Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zou jij wel willen/kunnen doen?

+18
Jasmine
Sanne
SoGood
Sugarfall
Oasis
Rush
Chocoholic
Rouxxxe
Lousanne
Silver
Bazinga
M@niek
Caroow
Clapperdie
Océane
Carra
Kowalski
Lejow
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat zou jij wel willen/kunnen doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij wel willen/kunnen doen?

Bericht  Rouxxxe vr 29 jun 2012 - 21:29

Ik zou wel zangeres van een rockband willen zijn. Ik hou van die muziek en het lijkt me echt stoer als je goed kan zingen en dan met een goeie band op het podium staat.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij wel willen/kunnen doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij wel willen/kunnen doen?

Bericht  Kowalski vr 29 jun 2012 - 22:01

Dropdraakje schreef:
Kowalski schreef:Ik heb er vroeger altijd van gedroomd om een topsporter te zijn, dat leek me echt geweldig!

Ook lijkt het me gaaf als je 'gewoon' goed kan zingen. Ik kan echt absoluut niet zingen, maar wat lijkt het me geweldig om je strot open te kunnen trekken en dat er dan gewoon een zuivere noot uitkomt!
Haha ik ook. Heb vroeger veel geturnt en ik wilde altijd meedoen met de allerbeste, helaas was ik niet goed genoeg met 2 x in de week trainen. Wat zou jij wel willen/kunnen doen? - Pagina 2 1578173417 Verder dou ik wel zo goed kunnen dansen als de dansers van The danceshows.

Haha! Ik ook niet met mijn 3x per week helaas, maar toch had ik toen ik jong was écht die illusie dat het nog zou kunnen Wat zou jij wel willen/kunnen doen? - Pagina 2 3079029344 Was wel een leuke tijd!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij wel willen/kunnen doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij wel willen/kunnen doen?

Bericht  Chocoholic vr 29 jun 2012 - 22:31

Rouxxxe schreef:Ik zou wel zangeres van een rockband willen zijn. Ik hou van die muziek en het lijkt me echt stoer als je goed kan zingen en dan met een goeie band op het podium staat.

+1

Ik had dat echt ontzettend gaaf gevonden en vind het daarom ook erg jammer dat ik niet gezegend ben met een bijzondere stem. My life would have been so different. :P
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij wel willen/kunnen doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij wel willen/kunnen doen?

Bericht  Rush vr 29 jun 2012 - 22:32

Enorm goed kunnen dansen. Helaas dachten mn knietjes daar anders over en moest ik na 10 jaar stoppen.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij wel willen/kunnen doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij wel willen/kunnen doen?

Bericht  Oasis vr 29 jun 2012 - 22:42

Ik zou ook willen optreden met een metalband, maar dan juist als gitarist! Lijkt mij enorm gaaf! :cheering:
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij wel willen/kunnen doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij wel willen/kunnen doen?

Bericht  Sugarfall vr 29 jun 2012 - 22:45

Ik zou willen dat ik piano of viool kon spelen, vind dat altijd zulke mooie muziek.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij wel willen/kunnen doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij wel willen/kunnen doen?

Bericht  Lejow vr 29 jun 2012 - 22:51

Pippa schreef:
Lejow schreef:Compleet hetzelfde als jou Pippa.
In musicals kunnen spelen!!!!! I love you

Welke musical zou je dan het liefste willen spelen?

De Disney/sprookjes/animatie musicals.
Tarzan, Wicked, Little Mermaid, Shrek.
Al zou ik een We Will Rock You ook echt super gaaf vinden.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij wel willen/kunnen doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij wel willen/kunnen doen?

Bericht  SoGood vr 29 jun 2012 - 22:52

OMG ik kijk niet vaak GTST maar wat was dat een verschrikkelijke aflevering!!!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij wel willen/kunnen doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij wel willen/kunnen doen?

Bericht  Sanne vr 29 jun 2012 - 23:07

Het lijkt mij wel leuk om heel goed te kunnen paaldansen, niet de nachtclubmanier, maar als sport.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij wel willen/kunnen doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij wel willen/kunnen doen?

Bericht  Gast za 30 jun 2012 - 2:00

Ik zou heel graag in een bekende band willen drummen. Of gewoon heel goed kunnen zingen. Of turnen, rekstok. Daar was ik vroeger heel goed in, maar om er in door te zetten, moest ik de balk en het platte vlak ook goed beheersen. Bummer... Wat zou jij wel willen/kunnen doen? - Pagina 2 1270000679

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij wel willen/kunnen doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij wel willen/kunnen doen?

Bericht  Jasmine za 30 jun 2012 - 9:05

Dusdanig goed kunnen dansen, zodat ik hier een wedstrijd kan en mag dansen:

Wat zou jij wel willen/kunnen doen? - Pagina 2 Article-2087414-0F7C541100000578-119_964x594

Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij wel willen/kunnen doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij wel willen/kunnen doen?

Bericht  Mamsie za 30 jun 2012 - 9:49

Acteren en ook in musicals spelen.
Nu heb ik dit alle 2 ook wel gedaan maar mijn droom is toch altijd wel om het ook als naam te hebben.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij wel willen/kunnen doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij wel willen/kunnen doen?

Bericht  Polly za 30 jun 2012 - 12:44

Wat ik wilde en heb geleerd: gitaar spelen, Spaans

Wat ik nog wil leren: drummen, Grieks

Wat ik zou willen kunnen: zingen Wat zou jij wel willen/kunnen doen? - Pagina 2 394967
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij wel willen/kunnen doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij wel willen/kunnen doen?

Bericht  snoezel za 30 jun 2012 - 19:01

Hmm.. Ik zou heel graag willen weten wat ik echt graag zou willen doen. Laatste tijd heb ik heel erg het gevoel bij mijn baan dat het niet geheel is. Maar ja, wat dan wel weet ik eigenlijk niet.

Wat ik verder graag zou willen is dat ik nog beter kon dansen (stijldans nu 10 jaar), beter altviool spelen (in een ver grijs verleden 2 jaar les gehad, maar ver weggezakt en mn viool staat ergens te verstoffen..). Beter leren snowboarden (kom best goed naar beneden, maar kan altijd beter Wink)... Gitaar leren spelen lijkt me ook wel wat. En wat ik ook zou wensen is van mijn creativiteit mijn werk kunnen maken. Wat ik ooit nog wel wil doen is naar Lowlands.

Allemaal wel reëel dus, en veel dingen die ik al doe.
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij wel willen/kunnen doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij wel willen/kunnen doen?

Bericht  Discordia za 30 jun 2012 - 19:10

Dat bedenk ik me altijd pas als ik het gevoel krijg dat ik dat nog gedaan wil hebben voor ik te oud/te druk/te dood ben.

Musicals vind ik trouwens echt lage cultuur. Ik gruwelijk echt van musicals. Als je wilt zingen op het toneel word dan (opera)zangeres.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij wel willen/kunnen doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij wel willen/kunnen doen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum