voor een follikelmeting en daarna op dag 21 bloed moesten laten prikken omdat ze dan in die waardes kunnen zien of je een eisprong hebt gehad.

Hej wederom bedankt voor je antwoord!

Ik vind het inderdaad ook logisch dat ik deze ronde al een echo of bloedprikken heb om te kijken of de eisprong daadwerkelijk heeft plaatsgevonden, maar de gyn had er niks over gezegd en samantha had het over ronde 2 dus ik snapte het al niet meer. Dat zou dus betekenen dat als er bij mijn eitje groei te zien is ik volgende week controle krijg of ik echt een eisprong heb gehad. Dus heel misschien.. wie weet... komend weekend voor het eerst(doelgericht dan) aan de klus haha.
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Aardbei di 17 jul 2012 - 4:49

Snoes en Boekenwurm: Volgens mij controleren ze het inderdaad via echo's. Bij mij in ieder geval wel aangezien ik straks elke dag of om de dag terug moet komen. Dan neem ik aan dat ze dat kunnen zien? Daarom vroeg ik ook al aan Samantha of ze geen echo's krijgt.

Sanne: Kroatië met de auto, leuk! Dat wilden wij eigenlijk vorige zomer ook doen, maar toen is het toch wat anders geworden. Maar dat staat zeker ook nog op mijn vakantie-wishlist. Ik ben er één keer met zo'n jongerenreis geweest geweest 7 jaar geleden. Heb toen niet veel aan sight-seeing gedaan, maar wat ik heb gezien was wel verschrikkelijk mooi.

Weegschaal: Misschien heb ik er de afgelopen weken totáál overheen gelezen hoor, maar wat is er dan precies met je gewicht als ik vragen mag?

Nillis: Succes maar weer op het wachtbankje, we worden allemaal wel geduldige mensen zo hè smile
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Bericht  Smaragdje di 17 jul 2012 - 4:55

@ Weegschaal, ik vind het wel wat extra deze maand, aangezien ik 2 jaar geleden ook positief testte rond deze datum. Heel stom, maar deze maand heeft toch iets smile Hopelijk komt jouw menstruatie snel op gang!

@ Sanne, lekker hoor, toch nog even weg!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Jasmine di 17 jul 2012 - 6:46

Poging nummer drie tot reageren. Steeds als ik halverwege ben, gaat er wat mis en *plop* 'WEG TEKST' :nopompom:. Als het nu niet lukt, geef ik het op voor vandaag.

Smaragdje: Spannend! Zou wel bijzonder zijn om weer rond dezelfde datum positief te testen. Ik kan me voorstellen dat het voor je zoontje op wat latere leeftijd wat minder is. Hij zal zijn verjaardag dan toch enigszins moeten 'delen'. Voor jou hoop ik gewoon op een positieve test, dan krijgt hij gewoon een broertje of zusje voor zijn verjaardag.

Aardbei: Volgens de gyn destijds zou ik binnen (ik geloof) 10 dagen na het beginnen met provera een bloeding moeten krijgen, maar deze kwam niet. Pas op dag 14 of 16 kreeg ik een bloeding. Veel later in elk geval, waardoor het maar de vraag is of die bloeding door de provera kwam. Hoop dat de provera bij jou wel doet wat het moet doen.

Boekenwurm: Ik ben zelf niet thuis in follikelmetingen en dergelijke, dus wat dat betreft kan ik je niet helpen. Hoop voor jou dat je deze ronde mag bloedprikken.

Sanne: Leuk, naar Kroatië. Lijkt mij ook een erg mooi land. Het trekt mij alleen niet zo om al die uren in de auto te zitten. En jij wordt gewoon niet ongesteld, en ander kom je gewoon zwanger terug angel

Weegschaal: Ik duim voor je voor een mooie cyclus deze ronde, zodat je van daaruit verder kunt. En dan snel een positieve test natuurlijk en een kleintje dat wel blijft plakken.

Nillis: Succes op het wachtbankje. Hoop je daar volgende maand niet opnieuw te zien zitten. 10 rondes (of zijn het er inmiddels 11?) zijn echt genoeg hoor. Hier nog weinig nieuws. Zal onderaan mijn post even uitgebreider vertellen.

Sabje: Welkom! Jij hebt meteen plaatsgenomen op het wachtbankje zie ik. Spannend hoor, zou leuk zijn als je meteen zwanger bent. Hebben jullie er bij M. lang over gedaan? Ben het even kwijt.

Samantha: Hopelijk doet de Clomid zijn werk, zodat jullie ook snel een positieve test in handen hebben.

All:
Bedankt voor alle duimen. Kan ze nog steeds goed gebruiken, want nog geen tekenen van een naderende ongesteldheid. Geen bruin, geen migraine-achtige hoofdpijn, niet chagrijnig, niks. Toch ga ik er nog steeds vanuit gewoon ongesteld te worden. Natuurlijk geeft het wel hoop dat ik al op dag 25 zit en er nog niks te merken is. Mijn langste normale cyclus is 29 dagen. Voorheen zat ik op een gemiddelde van 25 dagen, sinds mijn miskramen is dit 27/28 geworden. Heb wel wat last van mijn buik en onderrug. Blijf afwachten. Ik hoop dat ik het tot zaterdag of zondag kan volhouden om te wachten met testen. Steeds maar weer te vroeg testen, kost uiteindelijk ook zoveel testen. Zondag is het ook precies een jaar geleden dat ik de curretage heb gehad van mijn eerste miskraam. Vind het toch wel een raar idee, ik ben gewoon alweer een jaar verder. En dan twee weken later mijn tweede uitgerekende datum. Zou vandaag 37 weken zijn, als alles goed gegaan was, had ik nu gewoon kunnen en mogen bevallen. Dat spookt toch nog wel even door mijn hoofd. Moet er niet teveel aan denken, maar toch. Stiekem frustreert het me wel een beetje. Ik kan gewoon wéér opnieuw beginnen. Weer de eerste weken misselijk, waarschijnlijk wéér onwijs moe gaan zijn door een laag vitamine-D gehalte...

Ook nog wel een klein leuk dingetje van vandaag: J. heeft vandaag haar eerste plas op het potje gedaan! Tijdens het verschonen van de luier, gaf ze aan dat de luier aan moest en deed ze haar benen gekruist, alsof ze moest plassen. Dus ik zet haar op het potje en ja hoor, een hele grote plas! :cheering: Trotse mama hier dus. :cheering:

Zo en nu ga ik lekker op bed liggen. Heb vannacht nauwelijks geslapen, omdat mijn man liep te spoken (lees om het half uur naar het toilet ofzo). Nu dan ook lekker lui doen!

Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud