Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat te doen met onze buren?

+4
minoessepoes
Snoopy
Zwoesj
CCC
8 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat te doen met onze buren? - Pagina 2 Empty Re: Wat te doen met onze buren?

Bericht  Emma_ do 27 jan 2011 - 22:11

Chococupcake ik vind het echt heel naar om te lezen dat je gewoon je eigen huis uit moet vluchten om aan het overlast van je buren te ontkomen. Dat is echt niet meer normaal. Ik lees dat je het moeilijk vindt om het bespreekbaar te maken met jouw buren. Misschien dat je samen met je vriend naar de buren kunt gaan en het bespreekbaar kan maken? Of is dat ook geen optie? Van het afval in de kliko proppen herken ik wel. Dat gebeurt in mijn straat dus ook. Wij betalen per leging van de kliko een bedrag en nog niet per gewicht van het afval wat er in de kliko zit. Dit gaat wel gebeuren. Ik baal er dus ook van dat dit bij ons gebeurt alleen weet ik dus niet wie dat doet. Mijn vriend en ik werken allebei overdag en zijn dus niet thuis en zien dus niet wie dat doet (het gebeurt bij ons als de kliko's al aan de straat staan). Ik heb er wel een gruwelijke hekel aan dat mensen hun afval ook doodleuk naast de kliko zetten. De kliko's staan op zo'n stoepje wat gedeeltelijk aan onze voortuin grenst en zo waait al het afval wat naast de kliko staat onze voortuin in (de vuilnismannen mogen dat namelijk niet meenemen).


Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met onze buren? - Pagina 2 Empty Re: Wat te doen met onze buren?

Bericht  Pien do 27 jan 2011 - 22:20

vervelend dat je het zo erg vind allemaal... des te meer reden om er serieus werk van te maken!

de stappen die je kunt ondernemen zijn al wel genoemd, kies de beste daaruit en onderneem actie...

ik zou zelf beginnen met de woningbouw te bellen en hun advies te vragen, desnoods de wijkagent bellen. het probleem uitleggen en zeggen dat je je geen raad weet. vraag wat hij/ zij je aanraadt te doen met oog op het feit dat je geen verstoorde relatie met je buren wilt krijgen.


Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met onze buren? - Pagina 2 Empty Re: Wat te doen met onze buren?

Bericht  CCC vr 28 jan 2011 - 9:43

Thnx voor jullie reacties... Ik ben op het moment gewoon zo moe, en dit gaat al bijna 6 maanden zo, dit soort dagen/ nachten breken me ondertussen op. Ik heb besloten om van de week toch maar aan te bellen, ook al vind ik dit zelf moeilijk... Ik zorg gewoon dat ik zo vriendelijk en netjes mogelijk blijf... Hopelijk helpt het! Hou jullie op de hoogte Wink

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met onze buren? - Pagina 2 Empty Re: Wat te doen met onze buren?

Bericht  Angela_1986 vr 28 jan 2011 - 10:11

Jeetje wat lijkt me dat ongelooflijk vervelend als je zelfs in je eigen huis niet meer tot rust kunt komen!

Het kan alleen maar opgelost worden als je buren wéten dat er 'n probleem is dus je zult het ze moeten laten weten. Ik denk dat het inderdaad het beste is als je van de week even bij ze aanbelt, maar het lijkt me ook heel moeilijk om zoiets bespreekbaar te maken hoor!
Ik weet even niet meer of je nou alleen of samen met je vriend woont maar in dat laatste geval zou ik wel samen met je vriend gaan.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met onze buren? - Pagina 2 Empty Re: Wat te doen met onze buren?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum